die nog lang niet af is hoor ;-)quote:
Nadat ze zijn wezen zoenen onder de douchequote:Op zaterdag 18 december 2010 23:29 schreef MadMaster het volgende:
Hoe laat doet Katja nu die paal-act met Ellen ten Damme?
3rd rock heeft erop geboden naar het schijnt... denk niet dat er een camera bij mag.quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:29 schreef MadMaster het volgende:
Ik wil ze zien Scharen...Scharen zullen ze!!!!quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:29 schreef MadMaster het volgende:
legt aan der theezakje met der spreuk van de dag denk ik, zal wel uur of 1 worden, Ellen trad toch ergens op, voor die in dat glazen huis is zijn we alweer 2 uur verder.quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:29 schreef MadMaster het volgende:
Ah, hij doet tquote:
quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:30 schreef henkde_j het volgende:
Meisje met een schotwond in dr wang
voor last.fmquote:
LLquote:
kan heus nog, we zijn nog (relatief) jongquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en ik zal je ook nooit echt leren kennen
jongen ,ze betalen mij om met mij een feestje tussen de lakens te mogen vierenquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:30 schreef peaceman het volgende:
[..]
3rd rock heeft erop geboden naar het schijnt... denk niet dat er een camera bij mag.
owja, das ook weer waar....maar de aarde vergaat in 2012!quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
LL![]()
![]()
[..]
kan heus nog, we zijn nog (relatief) jong![]()
STquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
LL![]()
![]()
[..]
kan heus nog, we zijn nog (relatief) jong![]()
Yup, pas nog bij Stenders gehoord.quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:31 schreef JaneDoe het volgende:
nu we toch bezig zijn:
weet iemand waar margreet van gils (stenders vroeg (op)) is gebleven?
die ging toch naar t buitenland, is weer terug?
een paar weken geleden was ze nog bij Stenders Latevermaak...maar wat ze toen vertelde weet ik eigenlijk al niet meer....quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:31 schreef JaneDoe het volgende:
nu we toch bezig zijn:
weet iemand waar margreet van gils (stenders vroeg (op)) is gebleven?
die ging toch naar t buitenland, is weer terug?
Ach zij willen ook wel eens lachen ..quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:31 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jongen ,ze betalen mij om met mij een feestje tussen de lakens te mogen vieren
Als je lijstjes verslaafd bent is het leuk.quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:32 schreef Elusive het volgende:
wat is eigenlijk het praktisch nut van last.fm ?is het voor demente mensen die niet weten van welke muziek ze houden ?
aha, dankquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup, pas nog bij Stenders gehoord.
Nu bij RTV Utrecht http://nl.linkedin.com/pub/margreet-van-gils/11/421/8ba
quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:33 schreef Feivel1 het volgende:
Ondertussen in Zweden..
[ link | afbeelding ]
ja, ik vertel moppen tijdens het feestenquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:32 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ach zij willen ook wel eens lachen ..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hoe haal je een koe uit de sloot?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
goeie smaak, als je een vrouw was had ik je ten huwelijk gevraagdquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:31 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
http://www.last.fm/user/MCDagoduck
nou, schiet op dan!quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:31 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
owja, das ook weer waar....maar de aarde vergaat in 2012!
zo, dat ziet er best leuk uit...quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:33 schreef Feivel1 het volgende:
Ondertussen in Zweden..
[ link | afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |