Painten jongen.quote:Op maandag 20 december 2010 23:30 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Een tekenboek zonder kleurpotloden? Binnen de lijntjes kwakken?
mee eens.quote:Op maandag 20 december 2010 23:31 schreef Holzfäller het volgende:
We moeten zo langzamerhand maar eens van het idee afstappen dat cadeaus bij kerst horen. Alleen de detailhandel zou er echt wakker van liggen.
Als je het lang genoeg laat liggen verkleurt het vanzelf. Gewoon een kwestie van wanneer kwak je welk vakje vol.quote:Op maandag 20 december 2010 23:31 schreef masterofthetelecaster het volgende:
[..]
jij hebt kwakjes in verschillende kleuren?![]()
mag ik jou aanraken?
Als dat boek eenmaal vol is kan je het nog wel naar Afrika sturen.quote:Op maandag 20 december 2010 23:32 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Als je het lang genoeg laat liggen verkleurt het vanzelf. Gewoon een kwestie van wanneer kwak je welk vakje vol.
Hoezo kerstboom, had jezus een kerstboom?quote:Op maandag 20 december 2010 23:32 schreef masterofthetelecaster het volgende:
[..]
mee eens.
maar wat stop je dan onder de kerstboom
dat ligt dus echt aan de timing?quote:Op maandag 20 december 2010 23:32 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Als je het lang genoeg laat liggen verkleurt het vanzelf. Gewoon een kwestie van wanneer kwak je welk vakje vol.
wahahah xDquote:Op maandag 20 december 2010 23:32 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Als dat boek eenmaal vol is kan je het nog wel naar Afrika sturen.
dude kunstenaars zijnlame xD 1 snijd zijn eiegn oorlel af emo!!quote:Op maandag 20 december 2010 23:33 schreef masterofthetelecaster het volgende:
[..]
dat ligt dus echt aan de timing?![]()
ik heb ineens veel meer respect voor kunstenaars én ik zeg mijn lidmaatschap bij de Nederlandse Museums op. die vieze Van Gogh en Rembrand
rofl snap je dan zitten die kinderen met die kwak XDquote:
Doe maar eerst pic tochquote:Op maandag 20 december 2010 23:31 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ja, ik ben niet zo heel subtielAls ik chickie wil wil ik chickie
Maarre.. Je bent dr nummer vergeten, pm ff. Bruin haar is
ROFLROFLROFLOMAOAMAAMAAOOAAOOAAOquote:Op maandag 20 december 2010 23:33 schreef Gforce304 het volgende:
[..]
dude kunstenaars zijnlame xD 1 snijd zijn eiegn oorlel af emo!!
ga jij vannacht in een kribbe in de schuur slapen, terwijl je moeder ruzie heeft met je vader omdat je vader je vader niet is?quote:Op maandag 20 december 2010 23:33 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Hoezo kerstboom, had jezus een kerstboom?
Bij ons ligt er momenteel gewoon een of ander rood met goud achtig doorzichtig opgepoft doek onder.
ik heb er geeneens eenquote:Op maandag 20 december 2010 23:37 schreef Crimyclown het volgende:
Heb de kerstboom nog niet eens opgezet.
Nee, vannacht is het 21 decemberquote:Op maandag 20 december 2010 23:35 schreef masterofthetelecaster het volgende:
[..]
ga jij vannacht in een kribbe in de schuur slapen,
Dat is nog steeds de vraag, maar we denken van welquote:terwijl je moeder ruzie heeft met je vader omdat je vader je vader niet is?
Gewoon een boom bij de buren uit de grond trekken. Hang er 4 kerstballen in en je hebt een kerstboom.quote:Op maandag 20 december 2010 23:38 schreef masterofthetelecaster het volgende:
[..]
ik heb er geeneens een
woon in een nieuwbouwwijk, hebben nog geen bomenquote:Op maandag 20 december 2010 23:39 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Gewoon een boom bij de buren uit de grond trekken. Hang er 4 kerstballen in en je hebt een kerstboom.
Aaaaah dan heb je van die skirre anorexiabomen met paaltjes ernaast omdat ze nog impotent zijnquote:Op maandag 20 december 2010 23:40 schreef masterofthetelecaster het volgende:
[..]
woon in een nieuwbouwwijk, hebben nog geen bomen
quote:Op maandag 20 december 2010 23:40 schreef masterofthetelecaster het volgende:
[..]
woon in een nieuwbouwwijk, hebben nog geen bomen
baas, held, opperbaasquote:Op maandag 20 december 2010 23:41 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kleur maar in dan.
wie komt er aan de andere kant te liggen?quote:Op maandag 20 december 2010 23:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
2 persoonsbed, en kamer renovatie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blauwe of groene sperm?quote:Op maandag 20 december 2010 23:41 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kleur maar in dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |