Je mag voor mij werkenquote:Op maandag 20 december 2010 23:46 schreef Bav het volgende:
Ik wil heel veel geld, dan ben ik niet meer zo'n pauper zonder geld.
quote:Op maandag 20 december 2010 23:47 schreef tochweerhenk het volgende:
Ik heb er serieus overheen gekwakt.
quote:Op maandag 20 december 2010 23:45 schreef masterofthetelecaster het volgende:
[..]
wie komt er aan de andere kant te liggen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iemand die het waard is.
dat zeg ik: kies mij, kies mij!quote:
discriminatiequote:Op maandag 20 december 2010 23:50 schreef Phantomesse het volgende:
Ik wil dus een harem van meisjes die mijn haren borstelen, mijn rug wassen, me met liefde overgieten, saampjes druifjes eten, en samen stappen, en samen slapen in een onwijs supergroot XXXXXXXXXL bed. En ze dan wakker knuffelen, en aankijken.. en lief zijn. En samen koken.. Ik ben lievv
En jongens mogen niet![]()
quote:Op maandag 20 december 2010 23:51 schreef masterofthetelecaster het volgende:
[..]
dat zeg ik: kies mij, kies mij!![]()
oeh wacht, je woont in Groningen![]()
dat is wel heel ver weg hoor![]()
maar ik heb het er voor over
schrap mijn wens ik wil ditquote:Op maandag 20 december 2010 23:50 schreef Phantomesse het volgende:
Ik wil dus een harem van meisjes die mijn haren borstelen, mijn rug wassen, me met liefde overgieten, saampjes druifjes eten, en samen stappen, en samen slapen in een onwijs supergroot XXXXXXXXXL bed. En ze dan wakker knuffelen, en aankijken.. en lief zijn. En samen koken.. Ik ben lievv
een harem is toch zo'n slobber broek?quote:Op maandag 20 december 2010 23:50 schreef Phantomesse het volgende:
quote:
quote:
Harem werd een slobberbroekquote:Op maandag 20 december 2010 23:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
een harem is toch zo'n slobber broek?
nohomo erachterquote:Op maandag 20 december 2010 23:54 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Jij mag niet![]()
Ik haat mijn woonplaats, meisjes hier zijn bekrompen, anti bi of bi maar lelijk
de onschuldigheid zelvequote:Op maandag 20 december 2010 23:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
een harem is toch zo'n slobber broek?
Lekkerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |