Dat vertellen we vanavond wel.quote:Op maandag 20 december 2010 14:09 schreef masterofthetelecaster het volgende:
[..]
wat moet jij met mijn moeder
nee, want ik vind kerst onzin.quote:Op maandag 20 december 2010 14:11 schreef Sandeeer het volgende:
Moet dit trouwens niet in Feestdagen?
voorkeuren voor geslacht, ingang en leeftijd?quote:
Jezus is helemaal niet dood gegaan tijdens kerst, maar in de zomer ergens. Heb je hem namelijk ooit in een film aan het kruis genageld gezien terwijl het sneeuwde??!?!!?!? Dat kan helemaal niet want dan is de grond bevroren en krijg je geen houten paal de grond in!! Dus kerst draait om cadeaus, de dood van jezus betreur je eigenlijk in de zomer ergens.quote:
en jij bent...?quote:Op maandag 20 december 2010 14:22 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Jezus is helemaal niet dood gegaan tijdens kerst, maar in de zomer ergens. Heb je hem namelijk ooit in een film aan het kruis genageld gezien terwijl het sneeuwde??!?!!?!? Dat kan helemaal niet want dan is de grond bevroren en krijg je geen houten paal de grond in!! Dus kerst draait om cadeaus, de dood van jezus betreur je eigenlijk in de zomer ergens.
MAARJA!!:@:@
quote:Op maandag 20 december 2010 14:40 schreef masterofthetelecaster het volgende:
waarom heeft iedereen trouwens van die erotisch getinte kerstwensen?
Oh wacht jij bent nieuw, ik zal het je uitleggen. Dit is FOK!, en omdat appelmoes, wil iedereen neuqen.quote:Op maandag 20 december 2010 14:40 schreef masterofthetelecaster het volgende:
omdat, beste broertje, dat de kerst alleen nog maar leuker maaktquote:Op maandag 20 december 2010 14:40 schreef masterofthetelecaster het volgende:
Ik niet.quote:Op maandag 20 december 2010 14:40 schreef masterofthetelecaster het volgende:
quote:
dank jequote:Op maandag 20 december 2010 14:43 schreef Dalando het volgende:
[..]
Oh wacht jij bent nieuw, ik zal het je uitleggen. Dit is FOK!, en omdat appelmoes, wil iedereen neuqen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 20 december 2010 14:35 schreef masterofthetelecaster het volgende:
[..]
iedereen weet toch dat een vierkant 3 hoeken heeft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 20 december 2010 14:46 schreef masterofthetelecaster het volgende:
[..]
dank je
Geyle neuqsecks!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 20 december 2010 14:46 schreef masterofthetelecaster het volgende:
[..]
dank je
Spel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
994a040db3f025e25771e045468fc121
wat heb jij vandaag met appelmoes?quote:Op maandag 20 december 2010 14:43 schreef Dalando het volgende:
[..]
Oh wacht jij bent nieuw, ik zal het je uitleggen. Dit is FOK!, en omdat appelmoes, wil iedereen neuqen.
quote:Op maandag 20 december 2010 14:45 schreef DeBassist het volgende:
[..]
omdat, beste broertje, dat de kerst alleen nog maar leuker maakt
ach, iedereen zijn eigen fetishquote:Op maandag 20 december 2010 14:48 schreef masterofthetelecaster het volgende:
[..]
![]()
kerst is erotiek?
en Jezus dan?
quote:Op maandag 20 december 2010 14:47 schreef ToT het volgende:
[..]niks tegen verbouwde kerels hea?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
en jij bent niet vatbaar voor die ziekte?quote:Op maandag 20 december 2010 14:50 schreef Ugjerke het volgende:
Ik wil dat er een ernstige ziekte uitbreekt die jullie allemaal dood maakt zodat ik jullie kerstmaal op kan eten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |