Bart A. is de koning van alle awarduitreikingen. Naar hem is élke award vernoemd.quote:Op zondag 19 december 2010 01:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hij is toch enkelvoudig MArconi-awardwinner?
Ik neuk regelmatig priemgetallen.quote:Op zondag 19 december 2010 01:10 schreef Qunix het volgende:
De TT gaat ook over mij heb ik het idee. Ach ja... Goed nummertje nu.
New kidsquote:Op zondag 19 december 2010 01:10 schreef djkoelkast het volgende:
Ik zie toch weer wat anders dan ik hoor...
[..]
Dat heb je wel eens gei.......quote:Op zondag 19 december 2010 01:11 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik neuk regelmatig priemgetallen.
Idd, tegen de tijd dat die nummers zijn gedraaid is er alweer een shitload aan nieuwe nummers, dat kan toch helemaal niet Hans. djkoelkastquote:Op zondag 19 december 2010 01:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die gaan ze echt niet op volgorde draaien.
quote:
Je eenogige spitting cobra?quote:Op zondag 19 december 2010 01:11 schreef BBQSausage het volgende:
Ik ga mn BBQSausage maar weer uitlekken.
quote:Op zondag 19 december 2010 01:11 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Idd, tegen de tijd dat die nummers zijn gedraaid is er alweer een shitload aan nieuwe nummers, dat kan toch helemaal niet Hans.
ehm..ja....quote:Op zondag 19 december 2010 01:11 schreef BBQSausage het volgende:
Ik ga mn BBQSausage maar weer uitlekken.
Best lekker nummer hoorquote:Op zondag 19 december 2010 01:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ach, Pink.
Het levert geld op, dus dan moet 't maar.
Dat zei je moe..quote:
Trustenquote:Op zondag 19 december 2010 01:12 schreef CindieY het volgende:
Pink dus. Ik geef het op, ik ga pitten. Tot over een hoop topics
Het is rustig..quote:
Tijd het neu...quote:
Sorryquote:Op zondag 19 december 2010 01:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jullie begonnen al over Pink terwijl het hier nog niet bezig was
Nee, in het vlakke land!quote:
slaaplekker!quote:Op zondag 19 december 2010 01:12 schreef CindieY het volgende:
Pink dus. Ik geef het op, ik ga pitten. Tot over een hoop topics
Iddquote:
Ik vind alleen Lolcats leukquote:
Dat zei een niet nader te noemen plastic voorwe...quote:
101tv is een digitaal kanaal. Het wel te bekijken op het demokanaalquote:Op zondag 19 december 2010 01:12 schreef Rnie het volgende:
Waarom ontvang ik 101 tv niet?
Ik woon in Den haag en heb analoog....iemand een idee? Ziggo kanaal is na 20 minuten 'reclame'.
Tijd om eens op digitaal over te stappen dan.quote:Op zondag 19 december 2010 01:12 schreef Rnie het volgende:
Waarom ontvang ik 101 tv niet?
Ik woon in Den haag en heb analoog....iemand een idee? Ziggo kanaal is na 20 minuten 'reclame'.
Nu al? het is net na enen, Hans!quote:Op zondag 19 december 2010 01:13 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Idem. Mooi geweest voor vandaag qua 3FM.
Ik zeg ook niet nu, maar als je die lijst ziet is de trend/het genre anders. Dus klopt wat ik al jaren zeg: er wordt zeer selectief gedraaid.quote:Op zondag 19 december 2010 01:11 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Idd, tegen de tijd dat die nummers zijn gedraaid is er alweer een shitload aan nieuwe nummers, dat kan toch helemaal niet Hans. djkoelkast
Monster Ripper zuipen en gaan!quote:
PINK:quote:
Uiteraard. Hoe jammer ook.quote:Op zondag 19 december 2010 01:13 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet nu, maar als je die lijst ziet is de trend/het genre anders. Dus klopt wat ik al jaren zeg: er wordt zeer selectief gedraaid.
Ik wíl haar niet eens hebben.quote:Op zondag 19 december 2010 01:13 schreef alors het volgende:
Ik moet gewoon muten, ik kan haar echt niet hebben he
Een vrijdagavond met EW en Der Rudy was beter bij te houden dan dit en toen vond ik het al hard gaanquote:
het is kwart over 1!!!quote:Op zondag 19 december 2010 01:14 schreef DaMook het volgende:
Dit is nu al de dag met de meeste posts voor mij van dit jaar.
EW hoef je niet eens bij te houden, dat kan je gewoon volgenquote:Op zondag 19 december 2010 01:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Een vrijdagavond met EW en Der Rudy was beter bij te houden dan dit en toen vond ik het al hard gaan
de Der Rudy afscheidsnacht ging ook aardig...ruim 1 topic per uur....en dat met maar een mannetje of 10-15quote:Op zondag 19 december 2010 01:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Een vrijdagavond met EW en Der Rudy was beter bij te houden dan dit en toen vond ik het al hard gaan
Kun je nagaanquote:
dat klinkt niet door elkaar, en het is de schuld van Pinkquote:
splat.quote:Op zondag 19 december 2010 01:16 schreef Qunix het volgende:
"Moet ik iets doen?"
WAT DENK JE DOOS! TIETUHHHH
vrouwen op forumsquote:
Je snapt het nietquote:
nee! en Agnes Obel en James Blake ook nog nietquote:
Ik ook nietquote:Op zondag 19 december 2010 01:17 schreef Krambo het volgende:
Ik kan niet echt zo heel enthousiast worden van Ellen eigenlijk
u bent soppende?quote:
43 alweer heur!quote: