Kankâh neus! Strontzak!quote:Op maandag 20 december 2010 02:16 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ja heAl haat ik haagse en andere randstad dialecten
.
Waar kom jij vandaan ?
Het noorden van het land!quote:Op maandag 20 december 2010 02:16 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ja heAl haat ik haagse en andere randstad dialecten
.
Waar kom jij vandaan ?
Nope..quote:Op maandag 20 december 2010 02:16 schreef maxymized het volgende:
[..]
stream loopt toch voor ? luister jij met je linker oor naar de stream en je rechter naar de radio ?
Ah ver weg dusquote:
we vergeven je hetquote:Op maandag 20 december 2010 02:20 schreef maxymized het volgende:
zit hier met een laptop met een touchpad
plus ik had nog nooit eerder een topic aangemaakt
was ff uitzoeken hoe het ging haha
Wat?quote:Op maandag 20 december 2010 02:20 schreef maxymized het volgende:
F5 en dan op "open nieuwe deel" klikken titel veranderen en volgnummer verhogen en klaarquote:Op maandag 20 december 2010 02:20 schreef maxymized het volgende:
Ik zat hier....OH FOK! ik heb de laatste post gedaanquote:
Ben je er achter dat als je em sluit, even refresht, dat er dan een knopje open nieuw deel oid verschijnt? Alleen even nummertje en tt aanpassen danquote:Op maandag 20 december 2010 02:20 schreef maxymized het volgende:
10KM onder eindhovenquote:Op maandag 20 december 2010 02:20 schreef CindieY het volgende:
[..]
Als je een Brabo bent, dan wel idd
GRONINGENquote:
quote:Op maandag 20 december 2010 02:21 schreef maxymized het volgende:
[..]
Ik zat hier....OH FOK! ik heb de laatste post gedaannu moet ik een nieuwe starten toch ? :p
(Stienn zit achter me)
quote:Op maandag 20 december 2010 02:21 schreef maxymized het volgende:
[..]
Ik zat hier....OH FOK! ik heb de laatste post gedaannu moet ik een nieuwe starten toch ? :p
(Stienn zit achter me)
Inderdaad, Giel vernaggeld de sfeer !quote:Op maandag 20 december 2010 02:22 schreef porsche1 het volgende:
Waarom kunnen we niet een lekker nummertje van RHCP ofzo krijgen? Daar kan je lekker op los gaan. De kut muziek van de laatste paar uren is helemaal niets en val je van in slaap.
Ik had zelfs voorzorgsmaatregelen genomen, oftewel vragen hoe dat werktquote:Op maandag 20 december 2010 02:22 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
herkenbaar voor de eerste keer in KSC
Ik heb dat net gebruikt doordat het zo lang duurde. Was ook mijn eerste keer. Normaal knip/plak ik.quote:Op maandag 20 december 2010 02:22 schreef Stienn het volgende:
wtf met "open nieuw deel" knopje is ook nieuw of niet?
quote:Op maandag 20 december 2010 02:22 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Inderdaad, Giel vernaggeld de sfeer !
Die iPad.quote:Op maandag 20 december 2010 02:22 schreef DaMook het volgende:
http://twitpic.com/3h6azg Mijn SR set up. Die monitor links is normaal weg
.
KSC?quote:Op maandag 20 december 2010 02:22 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
herkenbaar voor de eerste keer in KSC
iMac, iPad, iPhone (2G) en iPhone 3GSquote:Op maandag 20 december 2010 02:23 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Die iPad.Ik heb hier een iPod touch.
Ook faal.
quote:Op maandag 20 december 2010 02:24 schreef DaMook het volgende:
[..]
iMac, iPad, iPhone (2G) en iPhone 3GS. 3GS is de foto mee gemaakt
.
Zuiden is gezelligerquote:
Als een topic dicht gaat komt dat naast "nieuw topic" knopje. Moet je wel even refreshen.quote:Op maandag 20 december 2010 02:24 schreef maxymized het volgende:
waar staat dat open nieuw deel dan ?
mijn iPhone 3GS is na 3 maanden alweer kaduukquote:Op maandag 20 december 2010 02:24 schreef porsche1 het volgende:
[..]
! Ik haat apple.
Alleen mijn touch niet.
groningen en drenthequote:Op maandag 20 december 2010 02:25 schreef DaMook het volgende:
[..]
Zuiden is gezelliger. Al ligt het eraan wat sommige tot het noorden rekenen
.
Vies ventje.quote:Op maandag 20 december 2010 02:25 schreef iBenny het volgende:
Shit man... die man kan dr huig zowat likken
Netjesquote:Op maandag 20 december 2010 02:22 schreef DaMook het volgende:
.
Oke nieuwe topic maak ik !!quote:Op maandag 20 december 2010 02:25 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Als een topic dicht gaat komt dat naast "nieuw topic" knopje. Moet je wel even refreshen.
quote:Op maandag 20 december 2010 02:25 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
mijn iPhone 3GS is na 3 maanden alweer kaduuk
I love applequote:Op maandag 20 december 2010 02:24 schreef porsche1 het volgende:
[..]
! Ik haat apple.
Alleen mijn touch niet.
LaPohunten! Succesquote:Op maandag 20 december 2010 02:26 schreef maxymized het volgende:
[..]
Oke nieuwe topic maak ik !!
moet ik wel de laatste post hebben natuuwk
Wat is Friesland dan?quote:
quote:Op maandag 20 december 2010 02:26 schreef maxymized het volgende:
[..]
Oke nieuwe topic maak ik !!
moet ik wel de laatste post hebben natuuwk
quote:Op maandag 20 december 2010 02:26 schreef TheFamousMan het volgende:
dat wijf ziet er echt uit als een verzuipend katje
moet helemaal naar boven springen om bij z'n bek te komen en dan te centrifugeren
L'OrangOu'tang!quote:
De mijne doet het al meer dan een jaar, maar goed ook want moet nog ruim een half jaarquote:Op maandag 20 december 2010 02:25 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
mijn iPhone 3GS is na 3 maanden alweer kaduuk
leukquote:Op maandag 20 december 2010 02:26 schreef Stienn het volgende:
Maxymized je hebt nog lang genoeg de tijd... over een half uur zijn we pas vrij..![]()
Straks spint ze gewoon aan z'n tong met de voetjes van de vloerquote:Op maandag 20 december 2010 02:26 schreef TheFamousMan het volgende:
dat wijf ziet er echt uit als een verzuipend katje
moet helemaal naar boven springen om bij z'n bek te komen en dan te centrifugeren
quote:Op maandag 20 december 2010 02:26 schreef DaMook het volgende:
[..]
I love apple. Echt zo relaxt allemaal
. Wil nu nog een macbook air 13 inch
. Helaas kost het wel meteen allemaal zoveel.
Hij is wakker dan.quote:
Oneens !quote:Op maandag 20 december 2010 02:26 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Apple.
Veel betalen voor kut kwaliteit. Gewoon omdat er een stuk fruit op staat.
Nice! Ik zal zo mijn setup ook eens postenquote:Op maandag 20 december 2010 02:22 schreef DaMook het volgende:
.
mensen die hun SR setup postenquote:Op maandag 20 december 2010 02:27 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Nice! Ik zal zo mijn setup ook eens posten
Naar huis en die kut vol kwakken.quote:
quote:
quote:Op maandag 20 december 2010 02:28 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Naar huis en die kut vol kwakken.
Wat een smerige vent.
Het is idd prijzig (helaas), maar ik zou nooit meer terug naar windows willen.quote:
jouw avatar beweegt altijd mee.quote:Op maandag 20 december 2010 02:29 schreef porsche1 het volgende:
Klinkt wel weer beter dit nummertje. ik beweeg zelfs weer een beetje mee.
Nu gaat het komenquote:Op maandag 20 december 2010 02:27 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Nice! Ik zal zo mijn setup ook eens posten
Zoals je avatar?quote:Op maandag 20 december 2010 02:29 schreef porsche1 het volgende:
Klinkt wel weer beter dit nummertje. ik beweeg zelfs weer een beetje mee.
gejat toen ronaldo weer eens aan het huilen wasquote:Op maandag 20 december 2010 02:29 schreef TheFamousMan het volgende:
Hoe komt die veiling nou weer aan een voetbalshirt van Ronaldo?
quote:Op maandag 20 december 2010 02:30 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
gejat toen ronaldo weer eens aan het huilen was
quote:Op maandag 20 december 2010 02:30 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
gejat toen ronaldo weer eens aan het huilen was
Het is trouwens geodriehoekquote:
quote:
quote:Op maandag 20 december 2010 02:29 schreef AapjeAapje het volgende:
[..]
jouw avatar beweegt altijd mee.
IK STA WIJD OPEN-kut?quote:Op maandag 20 december 2010 02:31 schreef CindieY het volgende:
Ik moet ook eens een ava hebben, weet alleen nooit wat
Een foto van jou ?quote:Op maandag 20 december 2010 02:31 schreef CindieY het volgende:
Ik moest een nieuwe nickname.. Zag een geodriehoek, linaal.. dacht vierkant.. geo3kant.. i know it's crap, moet een nieuwe (fatsoenlijk).quote:
google 1quote:Op maandag 20 december 2010 02:31 schreef CindieY het volgende:
Nou ja zegquote:
Ben ook ernstig blij met mn macbookiequote:Op maandag 20 december 2010 02:29 schreef DaMook het volgende:
[..]
Het is idd prijzig (helaas), maar ik zou nooit meer terug naar windows willen.
gewoon bij google iets van 60x60 intypen, en dan krijg je vanzelf wat leuksquote:Op maandag 20 december 2010 02:31 schreef CindieY het volgende:
quote:
quote:
En nu heb je een stijfje?quote:
Neuh, dan kijken ze maar in mn foboquote:
Da's dus 't ding, ik weet niet waarnaarquote:
zo'n fok user iets met 1988quote:Op maandag 20 december 2010 02:32 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Wie is eigenlijk diegene achter YT-account 3FMVideo? Die gast plaatst ook werkelijk alles he.
Haha, tsja zo ontdek je nog eens ietsquote:Op maandag 20 december 2010 02:31 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ik moest een nieuwe nickname.. Zag een geodriehoek, linaal.. dacht vierkant.. geo3kant.. i know it's crap, moet een nieuwe (fatsoenlijk).
D'olle grieze?quote:Op maandag 20 december 2010 02:31 schreef CindieY het volgende:
Om toch ook een beetje trouw te blijven aan m'n huidige stad zou 't de Peperbus moeten zijnquote:
Al gekekenquote:Op maandag 20 december 2010 02:33 schreef CindieY het volgende:
[..]
Neuh, dan kijken ze maar in mn fobo
[..]
Da's dus 't ding, ik weet niet waarnaar
Nee hoor, vroeger spiekte ik alleen maar nu post ik af en toe nog eens wat.. ik heb nooit fatsoenlijke nicknames kunnen verzinnenquote:Op maandag 20 december 2010 02:33 schreef DaMook het volgende:
[..]
Haha, tsja zo ontdek je nog eens iets. Was je oude gebanned dan ?
Rooie rinus dan?quote:Op maandag 20 december 2010 02:33 schreef CindieY het volgende:
[..]
Om toch ook een beetje trouw te blijven aan m'n huidige stad zou 't de Peperbus moeten zijn
Zanger Rinus?quote:
Ja, dikke vingers en kleine toetsen gaan niet samen.quote:
Ken je klassiekersquote:
quote:
En Pé Daalemmer natuurlijkquote:
Hier ook. Eerst een jaar gelurkt, toen aangemeld en in de nacht slowchat ontzettend veel gepost. Na 2 jaar minder gaan posten tot nu heel weinig. Behalve tijdens SR danquote:Op maandag 20 december 2010 02:33 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Nee hoor, vroeger spiekte ik alleen maar nu post ik af en toe nog eens wat.. ik heb nooit fatsoenlijke nicknames kunnen verzinnen
quote:
Jammer dan dat het dit jaar Eindhoven is geworden! Anders had je lekker dichtbij gezeten!quote:Op maandag 20 december 2010 02:33 schreef CindieY het volgende:
[..]
Om toch ook een beetje trouw te blijven aan m'n huidige stad zou 't de Peperbus moeten zijn
Ik wil wijd open.quote:
BAUKELIEN!!quote:
Vorig jaar Groningen was fijn. In de toekomst maar eens Zwolle dan, ook nog best centraal gelegenquote:Op maandag 20 december 2010 02:35 schreef Mula het volgende:
[..]
Jammer dan dat het dit jaar Eindhoven is geworden! Anders had je lekker dichtbij gezeten!
Ushi Dushi!quote:
Ah Zwolle dus ?quote:Op maandag 20 december 2010 02:33 schreef CindieY het volgende:
[..]
WAAR GA JE NAAR TOEEEEquote:
Een WOKNOK ?quote:Op maandag 20 december 2010 02:36 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ik wil wijd open.Dan kan ik weer meezingen.
quote:
quote:Op maandag 20 december 2010 02:37 schreef Geo3kant het volgende:
Eindhoven heeft wel leuke mokkeltjes vind je niet?
Je zou het zuiden eens moeten proberenquote:Op maandag 20 december 2010 02:37 schreef CindieY het volgende:
[..]
Sinds drie jaren. Geboren en getogen Noorderling.
Veel verder ga ik het land niet in vermoed ikquote:Op maandag 20 december 2010 02:38 schreef DaMook het volgende:
[..]
Je zou het zuiden eens moeten proberen. Zeer gezellig
.
Inderdaad. Echt niet verwacht van Coen.quote:Op maandag 20 december 2010 02:38 schreef Mula het volgende:
Coen is leuk! Het is hopen dat Giel goed slaapt vannacht en morgen wat meer op dreef is.
Ik zei wel een hekel aan haags, maar ohohcherso was wel heerlijk simpel vermaakquote:Op maandag 20 december 2010 02:37 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Oh Oh Cherso. Nooit naar gekeken, simpelweg omdat ik er een schijt hekel aan heb. Denk ik.
Haagse Sjonnie.quote:Op maandag 20 december 2010 02:39 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik zei wel een hekel aan haags, maar ohohcherso was wel heerlijk simpel vermaak.
Valse hoopquote:Op maandag 20 december 2010 02:38 schreef Mula het volgende:
Coen is leuk! Het is hopen dat Giel goed slaapt vannacht en morgen wat meer op dreef is.
Who cares?quote:Op maandag 20 december 2010 02:39 schreef Yurithemaster het volgende:
heeft coen trouwens zn sapje wel opgedronken
katja en ellen?quote:Op maandag 20 december 2010 02:39 schreef CindieY het volgende:
Heeft er niemand iets leuks van SR10 als ava voor me?
quote:
Haha precies wat ik altijd zeg, ik ga hier nooit weg (of het moet naar het buitenland zijnquote:Op maandag 20 december 2010 02:38 schreef CindieY het volgende:
[..]
Veel verder ga ik het land niet in vermoed ik
Ik kwam eerder vanavond een foto tegen van een naakte Giel op pinkpop.quote:Op maandag 20 december 2010 02:39 schreef CindieY het volgende:
Heeft er niemand iets leuks van SR10 als ava voor me?
quote:Op maandag 20 december 2010 02:40 schreef Mula het volgende:
[..]
Ik kwam eerder vanavond een foto tegen van een naakte Giel op pinkpop.
Ik ga meequote:Op maandag 20 december 2010 02:40 schreef CindieY het volgende:
Ik ga even naar wc en wat te knabbelen zoeken, ik moet wat beweging hebben.
Zielig ben je ook he.quote:Op maandag 20 december 2010 02:41 schreef j0rdiiii het volgende:
Daar betalen wij dan voor, paar van die flikkers
quote:
Ik vind Giel helemaal niet zo erg als de meeste mensen hem vinden. Maar goed, ik luister nooit radio dus SR is het enige moment dat ik aan Giel wordt blootgesteld!quote:
bombs awayyyyyquote:Op maandag 20 december 2010 02:43 schreef Geo3kant het volgende:
Dan moet je die kinderen wegkapen en op een ander eiland zetten en verzorgen.. met een schoolboek blijven ze niet HIV vrij..
Coen is niet van de jinglesquote:Op maandag 20 december 2010 02:44 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Jezus dat kastje met die jingles hebben ze toch ook in de studio in Hilversum.
Nee, in me eentje posten is ook leuk.quote:
Paps!quote:
quote:
Zeker, betrekt het publiek er iig bijquote:Op maandag 20 december 2010 02:44 schreef JD_SLR het volgende:
Coen doet het nu sowieso wel stukken beter dan Giel.
Dat gaat volgend jaar in Leiden wat worden. 24/7 Rubberen Robbie.quote:Op maandag 20 december 2010 02:43 schreef Yurithemaster het volgende:
alleen maar guus aangevraagd daar bij de brieven bus
ja tochquote:Op maandag 20 december 2010 02:45 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Dat vind ik ook een oplossing maar krijg ik altijd commentaar over.. kill a few, save many.
quote:
Gelukkig, als een ajacied me mist dan fleur ik meteen opquote:
O ohquote:Op maandag 20 december 2010 02:45 schreef CindieY het volgende:
Zo, verdorie, voelde me net een oud wijf, stijve knieën
Mensen tegenwoordig.. teveel medelijdequote:Op maandag 20 december 2010 02:45 schreef maxymized het volgende:
[..]
ja tochgewoon platgooien, problem solved
maar is on euh...ethisch ofzo..
En dat heeft dan zo'n strak jong chickie gestriktquote:Op maandag 20 december 2010 02:45 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Moet dat nou? Ik wil liever dikke tieten.
Dan ben je zo vertrokken.quote:Op maandag 20 december 2010 02:46 schreef porsche1 het volgende:
Als ik Guus was zou ik op die bank gaan liggen.
Of dan val je juist weer in slaap.
Ja, klopt.quote:Op maandag 20 december 2010 02:47 schreef DaMook het volgende:
[..]
En dat heeft dan zo'n strak jong chickie gestrikt.
Whehe true!quote:Op maandag 20 december 2010 02:47 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ja, klopt.Knap van hem. Meisje doet het ook alleen maar om het geld denk ik. ransaap is die giel.
Goeie gozert die Coenquote:Op maandag 20 december 2010 02:48 schreef DaMook het volgende:
Coen betrekt niet alleen het publiek erbij, maar ook guus. Goed bezig die coen
.
quote:
Jouw ondertitel klopt niet trouwensquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |