Heb je al geprobeerd een wortel in je oor te stoppen?quote:Op maandag 20 december 2010 12:31 schreef Scrutinizer het volgende:
Dag 3 van m'n middenoorontsteking.
Auw
Nee. Waarom zou ik?quote:Op maandag 20 december 2010 19:40 schreef wyccie het volgende:
[..]
Heb je al geprobeerd een wortel in je oor te stoppen?
Ik mag niets in mijn oor stoppen behalve dan een watje.quote:Op maandag 20 december 2010 19:48 schreef wyccie het volgende:
[..]
Omdat ik het zeg. Ik heb een doktersjas.
Doe jij je co-schappen bij een kwakzalver?quote:Op maandag 20 december 2010 20:36 schreef wyccie het volgende:
Misschien helpt wat boerenkool in je oor wel, Scrut.
Ik heb het ook niet eerder gehad. Het is idd niet fijn. Zaterdagnacht had ik geen paracetamol in huis. Ik heb de hele nacht niet geslapen.quote:Ik ben blij dat ik dat soort kwalen nooit heb. Oorpijn is toch een verschrikkelijke pijn?
Bij de groenteboer.quote:Op maandag 20 december 2010 20:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Doe jij je co-schappen bij een kwakzalver?
Is het gelukt om bij te slapen?quote:Ik heb het ook niet eerder gehad. Het is idd niet fijn. Zaterdagnacht had ik geen paracetamol in huis. Ik heb de hele nacht niet geslapen.
quote:
Zondagochtend vroeg eerst naar de apotheek gegaan en daarna een paar uurtjes half-zittend geslapen.quote:[..]
Is het gelukt om bij te slapen?
O ja, ik zag onlangs een aankondiging daarvan en dacht nog: dat moet ik Diaan vertellenquote:Op dinsdag 21 december 2010 12:03 schreef Diaan73 het volgende:
Ow ja... vanmiddag ga ik naar de kersparade van SBS.![]()
Captain Beefheart is eregast op het verjaardagsfeestje, denk ik.quote:Gefeliciteerd!!
quote:Op dinsdag 21 december 2010 12:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
O ja, ik zag onlangs een aankondiging daarvan en dacht nog: dat moet ik Diaan vertellen
[..]
quote:Captain Beefheart is eregast op het verjaardagsfeestje, denk ik.
Piet Paulusma is vast van de partijquote:Op dinsdag 21 december 2010 12:22 schreef Diaan73 het volgende:
[..]ik zou het bijna niet kunnen missen. Veel mensen uit Enschede hebben het op Hyves of FB staan... ben wel benieuwd eigenlijk.
Het gaat. Ik heb sinds half 5 vannacht nog geen nieuwe pijnstillers geslikt.quote:Hoe gaat het met je oorontsteking?
Jippiequote:Op dinsdag 21 december 2010 12:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Piet Paulusma is vast van de partij
[..]
Dat is een goed teken? Doet echt pijn hè?quote:Het gaat. Ik heb sinds half 5 vannacht nog geen nieuwe pijnstillers geslikt.
Kinderen vinden dat prachtig. Hoe meer lichtjes en kitscherigheid, hoe beter. Op het Rembrandtplein is een Winterwonderland-gedoe met groen en rood licht. Het is al zo'n lelijk plein maar nu helemaalquote:Op dinsdag 21 december 2010 12:33 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
JippieHet gaat mij meer om de sfeer en voor Lennon. Ik heb foto's gezien en het ziet er erg leuk uit.
Ja, dat is een goed teken. De afgelopen dagen redde ik het net 4 uur met pijnstillers. Ik heb nu niet zoveel pijn meer in m'n oor maar wel nog steeds druk in holtes.quote:[..]
Dat is een goed teken? Doet echt pijn hè?
Precies.. ach en met kerst mag dat!!quote:Op dinsdag 21 december 2010 12:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Kinderen vinden dat prachtig. Hoe meer lichtjes en kitscherigheid, hoe beter. Op het Rembrandtplein is een Winterwonderland-gedoe met groen en rood licht. Het is al zo'n lelijk plein maar nu helemaal
[..]
quote:Ja, dat is een goed teken. De afgelopen dagen redde ik het net 4 uur met pijnstillers. Ik heb nu niet zoveel pijn meer in m'n oor maar wel nog steeds druk in holtes.
Geen idee wat voor holtes maar er lijkt gewoon nog steeds veel druk te zijn aan die kant van m'n kop maar wat minder op het trommelvlies. Antibiotica geven ze niet voor een middenoorontsteking. Over het algemeen is het na een dag of 3-5 opeens over.quote:Op dinsdag 21 december 2010 12:50 schreef Diaan73 het volgende:
Okay.. oorholtes? Had je geen antibiotica moeten hebben eigenlijk? Eigenlijk kun je maar weinig aan je oren hebben hè?
Okay... Lennon heeft er wel een keer AB voor gehad, maar de laatste keer niet trouwens. Heeft ook geen zin zei de dokter omdat het een virus is.. vraag me nu wel af waarom er wel een keer AB is gegeven..quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Geen idee wat voor holtes maar er lijkt gewoon nog steeds veel druk te zijn aan die kant van m'n kop maar wat minder op het trommelvlies. Antibiotica geven ze niet voor een middenoorontsteking. Over het algemeen is het na een dag of 3-5 opeens over.
Dat is zo zielig als kindertjes, die nog niet kunnen zeggen waar ze last van hebben, oorontsteking hebbenquote:Op dinsdag 21 december 2010 13:10 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Okay... Lennon heeft er wel een keer AB voor gehad, maar de laatste keer niet trouwens. Heeft ook geen zin zei de dokter omdat het een virus is.. vraag me nu wel af waarom er wel een keer AB is gegeven..
Dat is het ook. Ze huilen dan ook hartverscheurend. Vooral liggen, is natuurlijk erg pijnlijk. En ze krijgen het altijd in het weekend/'s avonds.quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is zo zielig als kindertjes, die nog niet kunnen zeggen waar ze last van hebben, oorontsteking hebben
's Avonds is het inderdaad erger en liggen maakt het nog erger.quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat is het ook. Ze huilen dan ook hartverscheurend. Vooral liggen, is natuurlijk erg pijnlijk. En ze krijgen het altijd in het weekend/'s avonds.
Liggen geeft heel veel druk op de oren of niet? Ik heb gelukkig nog nooit oorpijn gehad... ik kan het me in ieder geval niet herinneren.quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
's Avonds is het inderdaad erger en liggen maakt het nog erger.
Yep.quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:58 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Liggen geeft heel veel druk op de oren of niet?
Houden zo, ik raad het niemand aan.quote:Ik heb gelukkig nog nooit oorpijn gehad... ik kan het me in ieder geval niet herinneren.
Goed de sjaal om de oren doen en evt. watjes in..quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Yep.
[..]
Houden zo, ik raad het niemand aan.![]()
Toch maar weer een paracetamol genomen. Moet zo de deur ook nog uit, daar gaat het ook niet veel beter van worden.
Het waait gelukkig nauwelijks maar ik zie er nu al tegenopquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:05 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Goed de sjaal om de oren doen en evt. watjes in..
Het is geen fijn weer om buiten te zijn volgens mij...
Moet je echt weg dan? Anders blijf je lekker thuis.quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het waait gelukkig nauwelijks maar ik zie er nu al tegenop
Je kunt ook bestellen bij Albert toch?quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:19 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik moet wel boodschappen doen, bijna alles is op.
Nah, ik moet ook nog sigaretten halen, nieuwjaarskaarten en nog wat ander getrut. En voor Albert moet ik ook de trappen af. Op zich is het buitenzijn niet het probleem maar daarna weer binnenkomen, dan moet ik me even verbijten.quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Je kunt ook bestellen bij Albert toch?
Okay. Op zich is het ook wel lekker om even naar buiten te gaan, even frisse neus halen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nah, ik moet ook nog sigaretten halen, nieuwjaarskaarten en nog wat ander getrut. En voor Albert moet ik ook de trappen af. Op zich is het buitenzijn niet het probleem maar daarna weer binnenkomen, dan moet ik me even verbijten.
Leuk shirt!! En nog leuker dat hij hier goedkoper isquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vond dit shirt in de USA bij een webwinkel maar 55 dollar vond ik toch wel een beetje teveel van het goede. Vind ik hem bij een Nederlandse shop voor 16 euro
quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:04 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Leuk shirt!! En nog leuker dat hij hier goedkoper is
quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:14 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het is niet helemaal duidelijk wat Pipco nu eigenlijk is/was. Waarschijnlijk een bedrijf in Californië dat pijpleidingen of airco's maakt/maakte.
Maar dan zou het zo maar kunnen dat dit over Pipco gaatquote:Op dinsdag 21 december 2010 15:20 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
goede reclame dan geweest voor ze!!
quote:I'm a moron, 'n' this is my wife
She's frosting a cake with a paper knife
All what we got here's American made
It's a little bit cheesy, but it's nicely displayed
Well we don't get excited when it crumbles 'n' breaks
We just get on the phone and call up some Flakes
They rush on over 'n' wreck it some more
'N' we are so dumb, they're linin' up at our door
Well, the toilet went crazy yesterday afternoon
The plumber he says: "Never flush a tampoon!"
This great information cost me half a week's pay
And the toilet blew up later on the next day
quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar dan zou het zo maar kunnen dat dit over Pipco gaat
[..]
Wel herkenbaar. Nieuwe dingen die stukgaan en monteurs die dan de domste dingen zeggen. Zo had ik er één bij de cv-ketel laatst. Die werd veel te heet en de druk liep dan tijdelijk enorm op. Op die manier sloeg hij dan weer uit voordat het warm was. "Ja, dat zou hij normaal eigenlijk niet moeten doen" Ja duh! Dat had ik zelf ook al bedacht.quote:
Hahaha wat een dombo...quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wel herkenbaar. Nieuwe dingen die stukgaan en monteurs die dan de domste dingen zeggen. Zo had ik er één bij de cv-ketel laatst. Die werd veel te heet en de druk liep dan tijdelijk enorm op. Op die manier sloeg hij dan weer uit voordat het warm was. "Ja, dat zou hij normaal eigenlijk niet moeten doen" Ja duh! Dat had ik zelf ook al bedacht.
Hij heeft iets vervangen maar er is niets veranderd.
Er valt mee te leven. Voor het douchen eerst de thermostaat lager zetten en het gebonk van de ketel maar een beetje negeren.quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:44 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hahaha wat een dombo...
Je hebt nu dus een niet goedwerkende cv-ketel?
quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Er valt mee te leven. Voor het douchen eerst de thermostaat lager zetten en het gebonk van de ketel maar een beetje negeren.
Ik weet al wat hij gaat zeggenquote:Op dinsdag 21 december 2010 15:52 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
maar dat is niet normaal natuurlijk. Gewoon weer bellen!!
Maar iets met het drukvat dan? Die moet dat toch regelen???quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik weet al wat hij gaat zeggen![]()
De waterdruk is hier heel laag, als ik de ketel bij moet vullen moet ik dat 's nachts doen omdat-ie dan net aan hoog genoeg is voor deze ketel. Daaraan is weinig te verhelpen.
Ah, het stamppotje heeft dus geholpen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 12:25 schreef Scrutinizer het volgende:
Het gaat. Ik heb sinds half 5 vannacht nog geen nieuwe pijnstillers geslikt.
Ja. Toen tong80 stamppot boerenkool ging eten, ging het opeens beter met mijn oor. Tong en ik zijn als ET en Elliot.quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:28 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ah, het stamppotje heeft dus geholpen.
Welterusten, dan maar weer. De kortste dag is weer voorbij. Ooit zul jij ook weer eens daglicht zien.quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:47 schreef wyccie het volgende:
Lange dagen, weinig slapen.
Ik moet dus gauw naar bed, dan pak ik nog ruim 6 uur slaap.
Dat klinkt bijna als een bedreiging.quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Welterusten, dan maar weer. De kortste dag is weer voorbij. Ooit zul jij ook weer eens daglicht zien.
Het is juist iets voor wyccie om naar uit te kijken.quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:52 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat klinkt bijna als een bedreiging.
Dat snap ik, maar zo las ik het niet bepaald...quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is juist iets voor wyccie om naar uit te kijken.
Je dacht dat ik wyccie in een keldertje opgesloten hield?quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:58 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar zo las ik het niet bepaald...
zoiets...quote:Op woensdag 22 december 2010 00:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je dacht dat ik wyccie in een keldertje opgesloten hield?
Dus je hebt gewoon veel kelders...quote:Op woensdag 22 december 2010 00:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wees gerust, ik woon op 4-hoog.
Als je het een leuk ding vindt en je kunt het geld missen: gewoon kopen. Er zal namelijk altijd wel een reden zijn om te wachten.quote:Op donderdag 23 december 2010 14:08 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
Even advies. Nu wel een een iPad kopen of nog even wachten??
Ja, dat is ook mijn gedachte. Maar Peace twijfelt nog, hij denkt dat we over een paar maanden eentje kunnen kopen voor hetzelfde geld maar dan met meer gig.quote:Op donderdag 23 december 2010 14:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als je het een leuk ding vindt en je kunt het geld missen: gewoon kopen. Er zal namelijk altijd wel een reden zijn om te wachten.
Apple-spullen, ik ben bevooroordeeld, zijn geweldig. Ik sta daarin niet alleen trouwens, op internet vind je veel verhalen van mensen die net als ik, al gelukkig werden van het uitpakken van hun iMac.
En dan over een paar maanden kun je beter nog een paar maanden wachten omdat er dan weer wat zit aan te komen. Zo blijf je bezig.quote:Op donderdag 23 december 2010 14:15 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, dat is ook mijn gedachte. Maar Peace twijfelt nog, hij denkt dat we over een paar maanden eentje kunnen kopen voor hetzelfde geld maar dan met meer gig.
Het is een leuk dingetjequote:Geld kunnen we nu wel missenHet is evt. een kerstcadeautje voor onszelf.
Peace is nu bij mn broertje om een router te installeren.. die heeft vandeweek een iPad "gekregen" ik denk dat hij daar ook even gaat testen.
Ja, dat is ook zo... Peace is nog niet terug, misschien toch vanavond nog maar ene keer de stad in gaan.quote:Op donderdag 23 december 2010 14:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En dan over een paar maanden kun je beter nog een paar maanden wachten omdat er dan weer wat zit aan te komen. Zo blijf je bezig.
[..]
Het is een leuk dingetje
Ik ga nu even de stad in. Lekker hoor, die nieuwe schoenen van mij.quote:Op donderdag 23 december 2010 15:30 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, dat is ook zo... Peace is nog niet terug, misschien toch vanavond nog maar ene keer de stad in gaan.
quote:Op donderdag 23 december 2010 15:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ga nu even de stad in. Lekker hoor, die nieuwe schoenen van mij.
Het moest kennelijk allemaal wat positiever hoog in de lijst.quote:Op donderdag 23 december 2010 19:53 schreef peaceman het volgende:
Fraude bij de top 2000:
http://www.ed.nl/regio/ei(...)use-en-Pearl-Jam.ece
Tja, ik vind het gewoon bedrog. De reacties in het gastenboek liegen er niet om trouwens.quote:Op donderdag 23 december 2010 19:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het moest kennelijk allemaal wat positiever hoog in de lijst.
Het is vooral dom omdat het nu aan te tonen is.quote:Op donderdag 23 december 2010 20:00 schreef peaceman het volgende:
[..]
Tja, ik vind het gewoon bedrog. De reacties in het gastenboek liegen er niet om trouwens.
True. Ik mag toch hopen (al deed ik dat vorig jaar al vergeefs) dat het eindelijk de ogen opent van de vastgeroeste beslissers daar. De groep critici de afgelopen 2 jaar enorm.quote:Op donderdag 23 december 2010 20:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is vooral dom omdat het nu aan te tonen is.
Die beslissers denken daadwerkelijk dat zij het beter weten. Marketingmannetjesquote:Op donderdag 23 december 2010 20:08 schreef peaceman het volgende:
[..]
True. Ik mag toch hopen (al deed ik dat vorig jaar al vergeefs) dat het eindelijk de ogen opent van de vastgeroeste beslissers daar. De groep critici de afgelopen 2 jaar enorm.
Daarom is de benaming 'lijst der lijsten' ook zo misplaatst.quote:Op donderdag 23 december 2010 20:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die beslissers denken daadwerkelijk dat zij het beter weten. Marketingmannetjes
Hou op, schei uit. Zelfverklaarde muziekkenners zijn het. Dat zijn de ergstequote:Op donderdag 23 december 2010 20:11 schreef peaceman het volgende:
[..]
Daarom is de benaming 'lijst der lijsten' ook zo misplaatst.
Kijk ik snap best dat mijn top 100 niet de top 100 van radio 2 is, maar je mag op zijn minst verwachten dat het allemaal eerlijk gaat.quote:Op donderdag 23 december 2010 20:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hou op, schei uit. Zelfverklaarde muziekkenners zijn het. Dat zijn de ergste
Noem jij jezelf een muziekkenner?quote:Op donderdag 23 december 2010 20:21 schreef peaceman het volgende:
[..]
Kijk ik snap best dat mijn top 100 niet de top 100 van radio 2 is,
Dat kun je alleen maar hopen maar je kunt er de laatste tijd vooral op aan dat dat niet zo is.quote:maar je mag op zijn minst verwachten dat het allemaal eerlijk gaat.
Nee muziekliefhebber van de ergste soort..quote:Op donderdag 23 december 2010 20:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Noem jij jezelf een muziekkenner?
[..]
Tja het is eigenlijk al jaren duidelijk, maar met de jaren komt er meer bewijs..quote:Dat kun je alleen maar hopen maar je kunt er de laatste tijd vooral op aan dat dat niet zo is.
Ja, jij hebt wel erg veel cd's. Ik heb niet zo'n enorme koopdrang, zelfs wyccie heeft er meer dan ik. Ik kan ook niet zo goed muziek op de achtergrond aan zetten, daarvoor betekent het teveel voor me.quote:Op donderdag 23 december 2010 20:28 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nee muziekliefhebber van de ergste soort..
Dit is echt wel heel stom van hun.quote:[..]
Tja het is eigenlijk al jaren duidelijk, maar met de jaren komt er meer bewijs..
Heb jij mijn cd's geteld?quote:Op donderdag 23 december 2010 20:33 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb niet zo'n enorme koopdrang, zelfs wyccie heeft er meer dan ik.
Het is een soort van grote iPhone waar je niet mee kunt bellen. En het is hip als je er de juiste broek bij draagtquote:Op donderdag 23 december 2010 20:55 schreef wyccie het volgende:
Wat is er eigenlijk zo geweldig aan een iPad?
Ik weet niet wat je er allemaal mee kunt, maar voor mij oogt het als een te dure laptop.
We hebben het eerder over gehad en toen werd dat al duidelijk.quote:[..]
Heb jij mijn cd's geteld?
Niks voor mij dus, ik bel en sms alleen maar. Films kijk ik alleen op de tv, en voor muziek heb ik YouTube en cd's.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:01 schreef Scrutinizer het volgende:
et is een soort van grote iPhone waar je niet mee kunt bellen. En het is hip als je er de juiste broek bij draagt.
Ik heb het afgelopen jaar bijna geen cd's gekocht. Misschien heb je me ingehaald.quote:We hebben het eerder over gehad en toen werd dat al duidelijk.
Hmmm, voel je je tekort gedaan?quote:Op donderdag 23 december 2010 21:20 schreef wyccie het volgende:
[..]
Goed genoeg, al had ik stiekem een beter cijfer verwacht.
Ik merkte het hier aan het eind van de dag al in de stad. Toen het donker werd begon alles zachtjesaan op te vriezen. Dat is het moment om te gaan strooien, maar dat doen ze dan weer niet.quote:Op donderdag 23 december 2010 22:02 schreef Diaan73 het volgende:
Ik moet nog zien of wij zaterdag vertrekken naar Dokkum... wat een ellende op de weg.
Gewoon kijken mag ook.quote:Op donderdag 23 december 2010 22:17 schreef Scrutinizer het volgende:
Een plaatje? Hoe zat het ook al weer? Die moeten wij proberen te raden of zo?
Zij ziet er uit als iemand die aan een tv-talentenjacht mee zou doen en hij als een Britpopper.quote:
Schijn bedriegt.quote:Op donderdag 23 december 2010 22:27 schreef Scrutinizer het volgende:
Zij ziet er uit als iemand die aan een tv-talentenjacht mee zou doen
Hij lijkt wel een Beatle.quote:en hij als een Britpopper.
Maar ze zingt toch wel?quote:
Een retro-popper.quote:[..]
Hij lijkt wel een Beatle.![]()
Maar is Amerikaan, wel muzikant.
Ik had nog niet ge-Google-d vandaag. Vreemde combinatie vooral:quote:Op donderdag 23 december 2010 22:45 schreef Wickedangel het volgende:
Is iemand er al achter wat de openingspagina van Google te betekenen heeft?
1,5 seconde.quote:Op donderdag 23 december 2010 22:59 schreef Wickedangel het volgende:
Hierrrrrrrrrrrr. Duurt even voordat is geladen.
quote:
En chilipeper hoort daarbijquote:Mr. Lopez's concept for the doodle is a representation of the Google logo through 17 interactive portraits of holiday scenes from around the world.
quote:Op donderdag 23 december 2010 19:53 schreef peaceman het volgende:
Fraude bij de top 2000:
http://www.ed.nl/regio/ei(...)use-en-Pearl-Jam.ece
quote:Op donderdag 23 december 2010 21:20 schreef wyccie het volgende:
Goed genoeg, al had ik stiekem een beter cijfer verwacht.
Nee, geen last van. Er zit wel een Reader bij, misschien dat-ie daarom zo langzaam gaat.quote:Op donderdag 23 december 2010 23:05 schreef Wickedangel het volgende:
Ik heb de site ook meteen, maar door alle advertenties en andere shit die eraan hangt, duurt het even voordat ik kan scrollen. Zo beter uitgelegd? Zeker ook geen problemen mee?
Meer dan ik.quote:Op donderdag 23 december 2010 23:08 schreef peaceman het volgende:
Hoeveel cd's heeft Wyccie eigenlijk?
Vijf?quote:Op donderdag 23 december 2010 23:08 schreef Scrutinizer het volgende:
Nee, geen last van. Er zit wel een Reader bij, misschien dat-ie daarom zo langzaam gaat.
Sowieso een slecht en langdradig geschreven verhaal op die site.
Ben ik je in de top 500 voorbij gegaan?quote:Op donderdag 23 december 2010 23:08 schreef Wickedangel het volgende:
Sorry, ik moet mijn postaantal een beetje opkrikken.
Geen idee.quote:Op donderdag 23 december 2010 23:08 schreef Scrutinizer het volgende:
Nee, geen last van. Er zit wel een Reader bij, misschien dat-ie daarom zo langzaam gaat.
Verschrikkelijk. Ik ben eigenlijk nog niks wijzer.quote:Sowieso een slecht en langdradig geschreven verhaal op die site.
Moet ik effe checken. Volgens mij sta jij sowieso stukken hoger omdat je hier langer actief bent.quote:Op donderdag 23 december 2010 23:09 schreef Scrutinizer het volgende:
Ben ik je in de top 500 voorbij gegaan?
Het ging mij te langzaam en toen ik halverwege Two years ago scande, heb ik het opgegeven. Krijg de pleures maar, Mr. Lopez.quote:Op donderdag 23 december 2010 23:11 schreef Wickedangel het volgende:
Verschrikkelijk. Ik ben eigenlijk nog niks wijzer.
Dat wordt flink doorposten, Wickedangel.quote:Op donderdag 23 december 2010 23:14 schreef Wickedangel het volgende:
Jij staat op 158, ik op 379, Scrutinizer.
Ja, de dagcijfers zijn ook echt debiel hoog momenteel.quote:Op donderdag 23 december 2010 23:21 schreef Wickedangel het volgende:
Ik ben daar gekDat laat ik aan anderen over.
Gaat Twan dit jaar bij de Top2000 zijn postaantal nog opkrikken? Of mag-ie dit jaar niet naar die oplichtersbende luisteren?quote:
Kerstvakantie. Twee weken vrij, heeeeerlijk. "Kom, laat ik eens de hele dag gaan FOK!ken"quote:Op donderdag 23 december 2010 23:24 schreef Scrutinizer het volgende:
Ja, de dagcijfers zijn ook echt debiel hoog momenteel.
Ach weet je, de top 2000 hoort een feest te zijn en wij zullen ongetwijfeld luisteren en ons ook ophouden in de top 2000 topics, maar jaar na jaar wordt de lol minder.. helaas. Het 'moeten' luisteren is minder geworden.quote:Op donderdag 23 december 2010 23:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Gaat Twan dit jaar bij de Top2000 zijn postaantal nog opkrikken? Of mag-ie dit jaar niet naar die oplichtersbende luisteren?
Dat laatste, natuurlijk. Spartaanse opvoedingquote:Op donderdag 23 december 2010 23:27 schreef Scrutinizer het volgende:
Gaat Twan dit jaar bij de Top2000 zijn postaantal nog opkrikken? Of mag-ie dit jaar niet naar die oplichtersbende luisteren?
En daarna weer hard aan het werk tot aan de zomervakantiequote:Op donderdag 23 december 2010 23:28 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Kerstvakantie. Twee weken vrij, heeeeerlijk. "Kom, laat ik eens de hele dag gaan FOK!ken"
Nee, hij zingt een lied over haar.quote:
Dat zou ik echt hebben geweigerd.quote:
Stuk of 300 echte, zelfstandige cd's, denk ik.quote:Op donderdag 23 december 2010 23:08 schreef peaceman het volgende:
Hoeveel cd's heeft Wyccie eigenlijk?
Het is zo compleet nutteloos om te frauderen met die lijst. Stel 'm toch samen zoals ie IS, wat is daar mis mee?!quote:Op donderdag 23 december 2010 23:29 schreef peaceman het volgende:
Ach weet je, de top 2000 hoort een feest te zijn en wij zullen ongetwijfeld luisteren en ons ook ophouden in de top 2000 topics, maar jaar na jaar wordt de lol minder.. helaas. Het 'moeten' luisteren is minder geworden.
She is way out of his league.quote:Op donderdag 23 december 2010 23:30 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, hij zingt een lied over haar.
Hoeveel onechte, afhankelijke cd's heb je dan? En wat zijn dat?quote:Stuk of 300 echte, zelfstandige cd's, denk ik.
Ah, je bent net begonnen?quote:Op donderdag 23 december 2010 23:30 schreef wyccie het volgende:
[..]
Stuk of 300 echte, zelfstandige cd's, denk ik.
Dan kunnen de bejaarden bij de top 2000 misschien wel liedjes tegenkomen die ze niet kennen.quote:Op donderdag 23 december 2010 23:32 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Het is zo compleet nutteloos om te frauderen met die lijst. Stel 'm toch samen zoals ie IS, wat is daar mis mee?!
Die knul is zanger? Ik vind 'm zo lélijk, en ik vind niet veel mensen lelijk. Daar gaat mijn theorie dat je als muzikant seks-appeal moet hebben om succes te hebben.quote:
Ze willen, zo lijkt het, geen of weinig 'negatieve' muziek op de laatste dag.quote:Op donderdag 23 december 2010 23:32 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Het is zo compleet nutteloos om te frauderen met die lijst. Stel 'm toch samen zoals ie IS, wat is daar mis mee?!
Ken je Joe Jackson?quote:Op donderdag 23 december 2010 23:34 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Die knul is zanger? Ik vind 'm zo lélijk, en ik vind niet veel mensen lelijk. Daar gaat mijn theorie dat je als muzikant seks-appeal moet hebben om succes te hebben.
Terwijl de meest tijdloze muziek over het algemeen niet vrolijk is.quote:Op donderdag 23 december 2010 23:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze willen, zo lijkt het, geen of weinig 'negatieve' muziek op de laatste dag.
Hmmm, dat klopt niet helemaal. Al die héél recente nummers gaan ten koste van (bijvoorbeeld) Franse chansons die je de rest van het jaar niet hoort. En die willen de oudjes best horen.quote:Op donderdag 23 december 2010 23:33 schreef peaceman het volgende:
Dan kunnen de bejaarden bij de top 2000 misschien wel liedjes tegenkomen die ze niet kennen.
De blues heet niet voor niets zo.quote:Op donderdag 23 december 2010 23:35 schreef peaceman het volgende:
[..]
Terwijl de meest tijdloze muziek over het algemeen niet vrolijk is.
De echte klassiekers zijn meestal ook niet zo vrolijk.
Daarentegen draaien ze het hele jaar die recente nummers...quote:Op donderdag 23 december 2010 23:36 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hmmm, dat klopt niet helemaal. Al die héél recente nummers gaan ten koste van (bijvoorbeeld) Franse chansons die je de rest van het jaar niet hoort. En die willen de oudjes best horen.
Die vond ik nooit echt lelijk (dat zeg ik dus). En die heeft maar een jaar of vijf gepiekt.quote:
Dat weet ik niet, zij was wel de inspiratie voor het liedje en zij heeft al een vriend.quote:
quote:Hoeveel onechte, afhankelijke cd's heb je dan? En wat zijn dat?
Nu weet ik het weer, volgens mij reageerde je de vorige keer ook zo.quote:
Ken je Tom Waits?quote:Op donderdag 23 december 2010 23:34 schreef Wickedangel het volgende:
Die knul is zanger? Ik vind 'm zo lélijk, en ik vind niet veel mensen lelijk. Daar gaat mijn theorie dat je als muzikant seks-appeal moet hebben om succes te hebben.
Dus als mensen die tegenkomen in de Top 2000-lijst, dan stemmen ze daarop... Daarom zeggen wij altijd hier op FOK! dat nummers eerst een jaar of vijf moeten rijpen voordat ze überhaupt op die lijst mogen voorkomen.quote:Op donderdag 23 december 2010 23:37 schreef peaceman het volgende:
Daarentegen draaien ze het hele jaar die recente nummers...
Nee joh.. ik plaag je maar... maar je hebt wel een stuk minder dan ik hebquote:Op donderdag 23 december 2010 23:41 schreef wyccie het volgende:
Nu weet ik het weer, volgens mij reageerde je de vorige keer ook zo.
't Is wel een issue voor jou, hè? Cd's zijn jouw internetpenis.
Eens...quote:Op donderdag 23 december 2010 23:43 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dus als mensen die tegenkomen in de Top 2000-lijst, dan stemmen ze daarop... Daarom zeggen wij altijd hier op FOK! dat nummers eerst een jaar of vijf moeten rijpen voordat ze überhaupt op die lijst mogen voorkomen.
Nog net een stukje kunnen zien!quote:Op donderdag 23 december 2010 23:40 schreef Scrutinizer het volgende:
Mooie actie van Tim Knol nu voor SR op Ned 3
Is zij dan Kim Kardasian? Geen idee wie dat is en waar ik haar dan van moet kennen maar dat schijnt toch wel the hottest thing te zijn nowadays.quote:Op donderdag 23 december 2010 23:41 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, zij was wel de inspiratie voor het liedje en zij heeft al een vriend.
Het is een liedje wat ik nu de hele tijd in mijn hoofd heb zitten. Niet echt een heel nieuw liedje, maar ik loop altijd achter met dat soort dingen.
Als we die niet meetellen win ik het nipt van je.quote:[..]
![]()
Compilatiedingen die bij tijdschriften weggegeven worden, cd-boxen (klassiek, keltisch).
Celia Cruz.quote:Op donderdag 23 december 2010 23:41 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Die vond ik nooit echt lelijk (dat zeg ik dus). En die heeft maar een jaar of vijf gepiekt.
Soms zie ik foto's van de "next big thing" in een muziekblad, bijvoorbeeld zo'n stel ongeschoren hippies die je nog geen duppie zou geven en dan denk ik: Wordt niks, geen seks-appeal![]()
Seks-appeal is iets anders dan knap zijn, hè!
Hehe, nee dat is Kim Kardashian niet. Dat is zo'n Paris Hilton-figuur, maar Paris heeft tenminste beroemde ouders. Die Kim is volgens mij ook beroemd vanwege haar enorme achterwerk.quote:Op donderdag 23 december 2010 23:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Is zij dan Kim Kardasian? Geen idee wie dat is en waar ik haar dan van moet kennen maar dat schijnt toch wel the hottest thing te zijn nowadays.
Hmm, dan ga ik morgen gauw een cd kopen.quote:Als we die niet meetellen win ik het nipt van je.
Wat is er mis met haar wenkbrauwen?quote:Op donderdag 23 december 2010 23:47 schreef Wickedangel het volgende:
Nee, Kim Kardashian heeft perfecte wenkbrauwen.
Hij is Tom Jones? Dat is geen Amerikaan, hoor.quote:Op donderdag 23 december 2010 23:51 schreef wyccie het volgende:
Het meisje op de foto is een sporter en heet Delilah.
Nou ja, koop er dan maar een stuk of 40 om zeker te zijn.quote:[..]
Hmm, dan ga ik morgen gauw een cd kopen.
Niks!quote:
Heeft ze nou spataderen in haar tieten?quote:Op donderdag 23 december 2010 23:55 schreef Wickedangel het volgende:
Ms. Kardashian.
[ afbeelding ]
Kijk die wenkbrauwen! Of valt je oog op iets anders?![]()
Je kent haar nergens van, ze is beroemd omdat ze beroemd is
quote:Op donderdag 23 december 2010 23:54 schreef Scrutinizer het volgende:
Hij is Tom Jones? Dat is geen Amerikaan, hoor.
Nee, spataderen hebben veel meer reliëf.quote:Op donderdag 23 december 2010 23:57 schreef Scrutinizer het volgende:
Heeft ze nou spataderen in haar tieten?
Kont, tape, vader. Toch meer dan ik dacht.quote:Maar ze is toch beroemd om haar kont? Tenminste dat zei wyccie. Wyccie is wat kleiner dus die valt dat eerder op, denk ik.
Wyccie heeft het nummer net ontdekt.quote:Op donderdag 23 december 2010 23:57 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Delilah van Tom Jones, dat is van die ouwe meuk die ik graag in de Top 2000 zie.
Implantatenquote:Op donderdag 23 december 2010 23:57 schreef Scrutinizer het volgende:
Heeft ze nou spataderen in haar tieten?
Geen idee. Haar (overleden) vader was een vriend van O.J. Simpson, zat vaak aan diens advocatentafel. Dus toen zij opeens beroemd werd om het beroemd zijn, ging er vanwege haar ongewone achternaam een lampje bij mij branden.quote:Maar ze is toch beroemd om haar kont?
Hij had er qua verdediging niet veel mee te maken.quote:Op donderdag 23 december 2010 23:58 schreef wyccie het volgende:
Oh ja, haar vader was de advocaat van OJ Simpson, maar zij is dus vooral bekend geworden door een sekstape.
Armeense naam, toch? Daar komen naar wetenschappelijke maatstaven wel de mooiste vrouwen vandaan.quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:01 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Implantaten
[..]
Geen idee. Haar (overleden) vader was een vriend van O.J. Simpson, zat vaak aan diens advocatentafel. Dus toen zij opeens beroemd werd om het beroemd zijn, ging er vanwege haar ongewone achternaam een lampje bij mij branden.
Ja.quote:
Ze is beslist niet lelijk. Jammer van die opgepompte boezem.quote:Daar komen naar wetenschappelijke maatstaven wel de mooiste vrouwen vandaan.
Ze ziet er nog steeds wel oké uit, al heeft ze zich helemaal laten verbouwen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:08 schreef wyccie het volgende:
Cher zag er ook niet slecht uit toen zij jonger was.
Die is dan ook nog een stuk jonger dan Sophia Loren.quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:11 schreef Wickedangel het volgende:
Maar de meeste credits gaan naar de plastisch chirurg van Catherine Deneuve.
Die heeft nog met Jan Mulder geneuktquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:11 schreef Wickedangel het volgende:
Maar de meeste credits gaan naar de plastisch chirurg van Catherine Deneuve.
Nu moet ik aan een neukende Jan Mulder denkenquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die heeft nog met Jan Mulder geneukt
Tuuuuurlijk. En Jan Cremer heeft het nog eens met Rita Hayworth gedaan. Beweert hijquote:
Ik ben benieuwd of Jeroen Pauw het nog gedaan heeft met die nauwelijks 20-jarige Miss Marokko-Nederland.quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:18 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Tuuuuurlijk. En Jan Cremer heeft het nog eens met Rita Hayworth gedaan. Beweert hij
Nee die andere beweerde zezelf.quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:18 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Tuuuuurlijk. En Jan Cremer heeft het nog eens met Rita Hayworth gedaan. Beweert hij
In zijn dromen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:20 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ben benieuwd of Jeroen Pauw het nog gedaan heeft met die nauwelijks 20-jarige Miss Marokko-Nederland.
Bronnen, linkjes, etc.quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:21 schreef tong80 het volgende:
Nee die andere beweerde zezelf.
Kom ff niet op de naam.
Jayne Mansfield?quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:21 schreef tong80 het volgende:
Nee die andere beweerde zezelf.
Kom ff niet op de naam.
Niet gezien, ze hadden wel een stukje dat hij knipoogde bij DWDD.quote:
Zij was echt nog een kind en begreep er niets van waarom zij te gast was. Nou, dat werd wel duidelijkquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:26 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Niet gezien, ze hadden wel een stukje dat hij knipoogde bij DWDD.
Haha, Pauw wilde haar als pakje onder de kerstboom, met een strik eromheenquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:28 schreef Scrutinizer het volgende:
Zij was echt nog een kind en begreep er niets van waarom zij te gast was. Nou, dat werd wel duidelijk
Om mijn moeder te quoten: waarom kamt hij zijn haar niet eens?quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:28 schreef Wickedangel het volgende:
Echt een kansloze oefening om een 20-jarige moslima-maagd (?) te willen verschalken. Pauw kan nota bene haar vader zijn. Ik heb nooit begrepen wat vrouwen in hem zien, jij wel, wyccie?
Had hij iets te veel op? Wat onprofessioneel.quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:29 schreef Wickedangel het volgende:
Haha, Pauw wilde haar als pakje onder de kerstboom, met een strik eromheen
Ze heeft gelijk!quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:30 schreef wyccie het volgende:
Om mijn moeder te quoten: waarom kamt hij zijn haar niet eens?
Dat zou zo maar kunnen.quote:
Hij viel echt volledig uit z'n rol. Hij vond haar geweldig en riep op een gegeven moment zelf iets van "oh oh oh, wat speelt ze weer hard-to-get".quote:Wat onprofessioneel.
Hij was dronken!quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:30 schreef wyccie het volgende:
Had hij iets te veel op? Wat onprofessioneel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:34 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hij was dronken!
Er wordt wel eens wat teveel gedronken bij P&W, zegt men.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Daar geloof ik helemaal niets van. Via-via-via-via-via hoor ik wel dat er na afloop flink wordt geborreld.quote:
Jezus, wat sneuquote:Hij viel echt volledig uit z'n rol. Hij vond haar geweldig en riep op een gegeven moment zelf iets van "oh oh oh, wat speelt ze weer hard-to-get".
Ik geloof dat ik Paul Witteman in een interview in de krant daar wel eens over gehoord heb. Dat er een tijdje was dat ze besloten hadden om even helemaal niet meer te drinken tijdens de uitzending.quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:36 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Daar geloof ik helemaal niets van. Via-via-via-via-via hoor ik wel dat er na afloop flink wordt geborreld.
Dat lijkt me ook niet, maar ben jij niet wat oud voor een Wajong-uitkering?quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:32 schreef tong80 het volgende:
Wyccie Wajong is geen excuus om maagd te blijven.
Zeg maar gerust onprofessioneel. Laten we met z'n allen morgen een neut (of twee) nemen op ons werkquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:39 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik geloof dat ik Paul Witteman in een interview in de krant daar wel eens over gehoord heb. Dat er een tijdje was dat ze besloten hadden om even helemaal niet meer te drinken tijdens de uitzending.
Paul de Leeuw hoorde ik op tv ook zeggen dat hij tijdens de uitzending ook altijd een mix drinkt. Vond ik eigenlijk ook wel vreemd.
PdL zou zich nog kunnen verweren dat hij als entertainer wat losser wordt maar ik vind het ook, wat jij zegt, onprofessioneel.quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:46 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Zeg maar gerust onprofessioneel. Laten we met z'n allen morgen een neut (of twee) nemen op ons werkWaarom is het anders als je een tv-programma maakt
![]()
Overigens volg ik De Leeuw al jaren niet meer
En dan heb je nog van die mensen die helemaal lós gaan op bedrijfsfeestjes, niet beseffend dat de aasgieren al cirkelenquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:51 schreef Scrutinizer het volgende:
PdL zou zich nog kunnen verweren dat hij als entertainer wat losser wordt maar ik vind het ook, wat jij zegt, onprofessioneel.
Dapper van je.quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:54 schreef Scrutinizer het volgende:
Bij mijn vorige werkgever was de eindverantwoordelijke 's avonds vaker wel dan niet dronken. Die heb ik dan ook wel laten weten dat hij op zo'n moment de baas niet meer was. Daar heb ik me een hoop ellende mee op de hals gehaald maar hij is er wel uitgekeild.
Ik word nooit dronken met collega's.quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:53 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
En dan heb je nog van die mensen die helemaal lós gaan op bedrijfsfeestjes, niet beseffend dat de aasgieren al cirkelenOok zulke sneue types.
Uit noodzaak. Je kan gewoon niet anders. Bij calamiteiten of andere momenten dat er belangrijke beslissingen genomen moeten worden kun je niet van zo iemand op aan.quote:
Doet me hieraan denken: Burgerlullen die nooit meegaan naar borrels van het werkquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:55 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik word nooit dronken met collega's.
Volgens mij heb ik daar nog in gepost.quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:59 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Doet me hieraan denken: Burgerlullen die nooit meegaan naar borrels van het werk
Die OP!![]()
![]()
Roerend eens.quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:57 schreef Scrutinizer het volgende:
Uit noodzaak. Je kan gewoon niet anders. Bij calamiteiten of andere momenten dat er belangrijke beslissingen genomen moeten worden kun je niet van zo iemand op aan.
Ik ben ook geen heilige maar niemand zal me ooit betrappen onder invloed op m'n werk te zijn. Dat hoort gewoon niet bij elkaar.
Echt? Ik ook.quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:59 schreef Scrutinizer het volgende:
Volgens mij heb ik daar nog in gepost.
Ja, ik lees het net. De laatste keer dat er een afdelingsborrel was, heb ik met een doorzichtige kutsmoes afgezegd. Ik had er geen zin in, volgende keer misschien wel, hoor.quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:05 schreef Scrutinizer het volgende:
Bij mij ging het toen inmiddels over kliekjesvorming ten gevolge van dat soort gelegenheden.
quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:10 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik kan me nog herinneren dat die zatlap mijn 'kantoor' uitliep en schreeuwde: "Je doet maar wat ik zeg! Als je stront wil kun je stront krijgen!" Ik weet niet precies wat ik hem nageroepen heb maar nog wel welke smiley daar bijhoorde.
Ik werk natuurlijk vaak op projectbasis en daar horen eindfeestjes bij. Als het een kutproject was ga ik daar niet heen. Geen enkele behoefte aan ook.quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:10 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja, ik lees het net. De laatste keer dat er een afdelingsborrel was, heb ik met een doorzichtige kutsmoes afgezegd. Ik had er geen zin in, volgende keer misschien wel, hoor.
Een borrel, oké. Maar borrels op onmogelijke locaties met het risico dat je ook nog wordt geacht om daar later een hapje te eten en dan pas laat op de avond weer thuis te zijn, daar pas ik voor. Mijn vrije tijd is kostbaar.quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik werk natuurlijk vaak op projectbasis en daar horen eindfeestjes bij. Als het een kutproject was ga ik daar niet heen. Geen enkele behoefte aan ook.
Ik zag vandaag nog zo'n borrel van een afstandje in dat café op de hoek naast het Amstel-hotel.quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:14 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Een borrel, oké. Maar borrels op onmogelijke locaties met het risico dat je ook nog wordt geacht om daar later een hapje te eten en dan pas laat op de avond weer thuis te zijn, daar pas ik voor. Mijn vrije tijd is kostbaar.
Ja lekker, ruzie maken met een volle galerij.quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:15 schreef Scrutinizer het volgende:
That is so beneath me![]()
Daar zitten dan ook nog een stuk of 8 toeschouwers bij
Vreselijk.quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:17 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik zag vandaag nog zo'n borrel van een afstandje in dat café op de hoek naast het Amstel-hotel.
Zat daar overigens een vrouw bij die keek waar de nooduitgang was toen er nóg een fles wijn werd besteld? Dat was ik, namelijkquote:Op vrijdag 24 december 2010 01:17 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik zag vandaag nog zo'n borrel van een afstandje in dat café op de hoek naast het Amstel-hotel.
Dat is ook niet mijn stijl maar in zo'n situatie hebben ze een lastige aan me. Ik schreeuw niet, scheldt niet maar ik laat me niet aan de kant zetten.quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:17 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja lekker, ruzie maken met een volle galerij.
Echt waar? Ik had al zo'n vermoedenquote:Op vrijdag 24 december 2010 01:21 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Zat daar overigens een vrouw bij die keek waar de nooduitgang was toen er nóg een fles wijn werd besteld? Dat was ik, namelijk
En er lag natuurlijk ook nog een hoop sneeuwquote:Op vrijdag 24 december 2010 01:23 schreef Scrutinizer het volgende:
Echt waar? Ik had al zo'n vermoeden![]()
Ik heb er niet zo op gelet, je loopt daar door die renovatie van de brug heel dicht langs de gevel. Het was wel een heel uniform geheel.
Trusten en insgelijksquote:Op vrijdag 24 december 2010 01:25 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
En er lag natuurlijk ook nog een hoop sneeuwIk weet het niet, ben daar niet bekend.
Bedtijd![]()
Mocht ik jullie niet meer "spreken": fijne kerst!
12:00h is toch offficieel middag?quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:18 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat is wel een hele vroege, vanwege de Kerst zeker?
Niet te veel drinken morgenmiddag dus. Trustenquote:Op vrijdag 24 december 2010 01:28 schreef wyccie het volgende:
[..]
12:00h is toch offficieel middag?![]()
Ik ga ook naar bed. Trusten
quote:Op donderdag 23 december 2010 23:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het zit er dus alweer bijna opquote:Op vrijdag 24 december 2010 08:50 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik ben weer rise and shine op mn werk. De trein liep mooi op tijd... vandaag tot 15:00 uur werken en dan lang weekend.
quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het zit er dus alweer bijna op
Die collega's van jou zijn er ook zelden.quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
al heb ik vandaag niet veel gedaan. Zit hier helemaal in mn eentje...
Parttimers hè? We zijn momenteel trouwens maar met zn tweetjes. Eentje is er langdurig ziek...Een andere collega die niet bij mij op de kamer zit, is vandaag ziek en is er daarom niet.quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die collega's van jou zijn er ook zelden.
Gelukkig maar. Ik dacht even dat het aan jou zou liggenquote:Op vrijdag 24 december 2010 13:55 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Parttimers hè? We zijn momenteel trouwens maar met zn tweetjes. Eentje is er langdurig ziek...Een andere collega die niet bij mij op de kamer zit, is vandaag ziek en is er daarom niet.
quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Ik dacht even dat het aan jou zou liggen
quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:13 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
nee, dat hoop en denk ik niet hoor.
Bijna.... ik ben heel snel met opruimen..quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:47 schreef Scrutinizer het volgende:
Bureau opruimen, jas aan en naar huis, Diaan.
Jij ook tongquote:
Mooi! Zalick kerstfeest allemaal.quote:
Was goed te doen.quote:Op zaterdag 25 december 2010 22:57 schreef Diaan73 het volgende:
Was het lekker? Daar gaat het om toch?
Boven verwachting, eigenlijk. Ik geef er niet zoveel om. Jullie?quote:
wij zouden vandaag naar Dokkum, naar mn schoonouders, maar ivm het weer niet gedaan. Als we met zn tweetjes waren geweest misschien wel, maar met Lennon niet. Dat kind heeft al een pesthekel aan de auto. Anyway... we zijn dus lekker de hele dag thuis geweest.. mn ouders waren er vanavond even. Morgen naar mn ouders en daar uitgebreid kerst vieren met nog meer familie.quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:24 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Boven verwachting, eigenlijk. Ik geef er niet zoveel om. Jullie?
Gezellig. Dokkum is idd geen optie met dit weer.quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:29 schreef Diaan73 het volgende:
wij zouden vandaag naar Dokkum, naar mn schoonouders, maar ivm het weer niet gedaan. Als we met zn tweetjes waren geweest misschien wel, maar met Lennon niet. Dat kind heeft al een pesthekel aan de auto. Anyway... we zijn dus lekker de hele dag thuis geweest.. mn ouders waren er vanavond even. Morgen naar mn ouders en daar uitgebreid kerst vieren met nog meer familie.
Ik voelde me er wel lullig over.. dit jaar zouden we het voor het eerst daar met zn allen vieren.. mn schoonzusje moet normaal altijd werken met kerst, maar is nu nog met bevallingsverlof. Maar ja, we wilden het risico niet nemen.quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:37 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Gezellig. Dokkum is idd geen optie met dit weer.
Ze zullen het wel snappen.quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:39 schreef Diaan73 het volgende:
Ik voelde me er wel lullig over.. dit jaar zouden we het voor het eerst daar met zn allen vieren.. mn schoonzusje moet normaal altijd werken met kerst, maar is nu nog met bevallingsverlof. Maar ja, we wilden het risico niet nemen.
Bij mn ouders is altijd erg gezellig. Met surprises, gedichten en klaverjastoernooi.
Ja, dat deden ze ook wel!!quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:42 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ze zullen het wel snappen.
Klaverjassen!
Ja, klaverjassen is geweldig, al ben ik er niet zo goed in. Al jaaaaren niet meer gedaan. Op een vorige werkplek deden we helemaal niks de laatste dag van het jaar, wij haalden de kaarten te voorschijnquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:44 schreef Diaan73 het volgende:
Ja, dat deden ze ook wel!!
Jij vindt het ook leuk? We doen dat met zn tienen... twee tafels van 4. De mensen die vrij zijn, zorgen voor hapjes en drankjes. En de winnaar krijgt een heuse beker. Ik heb de allereerste keer gewonnen!!
Ow dat is wel gaaf. Op mijn werk kunnen ze niet klaverjassen. Ik ben ook niet zo goed, het is gewoon een kwestie van geluk. Degenen die wel goed kunnen kaarten, hebben pas later een keer gewonnen. Wij klaverjassen regelmatig nog bij mn ouders..quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:46 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja, klaverjassen is geweldig, al ben ik er niet zo goed in. Al jaaaaren niet meer gedaan. Op een vorige werkplek deden we helemaal niks de laatste dag van het jaar, wij haalden de kaarten te voorschijn
Leuk hoor. Aan mij heb je niks met klaverjassen. Dan heb ik precies één klaveren boer en dan maak ik klaver troef. Gewoon, voor de hell of itquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:49 schreef Diaan73 het volgende:
Ow dat is wel gaaf. Op mijn werk kunnen ze niet klaverjassen. Ik ben ook niet zo goed, het is gewoon een kwestie van geluk. Degenen die wel goed kunnen kaarten, hebben pas later een keer gewonnen. Wij klaverjassen regelmatig nog bij mn ouders..
Ach als de rest niets is, waarom niet? Zou ik ook kunnen doen.quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:50 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Leuk hoor. Aan mij heb je niks met klaverjassen. Dan heb ik precies één klaveren boer en dan maak ik klaver troef. Gewoon, voor de hell of it
Ah, dus zo won je de bekerquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:52 schreef Diaan73 het volgende:
Ach als de rest niets is, waarom niet? Zou ik ook kunnen doen.
Als de kaarten meezitten, heeft je maat dan ook de rest.quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:53 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ah, dus zo won je de bekerDan denk ik: mijn maat heeft de rest vast wel
Wat een domoor!quote:Op zondag 26 december 2010 21:02 schreef tong80 het volgende:
En in Tilburg een dief gevonden in een schuurtje door zijn voetstappen in de sneeuw
Laat ik dan maar snel gaan luisteren.quote:
quote:Op maandag 27 december 2010 10:32 schreef brother52 het volgende:
[..]
Laat ik dan maar snel gaan luisteren.
Wij niet hoor... jij wel?quote:Op maandag 27 december 2010 13:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
We boycotten dit jaar de lijst der lijsten.
Peaceman luistert ook gewoon hoor.quote:Op maandag 27 december 2010 13:14 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, uit solidariteit met Peaceman.
Helaas... hij is weer gezwicht. Hij vindt het toch ook wel weer leuk om te luisteren...quote:Op maandag 27 december 2010 13:24 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik dacht dat Peaceman het verzet zou leiden
Klopt, maar ik ben wel duidelijk minder actief er mee bezig dan andere jaren.quote:Op maandag 27 december 2010 13:29 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Helaas... hij is weer gezwicht. Hij vindt het toch ook wel weer leuk om te luisteren...
Je luistert dit jaar met één oor?quote:Op maandag 27 december 2010 13:36 schreef peaceman het volgende:
[..]
Klopt, maar ik ben wel duidelijk minder actief er mee bezig dan andere jaren.
En dat heeft natuurlijk wel te maken met dat belazeren.
quote:Op maandag 27 december 2010 13:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je luistert dit jaar met één oor?
quote:Op maandag 27 december 2010 13:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je luistert dit jaar met één oor?
Dat heb ik de afgelopen jaren al gedaan.quote:Op maandag 27 december 2010 13:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
We boycotten dit jaar de lijst der lijsten.
Omdat licht-alternatieve bandjes gediscrimineerd worden.quote:Op maandag 27 december 2010 13:52 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat heb ik de afgelopen jaren al gedaan.
Nu toch maar eens gaan luisteren waarom ik dat ook alweer doe.
Gelukkig is er ook genoeg mooie mainstream muziek.quote:Op maandag 27 december 2010 13:54 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Omdat licht-alternatieve bandjes gediscrimineerd worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |