Heb je al geprobeerd een wortel in je oor te stoppen?quote:Op maandag 20 december 2010 12:31 schreef Scrutinizer het volgende:
Dag 3 van m'n middenoorontsteking.
Auw
Nee. Waarom zou ik?quote:Op maandag 20 december 2010 19:40 schreef wyccie het volgende:
[..]
Heb je al geprobeerd een wortel in je oor te stoppen?
Ik mag niets in mijn oor stoppen behalve dan een watje.quote:Op maandag 20 december 2010 19:48 schreef wyccie het volgende:
[..]
Omdat ik het zeg. Ik heb een doktersjas.
Doe jij je co-schappen bij een kwakzalver?quote:Op maandag 20 december 2010 20:36 schreef wyccie het volgende:
Misschien helpt wat boerenkool in je oor wel, Scrut.
Ik heb het ook niet eerder gehad. Het is idd niet fijn. Zaterdagnacht had ik geen paracetamol in huis. Ik heb de hele nacht niet geslapen.quote:Ik ben blij dat ik dat soort kwalen nooit heb. Oorpijn is toch een verschrikkelijke pijn?
Bij de groenteboer.quote:Op maandag 20 december 2010 20:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Doe jij je co-schappen bij een kwakzalver?
Is het gelukt om bij te slapen?quote:Ik heb het ook niet eerder gehad. Het is idd niet fijn. Zaterdagnacht had ik geen paracetamol in huis. Ik heb de hele nacht niet geslapen.
quote:
Zondagochtend vroeg eerst naar de apotheek gegaan en daarna een paar uurtjes half-zittend geslapen.quote:[..]
Is het gelukt om bij te slapen?
O ja, ik zag onlangs een aankondiging daarvan en dacht nog: dat moet ik Diaan vertellenquote:Op dinsdag 21 december 2010 12:03 schreef Diaan73 het volgende:
Ow ja... vanmiddag ga ik naar de kersparade van SBS.![]()
Captain Beefheart is eregast op het verjaardagsfeestje, denk ik.quote:Gefeliciteerd!!
quote:Op dinsdag 21 december 2010 12:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
O ja, ik zag onlangs een aankondiging daarvan en dacht nog: dat moet ik Diaan vertellen
[..]
quote:Captain Beefheart is eregast op het verjaardagsfeestje, denk ik.
Piet Paulusma is vast van de partijquote:Op dinsdag 21 december 2010 12:22 schreef Diaan73 het volgende:
[..]ik zou het bijna niet kunnen missen. Veel mensen uit Enschede hebben het op Hyves of FB staan... ben wel benieuwd eigenlijk.
Het gaat. Ik heb sinds half 5 vannacht nog geen nieuwe pijnstillers geslikt.quote:Hoe gaat het met je oorontsteking?
Jippiequote:Op dinsdag 21 december 2010 12:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Piet Paulusma is vast van de partij
[..]
Dat is een goed teken? Doet echt pijn hè?quote:Het gaat. Ik heb sinds half 5 vannacht nog geen nieuwe pijnstillers geslikt.
Kinderen vinden dat prachtig. Hoe meer lichtjes en kitscherigheid, hoe beter. Op het Rembrandtplein is een Winterwonderland-gedoe met groen en rood licht. Het is al zo'n lelijk plein maar nu helemaalquote:Op dinsdag 21 december 2010 12:33 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
JippieHet gaat mij meer om de sfeer en voor Lennon. Ik heb foto's gezien en het ziet er erg leuk uit.
Ja, dat is een goed teken. De afgelopen dagen redde ik het net 4 uur met pijnstillers. Ik heb nu niet zoveel pijn meer in m'n oor maar wel nog steeds druk in holtes.quote:[..]
Dat is een goed teken? Doet echt pijn hè?
Precies.. ach en met kerst mag dat!!quote:Op dinsdag 21 december 2010 12:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Kinderen vinden dat prachtig. Hoe meer lichtjes en kitscherigheid, hoe beter. Op het Rembrandtplein is een Winterwonderland-gedoe met groen en rood licht. Het is al zo'n lelijk plein maar nu helemaal
[..]
quote:Ja, dat is een goed teken. De afgelopen dagen redde ik het net 4 uur met pijnstillers. Ik heb nu niet zoveel pijn meer in m'n oor maar wel nog steeds druk in holtes.
Geen idee wat voor holtes maar er lijkt gewoon nog steeds veel druk te zijn aan die kant van m'n kop maar wat minder op het trommelvlies. Antibiotica geven ze niet voor een middenoorontsteking. Over het algemeen is het na een dag of 3-5 opeens over.quote:Op dinsdag 21 december 2010 12:50 schreef Diaan73 het volgende:
Okay.. oorholtes? Had je geen antibiotica moeten hebben eigenlijk? Eigenlijk kun je maar weinig aan je oren hebben hè?
Okay... Lennon heeft er wel een keer AB voor gehad, maar de laatste keer niet trouwens. Heeft ook geen zin zei de dokter omdat het een virus is.. vraag me nu wel af waarom er wel een keer AB is gegeven..quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Geen idee wat voor holtes maar er lijkt gewoon nog steeds veel druk te zijn aan die kant van m'n kop maar wat minder op het trommelvlies. Antibiotica geven ze niet voor een middenoorontsteking. Over het algemeen is het na een dag of 3-5 opeens over.
Dat is zo zielig als kindertjes, die nog niet kunnen zeggen waar ze last van hebben, oorontsteking hebbenquote:Op dinsdag 21 december 2010 13:10 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Okay... Lennon heeft er wel een keer AB voor gehad, maar de laatste keer niet trouwens. Heeft ook geen zin zei de dokter omdat het een virus is.. vraag me nu wel af waarom er wel een keer AB is gegeven..
Dat is het ook. Ze huilen dan ook hartverscheurend. Vooral liggen, is natuurlijk erg pijnlijk. En ze krijgen het altijd in het weekend/'s avonds.quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is zo zielig als kindertjes, die nog niet kunnen zeggen waar ze last van hebben, oorontsteking hebben
's Avonds is het inderdaad erger en liggen maakt het nog erger.quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat is het ook. Ze huilen dan ook hartverscheurend. Vooral liggen, is natuurlijk erg pijnlijk. En ze krijgen het altijd in het weekend/'s avonds.
Liggen geeft heel veel druk op de oren of niet? Ik heb gelukkig nog nooit oorpijn gehad... ik kan het me in ieder geval niet herinneren.quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
's Avonds is het inderdaad erger en liggen maakt het nog erger.
Yep.quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:58 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Liggen geeft heel veel druk op de oren of niet?
Houden zo, ik raad het niemand aan.quote:Ik heb gelukkig nog nooit oorpijn gehad... ik kan het me in ieder geval niet herinneren.
Goed de sjaal om de oren doen en evt. watjes in..quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Yep.
[..]
Houden zo, ik raad het niemand aan.![]()
Toch maar weer een paracetamol genomen. Moet zo de deur ook nog uit, daar gaat het ook niet veel beter van worden.
Het waait gelukkig nauwelijks maar ik zie er nu al tegenopquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:05 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Goed de sjaal om de oren doen en evt. watjes in..
Het is geen fijn weer om buiten te zijn volgens mij...
Moet je echt weg dan? Anders blijf je lekker thuis.quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het waait gelukkig nauwelijks maar ik zie er nu al tegenop
Je kunt ook bestellen bij Albert toch?quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:19 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik moet wel boodschappen doen, bijna alles is op.
Nah, ik moet ook nog sigaretten halen, nieuwjaarskaarten en nog wat ander getrut. En voor Albert moet ik ook de trappen af. Op zich is het buitenzijn niet het probleem maar daarna weer binnenkomen, dan moet ik me even verbijten.quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Je kunt ook bestellen bij Albert toch?
Okay. Op zich is het ook wel lekker om even naar buiten te gaan, even frisse neus halen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nah, ik moet ook nog sigaretten halen, nieuwjaarskaarten en nog wat ander getrut. En voor Albert moet ik ook de trappen af. Op zich is het buitenzijn niet het probleem maar daarna weer binnenkomen, dan moet ik me even verbijten.
Leuk shirt!! En nog leuker dat hij hier goedkoper isquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vond dit shirt in de USA bij een webwinkel maar 55 dollar vond ik toch wel een beetje teveel van het goede. Vind ik hem bij een Nederlandse shop voor 16 euro
quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:04 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Leuk shirt!! En nog leuker dat hij hier goedkoper is
quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:14 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het is niet helemaal duidelijk wat Pipco nu eigenlijk is/was. Waarschijnlijk een bedrijf in Californië dat pijpleidingen of airco's maakt/maakte.
Maar dan zou het zo maar kunnen dat dit over Pipco gaatquote:Op dinsdag 21 december 2010 15:20 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
goede reclame dan geweest voor ze!!
quote:I'm a moron, 'n' this is my wife
She's frosting a cake with a paper knife
All what we got here's American made
It's a little bit cheesy, but it's nicely displayed
Well we don't get excited when it crumbles 'n' breaks
We just get on the phone and call up some Flakes
They rush on over 'n' wreck it some more
'N' we are so dumb, they're linin' up at our door
Well, the toilet went crazy yesterday afternoon
The plumber he says: "Never flush a tampoon!"
This great information cost me half a week's pay
And the toilet blew up later on the next day
quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar dan zou het zo maar kunnen dat dit over Pipco gaat
[..]
Wel herkenbaar. Nieuwe dingen die stukgaan en monteurs die dan de domste dingen zeggen. Zo had ik er één bij de cv-ketel laatst. Die werd veel te heet en de druk liep dan tijdelijk enorm op. Op die manier sloeg hij dan weer uit voordat het warm was. "Ja, dat zou hij normaal eigenlijk niet moeten doen" Ja duh! Dat had ik zelf ook al bedacht.quote:
Hahaha wat een dombo...quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wel herkenbaar. Nieuwe dingen die stukgaan en monteurs die dan de domste dingen zeggen. Zo had ik er één bij de cv-ketel laatst. Die werd veel te heet en de druk liep dan tijdelijk enorm op. Op die manier sloeg hij dan weer uit voordat het warm was. "Ja, dat zou hij normaal eigenlijk niet moeten doen" Ja duh! Dat had ik zelf ook al bedacht.
Hij heeft iets vervangen maar er is niets veranderd.
Er valt mee te leven. Voor het douchen eerst de thermostaat lager zetten en het gebonk van de ketel maar een beetje negeren.quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:44 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hahaha wat een dombo...
Je hebt nu dus een niet goedwerkende cv-ketel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |