een legendarische filelezer!quote:
okquote:Op zondag 19 december 2010 01:31 schreef Waalwijker het volgende:
JOHN BAKKER DIE LAM IS HAHHAHAHAHAAHAHAHHAAHAHHAHAHAHAAHAHAHHAAHAHHAHAHAHAAHAHAHHAAHAHHAHAHAHAAHAHAHHAAHAHHAHAHAHAAHAHAHHAAHAHHAHAHAHAAHAHAHHAAHAHHAHAHAHAAHAHAHHAAHAHHAHAHAHAAHAHAHHAAHAHHAHAHAHAAHAHAHHAAHAHHAHAHAHAAHAHAHHAAHAHHAHAHAHAAHAHAHHAAHAHHAHAHAHAAHAHAHHAAHAHHAHAHAHAAHAHAHHAAHAHHAHAHAHAAHAHAHHAAHAHHAHAHAHAAHAHAHHAAHAHHAHAHAHAAHAHAHHAAHAHHAHAHAHAAHAHAHHAAHAHHAHAHAHAAHAHAHHAAHAHHAHAHAHAAHAHAHHAAHAHHAHAHAHAAHAHAHHAAHAHHAHAHAHAAHAHAHHAA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is helemaal niet waar, ik zeek ook niet, ik legde even wat uit, juist om dit soort tyfusreacties te voorkomen, ik vind het zo jammer dat ik niet mag duidelijk maken dat iets mijn smaak niet is, dan ben ik meteen een jankerd en moet ik weg, mooi niet. Ze willen zo veel mogelijk mensen bereikenm, dan moet je daar ook naar draaien.quote:Op zondag 19 december 2010 01:27 schreef alors het volgende:
[..]
Je zit alleen maar te zeiken, werkelijk als je het niks vind, dan luister/kijk je toch niet? Waarom jezelf en ons kwellen met dat gezeik?
Hij staat inderdaad stomverbaasd te kijkenquote:
LUL!quote:Op zondag 19 december 2010 01:32 schreef Cobra4 het volgende:
Sorry ik was blijkbaar te traag met het openen van een nieuw topic.
Neequote:
* 3rdRock pakt bezemquote:
quote:
ge-wel-dig dit, Giel begrijpt er niks vanquote:Op zondag 19 december 2010 01:32 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Hij staat inderdaad stomverbaasd te kijken
ik ben net klaargekomen op mn postcountquote:
quote:
Die chaos hoort erbijquote:
z'n vrienden noemden hem op de achtergrond ook Jon, dus moet wel echt zijn!quote:Op zondag 19 december 2010 01:33 schreef Kanariegeel het volgende:
Ik geloof er echt niks van dat het echt Jon is
Moet je mij daar voor quoten?quote:Op zondag 19 december 2010 01:33 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ben net klaargekomen op mn postcount
veeg je het zelf op, tnxquote:Op zondag 19 december 2010 01:33 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ben net klaargekomen op mn postcount
Binnen 20 seconde moet het makkelijk kunnen.quote:Op zondag 19 december 2010 01:32 schreef Cobra4 het volgende:
yup!quote:Op zondag 19 december 2010 01:34 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Moet je mij daar voor quoten?
iew iew iew
en iets met money! grabberquote:Op zondag 19 december 2010 01:34 schreef Waalwijker het volgende:
BAM BAM BAM BAM KTJING KTJING KTJING
quote:Op zondag 19 december 2010 01:34 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Binnen 20 seconde moet het makkelijk kunnen.
ik spaar het op en boetseer er kleine jonbakkertjes van!quote:
Klopt, geniaal altijd SR. Moet het dit keer maar via een brakke internet verbinding volgen. Waar een half jaar St. Maarten wel niet goed voor is.quote:
euheheeh achterhaalde gebeurtenis, weg met die troep!quote:Op zondag 19 december 2010 01:33 schreef Dagoduck het volgende:
Hij zei het nog een keer van die kerst
Sorry, 2 minuten is inderdaad onacceptabel.quote:
He?!quote:Op zondag 19 december 2010 01:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik spaar het op en boetseer er kleine jonbakkertjes van!
als je de lapo hebt, doe F% in het volle topic, en boven het invoerveld verschijnt een linkje nieuw deel. Alleen ff de TT aanpassen en klaarquote:Op zondag 19 december 2010 01:32 schreef Cobra4 het volgende:
"Het kan ook live."quote:Op zondag 19 december 2010 01:33 schreef Dagoduck het volgende:
Hij zei het nog een keer van die kerst
Meer niet?quote:Op zondag 19 december 2010 01:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik spaar het op en boetseer er kleine jonbakkertjes van!
he!?quote:
Of je hebt even wat geduld. Met 2 minuten had ik een nieuwe geopend.quote:
Damn hoe lang heb je daar over gedaan?quote:Op zondag 19 december 2010 01:36 schreef DaMook het volgende:
Maar een mini friteuse / fondue besteld op wensbon.nl .
leukquote:Op zondag 19 december 2010 01:36 schreef DaMook het volgende:
Maar een mini friteuse / fondue besteld op wensbon.nl .
Ik dacht dat het je niet opgevallen was, excuséquote:Op zondag 19 december 2010 01:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Of je hebt even wat geduld. Met 2 minuten had ik een nieuwe geopend.
F hoeveel ?quote:Op zondag 19 december 2010 01:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
als je de lapo hebt, doe F% in het volle topic, en boven het invoerveld verschijnt een linkje nieuw deel. Alleen ff de TT aanpassen en klaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |