Om toch ook een beetje trouw te blijven aan m'n huidige stad zou 't de Peperbus moeten zijnquote:
Al gekekenquote:Op maandag 20 december 2010 02:33 schreef CindieY het volgende:
[..]
Neuh, dan kijken ze maar in mn fobo
[..]
Da's dus 't ding, ik weet niet waarnaar
Nee hoor, vroeger spiekte ik alleen maar nu post ik af en toe nog eens wat.. ik heb nooit fatsoenlijke nicknames kunnen verzinnenquote:Op maandag 20 december 2010 02:33 schreef DaMook het volgende:
[..]
Haha, tsja zo ontdek je nog eens iets. Was je oude gebanned dan ?
Rooie rinus dan?quote:Op maandag 20 december 2010 02:33 schreef CindieY het volgende:
[..]
Om toch ook een beetje trouw te blijven aan m'n huidige stad zou 't de Peperbus moeten zijn
Zanger Rinus?quote:
Ja, dikke vingers en kleine toetsen gaan niet samen.quote:
Ken je klassiekersquote:
quote:
En Pé Daalemmer natuurlijkquote:
Hier ook. Eerst een jaar gelurkt, toen aangemeld en in de nacht slowchat ontzettend veel gepost. Na 2 jaar minder gaan posten tot nu heel weinig. Behalve tijdens SR danquote:Op maandag 20 december 2010 02:33 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Nee hoor, vroeger spiekte ik alleen maar nu post ik af en toe nog eens wat.. ik heb nooit fatsoenlijke nicknames kunnen verzinnen
quote:
Jammer dan dat het dit jaar Eindhoven is geworden! Anders had je lekker dichtbij gezeten!quote:Op maandag 20 december 2010 02:33 schreef CindieY het volgende:
[..]
Om toch ook een beetje trouw te blijven aan m'n huidige stad zou 't de Peperbus moeten zijn
Ik wil wijd open.quote:
BAUKELIEN!!quote:
Vorig jaar Groningen was fijn. In de toekomst maar eens Zwolle dan, ook nog best centraal gelegenquote:Op maandag 20 december 2010 02:35 schreef Mula het volgende:
[..]
Jammer dan dat het dit jaar Eindhoven is geworden! Anders had je lekker dichtbij gezeten!
Ushi Dushi!quote:
Ah Zwolle dus ?quote:Op maandag 20 december 2010 02:33 schreef CindieY het volgende:
[..]
WAAR GA JE NAAR TOEEEEquote:
Een WOKNOK ?quote:Op maandag 20 december 2010 02:36 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ik wil wijd open.Dan kan ik weer meezingen.
quote:
quote:Op maandag 20 december 2010 02:37 schreef Geo3kant het volgende:
Eindhoven heeft wel leuke mokkeltjes vind je niet?
Je zou het zuiden eens moeten proberenquote:Op maandag 20 december 2010 02:37 schreef CindieY het volgende:
[..]
Sinds drie jaren. Geboren en getogen Noorderling.
Veel verder ga ik het land niet in vermoed ikquote:Op maandag 20 december 2010 02:38 schreef DaMook het volgende:
[..]
Je zou het zuiden eens moeten proberen. Zeer gezellig
.
Inderdaad. Echt niet verwacht van Coen.quote:Op maandag 20 december 2010 02:38 schreef Mula het volgende:
Coen is leuk! Het is hopen dat Giel goed slaapt vannacht en morgen wat meer op dreef is.
Ik zei wel een hekel aan haags, maar ohohcherso was wel heerlijk simpel vermaakquote:Op maandag 20 december 2010 02:37 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Oh Oh Cherso. Nooit naar gekeken, simpelweg omdat ik er een schijt hekel aan heb. Denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |