Je had toch de officiële en de gekozen nummers ??quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:37 schreef CindieY het volgende:
Zo zonde, anthems moeten bij SR spontaan ontstaan![]()
quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Theme song he
Maar dat weet je natuurlijk niet, want je luistert nooit naar 3FM.
dit is het officiele anthem, net als Rigby vorig jaar. er ontstaat vanzelf een echte stamper zoals Ryan Shaw vorig jaar, of The wombats of Chelsea Dagger een paar jaar eerder.quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:37 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zo zonde, anthems moeten bij SR spontaan ontstaan
Da's idd wel heftig.quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:37 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Er zit nog een erg aangrijpende tussen, over een kind dat door de oma maar gewoon onder een aantal dekens is gelegd omdat ze het simpelweg niet meer weet en hij dus eigenlijk dood ligt te gaan daar...
Ik zocht jullie al.quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:38 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Tuurlijk... ben je er eindelijk!!
Dit is dan ook niet het anthem, maar de themesong die wordt gedraaid bij fragmenten van Corton enzo. Er ontstaat komende week vanzelf nog een anthem.quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:37 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zo zonde, anthems moeten bij SR spontaan ontstaan
Da's om de buren te pesten!quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:38 schreef CindieY het volgende:
Die tv-stream spoort ook niet, opeens harder geluid
Zolang er een videocamera bij staat vind ik het best . . .quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:38 schreef Diaan73 het volgende:
Helaas wel... heb hem al teveel gehoord ook. En toch .... ga je ook nog meezingen. En een vrouw die zingt: ik sta wijdopen voor je klaar klinkt toch echt niet..Heb ik andere associaties bij.
Mja, ja, weet ik. Luister ook al jarenquote:Op zaterdag 18 december 2010 21:38 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dit is het officiele anthem, net als Rigby vorig jaar. er ontstaat vanzelf een echte stamper zoals Ryan Shaw vorig jaar, of The wombats of Chelsea Dagger een paar jaar eerder.
quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:39 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Zolang er een videocamera bij staat vind ik het best . . .![]()
010 Speelt morgen toch pasquote:Op zaterdag 18 december 2010 21:39 schreef -Hans- het volgende:
Gvd 'gewoon' even een 0 - 2 voorsprong uit handen geven.
Er valt weinig te pesten met het geluid van deze sneue laptop. Nog niet eens mijn zusje, vermoed ik, die op dezelfde verdieping op haar kamer zit.quote:
Ook als het Erica Terpstra is?quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:39 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Zolang er een videocamera bij staat vind ik het best . . .![]()
De bewuste reportage staat ook al online: http://seriousrequest.3fm.nl/page/10_audionieuws/5348252 nummertje 16.quote:
ah, dat wist ik niet. maar ach, ik denk, ik leg het even uit. zo ben ik. sympathiek, behulpzaam, lekker en beschiedenquote:Op zaterdag 18 december 2010 21:39 schreef CindieY het volgende:
[..]
Mja, ja, weet ik. Luister ook al jarenMaar toch, maar toch.. is het niet zoals een aantal jaren geleden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |