quote:
quote:Op maandag 20 december 2010 02:29 schreef AapjeAapje het volgende:
[..]
jouw avatar beweegt altijd mee.
IK STA WIJD OPEN-kut?quote:Op maandag 20 december 2010 02:31 schreef CindieY het volgende:
Ik moet ook eens een ava hebben, weet alleen nooit wat
Een foto van jou ?quote:Op maandag 20 december 2010 02:31 schreef CindieY het volgende:
Ik moest een nieuwe nickname.. Zag een geodriehoek, linaal.. dacht vierkant.. geo3kant.. i know it's crap, moet een nieuwe (fatsoenlijk).quote:
google 1quote:Op maandag 20 december 2010 02:31 schreef CindieY het volgende:
Nou ja zegquote:
Ben ook ernstig blij met mn macbookiequote:Op maandag 20 december 2010 02:29 schreef DaMook het volgende:
[..]
Het is idd prijzig (helaas), maar ik zou nooit meer terug naar windows willen.
gewoon bij google iets van 60x60 intypen, en dan krijg je vanzelf wat leuksquote:Op maandag 20 december 2010 02:31 schreef CindieY het volgende:
quote:
quote:
En nu heb je een stijfje?quote:
Neuh, dan kijken ze maar in mn foboquote:
Da's dus 't ding, ik weet niet waarnaarquote:
zo'n fok user iets met 1988quote:Op maandag 20 december 2010 02:32 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Wie is eigenlijk diegene achter YT-account 3FMVideo? Die gast plaatst ook werkelijk alles he.
Haha, tsja zo ontdek je nog eens ietsquote:Op maandag 20 december 2010 02:31 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ik moest een nieuwe nickname.. Zag een geodriehoek, linaal.. dacht vierkant.. geo3kant.. i know it's crap, moet een nieuwe (fatsoenlijk).
D'olle grieze?quote:Op maandag 20 december 2010 02:31 schreef CindieY het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |