Ik merkte het hier aan het eind van de dag al in de stad. Toen het donker werd begon alles zachtjesaan op te vriezen. Dat is het moment om te gaan strooien, maar dat doen ze dan weer niet.quote:Op donderdag 23 december 2010 22:02 schreef Diaan73 het volgende:
Ik moet nog zien of wij zaterdag vertrekken naar Dokkum... wat een ellende op de weg.
Gewoon kijken mag ook.quote:Op donderdag 23 december 2010 22:17 schreef Scrutinizer het volgende:
Een plaatje? Hoe zat het ook al weer? Die moeten wij proberen te raden of zo?
Zij ziet er uit als iemand die aan een tv-talentenjacht mee zou doen en hij als een Britpopper.quote:
Schijn bedriegt.quote:Op donderdag 23 december 2010 22:27 schreef Scrutinizer het volgende:
Zij ziet er uit als iemand die aan een tv-talentenjacht mee zou doen
Hij lijkt wel een Beatle.quote:en hij als een Britpopper.
Maar ze zingt toch wel?quote:
Een retro-popper.quote:[..]
Hij lijkt wel een Beatle.![]()
Maar is Amerikaan, wel muzikant.
Ik had nog niet ge-Google-d vandaag. Vreemde combinatie vooral:quote:Op donderdag 23 december 2010 22:45 schreef Wickedangel het volgende:
Is iemand er al achter wat de openingspagina van Google te betekenen heeft?
1,5 seconde.quote:Op donderdag 23 december 2010 22:59 schreef Wickedangel het volgende:
Hierrrrrrrrrrrr. Duurt even voordat is geladen.
quote:
En chilipeper hoort daarbijquote:Mr. Lopez's concept for the doodle is a representation of the Google logo through 17 interactive portraits of holiday scenes from around the world.
quote:Op donderdag 23 december 2010 19:53 schreef peaceman het volgende:
Fraude bij de top 2000:
http://www.ed.nl/regio/ei(...)use-en-Pearl-Jam.ece
quote:Op donderdag 23 december 2010 21:20 schreef wyccie het volgende:
Goed genoeg, al had ik stiekem een beter cijfer verwacht.
Nee, geen last van. Er zit wel een Reader bij, misschien dat-ie daarom zo langzaam gaat.quote:Op donderdag 23 december 2010 23:05 schreef Wickedangel het volgende:
Ik heb de site ook meteen, maar door alle advertenties en andere shit die eraan hangt, duurt het even voordat ik kan scrollen. Zo beter uitgelegd? Zeker ook geen problemen mee?
Meer dan ik.quote:Op donderdag 23 december 2010 23:08 schreef peaceman het volgende:
Hoeveel cd's heeft Wyccie eigenlijk?
Vijf?quote:Op donderdag 23 december 2010 23:08 schreef Scrutinizer het volgende:
Nee, geen last van. Er zit wel een Reader bij, misschien dat-ie daarom zo langzaam gaat.
Sowieso een slecht en langdradig geschreven verhaal op die site.
Ben ik je in de top 500 voorbij gegaan?quote:Op donderdag 23 december 2010 23:08 schreef Wickedangel het volgende:
Sorry, ik moet mijn postaantal een beetje opkrikken.
Geen idee.quote:Op donderdag 23 december 2010 23:08 schreef Scrutinizer het volgende:
Nee, geen last van. Er zit wel een Reader bij, misschien dat-ie daarom zo langzaam gaat.
Verschrikkelijk. Ik ben eigenlijk nog niks wijzer.quote:Sowieso een slecht en langdradig geschreven verhaal op die site.
Moet ik effe checken. Volgens mij sta jij sowieso stukken hoger omdat je hier langer actief bent.quote:Op donderdag 23 december 2010 23:09 schreef Scrutinizer het volgende:
Ben ik je in de top 500 voorbij gegaan?
Het ging mij te langzaam en toen ik halverwege Two years ago scande, heb ik het opgegeven. Krijg de pleures maar, Mr. Lopez.quote:Op donderdag 23 december 2010 23:11 schreef Wickedangel het volgende:
Verschrikkelijk. Ik ben eigenlijk nog niks wijzer.
Dat wordt flink doorposten, Wickedangel.quote:Op donderdag 23 december 2010 23:14 schreef Wickedangel het volgende:
Jij staat op 158, ik op 379, Scrutinizer.
Ja, de dagcijfers zijn ook echt debiel hoog momenteel.quote:Op donderdag 23 december 2010 23:21 schreef Wickedangel het volgende:
Ik ben daar gekDat laat ik aan anderen over.
Gaat Twan dit jaar bij de Top2000 zijn postaantal nog opkrikken? Of mag-ie dit jaar niet naar die oplichtersbende luisteren?quote:
Kerstvakantie. Twee weken vrij, heeeeerlijk. "Kom, laat ik eens de hele dag gaan FOK!ken"quote:Op donderdag 23 december 2010 23:24 schreef Scrutinizer het volgende:
Ja, de dagcijfers zijn ook echt debiel hoog momenteel.
Ach weet je, de top 2000 hoort een feest te zijn en wij zullen ongetwijfeld luisteren en ons ook ophouden in de top 2000 topics, maar jaar na jaar wordt de lol minder.. helaas. Het 'moeten' luisteren is minder geworden.quote:Op donderdag 23 december 2010 23:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Gaat Twan dit jaar bij de Top2000 zijn postaantal nog opkrikken? Of mag-ie dit jaar niet naar die oplichtersbende luisteren?
Dat laatste, natuurlijk. Spartaanse opvoedingquote:Op donderdag 23 december 2010 23:27 schreef Scrutinizer het volgende:
Gaat Twan dit jaar bij de Top2000 zijn postaantal nog opkrikken? Of mag-ie dit jaar niet naar die oplichtersbende luisteren?
En daarna weer hard aan het werk tot aan de zomervakantiequote:Op donderdag 23 december 2010 23:28 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Kerstvakantie. Twee weken vrij, heeeeerlijk. "Kom, laat ik eens de hele dag gaan FOK!ken"
Nee, hij zingt een lied over haar.quote:
Dat zou ik echt hebben geweigerd.quote:
Stuk of 300 echte, zelfstandige cd's, denk ik.quote:Op donderdag 23 december 2010 23:08 schreef peaceman het volgende:
Hoeveel cd's heeft Wyccie eigenlijk?
Het is zo compleet nutteloos om te frauderen met die lijst. Stel 'm toch samen zoals ie IS, wat is daar mis mee?!quote:Op donderdag 23 december 2010 23:29 schreef peaceman het volgende:
Ach weet je, de top 2000 hoort een feest te zijn en wij zullen ongetwijfeld luisteren en ons ook ophouden in de top 2000 topics, maar jaar na jaar wordt de lol minder.. helaas. Het 'moeten' luisteren is minder geworden.
She is way out of his league.quote:Op donderdag 23 december 2010 23:30 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, hij zingt een lied over haar.
Hoeveel onechte, afhankelijke cd's heb je dan? En wat zijn dat?quote:Stuk of 300 echte, zelfstandige cd's, denk ik.
Ah, je bent net begonnen?quote:Op donderdag 23 december 2010 23:30 schreef wyccie het volgende:
[..]
Stuk of 300 echte, zelfstandige cd's, denk ik.
Dan kunnen de bejaarden bij de top 2000 misschien wel liedjes tegenkomen die ze niet kennen.quote:Op donderdag 23 december 2010 23:32 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Het is zo compleet nutteloos om te frauderen met die lijst. Stel 'm toch samen zoals ie IS, wat is daar mis mee?!
Die knul is zanger? Ik vind 'm zo lélijk, en ik vind niet veel mensen lelijk. Daar gaat mijn theorie dat je als muzikant seks-appeal moet hebben om succes te hebben.quote:
Ze willen, zo lijkt het, geen of weinig 'negatieve' muziek op de laatste dag.quote:Op donderdag 23 december 2010 23:32 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Het is zo compleet nutteloos om te frauderen met die lijst. Stel 'm toch samen zoals ie IS, wat is daar mis mee?!
Ken je Joe Jackson?quote:Op donderdag 23 december 2010 23:34 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Die knul is zanger? Ik vind 'm zo lélijk, en ik vind niet veel mensen lelijk. Daar gaat mijn theorie dat je als muzikant seks-appeal moet hebben om succes te hebben.
Terwijl de meest tijdloze muziek over het algemeen niet vrolijk is.quote:Op donderdag 23 december 2010 23:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze willen, zo lijkt het, geen of weinig 'negatieve' muziek op de laatste dag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |