Whehe dacht even dat ik dat echt had geschrevenquote:
Wat moet ze trekken dan?quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kom es los daar! Trek es wat ofzo, Katja.
yup, draai ik mijn hand niet voor om!quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:13 schreef peaceman het volgende:
3rdrock doet Ilse even tussen Katja en Ellen in toch?
FOK!3FM Requestlogboekquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:15 schreef Dagoduck het volgende:
Deze is toch aangevraagd door een FOK!ker? waar is dat lijstje?
quote:
Mij mag ze wel trekken.quote:
jaja, je ziet jezelf daar wel voor aan he!quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:15 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Whehe dacht even dat ik dat echt had geschreven
http://fok.3fmfan.nl/requests/quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:15 schreef Dagoduck het volgende:
litlle green gang ba(n)gquote:
Ik ben ook gaan teruglezen.quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:13 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Whehe dacht even dat ik dat echt had geschreven
ah, staat in de OP!quote:
Miejjquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:15 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
yup, draai ik mijn hand niet voor om!
hee, de yeahyeahyeas die had Cee of Miiejj toch aangevraagd???
Mwoa. Nou ja..quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jaja, je ziet jezelf daar wel voor aan he!
ze moeten dr een mdma'tje gevenquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kom es los daar! Trek es wat uit ofzo, Katja.
he, jij hier????quote:
miieejj had deze aangevraagdquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:15 schreef Dagoduck het volgende:
ja, ik mag weer legitiem meedoen, want ik kijk ookquote:
Roos ook.quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:18 schreef Ambrosius het volgende:
Dat 'de gekste' wordt nu al irritant.
Dan zit je weer met die MD5 gezeur . . .quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:10 schreef henkde_j het volgende:
Gewoon openen in je mediaplayer
VLC bijv.
3 jaar geleden alquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:18 schreef Ambrosius het volgende:
en nu weten we hoe ze heet!quote:
gezellig!quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, ik mag weer legitiem meedoen, want ik kijk ook
Dat roepen die Brabo's al 200 jaar hoor.quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:18 schreef Ambrosius het volgende:
Inteelt!quote:
Ik heb je schoonmoeder in elkaar geslagen, huh.quote:
quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:18 schreef Ambrosius het volgende:
Dat dus...quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:18 schreef Ambrosius het volgende:
Eendhoven!quote:
quote:
quote:
DIE!quote:
Gebraden eend is lekker, maar verder heb ik niks met eenden.quote:
misschien heeft ze wat gedronken.quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
Denkt die Roos nou dat ze écht grappig is?![]()
Krijs niet zo! Lijken wel geestenszieke zombies daar..quote:
Da's een goeie idd. Waar is ze ??quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:19 schreef drummerdude het volgende:
Ik doe even een request dat @muisje_eliza komt..
Vergeet de boer niet.quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:20 schreef Elusive het volgende:
roos is volgens mij echt zo'n vrouw die een blik schuttenbrouwer in 1 teug leeg drinkt en vervolgens het blik kapot knijpt
Ik denk het, jij zegt hetquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:20 schreef Elusive het volgende:
roos is volgens mij echt zo'n vrouw die een blik schuttenbrouwer in 1 teug leeg drinkt en vervolgens het blik kapot knijpt
Op d'r voorhoofd in elkaar drukt...quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:20 schreef Elusive het volgende:
Ducksauce.quote:
Ze leek mij wel aardig van wat ik nu hoorde.quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:20 schreef JaneDoe het volgende:
roosmarijn... mag toch hopen dat die noooooot in t huis komt
Het gaat ook om het glazen huisquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:20 schreef waxmask het volgende:
Dat er werkelijk mongolen zijn die uren in de rij gaan staan om geld in een brievenbus te mogen gooien voor die 1 sec van faam. En dan ook nog eens waar voor je geeft, Het Rode Kruis!!! Mensen zoek toch eens op wat er allemaal wel niet aan de strijkstok blijft hangen bij dit soort acties.
Bedenk dan maar zo, al zal de helft blijven hangen, de andere helft komt dan op plaats van bestemming.quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:20 schreef waxmask het volgende:
Dat er werkelijk mongolen zijn die uren in de rij gaan staan om geld in een brievenbus te mogen gooien voor die 1 sec van faam. En dan ook nog eens waar voor je geeft, Het Rode Kruis!!! Mensen zoek toch eens op wat er allemaal wel niet aan de strijkstok blijft hangen bij dit soort acties.
kom maar halen schoonheid! tis wel oploskoffie, maar heb wel 3 of 4 soorten....doet me er aan denken dat ik msn al veel te lang niet open heb gehad. en dat nu ook niet ga doen, moet doorspammen!quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
pas als ik koffie krijg hoor
[..]
DIE!![]()
![]()
nee, ik doe alsof
Dan krijgt heel Nederland geld uit.quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:20 schreef JaneDoe het volgende:
Drink jij de 29e ook azijn of kan ik iets anders voor je in huis halen?quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:21 schreef peaceman het volgende:
Tja niet slecht dit, maar ook geen goed nummer.
quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:20 schreef Elusive het volgende:
jawel! samen met Bart A en Miranda H!quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:20 schreef JaneDoe het volgende:
APHEX TWINquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:21 schreef henkde_j het volgende:
Dit moeten ze even draaien..Misschien kunnen ze Katja daarmee op ideen brengen
quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:21 schreef henkde_j het volgende:
Dit moeten ze even draaien..Misschien kunnen ze Katja daarmee op ideen brengen
Vind jij dit zo geweldig dan?quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Drink jij de 29e ook azijn of kan ik iets anders voor je in huis halen?
Daarom kijk ik ook, en omdat ze in mijn geboortestad zijn natuurlijk ook :p Maar ik ga wel al deze dagen afgeven op de betreffende actie, strijkt je dat tegen de haren? (Mooi!)quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:21 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Het gaat ook om het glazen huisNiet het goede doel!
quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:22 schreef djkoelkast het volgende:
Dartspauze, tot over een paar topics!
Echt zo'n meisje in je vriendengroep die er net niet bij past, en waar iedereen zich voor schaamt.quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:22 schreef alors het volgende:
[..]
En dan nog een dikke boer erachteraan
nou nou nou, oploskoffiequote:Op zaterdag 18 december 2010 23:22 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
kom maar halen schoonheid! tis wel oploskoffie, maar heb wel 3 of 4 soorten....doet me er aan denken dat ik msn al veel te lang niet open heb gehad. en dat nu ook niet ga doen, moet doorspammen!
je kwam zelfs even dubbelchecken he?quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:22 schreef D. het volgende:
[..]
Dat doe je goed, was er bijna ingestrapt
Vrouwen horen niet op de radioquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:20 schreef Elusive het volgende:
En dan inplaats van een glazen huis, een betonnen huis. Waar alle camera's etc. gaan storen vanwege weinig bereik. Goed plan!quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:22 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jawel! samen met Bart A en Miranda H!
jij fok!t op de wc???quote:
Gelukkig heb ik geen vriendengroep, lekker rustigquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:23 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Echt zo'n meisje in je vriendengroep die er net niet bij past, en waar iedereen zich voor schaamt.
Uhuquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:23 schreef suikertaartje het volgende:
je kwam zelfs even dubbelchecken he?
he, ik ook niet!quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:23 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik geen vriendengroep, lekker rustig
Gesellie!quote:
ik heb geen koffiezetapparaatquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nou nou nou, oploskoffie![]()
spamze, snoet
[..]
je kwam zelfs even dubbelchecken he?
Verdragen... alsof dat zo positief klinkt...quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kan dit wel verdragen, ja...
quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:24 schreef Feivel1 het volgende:
Voor de fans een pic van vorig jaar
[ link | afbeelding ]
jij niet dan?quote:
Nou moe, ik had het er laatst een keer heel leuk hoorquote:
Apekopquote:
er zijn inderdaad maar weinig vrouwen die leuk zijn op de radio. Sterker nog ik kan er nog niet één noemen.quote:
nee, ik schijt achter mn pcquote:
[ link | afbeelding ]
holy molyquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:24 schreef Feivel1 het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ik vind Gerard met z'n eigen kleur haar toch beterder...quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:24 schreef Feivel1 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Die zit in mn UIquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:24 schreef Feivel1 het volgende:
[ link | afbeelding ]
*Zwijmel*quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:24 schreef Feivel1 het volgende:
[ link | afbeelding ]
ja, op zondagavond bij KLAAS EN MIRANDAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou moe, ik had het er laatst een keer heel leuk hoor
[..]
Apekop
Ik bedoelde vrouwelijke DJ'squote:Op zaterdag 18 december 2010 23:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou moe, ik had het er laatst een keer heel leuk hoor
[..]
Apekop
da kan Siegfried beterquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:24 schreef Feivel1 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Rotop, dat is 1 van de weinige vrouwen die ik spontaan wil slaan. Incl die Western Union kut, die staat ook te vragen om wat tikken...quote:
Dat gaat me echt iets te ver...quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:24 schreef Elusive het volgende:
[..]
Klopt! vrouwen horen in de keuken
*splut*quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:24 schreef Feivel1 het volgende:
[ link | afbeelding ]
iew iew iewquote:
wehehehehequote:
ja, dat weet jij dan nogquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:25 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, op zondagavond bij KLAAS EN MIRANDAAAAAAAAAAAAAAAAA
Jawel, Annemiek van 3fmquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
er zijn inderdaad maar weinig vrouwen die leuk zijn op de radio. Sterker nog ik kan er nog niet één noemen.
Moet je een kleiner huis nemen...quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:25 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat gaat me echt iets te ver...
Tessel?quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:26 schreef CindieY het volgende:
Vond die sidekick van Eddy Zoey altijd leuk. Wat doet zij eigenlijk tegenwoordig?
Helemaal mee eens!!quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:24 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, da's juist de ergste van allemaal
neuken met sander lantingaquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:26 schreef CindieY het volgende:
Vond die sidekick van Eddy Zoey altijd leuk. Wat doet zij eigenlijk tegenwoordig?
tessel!quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:26 schreef CindieY het volgende:
Ook zo'n doosquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:26 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Jawel, Annemiek van 3fmen Claudia uiteraard.
ik had niet eens door dat jij dat wasquote:
We hadden het over vrouwen.quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:26 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:26 schreef Elusive het volgende:
ik lees de naam claudia en krijg spontaan een woede uitbarsting, wat een verschrikkelijke vrouw
Ilse, want Overijssel.quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:26 schreef Feivel1 het volgende:
Dus nu de hamvraag: Katja of Ilse?
(Ik ben vóór blond, dus doe mij maar Ilse)
ILSE Nondeju!quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:26 schreef Feivel1 het volgende:
Dus nu de hamvraag: Katja of Ilse?
(Ik ben vóór blond, dus doe mij maar Ilse)
doekje?quote:
ja, maar dit is imho geen dj maar een presentatrice. en dat ze best goed. en ze heeft chemie met Rab en ook met Timur. en ze is lekkerquote:
Tessel idd. Was haar naam alweer vergeten. Met haar eeuwige pogingen om haar rijbewijs te halenquote:
D'r huwelijk voorbereiden . . .quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:26 schreef CindieY het volgende:
Dat ook.quote:
nee, maar dat komt natuurlijk omdat je me ook niet kentquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:26 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik had niet eens door dat jij dat was
Ilse, want twente.quote:
Whehehehequote:Op zaterdag 18 december 2010 23:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
We hadden het over vrouwen.
Tante Sidonia is geen vrouw...
owjaquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, maar dat komt natuurlijk omdat je me ook niet kent
Bij mij gaf hij aan: geen stations bekend.quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:27 schreef Nfct het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.megaupload.com/?d=YO70VXA0
Ik vind ze allebei niet leuk. Al vind ik tegenwoordig Claudia d'rop een leuker programma dan ff Ekdom.:Xquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:26 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Bij die man denk ik altijd aan een poepgeur. Alsof hij heel de dag moet schijten en scheten laat. Hij stinkt volgens mij ook enorm op de pot en zijn ochtendritueel bestaat uit het ontluchten onder de deken (ja sorry, kwam toevallig langs Jan Smit de Zomer door...shame)quote:
Stoer, eindelijk een updatequote:Op zaterdag 18 december 2010 23:27 schreef Nfct het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.megaupload.com/?d=YO70VXA0
die sidekick van Coen ja...quote:
quote:
Ow, jij luistert naar welke zender?quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:28 schreef Toverheks het volgende:
de Muziek wordt wel beter..............
volgens mij is Dutch Oven zijn favo sexuele bezigheid....quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:28 schreef waxmask het volgende:
[..]
Bij die man denk ik altijd aan een poepgeur. Alsof hij heel de dag moet schijten en scheten laat. Hij stinkt volgens mij ook enorm op de pot en zijn ochtendritueel bestaat uit het ontluchten onder de deken (ja sorry, kwam toevallig langs Jan Smit de Zomer door...shame)
en ik zal je ook nooit echt leren kennenquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
en toen al helemaaaaaaaaaaaaal niet
probeer het nog eens ;-)quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:28 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Bij mij gaf hij aan: geen stations bekend.
die nog lang niet af is hoor ;-)quote:
Nadat ze zijn wezen zoenen onder de douchequote:Op zaterdag 18 december 2010 23:29 schreef MadMaster het volgende:
Hoe laat doet Katja nu die paal-act met Ellen ten Damme?
3rd rock heeft erop geboden naar het schijnt... denk niet dat er een camera bij mag.quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:29 schreef MadMaster het volgende:
Ik wil ze zien Scharen...Scharen zullen ze!!!!quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:29 schreef MadMaster het volgende:
legt aan der theezakje met der spreuk van de dag denk ik, zal wel uur of 1 worden, Ellen trad toch ergens op, voor die in dat glazen huis is zijn we alweer 2 uur verder.quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:29 schreef MadMaster het volgende:
Ah, hij doet tquote:
quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:30 schreef henkde_j het volgende:
Meisje met een schotwond in dr wang
voor last.fmquote:
LLquote:
kan heus nog, we zijn nog (relatief) jongquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en ik zal je ook nooit echt leren kennen
jongen ,ze betalen mij om met mij een feestje tussen de lakens te mogen vierenquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:30 schreef peaceman het volgende:
[..]
3rd rock heeft erop geboden naar het schijnt... denk niet dat er een camera bij mag.
owja, das ook weer waar....maar de aarde vergaat in 2012!quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
LL![]()
![]()
[..]
kan heus nog, we zijn nog (relatief) jong![]()
STquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
LL![]()
![]()
[..]
kan heus nog, we zijn nog (relatief) jong![]()
Yup, pas nog bij Stenders gehoord.quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:31 schreef JaneDoe het volgende:
nu we toch bezig zijn:
weet iemand waar margreet van gils (stenders vroeg (op)) is gebleven?
die ging toch naar t buitenland, is weer terug?
een paar weken geleden was ze nog bij Stenders Latevermaak...maar wat ze toen vertelde weet ik eigenlijk al niet meer....quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:31 schreef JaneDoe het volgende:
nu we toch bezig zijn:
weet iemand waar margreet van gils (stenders vroeg (op)) is gebleven?
die ging toch naar t buitenland, is weer terug?
Ach zij willen ook wel eens lachen ..quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:31 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jongen ,ze betalen mij om met mij een feestje tussen de lakens te mogen vieren
Als je lijstjes verslaafd bent is het leuk.quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:32 schreef Elusive het volgende:
wat is eigenlijk het praktisch nut van last.fm ?is het voor demente mensen die niet weten van welke muziek ze houden ?
aha, dankquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup, pas nog bij Stenders gehoord.
Nu bij RTV Utrecht http://nl.linkedin.com/pub/margreet-van-gils/11/421/8ba
quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:33 schreef Feivel1 het volgende:
Ondertussen in Zweden..
[ link | afbeelding ]
ja, ik vertel moppen tijdens het feestenquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:32 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ach zij willen ook wel eens lachen ..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hoe haal je een koe uit de sloot?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
goeie smaak, als je een vrouw was had ik je ten huwelijk gevraagdquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:31 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
http://www.last.fm/user/MCDagoduck
nou, schiet op dan!quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:31 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
owja, das ook weer waar....maar de aarde vergaat in 2012!
zo, dat ziet er best leuk uit...quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:33 schreef Feivel1 het volgende:
Ondertussen in Zweden..
[ link | afbeelding ]
op wie moet ik schieten?quote:
quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:33 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, ik vertel moppen tijdens het feesten
zo van: hoe haal je een zebra uit de sloot?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hoe haal je een koe uit de sloot?Pa dummm tsssSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
Your musical compatibility with MCDagoduck is SUPERquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:31 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
http://www.last.fm/user/MCDagoduck
Op last.fm? denk het wel ja.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:34 schreef Elusive het volgende:
staat een koe in de wei vliegt er een duif over die duif zo van ROEKOE en die koe zo van ROEDUIF hehehe
quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:34 schreef Briggy het volgende:
[..]
Your musical compatibility with MCDagoduck is SUPER
quote:
En ze is 23quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:34 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zo, dat ziet er best leuk uit...
en Zweedse!quote:
Van dat progjequote:
quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:33 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, ik vertel moppen tijdens het feesten
zo van: hoe haal je een zebra uit de sloot?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hoe haal je een koe uit de sloot?Enne..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat zegt een eend als ie van een flat valt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat zegt een slang als ie overreden wordt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Hmm Marvin Gaye gemist...moest even een kind troosten.
Lady, leuk dat je hier ook komt!!Make love, not war ☮![]()
Kweet niet of ze zweetquote:
fotografieverslaafde | muziek: Look up through the trees to feel as small as you can | Tricks up my Sleeve
*** Gedicht *** | I'm not totally useless, I can be used as a bad example.![]()
Ik ook! Dat kan geen toeval wezenquote:
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Jij begrijpt _O_![]()
Dat ziet er appetijtelijk uitquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:33 schreef Feivel1 het volgende:
Ondertussen in Zweden..
[ link | afbeelding ]![]()
![]()
Take my love, take my land, take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me
Take me out to the black, tell them I ain't comin' back
Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me![]()
BOMBA
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
BOMBAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm broken minded![]()
quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
fotografieverslaafde | muziek: Look up through the trees to feel as small as you can | Tricks up my Sleeve
*** Gedicht *** | I'm not totally useless, I can be used as a bad example.![]()
ik zou d'r laten zweten. mwoehahahahaquote:And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm broken minded![]()
Hoef je niet te melden hoorquote:
Ik ben even extruderen.Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Jij begrijpt _O_![]()
quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik zou d'r laten zweten. mwoehahahaha![]()
![]()
![]()
![]()
Ik kan nog wel een paar handen vol nog beter nummers van Marvin opnoemen, maar ik zal mezelf de moeite besparenquote:
know'm sayin?
word? word.![]()
Sorry, je bent te laatquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik zou d'r laten zweten. mwoehahahaha
Verbaasd mij niet...quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik zou d'r laten zweten. mwoehahahaha
I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
Forum Opties Forumhop: Hop naar: