Om mijn moeder te quoten: waarom kamt hij zijn haar niet eens?quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:28 schreef Wickedangel het volgende:
Echt een kansloze oefening om een 20-jarige moslima-maagd (?) te willen verschalken. Pauw kan nota bene haar vader zijn. Ik heb nooit begrepen wat vrouwen in hem zien, jij wel, wyccie?
Had hij iets te veel op? Wat onprofessioneel.quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:29 schreef Wickedangel het volgende:
Haha, Pauw wilde haar als pakje onder de kerstboom, met een strik eromheen
Ze heeft gelijk!quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:30 schreef wyccie het volgende:
Om mijn moeder te quoten: waarom kamt hij zijn haar niet eens?
Dat zou zo maar kunnen.quote:
Hij viel echt volledig uit z'n rol. Hij vond haar geweldig en riep op een gegeven moment zelf iets van "oh oh oh, wat speelt ze weer hard-to-get".quote:Wat onprofessioneel.
Hij was dronken!quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:30 schreef wyccie het volgende:
Had hij iets te veel op? Wat onprofessioneel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:34 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hij was dronken!
Er wordt wel eens wat teveel gedronken bij P&W, zegt men.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Daar geloof ik helemaal niets van. Via-via-via-via-via hoor ik wel dat er na afloop flink wordt geborreld.quote:
Jezus, wat sneuquote:Hij viel echt volledig uit z'n rol. Hij vond haar geweldig en riep op een gegeven moment zelf iets van "oh oh oh, wat speelt ze weer hard-to-get".
Ik geloof dat ik Paul Witteman in een interview in de krant daar wel eens over gehoord heb. Dat er een tijdje was dat ze besloten hadden om even helemaal niet meer te drinken tijdens de uitzending.quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:36 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Daar geloof ik helemaal niets van. Via-via-via-via-via hoor ik wel dat er na afloop flink wordt geborreld.
Dat lijkt me ook niet, maar ben jij niet wat oud voor een Wajong-uitkering?quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:32 schreef tong80 het volgende:
Wyccie Wajong is geen excuus om maagd te blijven.
Zeg maar gerust onprofessioneel. Laten we met z'n allen morgen een neut (of twee) nemen op ons werkquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:39 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik geloof dat ik Paul Witteman in een interview in de krant daar wel eens over gehoord heb. Dat er een tijdje was dat ze besloten hadden om even helemaal niet meer te drinken tijdens de uitzending.
Paul de Leeuw hoorde ik op tv ook zeggen dat hij tijdens de uitzending ook altijd een mix drinkt. Vond ik eigenlijk ook wel vreemd.
PdL zou zich nog kunnen verweren dat hij als entertainer wat losser wordt maar ik vind het ook, wat jij zegt, onprofessioneel.quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:46 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Zeg maar gerust onprofessioneel. Laten we met z'n allen morgen een neut (of twee) nemen op ons werkWaarom is het anders als je een tv-programma maakt
![]()
Overigens volg ik De Leeuw al jaren niet meer
En dan heb je nog van die mensen die helemaal lós gaan op bedrijfsfeestjes, niet beseffend dat de aasgieren al cirkelenquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:51 schreef Scrutinizer het volgende:
PdL zou zich nog kunnen verweren dat hij als entertainer wat losser wordt maar ik vind het ook, wat jij zegt, onprofessioneel.
Dapper van je.quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:54 schreef Scrutinizer het volgende:
Bij mijn vorige werkgever was de eindverantwoordelijke 's avonds vaker wel dan niet dronken. Die heb ik dan ook wel laten weten dat hij op zo'n moment de baas niet meer was. Daar heb ik me een hoop ellende mee op de hals gehaald maar hij is er wel uitgekeild.
Ik word nooit dronken met collega's.quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:53 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
En dan heb je nog van die mensen die helemaal lós gaan op bedrijfsfeestjes, niet beseffend dat de aasgieren al cirkelenOok zulke sneue types.
Uit noodzaak. Je kan gewoon niet anders. Bij calamiteiten of andere momenten dat er belangrijke beslissingen genomen moeten worden kun je niet van zo iemand op aan.quote:
Doet me hieraan denken: Burgerlullen die nooit meegaan naar borrels van het werkquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:55 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik word nooit dronken met collega's.
Volgens mij heb ik daar nog in gepost.quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:59 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Doet me hieraan denken: Burgerlullen die nooit meegaan naar borrels van het werk
Die OP!![]()
![]()
Roerend eens.quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:57 schreef Scrutinizer het volgende:
Uit noodzaak. Je kan gewoon niet anders. Bij calamiteiten of andere momenten dat er belangrijke beslissingen genomen moeten worden kun je niet van zo iemand op aan.
Ik ben ook geen heilige maar niemand zal me ooit betrappen onder invloed op m'n werk te zijn. Dat hoort gewoon niet bij elkaar.
Echt? Ik ook.quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:59 schreef Scrutinizer het volgende:
Volgens mij heb ik daar nog in gepost.
Ja, ik lees het net. De laatste keer dat er een afdelingsborrel was, heb ik met een doorzichtige kutsmoes afgezegd. Ik had er geen zin in, volgende keer misschien wel, hoor.quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:05 schreef Scrutinizer het volgende:
Bij mij ging het toen inmiddels over kliekjesvorming ten gevolge van dat soort gelegenheden.
quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:10 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik kan me nog herinneren dat die zatlap mijn 'kantoor' uitliep en schreeuwde: "Je doet maar wat ik zeg! Als je stront wil kun je stront krijgen!" Ik weet niet precies wat ik hem nageroepen heb maar nog wel welke smiley daar bijhoorde.
Ik werk natuurlijk vaak op projectbasis en daar horen eindfeestjes bij. Als het een kutproject was ga ik daar niet heen. Geen enkele behoefte aan ook.quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:10 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja, ik lees het net. De laatste keer dat er een afdelingsborrel was, heb ik met een doorzichtige kutsmoes afgezegd. Ik had er geen zin in, volgende keer misschien wel, hoor.
Een borrel, oké. Maar borrels op onmogelijke locaties met het risico dat je ook nog wordt geacht om daar later een hapje te eten en dan pas laat op de avond weer thuis te zijn, daar pas ik voor. Mijn vrije tijd is kostbaar.quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik werk natuurlijk vaak op projectbasis en daar horen eindfeestjes bij. Als het een kutproject was ga ik daar niet heen. Geen enkele behoefte aan ook.
Ik zag vandaag nog zo'n borrel van een afstandje in dat café op de hoek naast het Amstel-hotel.quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:14 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Een borrel, oké. Maar borrels op onmogelijke locaties met het risico dat je ook nog wordt geacht om daar later een hapje te eten en dan pas laat op de avond weer thuis te zijn, daar pas ik voor. Mijn vrije tijd is kostbaar.
Ja lekker, ruzie maken met een volle galerij.quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:15 schreef Scrutinizer het volgende:
That is so beneath me![]()
Daar zitten dan ook nog een stuk of 8 toeschouwers bij
Vreselijk.quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:17 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik zag vandaag nog zo'n borrel van een afstandje in dat café op de hoek naast het Amstel-hotel.
Zat daar overigens een vrouw bij die keek waar de nooduitgang was toen er nóg een fles wijn werd besteld? Dat was ik, namelijkquote:Op vrijdag 24 december 2010 01:17 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik zag vandaag nog zo'n borrel van een afstandje in dat café op de hoek naast het Amstel-hotel.
Dat is ook niet mijn stijl maar in zo'n situatie hebben ze een lastige aan me. Ik schreeuw niet, scheldt niet maar ik laat me niet aan de kant zetten.quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:17 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja lekker, ruzie maken met een volle galerij.
Echt waar? Ik had al zo'n vermoedenquote:Op vrijdag 24 december 2010 01:21 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Zat daar overigens een vrouw bij die keek waar de nooduitgang was toen er nóg een fles wijn werd besteld? Dat was ik, namelijk
En er lag natuurlijk ook nog een hoop sneeuwquote:Op vrijdag 24 december 2010 01:23 schreef Scrutinizer het volgende:
Echt waar? Ik had al zo'n vermoeden![]()
Ik heb er niet zo op gelet, je loopt daar door die renovatie van de brug heel dicht langs de gevel. Het was wel een heel uniform geheel.
Trusten en insgelijksquote:Op vrijdag 24 december 2010 01:25 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
En er lag natuurlijk ook nog een hoop sneeuwIk weet het niet, ben daar niet bekend.
Bedtijd![]()
Mocht ik jullie niet meer "spreken": fijne kerst!
12:00h is toch offficieel middag?quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:18 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat is wel een hele vroege, vanwege de Kerst zeker?
Niet te veel drinken morgenmiddag dus. Trustenquote:Op vrijdag 24 december 2010 01:28 schreef wyccie het volgende:
[..]
12:00h is toch offficieel middag?![]()
Ik ga ook naar bed. Trusten
quote:Op donderdag 23 december 2010 23:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Gaat Twan dit jaar bij de Top2000 zijn postaantal nog opkrikken? Of mag-ie dit jaar niet naar die oplichtersbende luisteren?
Het zit er dus alweer bijna opquote:Op vrijdag 24 december 2010 08:50 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik ben weer rise and shine op mn werk. De trein liep mooi op tijd... vandaag tot 15:00 uur werken en dan lang weekend.
quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het zit er dus alweer bijna op
Die collega's van jou zijn er ook zelden.quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
al heb ik vandaag niet veel gedaan. Zit hier helemaal in mn eentje...
Parttimers hè? We zijn momenteel trouwens maar met zn tweetjes. Eentje is er langdurig ziek...Een andere collega die niet bij mij op de kamer zit, is vandaag ziek en is er daarom niet.quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die collega's van jou zijn er ook zelden.
Gelukkig maar. Ik dacht even dat het aan jou zou liggenquote:Op vrijdag 24 december 2010 13:55 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Parttimers hè? We zijn momenteel trouwens maar met zn tweetjes. Eentje is er langdurig ziek...Een andere collega die niet bij mij op de kamer zit, is vandaag ziek en is er daarom niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |