Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Ja, maar dan andersquote:
Buh, wat laatquote:Op maandag 20 december 2010 13:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
En MPG, ik ben pas om 5 uur klaarMaar misschien ga ik iets eerder weg als dat kan
Een rood kruisje?quote:
Ja, maar ik voel me wel wat bezwaardquote:Op maandag 20 december 2010 13:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Buh, wat laat. Hopelijk kun je eerder weg
![]()
hihi.quote:Op maandag 20 december 2010 13:20 schreef wel.o.k het volgende:
verhaaltje van mol
[ [url=http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:uK5FAH3WD7SOzM:http://www.dekattensite.n(...)o.gif&t=1]afbeelding[/url] ]
Volgens mij vraagt MPG zich nu vooral af wie er in zijn favoriete SC gepoept heeft.quote:Op maandag 20 december 2010 13:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, maar dan andersIn dit geval vroeg een kindje zich af wie er in zijn bad gepoept heeft
zien jullie hem niet?quote:Op maandag 20 december 2010 13:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Een rood kruisje?Dat is toch iets anders dan poep
[..]
Ja, maar ik voel me wel wat bezwaardDus ik kijk wel hoe het gaat...
quote:Op maandag 20 december 2010 13:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Een rood kruisje?Dat is toch iets anders dan poep
[..]
Ja, maar ik voel me wel wat bezwaardDus ik kijk wel hoe het gaat...
Cool!quote:Op maandag 20 december 2010 13:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Steeds meer auto's teruggeroepen
Nee. EN ik denk dat ik daar blij om benquote:
Erger nog. WAAR IS GODVERDOMME DE KOFFIE GEBLEVENquote:Op maandag 20 december 2010 13:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens mij vraagt MPG zich nu vooral af wie er in zijn favoriete SC gepoept heeft.
Bij de K, van koffie.quote:Op maandag 20 december 2010 13:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Erger nog. WAAR IS GODVERDOMME DE KOFFIE GEBLEVEN![]()
?
Meisjes plagen, zoentjes vragen....quote:Op maandag 20 december 2010 13:29 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Waarom?
Ik plaag je gewoon graag
Balen... maar ik snap het niet... wilde jij hun afbellen of gaat het over iemand anders die jou zou afbellen?quote:Op maandag 20 december 2010 13:30 schreef LovelyLady het volgende:
Dit snap je toch niet?
Ik kon gewoon vrij zijn vandaag... maar ze wilde niet op het laatste moment afbellen dus nu dropt ze de kinderen bij mij terwijl ze lekker kan shoppen
Vanwege jequote:Op maandag 20 december 2010 13:29 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Waarom?
Ik plaag je gewoon graag
XDquote:
nee, die moeder, die wilde mij niet op het laatste moment afbellenquote:Op maandag 20 december 2010 13:32 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Balen... maar ik snap het niet... wilde jij hun afbellen of gaat het over iemand anders die jou zou afbellen?
Ik heb geruchten gehoord dat Thijs die mee had genomen in bad.quote:Op maandag 20 december 2010 13:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Erger nog. WAAR IS GODVERDOMME DE KOFFIE GEBLEVEN![]()
?
quote:Op maandag 20 december 2010 13:30 schreef LovelyLady het volgende:
Dit snap je toch niet?
Ik kon gewoon vrij zijn vandaag... maar ze wilde niet op het laatste moment afbellen dus nu dropt ze de kinderen bij mij terwijl ze lekker kan shoppen
Krijgt ze een schokje als ze er aan zit?quote:
Te veel volt, kortsluiting, not good at all.quote:Op maandag 20 december 2010 13:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Stop hem even in je laptop dan, heb je ook geen verlengsnoer nodig.
Ja, nu al de tweede keer vandaag!quote:Op maandag 20 december 2010 13:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Krijgt ze een schokje als ze er aan zit?
kan wel hoorquote:Op maandag 20 december 2010 13:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Te veel volt, kortsluiting, not good at all.
Thijs drinkt nog geen koffie. Toch?quote:Op maandag 20 december 2010 13:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb geruchten gehoord dat Thijs die mee had genomen in bad.
Jaquote:Op maandag 20 december 2010 13:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik had dat echt zooooo eerst overlegd met de gastouder
je zegt dat dat bruine water van iets anders komt?quote:
Ik wil het niet wetenquote:Op maandag 20 december 2010 13:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
je zegt dat dat bruine water van iets anders komt?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
quote:Op maandag 20 december 2010 13:45 schreef Pheno het volgende:
[..]HAHAHHA ja dieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
het stond in een spoiler hoorquote:
Wat?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |