F5 en dan op "open nieuwe deel" klikken titel veranderen en volgnummer verhogen en klaarquote:Op maandag 20 december 2010 02:20 schreef maxymized het volgende:
zit hier met een laptop met een touchpad
plus ik had nog nooit eerder een topic aangemaakt
was ff uitzoeken hoe het ging haha
Ik zat hier....OH FOK! ik heb de laatste post gedaanquote:
Ben je er achter dat als je em sluit, even refresht, dat er dan een knopje open nieuw deel oid verschijnt? Alleen even nummertje en tt aanpassen danquote:Op maandag 20 december 2010 02:20 schreef maxymized het volgende:
zit hier met een laptop met een touchpad
plus ik had nog nooit eerder een topic aangemaakt
was ff uitzoeken hoe het ging haha
10KM onder eindhovenquote:Op maandag 20 december 2010 02:20 schreef CindieY het volgende:
[..]
Als je een Brabo bent, dan wel idd
GRONINGENquote:
quote:Op maandag 20 december 2010 02:21 schreef maxymized het volgende:
[..]
Ik zat hier....OH FOK! ik heb de laatste post gedaannu moet ik een nieuwe starten toch ? :p
(Stienn zit achter me)
quote:Op maandag 20 december 2010 02:21 schreef maxymized het volgende:
[..]
Ik zat hier....OH FOK! ik heb de laatste post gedaannu moet ik een nieuwe starten toch ? :p
(Stienn zit achter me)
Inderdaad, Giel vernaggeld de sfeer !quote:Op maandag 20 december 2010 02:22 schreef porsche1 het volgende:
Waarom kunnen we niet een lekker nummertje van RHCP ofzo krijgen? Daar kan je lekker op los gaan. De kut muziek van de laatste paar uren is helemaal niets en val je van in slaap.
Ik had zelfs voorzorgsmaatregelen genomen, oftewel vragen hoe dat werktquote:Op maandag 20 december 2010 02:22 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
herkenbaar voor de eerste keer in KSC
Ik heb dat net gebruikt doordat het zo lang duurde. Was ook mijn eerste keer. Normaal knip/plak ik.quote:Op maandag 20 december 2010 02:22 schreef Stienn het volgende:
wtf met "open nieuw deel" knopje is ook nieuw of niet?
quote:Op maandag 20 december 2010 02:22 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Inderdaad, Giel vernaggeld de sfeer !
Die iPad.quote:Op maandag 20 december 2010 02:22 schreef DaMook het volgende:
http://twitpic.com/3h6azg Mijn SR set up. Die monitor links is normaal weg
.
KSC?quote:Op maandag 20 december 2010 02:22 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
herkenbaar voor de eerste keer in KSC
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |