Om toch ook een beetje trouw te blijven aan m'n huidige stad zou 't de Peperbus moeten zijnquote:
Al gekekenquote:Op maandag 20 december 2010 02:33 schreef CindieY het volgende:
[..]
Neuh, dan kijken ze maar in mn fobo
[..]
Da's dus 't ding, ik weet niet waarnaar
Nee hoor, vroeger spiekte ik alleen maar nu post ik af en toe nog eens wat.. ik heb nooit fatsoenlijke nicknames kunnen verzinnenquote:Op maandag 20 december 2010 02:33 schreef DaMook het volgende:
[..]
Haha, tsja zo ontdek je nog eens iets. Was je oude gebanned dan ?
Rooie rinus dan?quote:Op maandag 20 december 2010 02:33 schreef CindieY het volgende:
[..]
Om toch ook een beetje trouw te blijven aan m'n huidige stad zou 't de Peperbus moeten zijn
Zanger Rinus?quote:
Ja, dikke vingers en kleine toetsen gaan niet samen.quote:
Ken je klassiekersquote:
quote:
En Pé Daalemmer natuurlijkquote:
Hier ook. Eerst een jaar gelurkt, toen aangemeld en in de nacht slowchat ontzettend veel gepost. Na 2 jaar minder gaan posten tot nu heel weinig. Behalve tijdens SR danquote:Op maandag 20 december 2010 02:33 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Nee hoor, vroeger spiekte ik alleen maar nu post ik af en toe nog eens wat.. ik heb nooit fatsoenlijke nicknames kunnen verzinnen
quote:
Jammer dan dat het dit jaar Eindhoven is geworden! Anders had je lekker dichtbij gezeten!quote:Op maandag 20 december 2010 02:33 schreef CindieY het volgende:
[..]
Om toch ook een beetje trouw te blijven aan m'n huidige stad zou 't de Peperbus moeten zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |