Dat moeten die lui Goddomme zélf wetenquote:Iedere week gaan we met het werk een borrel drinken om het weekend te beginnen. Dat is voor een deel zelfs in de baas zn tijd. Altijd gezellig en goed voor de sfeer op het werk.
Alleen is dat altijd maar een beperkte groep mensen die er altijd is. Er zijn er ook een heel stel die op een of andere manier nooit willen komen. Meteen zijn ze naar huis op vrijdagmiddag en om onduidelijke redenen kunnen ze kennelijk nooit. En dan heb ik het in de meeste gevallen niet over lui die een gezin met kinderen hebben. Maar gewoon kinderloze lui waarvan er een heel stel nog vrijgezel zijn ook.
Maar kennelijk is gezelligheid eng voor velen.
Welnee! Vrijmibo's do or don't?quote:
Moet je uitleggen aan sommige buren van part one..quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:55 schreef Dennis_enzo het volgende:
Laat mensen dat lekker zelf uitmaken, sommige mensen hebben nou eenmaal geen behoefte om de beste vrienden met hun collega's te worden.
Nee, geen slotje. Ik wacht op o.a. Catbert!quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:56 schreef Belle_Elle het volgende:
Sommige mensen gaan met collega's wat drinken.
Anderen niet.
Slotje.
Als je dit nou even in het vorige deel gemeld had dan hadden we daar niet zo veel tijd aan hoeven verspillen. Gelukkig kom je er nu mee en niet pas over 3 uur!quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:56 schreef Belle_Elle het volgende:
Sommige mensen gaan met collega's wat drinken.
Anderen niet.
Slotje.
Tegen het inzichtvolle commentaar van Belle_Elle kan ik echt niet opquote:Op vrijdag 26 november 2010 14:56 schreef z3bra het volgende:
Nee, geen slotje. Ik wacht op o.a. Catbert!
Oké dan mag er nu een slotje opquote:Op vrijdag 26 november 2010 14:57 schreef Catbert het volgende:
[..]
Als je dit nou even in het vorige deel gemeld had dan hadden we daar niet zo veel tijd aan hoeven verspillen. Gelukkig kom je er nu mee en niet pas over 3 uur!
Van mij had deel 2 ook niet geopend hoeven worden hoor, volgens mij was alles wel gezegd.quote:
Ik moet toch wát voordat ik verplicht ga borrelenquote:Op vrijdag 26 november 2010 14:58 schreef Catbert het volgende:
[..]
Van mij had deel 2 ook niet geopend hoeven worden hoor, volgens mij was alles wel gezegd.
Goed punt. Ik moet zo ook ff piemelzuigen bij m'n manager.quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:05 schreef z3bra het volgende:
Ik moet toch wát voordat ik verplicht ga borrelen
Lekker knotsknauwen onder het mom van teambuilding!quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:06 schreef Catbert het volgende:
[..]
Goed punt. Ik moet zo ook ff piemelzuigen bij m'n manager.
Beetje kaasknagen om 't allemaal schoon te houden. You scratch my back, I knaag your kaas zegmaar.quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:08 schreef z3bra het volgende:
Lekker knotsknauwen onder het mom van teambuilding!
Je denkwijze is verder ook helemaal niet doorzichtig ofzo hoorquote:Op vrijdag 26 november 2010 15:15 schreef Lo-Fi het volgende:
Eerder de suffe arbeiders zullen uitkijken naar een borrel met collega's. Over het algemeen zijn mensen die dat skippen veel relaxere gasten.
Toch gek hè... Maar even serieus hè, heeft iedereen nou werkelijk zulke leuke/vervelende collega's dat ze daarmee graag/met tegenzin gaan borrelen? Is er dan niemand die zegt van "mijn collega's zijn oké van 9:00 tot 17:00 en incidenteel wat langer op vrijdag"?quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:19 schreef Catbert het volgende:
[..]
Beetje kaasknagen om 't allemaal schoon te houden. You scratch my back, I knaag your kaas zegmaar.
[..]
Je denkwijze is verder ook helemaal niet doorzichtig ofzo hoor![]()
Just a fact. Nobodies zoals jij - doodsbang om uit de toon te vallen - stemmen met allerlei schijtlollige bullshit in. Er zelfs voorstander van zijn.. Echt heel sneu.quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:19 schreef Catbert het volgende:
Je denkwijze is verder ook helemaal niet doorzichtig ofzo hoor![]()
Nogmaals; ik vind de klacht terecht in de gevallen waar een normaal leuk bedrijf borrels heeft met normale leuke werknemers en er een aantal personen die (zoals in de TT aangegeven wordt) nooit komen opdagen bij sociale dingen. Niet elke borrel meemaken prima, en als je kutcollega's hebt kan ik me ook voorstellen dat je er niet op zit te wachten maar dan zou ik toch echt een andere baan zoeken.quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:22 schreef z3bra het volgende:
Toch gek hè... Maar even serieus hè, heeft iedereen nou werkelijk zulke leuke/vervelende collega's dat ze daarmee graag/met tegenzin gaan borrelen? Is er dan niemand die zegt van "mijn collega's zijn oké van 9:00 tot 17:00 en incidenteel wat langer op vrijdag"?
Kut, je hebt me door, ik heb ook helemaal geen vrienden enzoquote:Op vrijdag 26 november 2010 15:24 schreef Lo-Fi het volgende:
Just a fact. Nobodies zoals jij - doodsbang om uit de toon te vallen - stemmen met allerlei schijtlollige bullshit in. Zeer sneu.
Tenzij je het werk leuk vindtquote:Op vrijdag 26 november 2010 15:24 schreef Catbert het volgende:
[..]
Nogmaals; ik vind de klacht terecht in de gevallen waar een normaal leuk bedrijf borrels heeft met normale leuke werknemers en er een aantal personen die (zoals in de TT aangegeven wordt) nooit komen opdagen bij sociale dingen. Niet elke borrel meemaken prima, en als je kutcollega's hebt kan ik me ook voorstellen dat je er niet op zit te wachten maar dan zou ik toch echt een andere baan zoeken.
Ik zie het niet snel gebeuren dat het werk wel en de collega's niet leuk zijn maargoedquote:
Dit idd.quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:28 schreef Arcee het volgende:
Prachtig topic. Al die mensen die totaal geen inlevingsvermogen in andere mensen hebben en zich niet voor kunnen stellen dat er mensen zijn die anders zijn dan zij.
Ik snap niet dat er mensen zijn die daar nooit naar toe gaan, jij snapt niet dat er mensen zijn die dat suf vinden. Zijn we klaar toch?quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:29 schreef Kper_Norci het volgende:
Ik snap eigenlijk niet dat het degene die het irriteert zoveel kan schelen dat er mensen zijn die daar nooit naartoe gaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |