een legendarische filelezer!quote:
okquote:Op zondag 19 december 2010 01:31 schreef Waalwijker het volgende:
JOHN BAKKER DIE LAM IS HAHHAHAHAHAAHAHAHHAAHAHHAHAHAHAAHAHAHHAAHAHHAHAHAHAAHAHAHHAAHAHHAHAHAHAAHAHAHHAAHAHHAHAHAHAAHAHAHHAAHAHHAHAHAHAAHAHAHHAAHAHHAHAHAHAAHAHAHHAAHAHHAHAHAHAAHAHAHHAAHAHHAHAHAHAAHAHAHHAAHAHHAHAHAHAAHAHAHHAAHAHHAHAHAHAAHAHAHHAAHAHHAHAHAHAAHAHAHHAAHAHHAHAHAHAAHAHAHHAAHAHHAHAHAHAAHAHAHHAAHAHHAHAHAHAAHAHAHHAAHAHHAHAHAHAAHAHAHHAAHAHHAHAHAHAAHAHAHHAAHAHHAHAHAHAAHAHAHHAAHAHHAHAHAHAAHAHAHHAAHAHHAHAHAHAAHAHAHHAAHAHHAHAHAHAAHAHAHHAA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is helemaal niet waar, ik zeek ook niet, ik legde even wat uit, juist om dit soort tyfusreacties te voorkomen, ik vind het zo jammer dat ik niet mag duidelijk maken dat iets mijn smaak niet is, dan ben ik meteen een jankerd en moet ik weg, mooi niet. Ze willen zo veel mogelijk mensen bereikenm, dan moet je daar ook naar draaien.quote:Op zondag 19 december 2010 01:27 schreef alors het volgende:
[..]
Je zit alleen maar te zeiken, werkelijk als je het niks vind, dan luister/kijk je toch niet? Waarom jezelf en ons kwellen met dat gezeik?
Hij staat inderdaad stomverbaasd te kijkenquote:
LUL!quote:Op zondag 19 december 2010 01:32 schreef Cobra4 het volgende:
Sorry ik was blijkbaar te traag met het openen van een nieuw topic.
Neequote:
* 3rdRock pakt bezemquote:
quote:
ge-wel-dig dit, Giel begrijpt er niks vanquote:Op zondag 19 december 2010 01:32 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Hij staat inderdaad stomverbaasd te kijken
ik ben net klaargekomen op mn postcountquote:
quote:
Die chaos hoort erbijquote:
z'n vrienden noemden hem op de achtergrond ook Jon, dus moet wel echt zijn!quote:Op zondag 19 december 2010 01:33 schreef Kanariegeel het volgende:
Ik geloof er echt niks van dat het echt Jon is
Moet je mij daar voor quoten?quote:Op zondag 19 december 2010 01:33 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ben net klaargekomen op mn postcount
veeg je het zelf op, tnxquote:Op zondag 19 december 2010 01:33 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ben net klaargekomen op mn postcount
Binnen 20 seconde moet het makkelijk kunnen.quote:Op zondag 19 december 2010 01:32 schreef Cobra4 het volgende:
yup!quote:Op zondag 19 december 2010 01:34 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Moet je mij daar voor quoten?
iew iew iew
en iets met money! grabberquote:Op zondag 19 december 2010 01:34 schreef Waalwijker het volgende:
BAM BAM BAM BAM KTJING KTJING KTJING
quote:Op zondag 19 december 2010 01:34 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Binnen 20 seconde moet het makkelijk kunnen.
ik spaar het op en boetseer er kleine jonbakkertjes van!quote:
Klopt, geniaal altijd SR. Moet het dit keer maar via een brakke internet verbinding volgen. Waar een half jaar St. Maarten wel niet goed voor is.quote:
euheheeh achterhaalde gebeurtenis, weg met die troep!quote:Op zondag 19 december 2010 01:33 schreef Dagoduck het volgende:
Hij zei het nog een keer van die kerst
Sorry, 2 minuten is inderdaad onacceptabel.quote:
He?!quote:Op zondag 19 december 2010 01:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik spaar het op en boetseer er kleine jonbakkertjes van!
als je de lapo hebt, doe F% in het volle topic, en boven het invoerveld verschijnt een linkje nieuw deel. Alleen ff de TT aanpassen en klaarquote:Op zondag 19 december 2010 01:32 schreef Cobra4 het volgende:
"Het kan ook live."quote:Op zondag 19 december 2010 01:33 schreef Dagoduck het volgende:
Hij zei het nog een keer van die kerst
Meer niet?quote:Op zondag 19 december 2010 01:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik spaar het op en boetseer er kleine jonbakkertjes van!
he!?quote:
Of je hebt even wat geduld. Met 2 minuten had ik een nieuwe geopend.quote:
Damn hoe lang heb je daar over gedaan?quote:Op zondag 19 december 2010 01:36 schreef DaMook het volgende:
Maar een mini friteuse / fondue besteld op wensbon.nl .
leukquote:Op zondag 19 december 2010 01:36 schreef DaMook het volgende:
Maar een mini friteuse / fondue besteld op wensbon.nl .
Ik dacht dat het je niet opgevallen was, excuséquote:Op zondag 19 december 2010 01:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Of je hebt even wat geduld. Met 2 minuten had ik een nieuwe geopend.
F hoeveel ?quote:Op zondag 19 december 2010 01:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
als je de lapo hebt, doe F% in het volle topic, en boven het invoerveld verschijnt een linkje nieuw deel. Alleen ff de TT aanpassen en klaar
Ik zocht iets leuks, maar kon niets vindenquote:Op zondag 19 december 2010 01:37 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Damn hoe lang heb je daar over gedaan?
Normaal gesproken heb je er vijf. Staat ook in de OPquote:Op zondag 19 december 2010 01:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 19 december 2010 01:35 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Sorry, 2 minuten is inderdaad onacceptabel.
bij Feijenoord - Ajax mis je in die 2 minuten misschien niets, maar hier moet dat echt snellerquote:Op zondag 19 december 2010 01:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik zal maandag vragen of ik iets namens hun aan kan vragenquote:Op zondag 19 december 2010 01:38 schreef henkde_j het volgende:
Wat staat de politie er weer eenzaam bij
quote:Op zondag 19 december 2010 01:39 schreef henkde_j het volgende:
Hoe is het trouwens met FC Grunn afgelopen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
YMCA?quote:Op zondag 19 december 2010 01:39 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik zal maandag vragen of ik iets namens hun aan kan vragen.
Ga even in VBL kijken als je dat wilt weten en bespaar het ons in dit topicquote:Op zondag 19 december 2010 01:39 schreef henkde_j het volgende:
Hoe is het trouwens met FC Grunn afgelopen?
Of misschien iets van de policequote:
Ja en ga jij even de boodschappen doornemen ergens andersquote:Op zondag 19 december 2010 01:39 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ga even in VBL kijken als je dat wilt weten en bespaar het ons in dit topic.
Hier niet meerquote:
Zo'n grote sneeuwvlok, jonguh!quote:
Gelukkig is dit niet VBL.quote:Op zondag 19 december 2010 01:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
bij Feijenoord - Ajax mis je in die 2 minuten misschien niets, maar hier moet dat echt sneller
quote:Op zondag 19 december 2010 01:41 schreef djkoelkast het volgende:
Waar blijft Arnol of heeft hij nog geen winterbanden?
Maar dit is de nieuwe modequote:Op zondag 19 december 2010 01:41 schreef Nimose het volgende:
Giel had zijn haar wel even mogen laten knippen voor hij het glazen huis in ging
Whehequote:Op zondag 19 december 2010 01:41 schreef djkoelkast het volgende:
Loopt lekker die balk, zelfs in Bekgie doet ie t beter
quote:Op zondag 19 december 2010 01:41 schreef djkoelkast het volgende:
Loopt lekker die balk, zelfs in Bekgie doet ie t beter
Er lag al een pakquote:Op zondag 19 december 2010 01:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja, wij gisteren die kutzooi, nu zijn jullie aan de beurt
Zoals ik al eerder zei, is geen kutzooiquote:Op zondag 19 december 2010 01:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja, wij gisteren die kutzooi, nu zijn jullie aan de beurt
Tiefstraal nou eens op.quote:Op zondag 19 december 2010 01:42 schreef Dagoduck het volgende:
Mensen niet zo snel:
mijn kat doet al irritant.
[ afbeelding ]
Lolcats!!quote:Op zondag 19 december 2010 01:42 schreef Dagoduck het volgende:
Mensen niet zo snel:
mijn kat doet al irritant.
[ afbeelding ]
quote:
Kijk dan wat Elle doetquote:
Jon Bakker heeft al opgehangenquote:
Zelfs na zijn makeover was het niks, en het zal nooit iets worden...Echt een radio-kop.quote:Op zondag 19 december 2010 01:41 schreef Nimose het volgende:
Giel had zijn haar wel even mogen laten knippen voor hij het glazen huis in ging
Ellen kan dat wel heur!quote:
quote:
Je hebt nog de hele weekquote:Op zondag 19 december 2010 01:44 schreef nattermann het volgende:
Godver waarom moet ik straks om half 6 weer opstaanIk wil dit de hele nacht blijven kijken
pas op tiefstraal:quote:
Ik moet ook alweer om 14:00 uur opstaanquote:Op zondag 19 december 2010 01:44 schreef nattermann het volgende:
Godver waarom moet ik straks om half 6 weer opstaanIk wil dit de hele nacht blijven kijken
Hoogtepunt inderdaad!quote:Op zondag 19 december 2010 01:45 schreef Qunix het volgende:
JON BAKKER LAM
(nou doet me mac het weer; kut layout)
Same here!quote:Op zondag 19 december 2010 01:45 schreef nattermann het volgende:
[..]
Ja, maar ik moet de hele week werken
quote:
Da's waarquote:Op zondag 19 december 2010 01:45 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Same here!
En wat is nu een week wat gaar op je werk rondhangen
Leg uit; interlacingprobleemquote:Op zondag 19 december 2010 01:46 schreef djkoelkast het volgende:
1 van die camera's (die nu close-up op Ellen staat) heeft een interlacingprobleem, beeld knippert steeds als ze zijdelings beweegt.
Ik heb alleen maar vroege diensten, dus gaat zwaar wordenquote:Op zondag 19 december 2010 01:46 schreef nattermann het volgende:
[..]
Da's waar
Ach, alleen morgen en overmorgen een vroege dienst. De rest van de week kan ik weer lang uitslapen
quote:Op zondag 19 december 2010 01:47 schreef Cee het volgende:
GoedeMIDDAG! Zo, net terug uit Antwerpen. Het sneeuwde een beetje op de weg. Doodsangsten.
Hai hai!quote:Op zondag 19 december 2010 01:47 schreef Cee het volgende:
GoedeMIDDAG! Zo, net terug uit Antwerpen. Het sneeuwde een beetje op de weg. Doodsangsten.
Verkapte kwoot zeikers zijn nog erger.quote:
Komt voor de Jon de Bakker.quote:Op zondag 19 december 2010 01:48 schreef BBQSausage het volgende:
Hup, jasje gaat uit, doe nog een nummer zou ik zeggen.
quote:Op zondag 19 december 2010 01:48 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Verkapte kwoot zeikers zijn nog erger.
quote:Op zondag 19 december 2010 01:47 schreef Cee het volgende:
CEEquote:Op zondag 19 december 2010 01:47 schreef Cee het volgende:
sjorsquote:
zoenen zoenen zoenenquote:
Ken ik u?quote:
Interlacing is een techniek die (nog steeds) gebruikt wordt bij video opnames. Een TV beeld wordt opgebouwd uit beeldlijnen, en vroeger hebben ze ooit bedacht dat een TV om-en-om de even, en dan de oneven lijnen op je scherm gooit. Omdat dit zo snel gaat zie je dat niet echt.quote:
Nee die denkt: ZIe jullie morgenquote:
Je hebt net een dronken Jon Bakker gemistquote:Op zondag 19 december 2010 01:50 schreef Cee het volgende:
Krijg dus nu voor 't eerst iets mee van SR'10. Wat gemist vanaf het moment dat ze om 6 uur het Huis binnen kwamen? Heb wel onderweg StuBru geluisterd, zijn uiteindelijk niet meer naar het huis in het centrum van Antwerpen gegaan. Blijkbaar traden de Editors er als verrassingsact op?
Double datequote:
hoezei hoezei hoezei.quote:
Nee, die heb ik nog net meegemaakt, toen ik m'n bed aan het opdekken was!quote:Op zondag 19 december 2010 01:51 schreef alors het volgende:
[..]
Je hebt net een dronken Jon Bakker gemist!!!
quote:
quote:Op zondag 19 december 2010 01:51 schreef waxmask het volgende:
Morgen hetzelfde maar dan met Terpstra en Neelie-Kroes.
En het is nog geen dag oudquote:
quote:
Je mag na mequote:
Blijft een mooi nummer.quote:
Gelukkig, die was echt briliantquote:Op zondag 19 december 2010 01:52 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee, die heb ik nog net meegemaakt, toen ik m'n bed aan het opdekken was!![]()
Interlacingprobleem.quote:
Filemannetjequote:Op zondag 19 december 2010 01:53 schreef Guanabana het volgende:
Oke, misschien ben ik een n00b, maar wie is John Bakker?
Ja, Blof, Guus Meeuwis, en nog een paar...quote:Op zondag 19 december 2010 01:53 schreef DaMook het volgende:
Maar eerdere vraag : Is er al bekend wie de andere slaapgasten zijn ?
quote:Op zondag 19 december 2010 01:53 schreef Guanabana het volgende:
filelezerquote:Op zondag 19 december 2010 01:53 schreef Guanabana het volgende:
Ik ben ook n00b, maar het is die filelezer die ook vaak in beeld komt met zijn kerst achterhaalde gebeurtenis dingen.quote:Op zondag 19 december 2010 01:53 schreef Guanabana het volgende:
Willy Wartaal en Ilse deLange.quote:Op zondag 19 december 2010 01:53 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Ja, Blof, Guus Meeuwis, en nog een paar...
Huh?quote:Op zondag 19 december 2010 01:53 schreef Guanabana het volgende:
quote:
quote:Op zondag 19 december 2010 01:50 schreef tedkees2 het volgende:
[..]
Interlacing is een techniek die (nog steeds) gebruikt wordt bij video opnames. Een TV beeld wordt opgebouwd uit beeldlijnen, en vroeger hebben ze ooit bedacht dat een TV om-en-om de even, en dan de oneven lijnen op je scherm gooit. Omdat dit zo snel gaat zie je dat niet echt.
Een computer scherm doet dat niet, dus als je een interlaced beeld op een computer scherm gooit zie je dat. Daar zijn truukjes voor omdat te verhelpen, maar dat gaat dus blijkbaar niet goed.
Ja, staat wel ergens op 3fm.nl. Zijn o.a. blof en lucille werner.quote:Op zondag 19 december 2010 01:53 schreef DaMook het volgende:
Maar eerdere vraag : Is er al bekend wie de andere slaapgasten zijn ?
Die lijntjes. Hoewel het eigenlijk een deinterlacingprobleem is, maar dat is alleen van toepassing op videonerds als zeroku (en ik).quote:
filelezer van de ANWB waar ze altijd mee ouwehoeren.quote:Op zondag 19 december 2010 01:53 schreef Guanabana het volgende:
quote:Op zondag 19 december 2010 01:53 schreef Guanabana het volgende:
Ah guus wordt wel gezellig gok ik zoquote:Op zondag 19 december 2010 01:53 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Guusquote:Op zondag 19 december 2010 01:53 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Woeeee, Lingo in de nachtquote:Op zondag 19 december 2010 01:54 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ja, staat wel ergens op 3fm.nl. Zijn o.a. blof en lucille werner.
Ok Willy lijkt me wel leuk. Ilse is omdat het vorige keren zo leuk was en dat proberen ze dan te herhalen en lukt uiteraard nooit.quote:
Ben benieuwd hoe ze dan door het huis loopt.quote:
Ilse ?quote:
willy lijkt me juist leukquote:Op zondag 19 december 2010 01:54 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Die lapzwans? Konden ze niemand anders vinden?
Nou zeg, dat is niet grappigquote:Op zondag 19 december 2010 01:55 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe ze dan door het huis loopt.
ja ik ookquote:Op zondag 19 december 2010 01:55 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ilse ?![]()
Dan wil ik er ZEKER ZIJN !!!!!!!!!!
Ilse niet hoor.quote:Op zondag 19 december 2010 01:55 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ilse ?![]()
Liftquote:Op zondag 19 december 2010 01:55 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ilse ?![]()
Dan vond ze het zeer waarschijnlijk erg leukquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |