Een letsel is zo opgelopenquote:Op maandag 20 december 2010 15:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmmm dat beperkt het nut enidsinds
En dan willen ze van vliegtuig wisselen, kan dat ook al niet, want wisselstoringquote:Op maandag 20 december 2010 15:51 schreef Pheno het volgende:
Straks heeft het vliegtuig NS-bouten geschroefd, is ie kapot!
en trainingen op dat gebied ook nogquote:Op maandag 20 december 2010 15:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmmm dat beperkt het nut enidsinds
quote:Op maandag 20 december 2010 15:50 schreef suikertaartje het volgende:
Die sneeuw komt pas om 17:30 joh
quote:Op maandag 20 december 2010 15:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En dan willen ze van vliegtuig wisselen, kan dat ook al niet, want wisselstoring
Lijkt mij ook jaquote:Op maandag 20 december 2010 15:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het lijkt me toch niet zo vreemd dat je even gaat kijken waar je voor tekent straks.
Preciesquote:
Dat ligt eraan, een PI zorgt meestal voor paniek.quote:Op maandag 20 december 2010 15:53 schreef Stuart het volgende:
Ik ga naar het toilet en hopen dat ik aan board mag
Tot later mensen
later stuartquote:Op maandag 20 december 2010 15:53 schreef Stuart het volgende:
Tot later mensen
Succes Stuquote:Op maandag 20 december 2010 15:53 schreef Stuart het volgende:
Tot later mensen
Tot aan de overkantquote:Op maandag 20 december 2010 15:53 schreef Stuart het volgende:
Tot later mensen
het werk is gewoon op?quote:Op maandag 20 december 2010 15:52 schreef wel.o.k het volgende:
weer sneeuw
morgen thuis blijven dus![]()
ook omdat ik al door het werk heen ben voor morgen
Ah, dan heb je vast compensatie voor je shifts!quote:Op maandag 20 december 2010 15:59 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik ging te hard![]()
morgen dus een vrije dag
hee..ik ookquote:Op maandag 20 december 2010 15:59 schreef wel.o.k het volgende:
ik ging te hard![]()
morgen dus een vrije dag
daar is hij alquote:
Ow. Jij bent er zoeen. Niks van vrije dag zeggen tegen wokkin, gaan 'werken', en ondertussen met ST ehm...quote:
oeh oeh oeh ik weet hetquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
quote:Op maandag 20 december 2010 16:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Ow. Jij bent er zoeen. Niks van vrije dag zeggen tegen wokkin, gaan 'werken', en ondertussen met ST ehm...
noes, ik had haar al gemailed en kom jij met een top ideequote:Op maandag 20 december 2010 16:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Ow. Jij bent er zoeen. Niks van vrije dag zeggen tegen wokkin, gaan 'werken', en ondertussen met ST ehm...
quote:
quote:Op maandag 20 december 2010 16:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
oeh oeh oeh ik weet het
dan mag muck in de iglo en gaan wij sneeuwballen gooienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |