na die pizzavreterij van begin deze avond, komt hij vrijdag tonnetje rond uit het huis gestaptquote:Op zondag 19 december 2010 01:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
. Hij heeft al een paar uur niet gegeten!
Ah oke jammer, geen idee hoe ik dat terug moet zoeken.quote:Op zondag 19 december 2010 01:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nope, bij Stenders, net na EW geloof ik.
quote:Op zondag 19 december 2010 01:04 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
na die pizzavreterij van begin deze avond, komt hij vrijdag tonnetje rond uit het huis gestapt
Heb geen site.quote:Op zondag 19 december 2010 01:04 schreef Papabear het volgende:
Leen je website uit aan 3FM Serious Request
Ook meegedaan
Jij geinponem!quote:Op zondag 19 december 2010 01:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
. Hij heeft al een paar uur niet gegeten!
Wat dacht je van Ekdom, Hansie Hansie?quote:Op zondag 19 december 2010 01:05 schreef -Hans- het volgende:
Heeft Veenstra dan tijd voor dit gedoe? Kan het mij haast niet voorstellen met 2 kids thuis. Hij had al geen tijd meer om zijn trouwe viervoeter uit te laten..
Dit is gewoon werk, dus daar maakt ie maar tijd voorquote:Op zondag 19 december 2010 01:05 schreef -Hans- het volgende:
Heeft Veenstra dan tijd voor dit gedoe? Kan het mij haast niet voorstellen met 2 kids thuis. Hij had al geen tijd meer om zijn trouwe viervoeter uit te laten..
maurice de hond kan zich zelf toch wel uit laten?quote:Op zondag 19 december 2010 01:05 schreef -Hans- het volgende:
Pizza. Vraag Hans maar.quote:Op zondag 19 december 2010 01:06 schreef Seam het volgende:
Even checken wat ik dadelijk kan snacken.
http://www.3fm.nl/gemist/uitzending/2010/12/17 ?quote:Op zondag 19 december 2010 01:04 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Ah oke jammer, geen idee hoe ik dat terug moet zoeken.
Genoteerd.quote:Op zondag 19 december 2010 01:06 schreef henkde_j het volgende:
Ik distantieer mij trouwens van de TT.
ik niet!quote:Op zondag 19 december 2010 01:06 schreef henkde_j het volgende:
Ik distantieer mij trouwens van de TT.
En wat ga je daar mee doen?quote:
Geen idee. Ken de prive situatie bij Ekdom thuis niet, maar Veenstra heeft daar dingen over geroepen waardoor je het e.e.a. zou kunnen concluderen dat het qua tijd allemaal wat lastiger is.quote:Op zondag 19 december 2010 01:05 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Wat dacht je van Ekdom, Hansie Hansie?
ekdom heeft toch ook 2 koters?quote:Op zondag 19 december 2010 01:05 schreef -Hans- het volgende:
Heb nog Palm, Heineken, Guinness en een hoop speciaal bierquote:Op zondag 19 december 2010 01:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb er nog 3 en als dat op is, is het op
Mwah, hij wil het wel heel erg graag volgens mij hoor.quote:Op zondag 19 december 2010 01:07 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Geen idee. Ken de prive situatie bij Ekdom thuis niet, maar Veenstra heeft daar dingen over geroepen waardoor je het e.e.a. zou kunnen concluderen dat het qua tijd allemaal wat lastiger is.
Guinness dus.quote:Op zondag 19 december 2010 01:07 schreef borisz het volgende:
[..]
Heb nog Palm, Heineken, Guinness en een hoop speciaal bier
Humorquote:Op zondag 19 december 2010 01:06 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
maurice de hond kan zich zelf toch wel uit laten?
quote:Op zondag 19 december 2010 01:07 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ekdom heeft toch ook 2 koters?
en Giel een zaadvragend 19jarig onverzadigbaar sletje toch?
graagquote:Op zondag 19 december 2010 00:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Die klotezooi hebben wij hier gisteren gehad (25 cm) nu mogen jullie
Op basis van wat kiezen ze de DJ's dan?quote:Op zondag 19 december 2010 01:08 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Mwah, hij wil het wel heel erg graag volgens mij hoor.
Idd.quote:Op zondag 19 december 2010 01:08 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
En sindskort is Giel zn oppas voor haar ook niet meer beschikbaarquote:Op zondag 19 december 2010 01:07 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ekdom heeft toch ook 2 koters?
en Giel een zaadvragend 19jarig onverzadigbaar sletje toch?
Volgend jaar dan maar.quote:Op zondag 19 december 2010 01:08 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Op basis van niks. Dat besluiten ze gewoon gezamenlijk. De hoge heren dan.quote:Op zondag 19 december 2010 01:08 schreef CindieY het volgende:
[..]
Op basis van wat kiezen ze de DJ's dan?
Guinness, jummie.quote:Op zondag 19 december 2010 01:07 schreef borisz het volgende:
[..]
Denk dat ik die nog even laat staan. Gewoon een Palmke dusquote:
En dan nog besluiten dat ene Bart A. iets tijdens zo'n actie moet doenquote:Op zondag 19 december 2010 01:08 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Op basis van niks. Dat besluiten ze gewoon gezamenlijk. De hoge heren dan.
Ja, ook, maar ook dat besluit zal wel ergens op gebaseerd zijnquote:Op zondag 19 december 2010 01:08 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Ook nog Erdinger?quote:Op zondag 19 december 2010 01:07 schreef borisz het volgende:
[..]
Ook lekker.quote:Op zondag 19 december 2010 01:09 schreef borisz het volgende:
[..]
Denk dat ik die nog even laat staan. Gewoon een Palmke dus.
Mutsjesquote:
iedere omroep heeft iig een afgevaardigde....Stendres bijvoorbeeld heeft op Veenstra gestemd...en Stenders had ook nog het idee om er 4 dj's in te gooien en dat Coen en Sander dan samen moesten. dus Coen & Sander en 2 andere jocks. en dat C&S dan ook altijd samen moesten shiften )quote:Op zondag 19 december 2010 01:08 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Touch The Skyquote:Op zondag 19 december 2010 01:09 schreef Seam het volgende:
Ik ben Ajacied daarom
Bij dit nummer moet ik altijd aan Kanye denken
quote:Op zondag 19 december 2010 01:10 schreef Waalwijker het volgende:
Deze is speciaal voor één persoon in dit topic. En die zal zichzelf wel aangesproken voelen.
[ afbeelding ]
quote:Recent aangevraagd:
KATJA SCHUURMAN/JEUGD VAN TEGENWOORDI - HO HO HO
TRACY CHAPMAN - FAST CAR
PINK FLOYD - WISH YOU WERE HERE
NEW KIDS/DJ PAUL ELSTAK - TURBO
hij is toch enkelvoudig MArconi-awardwinner?quote:Op zondag 19 december 2010 01:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En dan nog besluiten dat ene Bart A. iets tijdens zo'n actie moet doen.
Die gaan ze echt niet op volgorde draaien.quote:Op zondag 19 december 2010 01:10 schreef djkoelkast het volgende:
Ik zie toch weer wat anders dan ik hoor...
[..]
wat roel zegtquote:Op zondag 19 december 2010 01:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die gaan ze echt niet op volgorde draaien.
Bart A. is de koning van alle awarduitreikingen. Naar hem is élke award vernoemd.quote:Op zondag 19 december 2010 01:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hij is toch enkelvoudig MArconi-awardwinner?
Ik neuk regelmatig priemgetallen.quote:Op zondag 19 december 2010 01:10 schreef Qunix het volgende:
De TT gaat ook over mij heb ik het idee. Ach ja... Goed nummertje nu.
New kidsquote:Op zondag 19 december 2010 01:10 schreef djkoelkast het volgende:
Ik zie toch weer wat anders dan ik hoor...
[..]
Dat heb je wel eens gei.......quote:Op zondag 19 december 2010 01:11 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik neuk regelmatig priemgetallen.
Idd, tegen de tijd dat die nummers zijn gedraaid is er alweer een shitload aan nieuwe nummers, dat kan toch helemaal niet Hans. djkoelkastquote:Op zondag 19 december 2010 01:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die gaan ze echt niet op volgorde draaien.
quote:
Je eenogige spitting cobra?quote:Op zondag 19 december 2010 01:11 schreef BBQSausage het volgende:
Ik ga mn BBQSausage maar weer uitlekken.
quote:Op zondag 19 december 2010 01:11 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Idd, tegen de tijd dat die nummers zijn gedraaid is er alweer een shitload aan nieuwe nummers, dat kan toch helemaal niet Hans.
ehm..ja....quote:Op zondag 19 december 2010 01:11 schreef BBQSausage het volgende:
Ik ga mn BBQSausage maar weer uitlekken.
Best lekker nummer hoorquote:Op zondag 19 december 2010 01:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ach, Pink.
Het levert geld op, dus dan moet 't maar.
Dat zei je moe..quote:
Trustenquote:Op zondag 19 december 2010 01:12 schreef CindieY het volgende:
Pink dus. Ik geef het op, ik ga pitten. Tot over een hoop topics
Het is rustig..quote:
Tijd het neu...quote:
Sorryquote:Op zondag 19 december 2010 01:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jullie begonnen al over Pink terwijl het hier nog niet bezig was
Nee, in het vlakke land!quote:
slaaplekker!quote:Op zondag 19 december 2010 01:12 schreef CindieY het volgende:
Pink dus. Ik geef het op, ik ga pitten. Tot over een hoop topics
Iddquote:
Ik vind alleen Lolcats leukquote:
Dat zei een niet nader te noemen plastic voorwe...quote:
101tv is een digitaal kanaal. Het wel te bekijken op het demokanaalquote:Op zondag 19 december 2010 01:12 schreef Rnie het volgende:
Waarom ontvang ik 101 tv niet?
Ik woon in Den haag en heb analoog....iemand een idee? Ziggo kanaal is na 20 minuten 'reclame'.
Tijd om eens op digitaal over te stappen dan.quote:Op zondag 19 december 2010 01:12 schreef Rnie het volgende:
Waarom ontvang ik 101 tv niet?
Ik woon in Den haag en heb analoog....iemand een idee? Ziggo kanaal is na 20 minuten 'reclame'.
Nu al? het is net na enen, Hans!quote:Op zondag 19 december 2010 01:13 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Idem. Mooi geweest voor vandaag qua 3FM.
Ik zeg ook niet nu, maar als je die lijst ziet is de trend/het genre anders. Dus klopt wat ik al jaren zeg: er wordt zeer selectief gedraaid.quote:Op zondag 19 december 2010 01:11 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Idd, tegen de tijd dat die nummers zijn gedraaid is er alweer een shitload aan nieuwe nummers, dat kan toch helemaal niet Hans. djkoelkast
Monster Ripper zuipen en gaan!quote:
PINK:quote:
Uiteraard. Hoe jammer ook.quote:Op zondag 19 december 2010 01:13 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet nu, maar als je die lijst ziet is de trend/het genre anders. Dus klopt wat ik al jaren zeg: er wordt zeer selectief gedraaid.
Ik wíl haar niet eens hebben.quote:Op zondag 19 december 2010 01:13 schreef alors het volgende:
Ik moet gewoon muten, ik kan haar echt niet hebben he
Een vrijdagavond met EW en Der Rudy was beter bij te houden dan dit en toen vond ik het al hard gaanquote:
het is kwart over 1!!!quote:Op zondag 19 december 2010 01:14 schreef DaMook het volgende:
Dit is nu al de dag met de meeste posts voor mij van dit jaar.
EW hoef je niet eens bij te houden, dat kan je gewoon volgenquote:Op zondag 19 december 2010 01:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Een vrijdagavond met EW en Der Rudy was beter bij te houden dan dit en toen vond ik het al hard gaan
de Der Rudy afscheidsnacht ging ook aardig...ruim 1 topic per uur....en dat met maar een mannetje of 10-15quote:Op zondag 19 december 2010 01:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Een vrijdagavond met EW en Der Rudy was beter bij te houden dan dit en toen vond ik het al hard gaan
Kun je nagaanquote:
dat klinkt niet door elkaar, en het is de schuld van Pinkquote:
splat.quote:Op zondag 19 december 2010 01:16 schreef Qunix het volgende:
"Moet ik iets doen?"
WAT DENK JE DOOS! TIETUHHHH
vrouwen op forumsquote:
Je snapt het nietquote:
nee! en Agnes Obel en James Blake ook nog nietquote:
Ik ook nietquote:Op zondag 19 december 2010 01:17 schreef Krambo het volgende:
Ik kan niet echt zo heel enthousiast worden van Ellen eigenlijk
u bent soppende?quote:
43 alweer heur!quote:
quote:
ik welquote:Op zondag 19 december 2010 01:17 schreef Krambo het volgende:
Ik kan niet echt zo heel enthousiast worden van Ellen eigenlijk
Whehequote:
absoluut!quote:
Ze heeft in 2 minuten al meer voor elkaar dan katja in heel de avondquote:Op zondag 19 december 2010 01:19 schreef Krambo het volgende:
Maar wel stemming nu ze binnen is, dat dan weer wel
Volgens mij doet ze altijd zo hoorquote:Op zondag 19 december 2010 01:19 schreef marcodej het volgende:
Ellen is een klein tikje aangeschoten?
Alleen maar beterquote:Op zondag 19 december 2010 01:19 schreef marcodej het volgende:
Ze is toch een tikje alcoholist?quote:Op zondag 19 december 2010 01:19 schreef marcodej het volgende:
Ja best aardig inderdaad. Catchy riff, goede zang, swingt lekker.quote:Op zondag 19 december 2010 01:19 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Is dit goed in jouw oren?
Ik probeer het te begrijpen maar het lukt niet.
Niets mis meequote:Op zondag 19 december 2010 01:20 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ze is toch een tikje alcoholist?
Nee joh, gewoon een beetje appart/zonder schaamtequote:Op zondag 19 december 2010 01:20 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ze is toch een tikje alcoholist?
Ballads kan hij pas prachtig zingenquote:
Of dat nieuwe nummerquote:
Hmm, niet voor mijn oren gemaakt dit, ik kan dit echt niet waarderen.Buiten zie ik ze ook niet echt uit hun dak gaan.quote:Op zondag 19 december 2010 01:20 schreef Seam het volgende:
[..]
Ja best aardig inderdaad. Catchy riff, goede zang, swingt lekker.
Het zal wel weer heel wat drukker worden morgenquote:Op zondag 19 december 2010 01:22 schreef DaMook het volgende:
Tempo van dit topic is wel prettig nu, hoeft van mij niet veel sneller(of langzamer).
Ik moet smiddags toch werkenquote:Op zondag 19 december 2010 01:22 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Het zal wel weer heel wat drukker worden morgen.
Ja, leuk enzo.quote:
quote:Op zondag 19 december 2010 01:22 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hmm, niet voor mijn oren gemaakt dit, ik kan dit echt niet waarderen.Buiten zie ik ze ook niet echt uit hun dak gaan.
Dat vind ik in Belgie wel beter: ze draaien daar wel ook meer voor de mensen buiten en minder platen selecteren op je eigen smaak. Even 1 weekje van je standaardnummers afstappen en iets meer in het algemeen gehoor liggende muziek draaien. Tuurlijk af en toe eens dit soort plaatjes tussendoor, maar wat minder mag van mij.
quote:
Stukken beter dan sienekequote:
U riep?quote:
quote:Op zondag 19 december 2010 01:26 schreef henkde_j het volgende:
Fleetwood mac. Echt van die feesttent muziek waarbij je er ineens achter komt dat er wel verdacht veel 40 plussers rond lopen.
quote:
Hoe werkt dat, ik tweet nooit. Gewoon #SR2010 in je tweet zetten? Of moet je @ iemand tweeten?quote:Op zondag 19 december 2010 01:26 schreef Zeroku het volgende:
Volgens mij kwam mijn Tweet net op tv.
Feesttent muziek?quote:Op zondag 19 december 2010 01:26 schreef henkde_j het volgende:
Fleetwood mac. Echt van die feesttent muziek waarbij je er ineens achter komt dat er wel verdacht veel 40 plussers rond lopen.
#SR2010quote:Op zondag 19 december 2010 01:27 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hoe werkt dat, ik tweet nooit. Gewoon #SR2010 in je tweet zetten? Of moet je @ iemand tweeten?
yup, maar niet heel lang meer denk ik...quote:
Je zit alleen maar te zeiken, werkelijk als je het niks vind, dan luister/kijk je toch niet? Waarom jezelf en ons kwellen met dat gezeik?quote:Op zondag 19 december 2010 01:24 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Jij snapt het dus niet. Jammer dit.
#SR10quote:
Zelfde categorie als Meatloaf zegmaarquote:
hihiquote:
Dat bedoelde ikquote:
quote:
Zeg maar niet.quote:Op zondag 19 december 2010 01:27 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Zelfde categorie als Meatloaf zegmaar
He!?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |