Jij dacht natuurlijk aan die nacht met Katja..quote:
SSTTquote:Op zaterdag 18 december 2010 21:29 schreef peaceman het volgende:
[..]
Jij dacht natuurlijk aan die nacht met Katja..
Denk dat zo'n actie best veel geld op zou leveren...quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:30 schreef Waalwijker het volgende:
En wanneer komt het moment dat Katja d'r tieten laat zien?
Als jij net wegkijkt.quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:30 schreef Waalwijker het volgende:
En wanneer komt het moment dat Katja d'r tieten laat zien?
Vanavond een boeiende Zemblaquote:Op zaterdag 18 december 2010 21:31 schreef borisz het volgende:
*newsflash* Het is gedaan met don't ask don't tell
Rimbimbimbimbimbimbimbimbimbim Tjibbe!quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:30 schreef 3rdRock het volgende:
GOED NIEUWS!
TJIBBE KOMT VANAVOND LANGS!!!!!!
tleemhuis Tjitse Leemhuis
@
@3rdrocknl Ik ben er vanavond even en later in de week.
nee, moet ik nog heen......ff kijken of ie aankomende week in mn schema pas. Ook New Kids en Narnia wil ik nog zien..quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:31 schreef -Hans- het volgende:
Rock heb jij THE NEXT THREE DAYS al gezien?
Druk schema zegquote:Op zaterdag 18 december 2010 21:32 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, moet ik nog heen......ff kijken of ie aankomende week in mn schema pas. Ook New Kids en Narnia wil ik nog zien..
TURBOOOOOOOquote:Op zaterdag 18 december 2010 21:32 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, moet ik nog heen......ff kijken of ie aankomende week in mn schema pas. Ook New Kids en Narnia wil ik nog zien..
*stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp*quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]
TURBOOOOOOO![]()
DJ PAUL DJ PAUL
*stamp stamp stamp*
Tip van de dag: bier, kaasblokjes+mosterd en chips.quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:32 schreef Diaan73 het volgende:
Goh, ik zou toch bijna vergeten om ook nog wat te drinken... even dit afluisteren en dan maar eens wat drinken pakken. En wat lekkers.
En... pizza.quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:33 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Tip van de dag: bier, kaasblokjes+mosterd en chips.
Doe mij ook eens wat...quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:32 schreef Diaan73 het volgende:
Goh, ik zou toch bijna vergeten om ook nog wat te drinken... even dit afluisteren en dan maar eens wat drinken pakken. En wat lekkers.
Hé wat toevallig, ik ook.quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:33 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Iemand die hier alleen is met SR.
quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:33 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
*stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp*
Kuddedier.quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:33 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Iemand die hier alleen is met SR.
Ik hou het nu even bij (oud bruin) bier, tonijn met toastjes en chips denk ik.quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:33 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Tip van de dag: bier, kaasblokjes+mosterd en chips.
3rdRockquote:Op zaterdag 18 december 2010 21:33 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
*stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp*
quote:
Blof vs New Kdsquote:
Nee, een whisky.quote:
Goed bezig! Enjoyquote:Op zaterdag 18 december 2010 21:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik hou het nu even bij (oud bruin) bier, tonijn met toastjes en chips denk ik.
Blof is anders vrij heftig slecht.quote:
Hou je wel wat over voor mij?quote:
Ow ja...quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, een whisky.
Maar laat maar, als ik op jou moet wachten..
Heb zelf al een Isle Of Jura Prophecy gepakt...
Kanyequote:Op zaterdag 18 december 2010 21:36 schreef alors het volgende:
Nou ik kan meteen weer terugzappen naar Kanye West... Blof
Zo zonde, anthems moeten bij SR spontaan ontstaanquote:Op zaterdag 18 december 2010 21:36 schreef Qunix het volgende:
[..]
Zal je nog véél horen omdat anthem.
Er zit nog een erg aangrijpende tussen, over een kind dat door de oma maar gewoon onder een aantal dekens is gelegd omdat ze het simpelweg niet meer weet en hij dus eigenlijk dood ligt te gaan daar...quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
Geen schokkend fragment van Corton.
Theme song hequote:Op zaterdag 18 december 2010 21:36 schreef Krambo het volgende:
Dit nummer gaan we nog vaak horen komende week ben ik bang
Succes met Kromkampquote:Op zaterdag 18 december 2010 21:35 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Succes met Mido hè. En Atouba. En Ooijer.
Helaas wel... heb hem al teveel gehoord ook. En toch .... ga je ook nog meezingen. En een vrouw die zingt: ik sta wijdopen voor je klaar klinkt toch echt niet..quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:36 schreef Qunix het volgende:
[..]
Zal je nog véél horen omdat anthem.
Je had toch de officiële en de gekozen nummers ??quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:37 schreef CindieY het volgende:
Zo zonde, anthems moeten bij SR spontaan ontstaan![]()
quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Theme song he
Maar dat weet je natuurlijk niet, want je luistert nooit naar 3FM.
dit is het officiele anthem, net als Rigby vorig jaar. er ontstaat vanzelf een echte stamper zoals Ryan Shaw vorig jaar, of The wombats of Chelsea Dagger een paar jaar eerder.quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:37 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zo zonde, anthems moeten bij SR spontaan ontstaan
Da's idd wel heftig.quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:37 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Er zit nog een erg aangrijpende tussen, over een kind dat door de oma maar gewoon onder een aantal dekens is gelegd omdat ze het simpelweg niet meer weet en hij dus eigenlijk dood ligt te gaan daar...
Ik zocht jullie al.quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:38 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Tuurlijk... ben je er eindelijk!!
Dit is dan ook niet het anthem, maar de themesong die wordt gedraaid bij fragmenten van Corton enzo. Er ontstaat komende week vanzelf nog een anthem.quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:37 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zo zonde, anthems moeten bij SR spontaan ontstaan
Da's om de buren te pesten!quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:38 schreef CindieY het volgende:
Die tv-stream spoort ook niet, opeens harder geluid
Zolang er een videocamera bij staat vind ik het best . . .quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:38 schreef Diaan73 het volgende:
Helaas wel... heb hem al teveel gehoord ook. En toch .... ga je ook nog meezingen. En een vrouw die zingt: ik sta wijdopen voor je klaar klinkt toch echt niet..Heb ik andere associaties bij.
Mja, ja, weet ik. Luister ook al jarenquote:Op zaterdag 18 december 2010 21:38 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dit is het officiele anthem, net als Rigby vorig jaar. er ontstaat vanzelf een echte stamper zoals Ryan Shaw vorig jaar, of The wombats of Chelsea Dagger een paar jaar eerder.
quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:39 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Zolang er een videocamera bij staat vind ik het best . . .![]()
010 Speelt morgen toch pasquote:Op zaterdag 18 december 2010 21:39 schreef -Hans- het volgende:
Gvd 'gewoon' even een 0 - 2 voorsprong uit handen geven.
Er valt weinig te pesten met het geluid van deze sneue laptop. Nog niet eens mijn zusje, vermoed ik, die op dezelfde verdieping op haar kamer zit.quote:
Ook als het Erica Terpstra is?quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:39 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Zolang er een videocamera bij staat vind ik het best . . .![]()
De bewuste reportage staat ook al online: http://seriousrequest.3fm.nl/page/10_audionieuws/5348252 nummertje 16.quote:
ah, dat wist ik niet. maar ach, ik denk, ik leg het even uit. zo ben ik. sympathiek, behulpzaam, lekker en beschiedenquote:Op zaterdag 18 december 2010 21:39 schreef CindieY het volgende:
[..]
Mja, ja, weet ik. Luister ook al jarenMaar toch, maar toch.. is het niet zoals een aantal jaren geleden.
Kijk, als er een camera bijstaat wil nog niet zeggen dat ik het ook wil zien . . .quote:
Kan je de shifts al vrijgeven?quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:41 schreef Sirolf het volgende:
Ik zie al een geweldige volgende plaat aan komen, na deze ook best goede plaat van Frankie Goes To Hollywood!
Dat kan niet. Hij is de spray vergeten.quote:
Netjes hoorquote:Op zaterdag 18 december 2010 21:41 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ah, dat wist ik niet. maar ach, ik denk, ik leg het even uit. zo ben ik. sympathiek, behulpzaam, lekker en beschieden
Ik ben er wel blij mee eerlijk gezegdquote:Op zaterdag 18 december 2010 21:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Correct, maar vanavond stond Excelsior - FC Groningen op het programma.
4-0quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:39 schreef -Hans- het volgende:
Gvd 'gewoon' even een 0 - 2 voorsprong uit handen geven.
Hij had nog wel wat onder z'n oksels gespoten vanochtend.quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:42 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat kan niet. Hij is de spray vergeten.
quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:43 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Hij had nog wel wat onder z'n oksels gespoten vanochtend.
6-10 gielquote:
Kan ik mij wel voorstellenquote:Op zaterdag 18 december 2010 21:42 schreef Seam het volgende:
[..]
Ik ben er wel blij mee eerlijk gezegd
De frase wijd open vind ik op zich geen probleem als het over vrouwen gaat, maar ja, blof verziekt de sfeer al snel...quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:42 schreef CindieY het volgende:
[..]
Netjes hoorVond die van Rigby van vorig jaar overigens wel lekker, genoten op de Grote Markt in Grunn toen. Maar deze van Blof.. Kweenie, de muziek klinkt opzich lekker, maar dan dat Nederlandse gebler er over.. Nee, ik heb niks met Nederlandstalig. En al helemaal niet met teksten als wijd open
och, nederlandstalig is niet altijd erg. maar die quasidiepzinnige troep van blof wel. na Liefs uit Londen hadden ze moeten stoppen imhoquote:Op zaterdag 18 december 2010 21:42 schreef CindieY het volgende:
[..]
Netjes hoorVond die van Rigby van vorig jaar overigens wel lekker, genoten op de Grote Markt in Grunn toen. Maar deze van Blof.. Kweenie, de muziek klinkt opzich lekker, maar dan dat Nederlandse gebler er over.. Nee, ik heb niks met Nederlandstalig. En al helemaal niet met teksten als wijd open
Maar zoiets is belachelijk zuur ja. Eerste wedstrijd dit seizoen soortgelijk scenario gehad, maar toen was jij weer blij volgens mijquote:
Katja staat al bijna wijd open.quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
De frase wijd open vind ik op zich geen probleem als het over vrouwen gaat, maar ja, blof verziekt de sfeer al snel...
QFTquote:Op zaterdag 18 december 2010 21:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
och, nederlandstalig is niet altijd erg. maar die quasidiepzinnige troep van blof wel. na Liefs uit Londen hadden ze moeten stoppen imho
nederhopquote:Op zaterdag 18 december 2010 21:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
och, nederlandstalig is niet altijd erg. maar die quasidiepzinnige troep van blof wel. na Liefs uit Londen hadden ze moeten stoppen imho
Gun het Ron Jans wel. Voor de rest... Wil het niet wetenquote:
Ik vind in muziek de Nederlandse taal nooit zo lekker uitpakken als Engels (en dat van een docent Nederlands in spéquote:Op zaterdag 18 december 2010 21:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Nou ja, te wijd is ook niks hequote:Op zaterdag 18 december 2010 21:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
De frase wijd open vind ik op zich geen probleem als het over vrouwen gaat, maar ja, blof verziekt de sfeer al snel...
quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:45 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Hop hoort in bier thuis, niet op de radio
Nee hoor, hiphop kan geweldig zijnquote:Op zaterdag 18 december 2010 21:45 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Hop hoort in bier thuis, niet op de radio
quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Katja staat al bijna wijd open.
leve fontanellen!quote:
t voordeel voor mij is dat ik het makkelijker verstaquote:Op zaterdag 18 december 2010 21:45 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik vind in muziek de Nederlandse taal nooit zo lekker uitpakken als Engels (en dat van een docent Nederlands in spé)
Op het feit dat ze zit na dan, ja.quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Katja staat al bijna wijd open.
Alles met te is niet leuk.quote:
tepels?quote:
Ach gos blijft je ook niks bespaartquote:Op zaterdag 18 december 2010 21:44 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Gun het Ron Jans wel. Voor de rest... Wil het niet weten. Atm is de basketbalderby van het Noorden bezig. Friesland staat met nog 40 seconden te spelen 4 punten voor
.
PAMPERS!quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik moet pissen maar ik wil niks missen.
Nee, de plaat was blijkbaar iets te snel als nowplaying aangemerkt. Ze zullen hem wel stiekem al ergens gestart hebben ofzo om klaar te zetten.quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:47 schreef CindieY het volgende:
Hoort het nummer er al te staan voordat ie begint of ligt het geluid achter als je de tv-stream via internet koekeloert?
dat zag ik Frank D vanmiddag vaak doen zeg!quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:47 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee, de plaat was blijkbaar iets te snel als nowplaying aangemerkt. Ze zullen hem wel stiekem al ergens gestart hebben ofzo om klaar te zetten.
Grote of kleine punten?quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:48 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Twee punten om precies te zijn.
quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:48 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ken dit nummer niet, en ik hoef hem eigenlijk ook niet weer te horen.
Mooi. Had me graag laten verrassen door deze plaat, maar zag em al staan voordat ie gedraaid werd.quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:47 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee, de plaat was blijkbaar iets te snel als nowplaying aangemerkt. Ze zullen hem wel stiekem al ergens gestart hebben ofzo om klaar te zetten.
Ik dacht dat het aan mijn internet lagquote:
Ik vind wat je nu hoort pure prut.quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:49 schreef peaceman het volgende:
Wat heeft iedereen toch met The Killers? Vind het allemaal maar matig.
Vanmorgen al gebeurdquote:Op zaterdag 18 december 2010 21:50 schreef Intrepidity het volgende:
Dit nummer moeten ze in de Jacques Lucont's Thin White Duke remix draaien
Behalve tepels...quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:49 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Niet té groot, niet té klein, want alles met te is immers niet leuk.
Die draaide Michiel nog vannacht in de Freaknacht, in de volledige 8-minuten versie!quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:50 schreef Intrepidity het volgende:
Dit nummer moeten ze in de Jacques Lucont's Thin White Duke remix draaien
Eindtune Der Rudy, maar aangezien je nooit 3FM luistert ken je dat programma niet.quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:49 schreef peaceman het volgende:
Wat heeft iedereen toch met The Killers? Vind het allemaal maar matig.
Echt? Heldquote:Op zaterdag 18 december 2010 21:50 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die draaide Michiel nog vannacht in de Freaknacht, in de volledige 8-minuten versie!
quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:50 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik vind wat je nu hoort pure prut.
quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:49 schreef djkoelkast het volgende:
Zo, nu compleet multimediaal.
Links op tafel: laptop 1 met draadloos toetsenbord voor Fok!
Rechts op tafel: laptop 2 met 101TV via mijn Dreambox + geluid op de Logitech Z305 laptopspeakerset
En aan de muur een projectiescherm, 2m diagonaal met darts er op via de beamer
Nu mis ik niks meer voorlopig
quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:50 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Damn! De volle 10 minuten ook?
Ik leer snel als het bepaalde onderwerpen betreft..quote:
Darts nu met een half oog, heel oog op Fok! en het andere halve oog op 101quote:
quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:52 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Darts nu met een half oog, heel oog op Fok! en het andere halve oog op 101![]()
Hey zuurkool, heb ik vandaag nog gegeten
ik ben toch gewoon thuis?quote:
Coen is niet leukquote:
Wil ik NIET weten ... wil ik NIET weten . . .quote:
Ja niks dus, ik hield het vorig jaar nog geen 2 uur volquote:Op zaterdag 18 december 2010 21:54 schreef Waalwijker het volgende:
Wat is precies het toffe aan daar kou staan lijden voor dat huis?
3 seconds of famequote:Op zaterdag 18 december 2010 21:54 schreef Waalwijker het volgende:
Wat is precies het toffe aan daar kou staan lijden voor dat huis?
Dit.quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:54 schreef 3rdRock het volgende:
Stamp Stamp Stamp Stamp Stamp Stamp Stamp Stamp Stamp Stamp Stamp Stamp Stamp Stamp Stamp Stamp Stamp Stamp Stamp Stamp Stamp Stamp Stamp Stamp Stamp Stamp Stamp Stamp Stamp Stamp Stamp Stamp Stamp Stamp Stamp Stamp Stamp Stamp Stamp Stamp Stamp Stamp Stamp Stamp Stamp Stamp Stamp Stamp Stamp Stamp Stamp Stamp Stamp Stamp Stamp Stamp Stamp Stamp Stamp Stamp Stamp Stamp Stamp Stamp Stamp Stamp Stamp Stamp Stamp
Ja, sta je daar tussen al die mensen, je ziet en hoort geen flikker en het is ook nog eens kutweer. Joe.quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:54 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja niks dus, ik hield het vorig jaar nog geen 2 uur vol
Nou ik stond wel vooraanquote:Op zaterdag 18 december 2010 21:55 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Ja, sta je daar tussen al die mensen, je ziet en hoort geen flikker en het is ook nog eens kutweer. Joe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |