Muckiequote:
Mwoah, geen topdag, ben heeel erg moequote:
haiquote:
Ik heet geen Haiquote:Op maandag 20 december 2010 15:30 schreef Muck het volgende:
[..]
Mwoah, geen topdag, ben heeel erg moe
En met jou dan?
[..]
hai
waar ga je solliciteren?quote:Op maandag 20 december 2010 15:33 schreef suikertaartje het volgende:
Zo. Eerste was in de droger, tweede was draait, Thijs slaapt eindelijk even en dan ga ik nu lekker een sollicitatiebrief maken.
Oh, en Thijs zei ook dat de rijsttafel die hij heeft gegeten tuulluk erg lekker was
Die jongen weet wel wat lekker isquote:Op maandag 20 december 2010 15:33 schreef suikertaartje het volgende:
Zo. Eerste was in de droger, tweede was draait, Thijs slaapt eindelijk even en dan ga ik nu lekker een sollicitatiebrief maken.
Oh, en Thijs zei ook dat de rijsttafel die hij heeft gegeten tuulluk erg lekker was
lekker niksen? En veel uitrusten dan maarquote:Op maandag 20 december 2010 15:30 schreef Muck het volgende:
[..]
Mwoah, geen topdag, ben heeel erg moe
En met jou dan?
[..]
hai
Poepha(rr)y.quote:
toch maar eens een keer proberen danquote:Op maandag 20 december 2010 15:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
In het ergste geval de supermarkt: pannetje water ,5 minuten wachtenSucces.
bij een adviesbureauquote:
Het stelt geen reet voor. Alleen als je zelf wilt gaan kruiden, maar ik ben in dit geval lui en koop liever de voorbereide variant.quote:Op maandag 20 december 2010 15:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
toch maar eens een keer proberen dan
stuartquote:Op maandag 20 december 2010 15:40 schreef Stuart het volgende:
Hopelijk is de eerstvolgende vlucht die gaat boarden mijn vlucht
STU!!! ga je al vliegen?????????quote:Op maandag 20 december 2010 15:40 schreef Stuart het volgende:
Oooh, en natuurlijk ook even een heel snelle hallo allemaal
Ik zit hier op LCY WiFi dus vandaar dat ik even langskom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |