na die pizzavreterij van begin deze avond, komt hij vrijdag tonnetje rond uit het huis gestaptquote:Op zondag 19 december 2010 01:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
. Hij heeft al een paar uur niet gegeten!
Ah oke jammer, geen idee hoe ik dat terug moet zoeken.quote:Op zondag 19 december 2010 01:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nope, bij Stenders, net na EW geloof ik.
quote:Op zondag 19 december 2010 01:04 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
na die pizzavreterij van begin deze avond, komt hij vrijdag tonnetje rond uit het huis gestapt
Heb geen site.quote:Op zondag 19 december 2010 01:04 schreef Papabear het volgende:
Leen je website uit aan 3FM Serious Request
Ook meegedaan
Jij geinponem!quote:Op zondag 19 december 2010 01:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
. Hij heeft al een paar uur niet gegeten!
Wat dacht je van Ekdom, Hansie Hansie?quote:Op zondag 19 december 2010 01:05 schreef -Hans- het volgende:
Heeft Veenstra dan tijd voor dit gedoe? Kan het mij haast niet voorstellen met 2 kids thuis. Hij had al geen tijd meer om zijn trouwe viervoeter uit te laten..
Dit is gewoon werk, dus daar maakt ie maar tijd voorquote:Op zondag 19 december 2010 01:05 schreef -Hans- het volgende:
Heeft Veenstra dan tijd voor dit gedoe? Kan het mij haast niet voorstellen met 2 kids thuis. Hij had al geen tijd meer om zijn trouwe viervoeter uit te laten..
maurice de hond kan zich zelf toch wel uit laten?quote:Op zondag 19 december 2010 01:05 schreef -Hans- het volgende:
Pizza. Vraag Hans maar.quote:Op zondag 19 december 2010 01:06 schreef Seam het volgende:
Even checken wat ik dadelijk kan snacken.
http://www.3fm.nl/gemist/uitzending/2010/12/17 ?quote:Op zondag 19 december 2010 01:04 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Ah oke jammer, geen idee hoe ik dat terug moet zoeken.
Genoteerd.quote:Op zondag 19 december 2010 01:06 schreef henkde_j het volgende:
Ik distantieer mij trouwens van de TT.
ik niet!quote:Op zondag 19 december 2010 01:06 schreef henkde_j het volgende:
Ik distantieer mij trouwens van de TT.
En wat ga je daar mee doen?quote:
Geen idee. Ken de prive situatie bij Ekdom thuis niet, maar Veenstra heeft daar dingen over geroepen waardoor je het e.e.a. zou kunnen concluderen dat het qua tijd allemaal wat lastiger is.quote:Op zondag 19 december 2010 01:05 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Wat dacht je van Ekdom, Hansie Hansie?
ekdom heeft toch ook 2 koters?quote:Op zondag 19 december 2010 01:05 schreef -Hans- het volgende:
Heb nog Palm, Heineken, Guinness en een hoop speciaal bierquote:Op zondag 19 december 2010 01:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb er nog 3 en als dat op is, is het op
Mwah, hij wil het wel heel erg graag volgens mij hoor.quote:Op zondag 19 december 2010 01:07 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Geen idee. Ken de prive situatie bij Ekdom thuis niet, maar Veenstra heeft daar dingen over geroepen waardoor je het e.e.a. zou kunnen concluderen dat het qua tijd allemaal wat lastiger is.
Guinness dus.quote:Op zondag 19 december 2010 01:07 schreef borisz het volgende:
[..]
Heb nog Palm, Heineken, Guinness en een hoop speciaal bier
Humorquote:Op zondag 19 december 2010 01:06 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
maurice de hond kan zich zelf toch wel uit laten?
quote:Op zondag 19 december 2010 01:07 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ekdom heeft toch ook 2 koters?
en Giel een zaadvragend 19jarig onverzadigbaar sletje toch?
graagquote:Op zondag 19 december 2010 00:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Die klotezooi hebben wij hier gisteren gehad (25 cm) nu mogen jullie
Op basis van wat kiezen ze de DJ's dan?quote:Op zondag 19 december 2010 01:08 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Mwah, hij wil het wel heel erg graag volgens mij hoor.
Idd.quote:Op zondag 19 december 2010 01:08 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
En sindskort is Giel zn oppas voor haar ook niet meer beschikbaarquote:Op zondag 19 december 2010 01:07 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ekdom heeft toch ook 2 koters?
en Giel een zaadvragend 19jarig onverzadigbaar sletje toch?
Volgend jaar dan maar.quote:Op zondag 19 december 2010 01:08 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Op basis van niks. Dat besluiten ze gewoon gezamenlijk. De hoge heren dan.quote:Op zondag 19 december 2010 01:08 schreef CindieY het volgende:
[..]
Op basis van wat kiezen ze de DJ's dan?
Guinness, jummie.quote:Op zondag 19 december 2010 01:07 schreef borisz het volgende:
[..]
Denk dat ik die nog even laat staan. Gewoon een Palmke dusquote:
En dan nog besluiten dat ene Bart A. iets tijdens zo'n actie moet doenquote:Op zondag 19 december 2010 01:08 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Op basis van niks. Dat besluiten ze gewoon gezamenlijk. De hoge heren dan.
Ja, ook, maar ook dat besluit zal wel ergens op gebaseerd zijnquote:Op zondag 19 december 2010 01:08 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Ook nog Erdinger?quote:Op zondag 19 december 2010 01:07 schreef borisz het volgende:
[..]
Ook lekker.quote:Op zondag 19 december 2010 01:09 schreef borisz het volgende:
[..]
Denk dat ik die nog even laat staan. Gewoon een Palmke dus.
Mutsjesquote:
iedere omroep heeft iig een afgevaardigde....Stendres bijvoorbeeld heeft op Veenstra gestemd...en Stenders had ook nog het idee om er 4 dj's in te gooien en dat Coen en Sander dan samen moesten. dus Coen & Sander en 2 andere jocks. en dat C&S dan ook altijd samen moesten shiften )quote:Op zondag 19 december 2010 01:08 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Touch The Skyquote:Op zondag 19 december 2010 01:09 schreef Seam het volgende:
Ik ben Ajacied daarom
Bij dit nummer moet ik altijd aan Kanye denken
quote:Op zondag 19 december 2010 01:10 schreef Waalwijker het volgende:
Deze is speciaal voor één persoon in dit topic. En die zal zichzelf wel aangesproken voelen.
[ afbeelding ]
quote:Recent aangevraagd:
KATJA SCHUURMAN/JEUGD VAN TEGENWOORDI - HO HO HO
TRACY CHAPMAN - FAST CAR
PINK FLOYD - WISH YOU WERE HERE
NEW KIDS/DJ PAUL ELSTAK - TURBO
hij is toch enkelvoudig MArconi-awardwinner?quote:Op zondag 19 december 2010 01:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En dan nog besluiten dat ene Bart A. iets tijdens zo'n actie moet doen.
Die gaan ze echt niet op volgorde draaien.quote:Op zondag 19 december 2010 01:10 schreef djkoelkast het volgende:
Ik zie toch weer wat anders dan ik hoor...
[..]
wat roel zegtquote:Op zondag 19 december 2010 01:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die gaan ze echt niet op volgorde draaien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |