Haagse Sjonnie.quote:Op maandag 20 december 2010 02:39 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik zei wel een hekel aan haags, maar ohohcherso was wel heerlijk simpel vermaak.
Valse hoopquote:Op maandag 20 december 2010 02:38 schreef Mula het volgende:
Coen is leuk! Het is hopen dat Giel goed slaapt vannacht en morgen wat meer op dreef is.
Who cares?quote:Op maandag 20 december 2010 02:39 schreef Yurithemaster het volgende:
heeft coen trouwens zn sapje wel opgedronken
katja en ellen?quote:Op maandag 20 december 2010 02:39 schreef CindieY het volgende:
Heeft er niemand iets leuks van SR10 als ava voor me?
quote:
Haha precies wat ik altijd zeg, ik ga hier nooit weg (of het moet naar het buitenland zijnquote:Op maandag 20 december 2010 02:38 schreef CindieY het volgende:
[..]
Veel verder ga ik het land niet in vermoed ik
Ik kwam eerder vanavond een foto tegen van een naakte Giel op pinkpop.quote:Op maandag 20 december 2010 02:39 schreef CindieY het volgende:
Heeft er niemand iets leuks van SR10 als ava voor me?
quote:Op maandag 20 december 2010 02:40 schreef Mula het volgende:
[..]
Ik kwam eerder vanavond een foto tegen van een naakte Giel op pinkpop.
Ik ga meequote:Op maandag 20 december 2010 02:40 schreef CindieY het volgende:
Ik ga even naar wc en wat te knabbelen zoeken, ik moet wat beweging hebben.
Zielig ben je ook he.quote:Op maandag 20 december 2010 02:41 schreef j0rdiiii het volgende:
Daar betalen wij dan voor, paar van die flikkers
quote:
Ik vind Giel helemaal niet zo erg als de meeste mensen hem vinden. Maar goed, ik luister nooit radio dus SR is het enige moment dat ik aan Giel wordt blootgesteld!quote:
bombs awayyyyyquote:Op maandag 20 december 2010 02:43 schreef Geo3kant het volgende:
Dan moet je die kinderen wegkapen en op een ander eiland zetten en verzorgen.. met een schoolboek blijven ze niet HIV vrij..
Coen is niet van de jinglesquote:Op maandag 20 december 2010 02:44 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Jezus dat kastje met die jingles hebben ze toch ook in de studio in Hilversum.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |