Precies. +1 voor Coenquote:Op maandag 20 december 2010 02:11 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Hij snapt het, om 2 uur snachts in -10 buiten staan wil je ook wat aandacht.
JA !quote:
quote:Op maandag 20 december 2010 02:11 schreef DaMook het volgende:
Mensen snap nou toch dat afgewerkt algemeen beschaafd brabants is voor klaar met werken !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik las porsche1 door die P en die 1 in je post.quote:
Awja, op die fiets. 't Klinkt idd als uitgeneukt oidquote:Op maandag 20 december 2010 02:12 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
JA.. in eindhoven/omgeving zeggen wij afgewerkt.. dat vinden jullie raar.. gewoon klaar met werken, niet afgeneukt oid
Het scheelt bijna een minuut volgens mijquote:Op maandag 20 december 2010 02:12 schreef Stienn het volgende:
WTF afgewerkt... de internet stream loop hier op sxm een beetje achter...
ja, welkom bij stijl en klasse met nesrin.quote:Op maandag 20 december 2010 02:12 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
moet aan nesrin van koefnoen denken
quote:Op maandag 20 december 2010 02:12 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Ik mis eigenlijk wel wat kerstmuziek.
lijkt me vrij irritant voor deze SCquote:Op maandag 20 december 2010 02:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het scheelt bijna een minuut volgens mij
Ik dacht ook dat die donderdag pas zou komenquote:Op maandag 20 december 2010 02:11 schreef TheFamousMan het volgende:
OH ZIT GUUS DAAR HADDEN WE NIET DOOR TOEVALLIG DAT WE NET EEN NUMMER VAN 'M WOUDEN AANVRAGEN ENZO
Jij leest wat je wil lezen volgens mijquote:Op maandag 20 december 2010 02:12 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ik las porsche1 door die P en die 1 in je post.
De kerstbellen liggen denk ik naast Giel in bed.quote:Op maandag 20 december 2010 02:12 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Ik mis eigenlijk wel wat kerstmuziek.
Die van mij loopt goed denk ik. te lui om de tv aan te zetten en te kijken of ie gelijk loopt.quote:Op maandag 20 december 2010 02:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het scheelt bijna een minuut volgens mij
Ik vind dat gedeelte met The Lau ook wel lekker klinken, maar die tekst is zooo slecht!quote:Op maandag 20 december 2010 02:10 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ik vind hem lekker, weet niet waarom. Lau heeft gewoon een bazen stem.
Zei je nou super dikke tieten en dat je in je grot wilt worden geneukt?quote:Op maandag 20 december 2010 02:13 schreef CindieY het volgende:
[..]
Jij leest wat je wil lezen volgens mij
Ah, zoiets dacht ik al ja.quote:Op maandag 20 december 2010 02:13 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nee, klaar met dat gemiep over Coen steeds.
is het ook, maar 1 voordeel. Hier lopen we nog rond in de korte broek!quote:Op maandag 20 december 2010 02:13 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
lijkt me vrij irritant voor deze SC
te lui om de link te posten, gebruik google.quote:
is het ook...quote:Op maandag 20 december 2010 02:13 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
lijkt me vrij irritant voor deze SC
waaaaaaaaaaar?quote:Op maandag 20 december 2010 02:14 schreef Stienn het volgende:
[..]
is het ook, maar 1 voordeel. Hier lopen we nog rond in de korte broek!
Ik ben altijd al wel fan van hem geweest. Weet niet waaromquote:Op maandag 20 december 2010 02:13 schreef Mula het volgende:
[..]
Ik vind dat gedeelte met The Lau ook wel lekker klinken, maar die tekst is zooo slecht!
En het is Lange Frans. Die is na dat gedoe met zijn vrouw niet meer serieus te nemen!
zie OPquote:
Als ik nu zeg dat ik je wil afwerken is het wel weer hetzelfdequote:Op maandag 20 december 2010 02:12 schreef CindieY het volgende:
[..]
Awja, op die fiets. 't Klinkt idd als uitgeneukt oid
moehahahquote:Op maandag 20 december 2010 02:14 schreef Stienn het volgende:
[..]
is het ook, maar 1 voordeel. Hier lopen we nog rond in de korte broek!
hij heeft wel een stream... alleen die is net zo langzaam als die van mijquote:Op maandag 20 december 2010 02:14 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
te lui om de link te posten, gebruik google.
gabber > lange frans fanquote:Op maandag 20 december 2010 02:14 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ik ben altijd al wel fan van hem geweest. Weet niet waarom
zit in st maarten, internet is niet zo snel hierquote:Op maandag 20 december 2010 02:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
http://www.3fmfan.nl/page/sr10_player
Altijd leuk, die regionale taalverschillenquote:Op maandag 20 december 2010 02:14 schreef DaMook het volgende:
[..]
Als ik nu zeg dat ik je wil afwerken is het wel weer hetzelfde. Maar afgewerkt is gewoon abb
.
Tv hier.quote:Op maandag 20 december 2010 02:15 schreef Yurithemaster het volgende:
zit iedereen hier trouwens op de stream? ik kijk gewoon op tv
101TV is zender van de maand bij Ziggo, dus hier via 101TV.quote:Op maandag 20 december 2010 02:15 schreef Yurithemaster het volgende:
nederland.fmquote:Op maandag 20 december 2010 02:15 schreef Yurithemaster het volgende:
Vroeger luisterde ik wel rap, en vond ik Baas B en Lange Frans altijd de tofste.quote:
radio en streamquote:Op maandag 20 december 2010 02:15 schreef Yurithemaster het volgende:
Misschien omdat je gewoon geen smaak hebt?quote:Op maandag 20 december 2010 02:14 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ik ben altijd al wel fan van hem geweest. Weet niet waarom
probeer deze http://livestreams.omroep.nl/npo/3fm_vsr-sb het is kut, maar in ieder geval watquote:Op maandag 20 december 2010 02:15 schreef maxymized het volgende:
[..]
zit in st maarten, internet is niet zo snel hier![]()
WEL LEKKER WEER HAHA
Ja hequote:Op maandag 20 december 2010 02:15 schreef CindieY het volgende:
[..]
Altijd leuk, die regionale taalverschillen
quote:Op maandag 20 december 2010 02:16 schreef Mula het volgende:
[..]
Misschien omdat je gewoon geen smaak hebt?
I kid,i kid... Niet slaan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |