Whehe dacht even dat ik dat echt had geschrevenquote:
Wat moet ze trekken dan?quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kom es los daar! Trek es wat ofzo, Katja.
yup, draai ik mijn hand niet voor om!quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:13 schreef peaceman het volgende:
3rdrock doet Ilse even tussen Katja en Ellen in toch?
FOK!3FM Requestlogboekquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:15 schreef Dagoduck het volgende:
Deze is toch aangevraagd door een FOK!ker? waar is dat lijstje?
quote:
Mij mag ze wel trekken.quote:
jaja, je ziet jezelf daar wel voor aan he!quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:15 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Whehe dacht even dat ik dat echt had geschreven
http://fok.3fmfan.nl/requests/quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:15 schreef Dagoduck het volgende:
litlle green gang ba(n)gquote:
Ik ben ook gaan teruglezen.quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:13 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Whehe dacht even dat ik dat echt had geschreven
ah, staat in de OP!quote:
Miejjquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:15 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
yup, draai ik mijn hand niet voor om!
hee, de yeahyeahyeas die had Cee of Miiejj toch aangevraagd???
Mwoa. Nou ja..quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jaja, je ziet jezelf daar wel voor aan he!
ze moeten dr een mdma'tje gevenquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kom es los daar! Trek es wat uit ofzo, Katja.
he, jij hier????quote:
miieejj had deze aangevraagdquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:15 schreef Dagoduck het volgende:
ja, ik mag weer legitiem meedoen, want ik kijk ookquote:
Roos ook.quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:18 schreef Ambrosius het volgende:
Dat 'de gekste' wordt nu al irritant.
Dan zit je weer met die MD5 gezeur . . .quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:10 schreef henkde_j het volgende:
Gewoon openen in je mediaplayer
VLC bijv.
3 jaar geleden alquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:18 schreef Ambrosius het volgende:
en nu weten we hoe ze heet!quote:
gezellig!quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, ik mag weer legitiem meedoen, want ik kijk ook
Dat roepen die Brabo's al 200 jaar hoor.quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:18 schreef Ambrosius het volgende:
Inteelt!quote:
Ik heb je schoonmoeder in elkaar geslagen, huh.quote:
quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:18 schreef Ambrosius het volgende:
Dat dus...quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:18 schreef Ambrosius het volgende:
Eendhoven!quote:
quote:
quote:
DIE!quote:
Gebraden eend is lekker, maar verder heb ik niks met eenden.quote:
misschien heeft ze wat gedronken.quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
Denkt die Roos nou dat ze écht grappig is?![]()
Krijs niet zo! Lijken wel geestenszieke zombies daar..quote:
Da's een goeie idd. Waar is ze ??quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:19 schreef drummerdude het volgende:
Ik doe even een request dat @muisje_eliza komt..
Vergeet de boer niet.quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:20 schreef Elusive het volgende:
roos is volgens mij echt zo'n vrouw die een blik schuttenbrouwer in 1 teug leeg drinkt en vervolgens het blik kapot knijpt
Ik denk het, jij zegt hetquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:20 schreef Elusive het volgende:
roos is volgens mij echt zo'n vrouw die een blik schuttenbrouwer in 1 teug leeg drinkt en vervolgens het blik kapot knijpt
Op d'r voorhoofd in elkaar drukt...quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:20 schreef Elusive het volgende:
Ducksauce.quote:
Ze leek mij wel aardig van wat ik nu hoorde.quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:20 schreef JaneDoe het volgende:
roosmarijn... mag toch hopen dat die noooooot in t huis komt
Het gaat ook om het glazen huisquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:20 schreef waxmask het volgende:
Dat er werkelijk mongolen zijn die uren in de rij gaan staan om geld in een brievenbus te mogen gooien voor die 1 sec van faam. En dan ook nog eens waar voor je geeft, Het Rode Kruis!!! Mensen zoek toch eens op wat er allemaal wel niet aan de strijkstok blijft hangen bij dit soort acties.
Bedenk dan maar zo, al zal de helft blijven hangen, de andere helft komt dan op plaats van bestemming.quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:20 schreef waxmask het volgende:
Dat er werkelijk mongolen zijn die uren in de rij gaan staan om geld in een brievenbus te mogen gooien voor die 1 sec van faam. En dan ook nog eens waar voor je geeft, Het Rode Kruis!!! Mensen zoek toch eens op wat er allemaal wel niet aan de strijkstok blijft hangen bij dit soort acties.
kom maar halen schoonheid! tis wel oploskoffie, maar heb wel 3 of 4 soorten....doet me er aan denken dat ik msn al veel te lang niet open heb gehad. en dat nu ook niet ga doen, moet doorspammen!quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
pas als ik koffie krijg hoor
[..]
DIE!![]()
![]()
nee, ik doe alsof
Dan krijgt heel Nederland geld uit.quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:20 schreef JaneDoe het volgende:
roosmarijn... mag toch hopen dat die noooooot in t huis komt
Drink jij de 29e ook azijn of kan ik iets anders voor je in huis halen?quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:21 schreef peaceman het volgende:
Tja niet slecht dit, maar ook geen goed nummer.
quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:20 schreef Elusive het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |