quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Er valt mee te leven. Voor het douchen eerst de thermostaat lager zetten en het gebonk van de ketel maar een beetje negeren.
Ik weet al wat hij gaat zeggenquote:Op dinsdag 21 december 2010 15:52 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
maar dat is niet normaal natuurlijk. Gewoon weer bellen!!
Maar iets met het drukvat dan? Die moet dat toch regelen???quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik weet al wat hij gaat zeggen![]()
De waterdruk is hier heel laag, als ik de ketel bij moet vullen moet ik dat 's nachts doen omdat-ie dan net aan hoog genoeg is voor deze ketel. Daaraan is weinig te verhelpen.
Ah, het stamppotje heeft dus geholpen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 12:25 schreef Scrutinizer het volgende:
Het gaat. Ik heb sinds half 5 vannacht nog geen nieuwe pijnstillers geslikt.
Ja. Toen tong80 stamppot boerenkool ging eten, ging het opeens beter met mijn oor. Tong en ik zijn als ET en Elliot.quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:28 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ah, het stamppotje heeft dus geholpen.
Welterusten, dan maar weer. De kortste dag is weer voorbij. Ooit zul jij ook weer eens daglicht zien.quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:47 schreef wyccie het volgende:
Lange dagen, weinig slapen.
Ik moet dus gauw naar bed, dan pak ik nog ruim 6 uur slaap.
Dat klinkt bijna als een bedreiging.quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Welterusten, dan maar weer. De kortste dag is weer voorbij. Ooit zul jij ook weer eens daglicht zien.
Het is juist iets voor wyccie om naar uit te kijken.quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:52 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat klinkt bijna als een bedreiging.
Dat snap ik, maar zo las ik het niet bepaald...quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is juist iets voor wyccie om naar uit te kijken.
Je dacht dat ik wyccie in een keldertje opgesloten hield?quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:58 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar zo las ik het niet bepaald...
zoiets...quote:Op woensdag 22 december 2010 00:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je dacht dat ik wyccie in een keldertje opgesloten hield?
Dus je hebt gewoon veel kelders...quote:Op woensdag 22 december 2010 00:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wees gerust, ik woon op 4-hoog.
Als je het een leuk ding vindt en je kunt het geld missen: gewoon kopen. Er zal namelijk altijd wel een reden zijn om te wachten.quote:Op donderdag 23 december 2010 14:08 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
Even advies. Nu wel een een iPad kopen of nog even wachten??
Ja, dat is ook mijn gedachte. Maar Peace twijfelt nog, hij denkt dat we over een paar maanden eentje kunnen kopen voor hetzelfde geld maar dan met meer gig.quote:Op donderdag 23 december 2010 14:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als je het een leuk ding vindt en je kunt het geld missen: gewoon kopen. Er zal namelijk altijd wel een reden zijn om te wachten.
Apple-spullen, ik ben bevooroordeeld, zijn geweldig. Ik sta daarin niet alleen trouwens, op internet vind je veel verhalen van mensen die net als ik, al gelukkig werden van het uitpakken van hun iMac.
En dan over een paar maanden kun je beter nog een paar maanden wachten omdat er dan weer wat zit aan te komen. Zo blijf je bezig.quote:Op donderdag 23 december 2010 14:15 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, dat is ook mijn gedachte. Maar Peace twijfelt nog, hij denkt dat we over een paar maanden eentje kunnen kopen voor hetzelfde geld maar dan met meer gig.
Het is een leuk dingetjequote:Geld kunnen we nu wel missenHet is evt. een kerstcadeautje voor onszelf.
Peace is nu bij mn broertje om een router te installeren.. die heeft vandeweek een iPad "gekregen" ik denk dat hij daar ook even gaat testen.
Ja, dat is ook zo... Peace is nog niet terug, misschien toch vanavond nog maar ene keer de stad in gaan.quote:Op donderdag 23 december 2010 14:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En dan over een paar maanden kun je beter nog een paar maanden wachten omdat er dan weer wat zit aan te komen. Zo blijf je bezig.
[..]
Het is een leuk dingetje
Ik ga nu even de stad in. Lekker hoor, die nieuwe schoenen van mij.quote:Op donderdag 23 december 2010 15:30 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, dat is ook zo... Peace is nog niet terug, misschien toch vanavond nog maar ene keer de stad in gaan.
quote:Op donderdag 23 december 2010 15:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ga nu even de stad in. Lekker hoor, die nieuwe schoenen van mij.
Het moest kennelijk allemaal wat positiever hoog in de lijst.quote:Op donderdag 23 december 2010 19:53 schreef peaceman het volgende:
Fraude bij de top 2000:
http://www.ed.nl/regio/ei(...)use-en-Pearl-Jam.ece
Tja, ik vind het gewoon bedrog. De reacties in het gastenboek liegen er niet om trouwens.quote:Op donderdag 23 december 2010 19:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het moest kennelijk allemaal wat positiever hoog in de lijst.
Het is vooral dom omdat het nu aan te tonen is.quote:Op donderdag 23 december 2010 20:00 schreef peaceman het volgende:
[..]
Tja, ik vind het gewoon bedrog. De reacties in het gastenboek liegen er niet om trouwens.
True. Ik mag toch hopen (al deed ik dat vorig jaar al vergeefs) dat het eindelijk de ogen opent van de vastgeroeste beslissers daar. De groep critici de afgelopen 2 jaar enorm.quote:Op donderdag 23 december 2010 20:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is vooral dom omdat het nu aan te tonen is.
Die beslissers denken daadwerkelijk dat zij het beter weten. Marketingmannetjesquote:Op donderdag 23 december 2010 20:08 schreef peaceman het volgende:
[..]
True. Ik mag toch hopen (al deed ik dat vorig jaar al vergeefs) dat het eindelijk de ogen opent van de vastgeroeste beslissers daar. De groep critici de afgelopen 2 jaar enorm.
Daarom is de benaming 'lijst der lijsten' ook zo misplaatst.quote:Op donderdag 23 december 2010 20:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die beslissers denken daadwerkelijk dat zij het beter weten. Marketingmannetjes
Hou op, schei uit. Zelfverklaarde muziekkenners zijn het. Dat zijn de ergstequote:Op donderdag 23 december 2010 20:11 schreef peaceman het volgende:
[..]
Daarom is de benaming 'lijst der lijsten' ook zo misplaatst.
Kijk ik snap best dat mijn top 100 niet de top 100 van radio 2 is, maar je mag op zijn minst verwachten dat het allemaal eerlijk gaat.quote:Op donderdag 23 december 2010 20:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hou op, schei uit. Zelfverklaarde muziekkenners zijn het. Dat zijn de ergste
Noem jij jezelf een muziekkenner?quote:Op donderdag 23 december 2010 20:21 schreef peaceman het volgende:
[..]
Kijk ik snap best dat mijn top 100 niet de top 100 van radio 2 is,
Dat kun je alleen maar hopen maar je kunt er de laatste tijd vooral op aan dat dat niet zo is.quote:maar je mag op zijn minst verwachten dat het allemaal eerlijk gaat.
Nee muziekliefhebber van de ergste soort..quote:Op donderdag 23 december 2010 20:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Noem jij jezelf een muziekkenner?
[..]
Tja het is eigenlijk al jaren duidelijk, maar met de jaren komt er meer bewijs..quote:Dat kun je alleen maar hopen maar je kunt er de laatste tijd vooral op aan dat dat niet zo is.
Ja, jij hebt wel erg veel cd's. Ik heb niet zo'n enorme koopdrang, zelfs wyccie heeft er meer dan ik. Ik kan ook niet zo goed muziek op de achtergrond aan zetten, daarvoor betekent het teveel voor me.quote:Op donderdag 23 december 2010 20:28 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nee muziekliefhebber van de ergste soort..
Dit is echt wel heel stom van hun.quote:[..]
Tja het is eigenlijk al jaren duidelijk, maar met de jaren komt er meer bewijs..
Heb jij mijn cd's geteld?quote:Op donderdag 23 december 2010 20:33 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb niet zo'n enorme koopdrang, zelfs wyccie heeft er meer dan ik.
Het is een soort van grote iPhone waar je niet mee kunt bellen. En het is hip als je er de juiste broek bij draagtquote:Op donderdag 23 december 2010 20:55 schreef wyccie het volgende:
Wat is er eigenlijk zo geweldig aan een iPad?
Ik weet niet wat je er allemaal mee kunt, maar voor mij oogt het als een te dure laptop.
We hebben het eerder over gehad en toen werd dat al duidelijk.quote:[..]
Heb jij mijn cd's geteld?
Niks voor mij dus, ik bel en sms alleen maar. Films kijk ik alleen op de tv, en voor muziek heb ik YouTube en cd's.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:01 schreef Scrutinizer het volgende:
et is een soort van grote iPhone waar je niet mee kunt bellen. En het is hip als je er de juiste broek bij draagt.
Ik heb het afgelopen jaar bijna geen cd's gekocht. Misschien heb je me ingehaald.quote:We hebben het eerder over gehad en toen werd dat al duidelijk.
Hmmm, voel je je tekort gedaan?quote:Op donderdag 23 december 2010 21:20 schreef wyccie het volgende:
[..]
Goed genoeg, al had ik stiekem een beter cijfer verwacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |