quote:Op maandag 20 december 2010 14:50 schreef ainoo het volgende:
ik wil VREDE OP AARDE!!!1![]()
en een sexy vriendje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee straks krijg ik het ook!quote:Op maandag 20 december 2010 14:51 schreef masterofthetelecaster het volgende:
[..]
en jij bent niet vatbaar voor die ziekte?![]()
mag ik jou aanraken?
quote:Op maandag 20 december 2010 14:52 schreef masterofthetelecaster het volgende:
[..]Hoi vrede.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
toch nog een erotische kerstwens broertjequote:Op maandag 20 december 2010 14:51 schreef masterofthetelecaster het volgende:
[..]
en jij bent niet vatbaar voor die ziekte?![]()
mag ik jou aanraken?
quote:Op maandag 20 december 2010 14:55 schreef TheFamousMan het volgende:
Een Wii!TheFamousMan is meisje van 13?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ikke wel hoorquote:Op maandag 20 december 2010 14:55 schreef DeBassist het volgende:
[..]
toch nog een erotische kerstwens broertje?
goedzoquote:
Da's Judas.quote:Op maandag 20 december 2010 14:59 schreef masterofthetelecaster het volgende:
[..]
Jezus lijkt op John Williams van mona reclame?
die van dat chocotoetje?
jezus is een neger?
quote:Op maandag 20 december 2010 15:00 schreef masterofthetelecaster het volgende:
[..]
duracellkonijntjes![]()
en levenloze fokkers![]()
![]()
![]()
Gelukkig dat jij er bent.quote:Op maandag 20 december 2010 15:00 schreef VuilnisMetaal het volgende:
[..]
Da's Judas.
Nooit Jesus Christ Superstar gezien?
Nee.quote:Op maandag 20 december 2010 15:09 schreef ainoo het volgende:
ik hou stiekem best wel van die film of is dat triest
Jesus Christ Superstarquote:Op maandag 20 december 2010 15:09 schreef ainoo het volgende:
ik hou stiekem best wel van die film of is dat triest
Vandaag?quote:Op maandag 20 december 2010 14:47 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
wat heb jij vandaag met appelmoes?
Is dat een soort Idols, maar dan voor heilige mensen?quote:Op maandag 20 december 2010 15:00 schreef VuilnisMetaal het volgende:
[..]
Da's Judas.
Nooit Jesus Christ Superstar gezien?
quote:Op maandag 20 december 2010 17:33 schreef masterofthetelecaster het volgende:
[..]
Is dat een soort Idols, maar dan voor heilige mensen?
Dan moet zanger Rinus meedoen! of is die niet heilig?
een rockopera en een musical over Jezus?quote:
doe mij dat ook maar jaquote:Op maandag 20 december 2010 18:19 schreef blabla1645 het volgende:
mn vriendje in een kado-doos. afgeleverd voor mn deur
en dan BOEM springt hij eruit met een doos chocola en kokosstukje
En dat net terwijl jij over de doos heen leunt om te kijken wat er in zit, en dan knalt ie keihard tegen je hoofd aan en dan lig je in het ziekenhuis tijdens de kerst.quote:Op maandag 20 december 2010 18:19 schreef blabla1645 het volgende:
mn vriendje in een kado-doos. afgeleverd voor mn deur
en dan BOEM springt hij eruit met een doos chocola en kokosstukje
dan kan hij dan met een verlept bosje geslachtsorganen van planten (bloemen) komen tijdens het bezoekuur!quote:Op maandag 20 december 2010 18:52 schreef VuilnisMetaal het volgende:
[..]
En dat net terwijl jij over de doos heen leunt om te kijken wat er in zit, en dan knalt ie keihard tegen je hoofd aan en dan lig je in het ziekenhuis tijdens de kerst.
jepquote:Op maandag 20 december 2010 19:24 schreef MYV het volgende:
All I Want For Christmas is You is al gezegd?
en de kerstgedachte dan?quote:Op maandag 20 december 2010 19:27 schreef Roces18 het volgende:
ik wil jullie allemaal geband zien!!!:@@ einz!@:@
Is dat niet onhandig, van die tekst op je brillenglazen?quote:
Duidelijk nummer 1.quote:Op maandag 20 december 2010 19:33 schreef Phantomesse het volgende:
Ik wtijfel..
Dit:
[ afbeelding ]
Dit:
[ afbeelding ]
Dit:
[ afbeelding ]
Of:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |