quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:41 schreef masterofthetelecaster het volgende:
[..]
ik vind het niet meer leuk![]()
ophouden nu
bohquote:Op dinsdag 21 december 2010 13:42 schreef eucalyptus het volgende:
Oh lieve kerstman,
Ik wil wel een mooie auto voor kerst.
Ter illustratie:
[ afbeelding ]
Maar als die op zijn zou ik ook zeer tevreden zijn met een kratje Hertog Jan onder de boom.
Liefs eucalytpus.
quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:43 schreef masterofthetelecaster het volgende:
[..]
pestkop![]()
nu echt ophouden hoor
ik vind het echt niet meer leuk![]()
stommerd
Dit gaat je broer hilarisch vindenquote:Op dinsdag 21 december 2010 13:43 schreef masterofthetelecaster het volgende:
[..]
pestkop![]()
nu echt ophouden hoor
ik vind het echt niet meer leuk![]()
stommerd
quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dit gaat je broer hilarisch vinden
Als jij die auto krijgt, dan wil jou voor kerstquote:Op dinsdag 21 december 2010 13:42 schreef eucalyptus het volgende:
Oh lieve kerstman,
Ik wil wel een mooie auto voor kerst.
Ter illustratie:
[ afbeelding ]
Maar als die op zijn zou ik ook zeer tevreden zijn met een kratje Hertog Jan onder de boom.
Liefs eucalytpus.
quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:20 schreef masterofthetelecaster het volgende:
[..]
S T O P![]()
is het dan zo moeilijk?
Golddigger. Alsnog zou ik akkoord gaan.quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als jij die auto krijgt, dan wil jou voor kerst
Ik zonder de auto ook hoorquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:55 schreef eucalyptus het volgende:
[..]
Golddigger. Alsnog zou ik akkoord gaan.
Yes. Ik pak mezelf wel in en ga onder je boom liggen. Of is dat wat vroeg?quote:
Liever te vroeg dan te laatquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:56 schreef eucalyptus het volgende:
[..]
Yes. Ik pak mezelf wel in en ga onder je boom liggen. Of is dat wat vroeg?
quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:20 schreef masterofthetelecaster het volgende:
[..]
S T O P![]()
is het dan zo moeilijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |