Daarom. Zo ben ik.quote:Op maandag 20 december 2010 13:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
het stond in een spoiler hoor
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Wat? Het is gewoon poep! Zelfs de koningin poept!quote:
Precies XDquote:Op maandag 20 december 2010 13:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wat? Het is gewoon poep! Zelfs de koningin poept!
Dat betekent nog niet dat ik ermee geconfronteerd hoef te worden hoor.quote:Op maandag 20 december 2010 13:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wat? Het is gewoon poep! Zelfs de koningin poept!
Ik hoop toch echt dat je er zo ongeveer eens per dag, of per 2 dagen mee geconfronteerd wordt, anders gaat het niet goed met je.quote:Op maandag 20 december 2010 13:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat betekent nog niet dat ik ermee geconfronteerd hoef te worden hoor.
Ah, hebben ze de katapult uit de Middeleeuwen gerepareerd?quote:Op maandag 20 december 2010 13:53 schreef suikertaartje het volgende:
Oh hee, het lijkt er op dat Stu zometeen zowaar gaat vliegen ook nog zeg
Hij was al onderweg, hoorde ikquote:Op maandag 20 december 2010 13:53 schreef suikertaartje het volgende:
Oh hee, het lijkt er op dat Stu zometeen zowaar gaat vliegen ook nog zeg
Heeft ze dat ook al gezongen?quote:Op maandag 20 december 2010 14:01 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb dansende kindjes
Rihanna met SR10
quote:
Rihanna met SR10, die snapte ik dan weer nietquote:
laters enferquote:
owquote:Op maandag 20 december 2010 14:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Rihanna met SR10, die snapte ik dan weer niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |