Geen idee maar ove rhet algemeen zijn de wat spraakzamere socialere types wel aanwezigquote:Op dinsdag 23 november 2010 21:00 schreef TheSilverSpoon het volgende:
Ik kan zelf ook niet zeggen dat dat soort borrels nou het leukste zijn, maar het kan inderdaad wel bevordelijk zijn voor de sfeer onderling. Echter, ik ga liever uit eten met zelfgekozen publiek...
Misschien hebben die kinderloze singles overigens wel een eigen leven en andere vrienden naast het werk. Maar goed, over dat soort types heb je het waarschijnlijk niet.
Gezelligheid maak je niet met een borreltje op vrijdagmiddag als de stemming de rest van de week waardeloos is.quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:52 schreef Arolsen het volgende:
Maar kennelijk is gezelligheid eng voor velen.
Waarom niet ?quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:04 schreef Adames het volgende:
Ja iedere week, een borreltje op zijn tijd is leuk. Maar veel mensen hebben vrijdagavond ook al een standaard avond met zelfgekozen vrienden, dan wil je niet van 's middags tot 's nachts blijven drinken.
We zuipen ook niet tot diep in de nachtquote:Op dinsdag 23 november 2010 21:04 schreef Adames het volgende:
Ja iedere week, een borreltje op zijn tijd is leuk. Maar veel mensen hebben vrijdagavond ook al een standaard avond met zelfgekozen vrienden, dan wil je niet van 's middags tot 's nachts blijven drinken.
elke week? leuk als je 20 bent ..quote:
Nee dat geloof ik, maar als je tot een uurtje of 7 drinkt en om 8 uur begint je 'eigen' avond ..quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:05 schreef Arolsen het volgende:
[..]
We zuipen ook niet tot diep in de nacht
Meestal duurt het een uur en als het echt gezellig is twee uur maar dan is het ook afgelopen
Precies. Collega's zijn je vrienden niet, uitzonderingen daargelaten. Een borrel op z'n tijd is oké, maar iedere week "gezellig" met z'n allen!quote:
Ik maak nooit grappen op borrels, als ik er al heen ga zorg ik dat de rekening betaald wordt.quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:45 schreef Rev- het volgende:
Van die borrels waar alleen de manager aan het woord is en iedereen keihard lacht om elke kutgrap die hij maakt, nee dank je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |