WiWaquote:Op maandag 20 december 2010 01:50 schreef JD_SLR het volgende:
Ik denk trouwens wel dat er wel meer pit in het huis zal zitten met Dennis Weening. En Wiwa zal ook wel leuker zijn.
Weet niet. Ligt eraan. Ik ga nog wel door denk ik.quote:
Typhoon en New Cool Collectivequote:Op maandag 20 december 2010 01:50 schreef porsche1 het volgende:
Wie zijn dit? klinkt als die ene van Groen gras ofzo.
Sorry, had daar niet aangedacht.quote:
quote:
Niet mijn smaak muziek, rap. Maar tedoen.quote:Op maandag 20 december 2010 01:51 schreef CindieY het volgende:
[..]
Typhoon en New Cool Collective
Afgelopen LL nog bij liggen chillen in 't gras
Ik ben ook wel voor het jongere bloed van 3fm, zoals een Domien of Timurquote:Op maandag 20 december 2010 01:51 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Stel je toch voor dat Gerard, Michiel en Paul samen in het huis zouden zitten...
Inderdaad, dat zou het ideale Glazen Huis zijn.quote:Op maandag 20 december 2010 01:51 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Stel je toch voor dat Gerard, Michiel en Paul samen in het huis zouden zitten...
Waarom dan zo'n achterlijke post?quote:Op maandag 20 december 2010 01:51 schreef maxymized het volgende:
[..]
haha was niet mijn doelzal Thefamousman zijn post al
rabbering vind ik een kwalquote:Op maandag 20 december 2010 01:52 schreef DaMook het volgende:
Giel had er van mij sowieso niet in gehoeven en coen ook niet.
Ik was voor veenstra, ekdom en rabbering.
quote:Op maandag 20 december 2010 01:52 schreef DaMook het volgende:
Giel had er van mij sowieso niet in gehoeven en coen ook niet.
Ik was voor veenstra, ekdom en rabbering.
quote:Op maandag 20 december 2010 01:51 schreef maxymized het volgende:
[..]
haha was niet mijn doelzal Thefamousman zijn post al
Dat zeg ikquote:Op maandag 20 december 2010 01:51 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Er is een knop NIEUW TOPIC, dan wordt dat ingevuldquote:Op maandag 20 december 2010 01:51 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Sorry, had daar niet aangedacht.Mijn eerste fout.
gelukkig ben jij er.
De mijne ook niet. Maar stel je deze muziek voor, warmte, biertje, heerlijk chillen. Goed te doen hoor, kan ik je vertellenquote:Op maandag 20 december 2010 01:51 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Niet mijn smaak muziek, rap. Maar tedoen.
Rabbering laten hakkenquote:
waardoor komt dat.quote:
Klopt, maar vergeet dat steeds. Ik ctrl c/ctrl v steeds.quote:Op maandag 20 december 2010 01:52 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Er is een knop NIEUW TOPIC, dan wordt dat ingevuld
ooh omtoch, energie kwijt makenquote:Op maandag 20 december 2010 01:52 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Waarom dan zo'n achterlijke post?
quote:Op maandag 20 december 2010 01:52 schreef CindieY het volgende:
[..]
De mijne ook niet. Maar stel je deze muziek voor, warmte, biertje, heerlijk chillen. Goed te doen hoor, kan ik je vertellen
GEEN Domien, wat een opgeblazen miskwal vind ik dat zegquote:Op maandag 20 december 2010 01:52 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik ben ook wel voor het jongere bloed van 3fm, zoals een Domien of Timur
wat vond je stomquote:Op maandag 20 december 2010 01:53 schreef djkoelkast het volgende:
Rabbering![]()
Venema moet er niet in, die was stom.
DAT.quote:Op maandag 20 december 2010 01:53 schreef DaMook het volgende:
[..]
GEEN Domien, wat een opgeblazen miskwal vind ik dat zeg![]()
![]()
.
Klein beetje mee eens inderdaad.quote:Op maandag 20 december 2010 01:54 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Alles. Overhypte grappenmaker die gewoon niet grappig is.
is al wakkerquote:Op maandag 20 december 2010 01:54 schreef Waalwijker het volgende:
Moet Coen niet effe wakker gemaakt worden?
Nou dan ken je frank dane nog nietquote:Op maandag 20 december 2010 01:54 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Domien is GEEN ekstra weekend, domien was een producertje daar ooit en had ie moeten blijven. Dan gerard, michiel en tsjibbequote:Op maandag 20 december 2010 01:53 schreef cygnusx het volgende:
of gerard, michiel, domien. 7 dagen ekstra weekend
Ik vind Michiel 's avonds tijdens MetMichiel echt een verademing en gewoon lekker om naar te luisteren. Eigenlijk een heel ander persoon dan tijdens Ekstra Weekend.quote:Op maandag 20 december 2010 01:54 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel zo'n irritante kerel.quote:Op maandag 20 december 2010 01:55 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Nou dan ken je frank dane nog niet
Ja hoger wannabe gehalte krijg je dan.quote:Op maandag 20 december 2010 01:53 schreef DaMook het volgende:
[..]
GEEN Domien, wat een opgeblazen miskwal vind ik dat zeg![]()
![]()
.
Frank Dame is pas wannabe.quote:Op maandag 20 december 2010 01:55 schreef cygnusx het volgende:
[..]
Ja hoger wannabe gehalte krijg je dan.
Giel is te vaak geweest, echt te vaak.
Gerard eigenlijk ook, maar die zie ik persoonlijk meer als vader serious request en is iig minder vaak als giel geweest (en leuker).
Coen is niks mis mee, prima gast, goede aanwinst.
Ik zou het aanvullen met Frank Dane of Timur! Keer wat anders, die zijn dan voor het eerst en leven er ook echt naartoe.
quote:Op maandag 20 december 2010 01:57 schreef porsche1 het volgende:
haha, er is iemand in zijn mond gekomen.xd xd
komt zn vrouw morgen op haar werk. He cobie wat hoorde ik nou? doen jullie aan poep en plassexquote:Op maandag 20 december 2010 01:57 schreef TheFamousMan het volgende:
wtf, ik en m'n vrouw doen poep en plas sex
lukt wel, als je even tot 5 uur hebtquote:
Staat daar al een tijd.quote:
inderdaadquote:Op maandag 20 december 2010 01:58 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
komt zn vrouw morgen op haar werk. He cobie wat hoorde ik nou? doen jullie aan poep en plassex
quote:Op maandag 20 december 2010 01:58 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
komt zn vrouw morgen op haar werk. He cobie wat hoorde ik nou? doen jullie aan poep en plassex
quote:Op maandag 20 december 2010 01:58 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik wel hoor, hoop dat er nog meer gezellige mensen blijven hier.quote:Op maandag 20 december 2010 01:58 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
lukt wel, als je even tot 5 uur hebt
Ik.quote:
Ach die werkt waarschijnlijk in dezelfde kroegquote:Op maandag 20 december 2010 01:58 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
plee schoonmakenquote:Op maandag 20 december 2010 01:59 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ach die werkt waarschijnlijk in dezelfde kroeg
Ik sta daar op het plein met mijn iPhone 4G togh jullie weten het, heel de tijd al te fokkenquote:
Dat was juist tof.quote:Op maandag 20 december 2010 01:59 schreef TheFamousMan het volgende:
Het was wel lachen, maar die poep en plas sex opmerking was echt ver onder het niveau
Hoax... jij komt niet buitenquote:Op maandag 20 december 2010 01:59 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ik sta daar op het plein met mijn iPhone 4G togh jullie weten het, heel de tijd al te fokken
Volgens mij dit bedrijfquote:
quote:
Gelukkig nietquote:Op maandag 20 december 2010 01:55 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Nou dan ken je frank dane nog niet
quote:Op maandag 20 december 2010 02:00 schreef porsche1 het volgende:
[..]
![]()
Febo.Heb nog steeds een trauma van die groente frikandel die ik ineens had.
![]()
Ik ben met mijn mobiele huis daar heen gegaan.quote:
Ik voor de eerste keer in Amsterdam, of de eerste keer bewust. Ik daar naar die Febo met mijn maten, ik een frikandel uit die muur halen. Zit er groente in.quote:
Hij is toevallig van glas?quote:Op maandag 20 december 2010 02:00 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ik ben met mijn mobiele huis daar heen gegaan.
Ben je weer wakker nu?quote:Op maandag 20 december 2010 02:01 schreef CindieY het volgende:
Goed, dat was weer genoeg koude lucht voor nu
Wat?quote:Op maandag 20 december 2010 02:01 schreef iBenny het volgende:
20-12-2010 01:57 Een man met een kaarsje staat bij de brievenbus om te laten zien dat hij kaarsvet kan drinken![]()
quote:Op maandag 20 december 2010 02:01 schreef iBenny het volgende:
20-12-2010 01:57 Een man met een kaarsje staat bij de brievenbus om te laten zien dat hij kaarsvet kan drinken![]()
Ik ben gerard.quote:
niks over de poep en plassex?quote:Op maandag 20 december 2010 02:01 schreef iBenny het volgende:
traag internet hier? Hoe kom je daar nu bij?quote:Op maandag 20 december 2010 01:58 schreef maxymized het volgende:
godver hoere kutzooi, heeft iemand een screenshot gemaakt ?![]()
Internet is hier te traag voor die stream
Koud genoeg om lekker wakker te worden! Volgens mij iets van -5!quote:Op maandag 20 december 2010 01:59 schreef CindieY het volgende:
Goed, raam open. Hoe koud is 't eigenlijk in Groningen?
watquote:
hoiquote:Op maandag 20 december 2010 02:02 schreef Stienn het volgende:
t
[..]
traag internet hier? Hoe kom je daar nu bij?
Iedereen kan toevoegen, zitten ook een aantal van mij tussenquote:Op maandag 20 december 2010 02:02 schreef Waalwijker het volgende:
Wie houd die log bij? Ik gok op hole1988?![]()
die gast met dat kaarsvet...quote:
quote:Op maandag 20 december 2010 02:03 schreef djkoelkast het volgende:
Bis morgen!
GOED LOGGEN MENSEN want ik neem de hele nacht op, dan kan ik al het leuks morgen op Youtube zetten!
Tyfus koud denk ik. Vanmiddag was het nmlk -7quote:Op maandag 20 december 2010 01:59 schreef CindieY het volgende:
Goed, raam open. Hoe koud is 't eigenlijk in Groningen?
quote:Op maandag 20 december 2010 02:03 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
die gast met dat kaarsvet...
kan ik dat ergens terugzien ?quote:Op maandag 20 december 2010 02:03 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
die gast met dat kaarsvet...
Dat komt wel goed, mat kwalitatieve hoogstandjes als kaarsvet drinkenquote:Op maandag 20 december 2010 02:03 schreef djkoelkast het volgende:
Bis morgen!
GOED LOGGEN MENSEN want ik neem de hele nacht op, dan kan ik al het leuks morgen op Youtube zetten!
Bis morgen!
Herhaling van eerder vanavond.quote:Op maandag 20 december 2010 02:03 schreef porsche1 het volgende:
Tumor, staat ie daar nu? Of zijn die headlines die worden herhaalt? Zat ff niet op te letten.
Ik vind het wel vet eigenlijkquote:
Die sla ik over als je het niet erg vindt. Ik ga nu nog zeker wel een uur in bed kijken, maar zonder er bij te typen anders kom ik nooit in slaapquote:Op maandag 20 december 2010 02:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat komt wel goed, mat kwalitatieve hoogstandjes als kaarsvet drinken
Trusten
Bis morgen!
O oke. Voor hoe lang zijn deze headlines? ga ik ff op bed liggen. Benen strekken. Zit heel de tijd met mn benen onder mn lijf.quote:
Tab tab enterquote:Op maandag 20 december 2010 02:04 schreef TheFamousMan het volgende:
godspleuris, ik scroll de hele tijd naar beneden, en als ik op het invoeren knopje wil drukken komt er weer een post zodat ik weer moet scrollen ik er maar niet op kan drukken
En nu ?quote:Op maandag 20 december 2010 02:04 schreef CindieY het volgende:
Wel vet trouwens, vroegah viel ik echt op van die skaterjochies
En de pauzeknop (rechtsboven het tekstveld) komt wel in beeld?quote:Op maandag 20 december 2010 02:04 schreef TheFamousMan het volgende:
godspleuris, ik scroll de hele tijd naar beneden, en als ik op het invoeren knopje wil drukken komt er weer een post zodat ik weer moet scrollen ik er maar niet op kan drukken
Skaters.quote:Op maandag 20 december 2010 02:04 schreef CindieY het volgende:
hoihoiquote:Op maandag 20 december 2010 02:04 schreef CindieY het volgende:
Goeie. Als ie van muziek houd, heb je mij al voor een groot deelquote:
En je had dit al ingetypt voordat je tot die conclusie kwam?quote:Op maandag 20 december 2010 02:04 schreef TheFamousMan het volgende:
KOM DAN HÈ? MET JE BAKKESquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
Ik ook, kwam vroeger zelfs bij Area51 maar ik bedoelde eigelijk de aankondiging van die gast..quote:Op maandag 20 december 2010 02:04 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik vind het wel vet eigenlijk. Al ben ik meer van de MTB's, downhill enzo
.
quote:Op maandag 20 december 2010 02:05 schreef CindieY het volgende:
[..]
Goeie. Als ie van muziek houd, heb je mij al voor een groot deel
quote:Op maandag 20 december 2010 02:06 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
KOM DAN HÈ? MET JE BAKKESAchja, jij zal mij ook wel uitlachen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben een gabbertje.
Op maandag 20 januari 2014 14:20 schreef BozeHaas het volgende:
Ik ken porsche1 alleen als een doorwinterde Braddie-basher eigenlijks.
quote:Op maandag 20 december 2010 02:06 schreef Yurithemaster het volgende:
dat belgische huis ziet er wel chill uit
ik heb persoonlijk niks tegen wie dan ook, maar ik houd wss niet van jouw muziek stijl, maar iedereen zo z'n eigen meugquote:Op maandag 20 december 2010 02:06 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Achja, jij zal mij ook wel uitlachen.Ben een gabbertje.
Omdat headlines?quote:Op maandag 20 december 2010 02:06 schreef iBenny het volgende:
Duss... waarom zien we op de stream Coen nu niet?
quote:Op maandag 20 december 2010 02:07 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik heb persoonlijk niks tegen wie dan ook, maar ik houd wss niet van jouw muziek stijl, maar iedereen zo z'n eigen meug
Prima, maar wss zetten ze daar dan vervolgens Miss Montreal of Jordy van Loon op.quote:Op maandag 20 december 2010 02:06 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Best tof dat podium bovenop het Belgische huis. Moeten ze hier ook doen.
Zo'n combinatie zal alleen maar mogelijk zijn mocht Giel er geen zin meer in hebben. Zelfde geldt voor Gerard Ekdom, zolang hij zich kandidaat blijft stellen zal hij in Glazen huis moeten zitten.quote:Op maandag 20 december 2010 01:51 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Dat Jordy van Loon maar oprot naar Belgiëquote:Op maandag 20 december 2010 02:07 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Prima, maar wss zetten ze daar dan vervolgens Miss Montreal of Jordy van Loon op.
en eindhovenaren en toen bleef het stilquote:Op maandag 20 december 2010 02:07 schreef henkde_j het volgende:
Maar wij hadden prinses Margriet! heuuuuu!
Ik ben volgens mij alles al geweestquote:Op maandag 20 december 2010 02:07 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik heb persoonlijk niks tegen wie dan ook, maar ik houd wss niet van jouw muziek stijl, maar iedereen zo z'n eigen meug
Haha. klopt. Achja tis weer klaar.quote:
Welke? Zing voor me? Dit is tof vind ik!quote:Op maandag 20 december 2010 02:08 schreef Mula het volgende:
Ik vind dat nummer van Lange Frans zo slecht. Snap niet dat het op 3 staat.
Whehe, ook zo lekker los gegaan in je tienerjaren?quote:Op maandag 20 december 2010 02:08 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ben volgens mij alles al geweestVan gabber tot bijna skater
. Ben nu vooral mezelf
.
Ik ook niet.. zijn genoeg betere nummers.quote:Op maandag 20 december 2010 02:08 schreef Waalwijker het volgende:
Ik vind die plaat van Adele eigenlijk helemaal niet zo bijzonder.
omroep bazen stemmen op één van de dj's en diegene met de meeste stemmen gaan het huis in.quote:Op maandag 20 december 2010 02:08 schreef Michie_ het volgende:
[..]
Zo'n combinatie zal alleen maar mogelijk zijn mocht Giel er geen zin meer in hebben. Zelfde geldt voor Gerard Ekdom, zolang hij zich kandidaat blijft stellen zal hij in Glazen huis moeten zitten.
3FM weet ook wel dat die twee het populairst zijn onder het grote publiek.
Ik vraag me alleen wel af waarom Coen in het huis zit en niet Michiel Veenstra.
Die tekst is echt té slechtquote:Op maandag 20 december 2010 02:08 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Welke? Zing voor me? Dit is tof vind ik!
Dat is het belangrijkste.quote:Op maandag 20 december 2010 02:08 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ben volgens mij alles al geweestVan gabber tot bijna skater
. Ben nu vooral mezelf
.
Vaker alquote:Op maandag 20 december 2010 02:09 schreef Yurithemaster het volgende:
meest aangevraagd maar alleen die adelle is pas 1x gedraaid
Lol. Op alfabet dus. De A van Adele.quote:Op maandag 20 december 2010 02:09 schreef Yurithemaster het volgende:
meest aangevraagd maar alleen die adelle is pas 1x gedraaid
Ik vind hem lekker, weet niet waarom. Lau heeft gewoon een bazen stem.quote:
Dat zekerquote:Op maandag 20 december 2010 02:08 schreef CindieY het volgende:
[..]
Whehe, ook zo lekker los gegaan in je tienerjaren?
Hij moet zn neus eens snuitenquote:Op maandag 20 december 2010 02:10 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ik vind hem lekker, weet niet waarom. Lau heeft gewoon een bazen stem.
Als-ie dat vasthoud...quote:Op maandag 20 december 2010 02:09 schreef TheFamousMan het volgende:
wat ziet ie er fris en fruitig uit
Haha.quote:
Hij snapt het, om 2 uur snachts in -10 buiten staan wil je ook wat aandacht.quote:Op maandag 20 december 2010 02:11 schreef CindieY het volgende:
Coen heeft wel even paar momentjes met 't publiek al
inderdaadquote:
Toch wel.quote:
JA.. in eindhoven/omgeving zeggen wij afgewerkt.. dat vinden jullie raar.. gewoon klaar met werken, niet afgeneukt oidquote:
quote:Op maandag 20 december 2010 02:11 schreef TheFamousMan het volgende:
OH ZIT GUUS DAAR HADDEN WE NIET DOOR TOEVALLIG DAT WE NET EEN NUMMER VAN 'M WOUDEN AANVRAGEN ENZO
Precies. +1 voor Coenquote:Op maandag 20 december 2010 02:11 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Hij snapt het, om 2 uur snachts in -10 buiten staan wil je ook wat aandacht.
JA !quote:
quote:Op maandag 20 december 2010 02:11 schreef DaMook het volgende:
Mensen snap nou toch dat afgewerkt algemeen beschaafd brabants is voor klaar met werken !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik las porsche1 door die P en die 1 in je post.quote:
Awja, op die fiets. 't Klinkt idd als uitgeneukt oidquote:Op maandag 20 december 2010 02:12 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
JA.. in eindhoven/omgeving zeggen wij afgewerkt.. dat vinden jullie raar.. gewoon klaar met werken, niet afgeneukt oid
Het scheelt bijna een minuut volgens mijquote:Op maandag 20 december 2010 02:12 schreef Stienn het volgende:
WTF afgewerkt... de internet stream loop hier op sxm een beetje achter...
ja, welkom bij stijl en klasse met nesrin.quote:Op maandag 20 december 2010 02:12 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
moet aan nesrin van koefnoen denken
quote:Op maandag 20 december 2010 02:12 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Ik mis eigenlijk wel wat kerstmuziek.
lijkt me vrij irritant voor deze SCquote:Op maandag 20 december 2010 02:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het scheelt bijna een minuut volgens mij
Ik dacht ook dat die donderdag pas zou komenquote:Op maandag 20 december 2010 02:11 schreef TheFamousMan het volgende:
OH ZIT GUUS DAAR HADDEN WE NIET DOOR TOEVALLIG DAT WE NET EEN NUMMER VAN 'M WOUDEN AANVRAGEN ENZO
Jij leest wat je wil lezen volgens mijquote:Op maandag 20 december 2010 02:12 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ik las porsche1 door die P en die 1 in je post.
De kerstbellen liggen denk ik naast Giel in bed.quote:Op maandag 20 december 2010 02:12 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Ik mis eigenlijk wel wat kerstmuziek.
Die van mij loopt goed denk ik. te lui om de tv aan te zetten en te kijken of ie gelijk loopt.quote:Op maandag 20 december 2010 02:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het scheelt bijna een minuut volgens mij
Ik vind dat gedeelte met The Lau ook wel lekker klinken, maar die tekst is zooo slecht!quote:Op maandag 20 december 2010 02:10 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ik vind hem lekker, weet niet waarom. Lau heeft gewoon een bazen stem.
Zei je nou super dikke tieten en dat je in je grot wilt worden geneukt?quote:Op maandag 20 december 2010 02:13 schreef CindieY het volgende:
[..]
Jij leest wat je wil lezen volgens mij
Ah, zoiets dacht ik al ja.quote:Op maandag 20 december 2010 02:13 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nee, klaar met dat gemiep over Coen steeds.
is het ook, maar 1 voordeel. Hier lopen we nog rond in de korte broek!quote:Op maandag 20 december 2010 02:13 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
lijkt me vrij irritant voor deze SC
te lui om de link te posten, gebruik google.quote:
is het ook...quote:Op maandag 20 december 2010 02:13 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
lijkt me vrij irritant voor deze SC
waaaaaaaaaaar?quote:Op maandag 20 december 2010 02:14 schreef Stienn het volgende:
[..]
is het ook, maar 1 voordeel. Hier lopen we nog rond in de korte broek!
Ik ben altijd al wel fan van hem geweest. Weet niet waaromquote:Op maandag 20 december 2010 02:13 schreef Mula het volgende:
[..]
Ik vind dat gedeelte met The Lau ook wel lekker klinken, maar die tekst is zooo slecht!
En het is Lange Frans. Die is na dat gedoe met zijn vrouw niet meer serieus te nemen!
zie OPquote:
Als ik nu zeg dat ik je wil afwerken is het wel weer hetzelfdequote:Op maandag 20 december 2010 02:12 schreef CindieY het volgende:
[..]
Awja, op die fiets. 't Klinkt idd als uitgeneukt oid
moehahahquote:Op maandag 20 december 2010 02:14 schreef Stienn het volgende:
[..]
is het ook, maar 1 voordeel. Hier lopen we nog rond in de korte broek!
hij heeft wel een stream... alleen die is net zo langzaam als die van mijquote:Op maandag 20 december 2010 02:14 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
te lui om de link te posten, gebruik google.
gabber > lange frans fanquote:Op maandag 20 december 2010 02:14 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ik ben altijd al wel fan van hem geweest. Weet niet waarom
zit in st maarten, internet is niet zo snel hierquote:Op maandag 20 december 2010 02:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
http://www.3fmfan.nl/page/sr10_player
Altijd leuk, die regionale taalverschillenquote:Op maandag 20 december 2010 02:14 schreef DaMook het volgende:
[..]
Als ik nu zeg dat ik je wil afwerken is het wel weer hetzelfde. Maar afgewerkt is gewoon abb
.
Tv hier.quote:Op maandag 20 december 2010 02:15 schreef Yurithemaster het volgende:
zit iedereen hier trouwens op de stream? ik kijk gewoon op tv
101TV is zender van de maand bij Ziggo, dus hier via 101TV.quote:Op maandag 20 december 2010 02:15 schreef Yurithemaster het volgende:
nederland.fmquote:Op maandag 20 december 2010 02:15 schreef Yurithemaster het volgende:
Vroeger luisterde ik wel rap, en vond ik Baas B en Lange Frans altijd de tofste.quote:
radio en streamquote:Op maandag 20 december 2010 02:15 schreef Yurithemaster het volgende:
Misschien omdat je gewoon geen smaak hebt?quote:Op maandag 20 december 2010 02:14 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ik ben altijd al wel fan van hem geweest. Weet niet waarom
probeer deze http://livestreams.omroep.nl/npo/3fm_vsr-sb het is kut, maar in ieder geval watquote:Op maandag 20 december 2010 02:15 schreef maxymized het volgende:
[..]
zit in st maarten, internet is niet zo snel hier![]()
WEL LEKKER WEER HAHA
Ja hequote:Op maandag 20 december 2010 02:15 schreef CindieY het volgende:
[..]
Altijd leuk, die regionale taalverschillen
quote:Op maandag 20 december 2010 02:16 schreef Mula het volgende:
[..]
Misschien omdat je gewoon geen smaak hebt?
I kid,i kid... Niet slaan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |