quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Ik dacht even dat het aan jou zou liggen
quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:13 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
nee, dat hoop en denk ik niet hoor.
Bijna.... ik ben heel snel met opruimen..quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:47 schreef Scrutinizer het volgende:
Bureau opruimen, jas aan en naar huis, Diaan.
Jij ook tongquote:
Mooi! Zalick kerstfeest allemaal.quote:
Was goed te doen.quote:Op zaterdag 25 december 2010 22:57 schreef Diaan73 het volgende:
Was het lekker? Daar gaat het om toch?
Boven verwachting, eigenlijk. Ik geef er niet zoveel om. Jullie?quote:
wij zouden vandaag naar Dokkum, naar mn schoonouders, maar ivm het weer niet gedaan. Als we met zn tweetjes waren geweest misschien wel, maar met Lennon niet. Dat kind heeft al een pesthekel aan de auto. Anyway... we zijn dus lekker de hele dag thuis geweest.. mn ouders waren er vanavond even. Morgen naar mn ouders en daar uitgebreid kerst vieren met nog meer familie.quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:24 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Boven verwachting, eigenlijk. Ik geef er niet zoveel om. Jullie?
Gezellig. Dokkum is idd geen optie met dit weer.quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:29 schreef Diaan73 het volgende:
wij zouden vandaag naar Dokkum, naar mn schoonouders, maar ivm het weer niet gedaan. Als we met zn tweetjes waren geweest misschien wel, maar met Lennon niet. Dat kind heeft al een pesthekel aan de auto. Anyway... we zijn dus lekker de hele dag thuis geweest.. mn ouders waren er vanavond even. Morgen naar mn ouders en daar uitgebreid kerst vieren met nog meer familie.
Ik voelde me er wel lullig over.. dit jaar zouden we het voor het eerst daar met zn allen vieren.. mn schoonzusje moet normaal altijd werken met kerst, maar is nu nog met bevallingsverlof. Maar ja, we wilden het risico niet nemen.quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:37 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Gezellig. Dokkum is idd geen optie met dit weer.
Ze zullen het wel snappen.quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:39 schreef Diaan73 het volgende:
Ik voelde me er wel lullig over.. dit jaar zouden we het voor het eerst daar met zn allen vieren.. mn schoonzusje moet normaal altijd werken met kerst, maar is nu nog met bevallingsverlof. Maar ja, we wilden het risico niet nemen.
Bij mn ouders is altijd erg gezellig. Met surprises, gedichten en klaverjastoernooi.
Ja, dat deden ze ook wel!!quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:42 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ze zullen het wel snappen.
Klaverjassen!
Ja, klaverjassen is geweldig, al ben ik er niet zo goed in. Al jaaaaren niet meer gedaan. Op een vorige werkplek deden we helemaal niks de laatste dag van het jaar, wij haalden de kaarten te voorschijnquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:44 schreef Diaan73 het volgende:
Ja, dat deden ze ook wel!!
Jij vindt het ook leuk? We doen dat met zn tienen... twee tafels van 4. De mensen die vrij zijn, zorgen voor hapjes en drankjes. En de winnaar krijgt een heuse beker. Ik heb de allereerste keer gewonnen!!
Ow dat is wel gaaf. Op mijn werk kunnen ze niet klaverjassen. Ik ben ook niet zo goed, het is gewoon een kwestie van geluk. Degenen die wel goed kunnen kaarten, hebben pas later een keer gewonnen. Wij klaverjassen regelmatig nog bij mn ouders..quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:46 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja, klaverjassen is geweldig, al ben ik er niet zo goed in. Al jaaaaren niet meer gedaan. Op een vorige werkplek deden we helemaal niks de laatste dag van het jaar, wij haalden de kaarten te voorschijn
Leuk hoor. Aan mij heb je niks met klaverjassen. Dan heb ik precies één klaveren boer en dan maak ik klaver troef. Gewoon, voor de hell of itquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:49 schreef Diaan73 het volgende:
Ow dat is wel gaaf. Op mijn werk kunnen ze niet klaverjassen. Ik ben ook niet zo goed, het is gewoon een kwestie van geluk. Degenen die wel goed kunnen kaarten, hebben pas later een keer gewonnen. Wij klaverjassen regelmatig nog bij mn ouders..
Ach als de rest niets is, waarom niet? Zou ik ook kunnen doen.quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:50 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Leuk hoor. Aan mij heb je niks met klaverjassen. Dan heb ik precies één klaveren boer en dan maak ik klaver troef. Gewoon, voor de hell of it
Ah, dus zo won je de bekerquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:52 schreef Diaan73 het volgende:
Ach als de rest niets is, waarom niet? Zou ik ook kunnen doen.
Als de kaarten meezitten, heeft je maat dan ook de rest.quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:53 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ah, dus zo won je de bekerDan denk ik: mijn maat heeft de rest vast wel
Wat een domoor!quote:Op zondag 26 december 2010 21:02 schreef tong80 het volgende:
En in Tilburg een dief gevonden in een schuurtje door zijn voetstappen in de sneeuw
Laat ik dan maar snel gaan luisteren.quote:
quote:Op maandag 27 december 2010 10:32 schreef brother52 het volgende:
[..]
Laat ik dan maar snel gaan luisteren.
Wij niet hoor... jij wel?quote:Op maandag 27 december 2010 13:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
We boycotten dit jaar de lijst der lijsten.
Peaceman luistert ook gewoon hoor.quote:Op maandag 27 december 2010 13:14 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, uit solidariteit met Peaceman.
Helaas... hij is weer gezwicht. Hij vindt het toch ook wel weer leuk om te luisteren...quote:Op maandag 27 december 2010 13:24 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik dacht dat Peaceman het verzet zou leiden
Klopt, maar ik ben wel duidelijk minder actief er mee bezig dan andere jaren.quote:Op maandag 27 december 2010 13:29 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Helaas... hij is weer gezwicht. Hij vindt het toch ook wel weer leuk om te luisteren...
Je luistert dit jaar met één oor?quote:Op maandag 27 december 2010 13:36 schreef peaceman het volgende:
[..]
Klopt, maar ik ben wel duidelijk minder actief er mee bezig dan andere jaren.
En dat heeft natuurlijk wel te maken met dat belazeren.
quote:Op maandag 27 december 2010 13:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je luistert dit jaar met één oor?
quote:Op maandag 27 december 2010 13:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je luistert dit jaar met één oor?
Dat heb ik de afgelopen jaren al gedaan.quote:Op maandag 27 december 2010 13:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
We boycotten dit jaar de lijst der lijsten.
Omdat licht-alternatieve bandjes gediscrimineerd worden.quote:Op maandag 27 december 2010 13:52 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat heb ik de afgelopen jaren al gedaan.
Nu toch maar eens gaan luisteren waarom ik dat ook alweer doe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |