Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Ja, maar dan andersquote:
Buh, wat laatquote:Op maandag 20 december 2010 13:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
En MPG, ik ben pas om 5 uur klaarMaar misschien ga ik iets eerder weg als dat kan
Een rood kruisje?quote:
Ja, maar ik voel me wel wat bezwaardquote:Op maandag 20 december 2010 13:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Buh, wat laat. Hopelijk kun je eerder weg
![]()
hihi.quote:Op maandag 20 december 2010 13:20 schreef wel.o.k het volgende:
verhaaltje van mol
[ [url=http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:uK5FAH3WD7SOzM:http://www.dekattensite.n(...)o.gif&t=1]afbeelding[/url] ]
Volgens mij vraagt MPG zich nu vooral af wie er in zijn favoriete SC gepoept heeft.quote:Op maandag 20 december 2010 13:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, maar dan andersIn dit geval vroeg een kindje zich af wie er in zijn bad gepoept heeft
zien jullie hem niet?quote:Op maandag 20 december 2010 13:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Een rood kruisje?Dat is toch iets anders dan poep
[..]
Ja, maar ik voel me wel wat bezwaardDus ik kijk wel hoe het gaat...
quote:Op maandag 20 december 2010 13:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Een rood kruisje?Dat is toch iets anders dan poep
[..]
Ja, maar ik voel me wel wat bezwaardDus ik kijk wel hoe het gaat...
Cool!quote:Op maandag 20 december 2010 13:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Steeds meer auto's teruggeroepen
Nee. EN ik denk dat ik daar blij om benquote:
Erger nog. WAAR IS GODVERDOMME DE KOFFIE GEBLEVENquote:Op maandag 20 december 2010 13:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens mij vraagt MPG zich nu vooral af wie er in zijn favoriete SC gepoept heeft.
Bij de K, van koffie.quote:Op maandag 20 december 2010 13:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Erger nog. WAAR IS GODVERDOMME DE KOFFIE GEBLEVEN![]()
?
Meisjes plagen, zoentjes vragen....quote:Op maandag 20 december 2010 13:29 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Waarom?
Ik plaag je gewoon graag
Balen... maar ik snap het niet... wilde jij hun afbellen of gaat het over iemand anders die jou zou afbellen?quote:Op maandag 20 december 2010 13:30 schreef LovelyLady het volgende:
Dit snap je toch niet?
Ik kon gewoon vrij zijn vandaag... maar ze wilde niet op het laatste moment afbellen dus nu dropt ze de kinderen bij mij terwijl ze lekker kan shoppen
Vanwege jequote:Op maandag 20 december 2010 13:29 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Waarom?
Ik plaag je gewoon graag
XDquote:
nee, die moeder, die wilde mij niet op het laatste moment afbellenquote:Op maandag 20 december 2010 13:32 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Balen... maar ik snap het niet... wilde jij hun afbellen of gaat het over iemand anders die jou zou afbellen?
Ik heb geruchten gehoord dat Thijs die mee had genomen in bad.quote:Op maandag 20 december 2010 13:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Erger nog. WAAR IS GODVERDOMME DE KOFFIE GEBLEVEN![]()
?
quote:Op maandag 20 december 2010 13:30 schreef LovelyLady het volgende:
Dit snap je toch niet?
Ik kon gewoon vrij zijn vandaag... maar ze wilde niet op het laatste moment afbellen dus nu dropt ze de kinderen bij mij terwijl ze lekker kan shoppen
Krijgt ze een schokje als ze er aan zit?quote:
Te veel volt, kortsluiting, not good at all.quote:Op maandag 20 december 2010 13:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Stop hem even in je laptop dan, heb je ook geen verlengsnoer nodig.
Ja, nu al de tweede keer vandaag!quote:Op maandag 20 december 2010 13:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Krijgt ze een schokje als ze er aan zit?
kan wel hoorquote:Op maandag 20 december 2010 13:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Te veel volt, kortsluiting, not good at all.
Thijs drinkt nog geen koffie. Toch?quote:Op maandag 20 december 2010 13:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb geruchten gehoord dat Thijs die mee had genomen in bad.
Jaquote:Op maandag 20 december 2010 13:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik had dat echt zooooo eerst overlegd met de gastouder
je zegt dat dat bruine water van iets anders komt?quote:
Ik wil het niet wetenquote:Op maandag 20 december 2010 13:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
je zegt dat dat bruine water van iets anders komt?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
quote:Op maandag 20 december 2010 13:45 schreef Pheno het volgende:
[..]HAHAHHA ja dieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
het stond in een spoiler hoorquote:
Wat?quote:
Daarom. Zo ben ik.quote:Op maandag 20 december 2010 13:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
het stond in een spoiler hoor
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Wat? Het is gewoon poep! Zelfs de koningin poept!quote:
Precies XDquote:Op maandag 20 december 2010 13:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wat? Het is gewoon poep! Zelfs de koningin poept!
Dat betekent nog niet dat ik ermee geconfronteerd hoef te worden hoor.quote:Op maandag 20 december 2010 13:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wat? Het is gewoon poep! Zelfs de koningin poept!
Ik hoop toch echt dat je er zo ongeveer eens per dag, of per 2 dagen mee geconfronteerd wordt, anders gaat het niet goed met je.quote:Op maandag 20 december 2010 13:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat betekent nog niet dat ik ermee geconfronteerd hoef te worden hoor.
Ah, hebben ze de katapult uit de Middeleeuwen gerepareerd?quote:Op maandag 20 december 2010 13:53 schreef suikertaartje het volgende:
Oh hee, het lijkt er op dat Stu zometeen zowaar gaat vliegen ook nog zeg
Hij was al onderweg, hoorde ikquote:Op maandag 20 december 2010 13:53 schreef suikertaartje het volgende:
Oh hee, het lijkt er op dat Stu zometeen zowaar gaat vliegen ook nog zeg
Heeft ze dat ook al gezongen?quote:Op maandag 20 december 2010 14:01 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb dansende kindjes
Rihanna met SR10
quote:
Rihanna met SR10, die snapte ik dan weer nietquote:
laters enferquote:
owquote:Op maandag 20 december 2010 14:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Rihanna met SR10, die snapte ik dan weer niet
Maar wat zong ze nouhou.quote:Op maandag 20 december 2010 14:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ow
nahja ik vond het wel gezellig allemaal danse kindjes
En waarmee denk je dat de sla die jij moet verwerken bemest is dan?quote:Op maandag 20 december 2010 13:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat betekent nog niet dat ik ermee geconfronteerd hoef te worden hoor.
ik nietquote:
Kunstmest.quote:Op maandag 20 december 2010 14:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
En waarmee denk je dat de sla die jij moet verwerken bemest is dan?.
koenquote:
scherp +1quote:
Ik kan ook kunst er mee maken!quote:
waar ben je dan?quote:Op maandag 20 december 2010 14:13 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga zo maar eens afronden hier. Wil voor donker binnen zijn
De kelder, met een timer op de lamp, zo te horen.quote:
Koenquote:Op maandag 20 december 2010 14:13 schreef Koen66 het volgende:
hallootjes allemaal op deze koude maandagmiddag
Het is hier mistig, glad en ik moet nog na mijn laatste uni-avondje. Joy.quote:
Waarna?quote:Op maandag 20 december 2010 14:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is hier mistig, glad en ik moet nog na mijn laatste uni-avondje. Joy.
Naar, maar de "ar" was weg in de sneeuw.quote:
met de arreslee?quote:Op maandag 20 december 2010 14:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Naar, maar de "ar" was weg in de sneeuw.
Ja, en MPG staat voorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Hier een strakblauwe lucht en dus schijnt de zon ook volop.quote:Op maandag 20 december 2010 14:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is hier mistig, glad en ik moet nog na mijn laatste uni-avondje. Joy.
Yup, die.quote:
Hier straks ookquote:Op maandag 20 december 2010 14:20 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Hier een strakblauwe lucht en dus schijnt de zon ook volop.
Maar ik ben gewoon in Nederland.quote:Op maandag 20 december 2010 14:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hier straks ookhttp://www.frangipanilangkawi.com/
huhquote:Op maandag 20 december 2010 14:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Koen is aan de gifgelegroene en mijn oppaskind had er ook 1
quote:
hier ookquote:Op maandag 20 december 2010 14:20 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Hier een strakblauwe lucht en dus schijnt de zon ook volop.
Ja?quote:
check!quote:Op maandag 20 december 2010 14:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja?
DOe ff in PM, das makkelijker voor mij..
Ahhhhh, was me al niet bewust van mijn actiesquote:Op maandag 20 december 2010 14:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb een zoon die heet Koen
Hoi
ik wil een zoekfunctie in mijn PM-box. Dat is pas makkelijk!quote:Op maandag 20 december 2010 14:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja?
DOe ff in PM, das makkelijker voor mij..
Schop een devverquote:Op maandag 20 december 2010 14:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik wil een zoekfunctie in mijn PM-box. Dat is pas makkelijk!
Ja, idd.quote:Op maandag 20 december 2010 14:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zal ik eens doen. Omdat het kan.quote:
quote:Op maandag 20 december 2010 14:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
je zei net dat je vandaag nog geen PM had gehad, dus weinig te zoekenquote:
nee, ik had geen PIquote:Op maandag 20 december 2010 14:31 schreef Koen66 het volgende:
je zei net dat je vandaag nog geen PM had gehad, dus weinig te zoeken![]()
Je hebt wel een PMquote:
GROOOOOOT verschil hoorquote:Op maandag 20 december 2010 14:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
owwww zat ik er maar 1 lettertje naast
jij ookquote:
voor MPG is dat wel een heel cruciaal lettertjequote:Op maandag 20 december 2010 14:33 schreef Koen66 het volgende:
owwww zat ik er maar 1 lettertje naast
hier iig welquote:
quote:Op maandag 20 december 2010 14:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
jij ook
[..]
voor MPG is dat wel een heel cruciaal lettertje
quote:
van die dunne waterige stinkpoep?quote:Op maandag 20 december 2010 14:36 schreef LovelyLady het volgende:
Taartje? misschien krijg Koen ook wel kiesjes![]()
weinig eten? gifgelegroene poep *ril*
quote:Op maandag 20 december 2010 14:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
van die dunne waterige stinkpoep?
rode wangen?
hangerig?
snel boos?
vd week had hij wel rooie wangen ja en zat hij ook op zijn vinger te kluiven....quote:Op maandag 20 december 2010 14:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
van die dunne waterige stinkpoep?
rode wangen?
hangerig?
snel boos?
gelukkig komt dat hier vaak tegelijk, een sprong in ontwikkeling EN een kiesjequote:Op maandag 20 december 2010 14:37 schreef LovelyLady het volgende:
vd week had hij wel rooie wangen ja en zat hij ook op zijn vinger te kluiven....
hangerig ja maar wij denken dat hij moe is van die sprong wat betreft praten ,... maar zou goed kunnen
boos? valt wel mee...
meh arm ding, hij doet nu lekker tukkenquote:Op maandag 20 december 2010 14:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
gelukkig komt dat hier vaak tegelijk, een sprong in ontwikkeling EN een kiesje![]()
ik denk het wel dan, snoet
klinkt als tand/kiesquote:Op maandag 20 december 2010 14:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
vd week had hij wel rooie wangen ja en zat hij ook op zijn vinger te kluiven....
hangerig ja maar wij denken dat hij moe is van die sprong wat betreft praten ,... maar zou goed kunnen
boos? valt wel mee...
quote:Op maandag 20 december 2010 14:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
meh arm ding, hij doet nu lekker tukken
beroemdequote:
jij hebt er 4quote:Op maandag 20 december 2010 14:42 schreef LovelyLady het volgende:
wel ff lekker, 2 kleintjes slapen , de 2 grootste kijken een filmpje
ze heeft oppaskinderenquote:
dat heb ik nou nog steeds niet gegetenquote:
goudkuipjequote:
ik heb laatst slakken gegetenquote:Op maandag 20 december 2010 14:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat heb ik nou nog steeds niet gegeten
die heb ik al vaak gegetenquote:
nou..quote:
hij heeft gelijkquote:Op maandag 20 december 2010 14:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die heb ik al vaak gegeten![]()
heerlijk als ze zijn klaargemaakt in de schelp met knoflookboter
moet je nagaan wat symp zou kunnen postenquote:Op maandag 20 december 2010 14:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
2 van mezelluf en 2 van een ander![]()
![]()
dat klinkt heel fout he?
quote:Op maandag 20 december 2010 14:48 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
moet je nagaan wat symp zou kunnen posten
Ja maar die is een uitzonderingquote:Op maandag 20 december 2010 14:48 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat heb ik ook een keer gehad met inktvisringenquote:Op maandag 20 december 2010 14:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja want zonder zijn het net rubberen balletjesniet te pruimen dus
ja RANZIGquote:Op maandag 20 december 2010 14:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat heb ik ook een keer gehad met inktvisringen![]()
net of ik op een postelastiek aan het kauwen was
autoootjequote:
quote:Op maandag 20 december 2010 14:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat heb ik ook een keer gehad met inktvisringen![]()
net of ik op een postelastiek aan het kauwen was
huh?quote:
die heb ik al op verschillende manier gegeten.quote:Op maandag 20 december 2010 14:56 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
die heb ik wel gegeten maar altijd goed gemaakt.
ik moet alleen oesters nog eens proberen
quote:Op maandag 20 december 2010 14:55 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
LL, nog wat met de kinderen gedaan gister?
Ow, gaan we zo kijken? Nou:quote:Op maandag 20 december 2010 14:48 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Zwemmen is leukquote:
wat heb je gedaan?quote:
was gisterenavond ff aan het klussen, en liet een paar laminaatbalken erop vallenquote:
doeidoeiquote:Op maandag 20 december 2010 15:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
Afspraak was er opeens, dus nu pas doeiTot vanavond snoetjes
Slakken, pruimen, ik ben 12, waar hebben jullie het over?quote:Op maandag 20 december 2010 14:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja want zonder zijn het net rubberen balletjesniet te pruimen dus
tot vanavondquote:Op maandag 20 december 2010 15:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
Bis Later Marijkequote:Op maandag 20 december 2010 15:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
quote:Op maandag 20 december 2010 15:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Slakken, pruimen, ik ben 12, waar hebben jullie het over?
laters marijkequote:Op maandag 20 december 2010 15:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
quote:Op maandag 20 december 2010 14:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat heb ik nou nog steeds niet gegeten
quote:Op maandag 20 december 2010 15:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik heb nog steeds geen restaurant gevonden waar ze dat serverenquote:
Bis Heut'abend Liebchenquote:Op maandag 20 december 2010 15:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
Pruimen, balletjes, rubber, ik denk dat je daar gewoon nog te jong voor bent.quote:Op maandag 20 december 2010 15:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
In het ergste geval de supermarkt: pannetje water ,5 minuten wachtenquote:Op maandag 20 december 2010 15:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb nog steeds geen restaurant gevonden waar ze dat serveren
quote:Op maandag 20 december 2010 15:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Pruimen, balletjes, rubber, ik denk dat je daar gewoon nog te jong voor bent.
Jammerquote:Op maandag 20 december 2010 15:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Pruimen, balletjes, rubber, ik denk dat je daar gewoon nog te jong voor bent.
Muckiequote:
Mwoah, geen topdag, ben heeel erg moequote:
haiquote:
Ik heet geen Haiquote:Op maandag 20 december 2010 15:30 schreef Muck het volgende:
[..]
Mwoah, geen topdag, ben heeel erg moe
En met jou dan?
[..]
hai
waar ga je solliciteren?quote:Op maandag 20 december 2010 15:33 schreef suikertaartje het volgende:
Zo. Eerste was in de droger, tweede was draait, Thijs slaapt eindelijk even en dan ga ik nu lekker een sollicitatiebrief maken.
Oh, en Thijs zei ook dat de rijsttafel die hij heeft gegeten tuulluk erg lekker was
Die jongen weet wel wat lekker isquote:Op maandag 20 december 2010 15:33 schreef suikertaartje het volgende:
Zo. Eerste was in de droger, tweede was draait, Thijs slaapt eindelijk even en dan ga ik nu lekker een sollicitatiebrief maken.
Oh, en Thijs zei ook dat de rijsttafel die hij heeft gegeten tuulluk erg lekker was
lekker niksen? En veel uitrusten dan maarquote:Op maandag 20 december 2010 15:30 schreef Muck het volgende:
[..]
Mwoah, geen topdag, ben heeel erg moe
En met jou dan?
[..]
hai
Poepha(rr)y.quote:
toch maar eens een keer proberen danquote:Op maandag 20 december 2010 15:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
In het ergste geval de supermarkt: pannetje water ,5 minuten wachtenSucces.
bij een adviesbureauquote:
Het stelt geen reet voor. Alleen als je zelf wilt gaan kruiden, maar ik ben in dit geval lui en koop liever de voorbereide variant.quote:Op maandag 20 december 2010 15:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
toch maar eens een keer proberen dan
stuartquote:Op maandag 20 december 2010 15:40 schreef Stuart het volgende:
Hopelijk is de eerstvolgende vlucht die gaat boarden mijn vlucht
STU!!! ga je al vliegen?????????quote:Op maandag 20 december 2010 15:40 schreef Stuart het volgende:
Oooh, en natuurlijk ook even een heel snelle hallo allemaal
Ik zit hier op LCY WiFi dus vandaar dat ik even langskom
Ah LCY Wifi. Dus je mag bijna gaan nu?quote:Op maandag 20 december 2010 15:40 schreef Stuart het volgende:
Oooh, en natuurlijk ook even een heel snelle hallo allemaal
Ik zit hier op LCY WiFi dus vandaar dat ik even langskom
GFquote:Op maandag 20 december 2010 15:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
stuart
ik hoop het voor je![]()
quote:Op maandag 20 december 2010 15:40 schreef Stuart het volgende:
Hopelijk is de eerstvolgende vlucht die gaat boarden mijn vlucht
Mijn vlucht staat voor 3.25pm zonder meldingen (YET)quote:Op maandag 20 december 2010 15:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
STU!!! ga je al vliegen?????????
Zwemmen was sneller geweest.quote:Op maandag 20 december 2010 15:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Mijn vlucht staat voor 3.25pm zonder meldingen (YET)
Ik hoop het. Er zijn inmiddels 5 vluchten naar Amsterdam vertrokken vandaag. Allemaal met een beetje vertraging tussen de 30 en 120 minuten maar ik heb goede hoop vandaagquote:Op maandag 20 december 2010 15:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah LCY Wifi. Dus je mag bijna gaan nu?
Ja, maar waarschijnlijk ook dodelijk met deze kouquote:
Watjes. Droogpak aan en gaan!quote:Op maandag 20 december 2010 15:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, maar waarschijnlijk ook dodelijk met deze kou
Ja, ze verwachten weer heel slecht weer hierquote:Op maandag 20 december 2010 15:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
die sneeuw wordt volgens de radar na half 5 pas wat erger hoor, dan ben jij al lang hier
Daar ga je al want dat heb ik nietquote:
Is Limbabwaans voor Harryquote:
quote:Op maandag 20 december 2010 15:38 schreef DaMart het volgende:
Muck.
Gingen jullie vandaag nou op huisbezoek?
Ik heb al veul te veul gedaan, dus vanavond lekker vroeg naar bedquote:Op maandag 20 december 2010 15:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
lekker niksen? En veel uitrusten dan maar
Hier gaat alles goed hoor
GFquote:
quote:
quote:Op maandag 20 december 2010 15:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Mijn vlucht staat voor 3.25pm zonder meldingen (YET)
Bubbelwrap dan maar!quote:Op maandag 20 december 2010 15:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar ga je al want dat heb ik niet![]()
Ja, dat heb ik immers wel altijd bij mequote:
Wie niet?quote:Op maandag 20 december 2010 15:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik immers wel altijd bij me
Het lijkt me toch niet zo vreemd dat je even gaat kijken waar je voor tekent straksquote:Op maandag 20 december 2010 15:43 schreef Muck het volgende:
Hij had het contract klaarliggen om te tekenen, maar was verbaasd dat we het huis graag even wilden zien
Woensdag kijken en als het bevalt tekenen
Voordat het een kippenhok is!quote:Op maandag 20 december 2010 15:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het lijkt me toch niet zo vreemd dat je even gaat kijken waar je voor tekent straks.
is dat inclusief de wifi? Koopje!quote:Op maandag 20 december 2010 15:46 schreef Stuart het volgende:
Net een bordje pasta en een biertje gehad, kost gewoon £15.90
WiFi is gratis op dit vliegveldquote:
mooi om te weten wanneer ik advies nodig hebquote:Op maandag 20 december 2010 15:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
bij een adviesbureau![]()
lekker duidelijk he?
Ik dacht dat er een ranzig geboortefilmpje van een drieling kwam.quote:
Dan weet je meteen waarom het eten zo duur isquote:
Hahahaquote:Op maandag 20 december 2010 15:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik dacht dat er een ranzig geboortefilmpje van een drieling kwam.
Dat is waar. Maar ik moet zeggen dat onbeperkt gratis WiFi hier gewoon echt top isquote:Op maandag 20 december 2010 15:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan weet je meteen waarom het eten zo duur is
Wat te doen zonder internetquote:Op maandag 20 december 2010 15:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar ik moet zeggen dat onbeperkt gratis WiFi hier gewoon echt top is
Wel handig ja. Schiphol heeft het niet, maar goed, 3G met HTC maakt ook een hotspot voor mezelfquote:Op maandag 20 december 2010 15:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar ik moet zeggen dat onbeperkt gratis WiFi hier gewoon echt top is
Dan heb ik alleen mijn iPhone nog op 3Gquote:
Wat te doen op een vliegveld! Saaie bende meestal.quote:
Ik las dat Schiphol het sinds een paar dagen voor 1 uur gratis aanbiedenquote:Op maandag 20 december 2010 15:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wel handig ja. Schiphol heeft het niet, maar goed, 3G met HTC maakt ook een hotspot voor mezelf
Vroeger he wist je niet beterquote:Op maandag 20 december 2010 15:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan heb ik alleen mijn iPhone nog op 3G
Nou nou. En daar overnacht je dan!quote:Op maandag 20 december 2010 15:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik las dat Schiphol het sinds een paar dagen voor 1 uur gratis aanbieden
Dat is waar inderdaadquote:Op maandag 20 december 2010 15:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vroeger he wist je niet beteren nu kan je amper zonder
quote:Op maandag 20 december 2010 15:47 schreef Koen66 het volgende:
mooi om te weten wanneer ik advies nodig heb
Dat heb ik ook.quote:Op maandag 20 december 2010 15:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vroeger he wist je niet beteren nu kan je amper zonder
Ja, LCY en mijn vlucht zou over 35 minuten moeten gaan maar er staat nog wait in loungequote:
Ja, feitelijk stelt het niets voor inderdaadquote:Op maandag 20 december 2010 15:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou nou. En daar overnacht je dan!
hmmm dat beperkt het nut enidsindsquote:Op maandag 20 december 2010 15:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]op het gebied van WMO en letselschade
Straks heeft het vliegtuig NS-bouten geschroefd, is ie kapot!quote:Op maandag 20 december 2010 15:50 schreef suikertaartje het volgende:
Die sneeuw komt pas om 17:30 joh
Hier op BBC news zag ik 4 uur. Maar goed, de MET Office is niet zo accuraatquote:Op maandag 20 december 2010 15:50 schreef suikertaartje het volgende:
Een letsel is zo opgelopenquote:Op maandag 20 december 2010 15:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmmm dat beperkt het nut enidsinds
En dan willen ze van vliegtuig wisselen, kan dat ook al niet, want wisselstoringquote:Op maandag 20 december 2010 15:51 schreef Pheno het volgende:
Straks heeft het vliegtuig NS-bouten geschroefd, is ie kapot!
en trainingen op dat gebied ook nogquote:Op maandag 20 december 2010 15:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmmm dat beperkt het nut enidsinds
quote:Op maandag 20 december 2010 15:50 schreef suikertaartje het volgende:
quote:Op maandag 20 december 2010 15:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En dan willen ze van vliegtuig wisselen, kan dat ook al niet, want wisselstoring
Lijkt mij ook jaquote:Op maandag 20 december 2010 15:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het lijkt me toch niet zo vreemd dat je even gaat kijken waar je voor tekent straks.
Preciesquote:
Dat ligt eraan, een PI zorgt meestal voor paniek.quote:Op maandag 20 december 2010 15:53 schreef Stuart het volgende:
Ik ga naar het toilet en hopen dat ik aan board mag
Tot later mensen
later stuartquote:Op maandag 20 december 2010 15:53 schreef Stuart het volgende:
Tot later mensen
Succes Stuquote:Op maandag 20 december 2010 15:53 schreef Stuart het volgende:
Tot later mensen
Tot aan de overkantquote:Op maandag 20 december 2010 15:53 schreef Stuart het volgende:
Tot later mensen
het werk is gewoon op?quote:Op maandag 20 december 2010 15:52 schreef wel.o.k het volgende:
weer sneeuw
morgen thuis blijven dus![]()
ook omdat ik al door het werk heen ben voor morgen
Ah, dan heb je vast compensatie voor je shifts!quote:Op maandag 20 december 2010 15:59 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik ging te hard![]()
morgen dus een vrije dag
hee..ik ookquote:Op maandag 20 december 2010 15:59 schreef wel.o.k het volgende:
ik ging te hard![]()
morgen dus een vrije dag
daar is hij alquote:
Ow. Jij bent er zoeen. Niks van vrije dag zeggen tegen wokkin, gaan 'werken', en ondertussen met ST ehm...quote:
oeh oeh oeh ik weet hetquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
quote:Op maandag 20 december 2010 16:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Ow. Jij bent er zoeen. Niks van vrije dag zeggen tegen wokkin, gaan 'werken', en ondertussen met ST ehm...
noes, ik had haar al gemailed en kom jij met een top ideequote:Op maandag 20 december 2010 16:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Ow. Jij bent er zoeen. Niks van vrije dag zeggen tegen wokkin, gaan 'werken', en ondertussen met ST ehm...
quote:
quote:Op maandag 20 december 2010 16:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
oeh oeh oeh ik weet het
dan mag muck in de iglo en gaan wij sneeuwballen gooienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
je wilt het of je wilt het niet hequote:Op maandag 20 december 2010 16:05 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
noes, ik had haar al gemailed en kom jij met een top idee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |