Jawel, Annemiek van 3fmquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
er zijn inderdaad maar weinig vrouwen die leuk zijn op de radio. Sterker nog ik kan er nog niet één noemen.
Moet je een kleiner huis nemen...quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:25 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat gaat me echt iets te ver...
Tessel?quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:26 schreef CindieY het volgende:
Vond die sidekick van Eddy Zoey altijd leuk. Wat doet zij eigenlijk tegenwoordig?
Helemaal mee eens!!quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:24 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, da's juist de ergste van allemaal
neuken met sander lantingaquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:26 schreef CindieY het volgende:
Vond die sidekick van Eddy Zoey altijd leuk. Wat doet zij eigenlijk tegenwoordig?
tessel!quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:26 schreef CindieY het volgende:
Ook zo'n doosquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:26 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Jawel, Annemiek van 3fmen Claudia uiteraard.
ik had niet eens door dat jij dat wasquote:
We hadden het over vrouwen.quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:26 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:26 schreef Elusive het volgende:
ik lees de naam claudia en krijg spontaan een woede uitbarsting, wat een verschrikkelijke vrouw
Ilse, want Overijssel.quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:26 schreef Feivel1 het volgende:
Dus nu de hamvraag: Katja of Ilse?
(Ik ben vóór blond, dus doe mij maar Ilse)
ILSE Nondeju!quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:26 schreef Feivel1 het volgende:
Dus nu de hamvraag: Katja of Ilse?
(Ik ben vóór blond, dus doe mij maar Ilse)
doekje?quote:
ja, maar dit is imho geen dj maar een presentatrice. en dat ze best goed. en ze heeft chemie met Rab en ook met Timur. en ze is lekkerquote:
Tessel idd. Was haar naam alweer vergeten. Met haar eeuwige pogingen om haar rijbewijs te halenquote:
D'r huwelijk voorbereiden . . .quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:26 schreef CindieY het volgende:
Dat ook.quote:
nee, maar dat komt natuurlijk omdat je me ook niet kentquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:26 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik had niet eens door dat jij dat was
Ilse, want twente.quote:
Whehehehequote:Op zaterdag 18 december 2010 23:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
We hadden het over vrouwen.
Tante Sidonia is geen vrouw...
owjaquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, maar dat komt natuurlijk omdat je me ook niet kent
Bij mij gaf hij aan: geen stations bekend.quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:27 schreef Nfct het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.megaupload.com/?d=YO70VXA0
Ik vind ze allebei niet leuk. Al vind ik tegenwoordig Claudia d'rop een leuker programma dan ff Ekdom.:Xquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:26 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Bij die man denk ik altijd aan een poepgeur. Alsof hij heel de dag moet schijten en scheten laat. Hij stinkt volgens mij ook enorm op de pot en zijn ochtendritueel bestaat uit het ontluchten onder de deken (ja sorry, kwam toevallig langs Jan Smit de Zomer door...shame)quote:
Stoer, eindelijk een updatequote:Op zaterdag 18 december 2010 23:27 schreef Nfct het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.megaupload.com/?d=YO70VXA0
die sidekick van Coen ja...quote:
quote:
Ow, jij luistert naar welke zender?quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:28 schreef Toverheks het volgende:
de Muziek wordt wel beter..............
volgens mij is Dutch Oven zijn favo sexuele bezigheid....quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:28 schreef waxmask het volgende:
[..]
Bij die man denk ik altijd aan een poepgeur. Alsof hij heel de dag moet schijten en scheten laat. Hij stinkt volgens mij ook enorm op de pot en zijn ochtendritueel bestaat uit het ontluchten onder de deken (ja sorry, kwam toevallig langs Jan Smit de Zomer door...shame)
en ik zal je ook nooit echt leren kennenquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
en toen al helemaaaaaaaaaaaaal niet
probeer het nog eens ;-)quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:28 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Bij mij gaf hij aan: geen stations bekend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |