je bent me voorquote:Op maandag 20 december 2010 19:24 schreef MYV het volgende:
All I Want For Christmas is You is al gezegd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
je reet is geil ?quote:
quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:56 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik wil morgen een Moslim sneeuwpop maken. Om de overburen die PVV stemden te pesten.
quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:56 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik wil morgen een Moslim sneeuwpop maken. Om de overburen die PVV stemden te pesten.
Doe het nu eens echtquote:Op dinsdag 21 december 2010 00:10 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Lekker. Ik ben ook bezig mijn kerstboom in te kwakken.
[ afbeelding ]
Heb je bewijs dat het wel echt is?quote:Op dinsdag 21 december 2010 11:34 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Suggereren dat dit niet echt is
Je hebt een foto, als je het nog niet gelooft is dat niet mijn probleem.quote:Op dinsdag 21 december 2010 11:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Heb je bewijs dat het wel echt is?
mag ik het bewijzen, mag het, mag het?quote:Op dinsdag 21 december 2010 11:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Heb je bewijs dat het wel echt is?
Lees eerst mijn PM even.quote:Op dinsdag 21 december 2010 11:52 schreef masterofthetelecaster het volgende:
[..]
mag ik het bewijzen, mag het, mag het?
heeft Robert M. te hard geroerd bij jou?quote:Op dinsdag 21 december 2010 12:06 schreef gogosweden het volgende:
[..]
middag, jij ook aan de schijt vandaag?
quote:Op dinsdag 21 december 2010 12:07 schreef masterofthetelecaster het volgende:
[..]
heeft Robert M. te hard geroerd bij jou?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |