die nog lang niet af is hoor ;-)quote:
Nadat ze zijn wezen zoenen onder de douchequote:Op zaterdag 18 december 2010 23:29 schreef MadMaster het volgende:
Hoe laat doet Katja nu die paal-act met Ellen ten Damme?
3rd rock heeft erop geboden naar het schijnt... denk niet dat er een camera bij mag.quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:29 schreef MadMaster het volgende:
Ik wil ze zien Scharen...Scharen zullen ze!!!!quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:29 schreef MadMaster het volgende:
legt aan der theezakje met der spreuk van de dag denk ik, zal wel uur of 1 worden, Ellen trad toch ergens op, voor die in dat glazen huis is zijn we alweer 2 uur verder.quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:29 schreef MadMaster het volgende:
Ah, hij doet tquote:
quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:30 schreef henkde_j het volgende:
Meisje met een schotwond in dr wang
voor last.fmquote:
LLquote:
kan heus nog, we zijn nog (relatief) jongquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en ik zal je ook nooit echt leren kennen
jongen ,ze betalen mij om met mij een feestje tussen de lakens te mogen vierenquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:30 schreef peaceman het volgende:
[..]
3rd rock heeft erop geboden naar het schijnt... denk niet dat er een camera bij mag.
owja, das ook weer waar....maar de aarde vergaat in 2012!quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
LL![]()
![]()
[..]
kan heus nog, we zijn nog (relatief) jong![]()
STquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
LL![]()
![]()
[..]
kan heus nog, we zijn nog (relatief) jong![]()
Yup, pas nog bij Stenders gehoord.quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:31 schreef JaneDoe het volgende:
nu we toch bezig zijn:
weet iemand waar margreet van gils (stenders vroeg (op)) is gebleven?
die ging toch naar t buitenland, is weer terug?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |