Implantatenquote:Op donderdag 23 december 2010 23:57 schreef Scrutinizer het volgende:
Heeft ze nou spataderen in haar tieten?
Geen idee. Haar (overleden) vader was een vriend van O.J. Simpson, zat vaak aan diens advocatentafel. Dus toen zij opeens beroemd werd om het beroemd zijn, ging er vanwege haar ongewone achternaam een lampje bij mij branden.quote:Maar ze is toch beroemd om haar kont?
Hij had er qua verdediging niet veel mee te maken.quote:Op donderdag 23 december 2010 23:58 schreef wyccie het volgende:
Oh ja, haar vader was de advocaat van OJ Simpson, maar zij is dus vooral bekend geworden door een sekstape.
Armeense naam, toch? Daar komen naar wetenschappelijke maatstaven wel de mooiste vrouwen vandaan.quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:01 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Implantaten
[..]
Geen idee. Haar (overleden) vader was een vriend van O.J. Simpson, zat vaak aan diens advocatentafel. Dus toen zij opeens beroemd werd om het beroemd zijn, ging er vanwege haar ongewone achternaam een lampje bij mij branden.
Ja.quote:
Ze is beslist niet lelijk. Jammer van die opgepompte boezem.quote:Daar komen naar wetenschappelijke maatstaven wel de mooiste vrouwen vandaan.
Ze ziet er nog steeds wel oké uit, al heeft ze zich helemaal laten verbouwen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:08 schreef wyccie het volgende:
Cher zag er ook niet slecht uit toen zij jonger was.
Die is dan ook nog een stuk jonger dan Sophia Loren.quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:11 schreef Wickedangel het volgende:
Maar de meeste credits gaan naar de plastisch chirurg van Catherine Deneuve.
Die heeft nog met Jan Mulder geneuktquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:11 schreef Wickedangel het volgende:
Maar de meeste credits gaan naar de plastisch chirurg van Catherine Deneuve.
Nu moet ik aan een neukende Jan Mulder denkenquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die heeft nog met Jan Mulder geneukt
Tuuuuurlijk. En Jan Cremer heeft het nog eens met Rita Hayworth gedaan. Beweert hijquote:
Ik ben benieuwd of Jeroen Pauw het nog gedaan heeft met die nauwelijks 20-jarige Miss Marokko-Nederland.quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:18 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Tuuuuurlijk. En Jan Cremer heeft het nog eens met Rita Hayworth gedaan. Beweert hij
Nee die andere beweerde zezelf.quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:18 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Tuuuuurlijk. En Jan Cremer heeft het nog eens met Rita Hayworth gedaan. Beweert hij
In zijn dromen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:20 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ben benieuwd of Jeroen Pauw het nog gedaan heeft met die nauwelijks 20-jarige Miss Marokko-Nederland.
Bronnen, linkjes, etc.quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:21 schreef tong80 het volgende:
Nee die andere beweerde zezelf.
Kom ff niet op de naam.
Jayne Mansfield?quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:21 schreef tong80 het volgende:
Nee die andere beweerde zezelf.
Kom ff niet op de naam.
Niet gezien, ze hadden wel een stukje dat hij knipoogde bij DWDD.quote:
Zij was echt nog een kind en begreep er niets van waarom zij te gast was. Nou, dat werd wel duidelijkquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:26 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Niet gezien, ze hadden wel een stukje dat hij knipoogde bij DWDD.
Haha, Pauw wilde haar als pakje onder de kerstboom, met een strik eromheenquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:28 schreef Scrutinizer het volgende:
Zij was echt nog een kind en begreep er niets van waarom zij te gast was. Nou, dat werd wel duidelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |