jij ookquote:
voor MPG is dat wel een heel cruciaal lettertjequote:Op maandag 20 december 2010 14:33 schreef Koen66 het volgende:
owwww zat ik er maar 1 lettertje naast
hier iig welquote:
quote:Op maandag 20 december 2010 14:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
jij ook
[..]
voor MPG is dat wel een heel cruciaal lettertje
quote:
van die dunne waterige stinkpoep?quote:Op maandag 20 december 2010 14:36 schreef LovelyLady het volgende:
Taartje? misschien krijg Koen ook wel kiesjes![]()
weinig eten? gifgelegroene poep *ril*
quote:Op maandag 20 december 2010 14:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
van die dunne waterige stinkpoep?
rode wangen?
hangerig?
snel boos?
vd week had hij wel rooie wangen ja en zat hij ook op zijn vinger te kluiven....quote:Op maandag 20 december 2010 14:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
van die dunne waterige stinkpoep?
rode wangen?
hangerig?
snel boos?
gelukkig komt dat hier vaak tegelijk, een sprong in ontwikkeling EN een kiesjequote:Op maandag 20 december 2010 14:37 schreef LovelyLady het volgende:
vd week had hij wel rooie wangen ja en zat hij ook op zijn vinger te kluiven....
hangerig ja maar wij denken dat hij moe is van die sprong wat betreft praten ,... maar zou goed kunnen
boos? valt wel mee...
meh arm ding, hij doet nu lekker tukkenquote:Op maandag 20 december 2010 14:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
gelukkig komt dat hier vaak tegelijk, een sprong in ontwikkeling EN een kiesje![]()
ik denk het wel dan, snoet
klinkt als tand/kiesquote:Op maandag 20 december 2010 14:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
vd week had hij wel rooie wangen ja en zat hij ook op zijn vinger te kluiven....
hangerig ja maar wij denken dat hij moe is van die sprong wat betreft praten ,... maar zou goed kunnen
boos? valt wel mee...
quote:Op maandag 20 december 2010 14:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
meh arm ding, hij doet nu lekker tukken
beroemdequote:
jij hebt er 4quote:Op maandag 20 december 2010 14:42 schreef LovelyLady het volgende:
wel ff lekker, 2 kleintjes slapen , de 2 grootste kijken een filmpje
ze heeft oppaskinderenquote:
dat heb ik nou nog steeds niet gegetenquote:
goudkuipjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |