Ah LCY Wifi. Dus je mag bijna gaan nu?quote:Op maandag 20 december 2010 15:40 schreef Stuart het volgende:
Oooh, en natuurlijk ook even een heel snelle hallo allemaal
Ik zit hier op LCY WiFi dus vandaar dat ik even langskom
GFquote:Op maandag 20 december 2010 15:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
stuart
ik hoop het voor je![]()
quote:Op maandag 20 december 2010 15:40 schreef Stuart het volgende:
Hopelijk is de eerstvolgende vlucht die gaat boarden mijn vlucht
Mijn vlucht staat voor 3.25pm zonder meldingen (YET)quote:Op maandag 20 december 2010 15:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
STU!!! ga je al vliegen?????????
Zwemmen was sneller geweest.quote:Op maandag 20 december 2010 15:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Mijn vlucht staat voor 3.25pm zonder meldingen (YET)
Ik hoop het. Er zijn inmiddels 5 vluchten naar Amsterdam vertrokken vandaag. Allemaal met een beetje vertraging tussen de 30 en 120 minuten maar ik heb goede hoop vandaagquote:Op maandag 20 december 2010 15:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah LCY Wifi. Dus je mag bijna gaan nu?
Ja, maar waarschijnlijk ook dodelijk met deze kouquote:
Watjes. Droogpak aan en gaan!quote:Op maandag 20 december 2010 15:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, maar waarschijnlijk ook dodelijk met deze kou
Ja, ze verwachten weer heel slecht weer hierquote:Op maandag 20 december 2010 15:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
die sneeuw wordt volgens de radar na half 5 pas wat erger hoor, dan ben jij al lang hier
Daar ga je al want dat heb ik nietquote:
Is Limbabwaans voor Harryquote:
quote:Op maandag 20 december 2010 15:38 schreef DaMart het volgende:
Muck.
Gingen jullie vandaag nou op huisbezoek?
Ik heb al veul te veul gedaan, dus vanavond lekker vroeg naar bedquote:Op maandag 20 december 2010 15:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
lekker niksen? En veel uitrusten dan maar
Hier gaat alles goed hoor
GFquote:
quote:
quote:Op maandag 20 december 2010 15:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Mijn vlucht staat voor 3.25pm zonder meldingen (YET)
Bubbelwrap dan maar!quote:Op maandag 20 december 2010 15:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar ga je al want dat heb ik niet![]()
Ja, dat heb ik immers wel altijd bij mequote:
Wie niet?quote:Op maandag 20 december 2010 15:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik immers wel altijd bij me
Het lijkt me toch niet zo vreemd dat je even gaat kijken waar je voor tekent straksquote:Op maandag 20 december 2010 15:43 schreef Muck het volgende:
Hij had het contract klaarliggen om te tekenen, maar was verbaasd dat we het huis graag even wilden zien
Woensdag kijken en als het bevalt tekenen
Voordat het een kippenhok is!quote:Op maandag 20 december 2010 15:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het lijkt me toch niet zo vreemd dat je even gaat kijken waar je voor tekent straks.
is dat inclusief de wifi? Koopje!quote:Op maandag 20 december 2010 15:46 schreef Stuart het volgende:
Net een bordje pasta en een biertje gehad, kost gewoon £15.90
WiFi is gratis op dit vliegveldquote:
mooi om te weten wanneer ik advies nodig hebquote:Op maandag 20 december 2010 15:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
bij een adviesbureau![]()
lekker duidelijk he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |