Jij dacht natuurlijk aan die nacht met Katja..quote:
SSTTquote:Op zaterdag 18 december 2010 21:29 schreef peaceman het volgende:
[..]
Jij dacht natuurlijk aan die nacht met Katja..
Denk dat zo'n actie best veel geld op zou leveren...quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:30 schreef Waalwijker het volgende:
En wanneer komt het moment dat Katja d'r tieten laat zien?
Als jij net wegkijkt.quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:30 schreef Waalwijker het volgende:
En wanneer komt het moment dat Katja d'r tieten laat zien?
Vanavond een boeiende Zemblaquote:Op zaterdag 18 december 2010 21:31 schreef borisz het volgende:
*newsflash* Het is gedaan met don't ask don't tell
Rimbimbimbimbimbimbimbimbimbim Tjibbe!quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:30 schreef 3rdRock het volgende:
GOED NIEUWS!
TJIBBE KOMT VANAVOND LANGS!!!!!!
tleemhuis Tjitse Leemhuis
@
@3rdrocknl Ik ben er vanavond even en later in de week.
nee, moet ik nog heen......ff kijken of ie aankomende week in mn schema pas. Ook New Kids en Narnia wil ik nog zien..quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:31 schreef -Hans- het volgende:
Rock heb jij THE NEXT THREE DAYS al gezien?
Druk schema zegquote:Op zaterdag 18 december 2010 21:32 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, moet ik nog heen......ff kijken of ie aankomende week in mn schema pas. Ook New Kids en Narnia wil ik nog zien..
TURBOOOOOOOquote:Op zaterdag 18 december 2010 21:32 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, moet ik nog heen......ff kijken of ie aankomende week in mn schema pas. Ook New Kids en Narnia wil ik nog zien..
*stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp*quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]
TURBOOOOOOO![]()
DJ PAUL DJ PAUL
*stamp stamp stamp*
Tip van de dag: bier, kaasblokjes+mosterd en chips.quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:32 schreef Diaan73 het volgende:
Goh, ik zou toch bijna vergeten om ook nog wat te drinken... even dit afluisteren en dan maar eens wat drinken pakken. En wat lekkers.
En... pizza.quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:33 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Tip van de dag: bier, kaasblokjes+mosterd en chips.
Doe mij ook eens wat...quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:32 schreef Diaan73 het volgende:
Goh, ik zou toch bijna vergeten om ook nog wat te drinken... even dit afluisteren en dan maar eens wat drinken pakken. En wat lekkers.
Hé wat toevallig, ik ook.quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:33 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Iemand die hier alleen is met SR.
quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:33 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
*stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp*
Kuddedier.quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:33 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Iemand die hier alleen is met SR.
Ik hou het nu even bij (oud bruin) bier, tonijn met toastjes en chips denk ik.quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:33 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Tip van de dag: bier, kaasblokjes+mosterd en chips.
3rdRockquote:Op zaterdag 18 december 2010 21:33 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
*stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp*
quote:
Blof vs New Kdsquote:
Nee, een whisky.quote:
Goed bezig! Enjoyquote:Op zaterdag 18 december 2010 21:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik hou het nu even bij (oud bruin) bier, tonijn met toastjes en chips denk ik.
Blof is anders vrij heftig slecht.quote:
Hou je wel wat over voor mij?quote:
Ow ja...quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, een whisky.
Maar laat maar, als ik op jou moet wachten..
Heb zelf al een Isle Of Jura Prophecy gepakt...
Kanyequote:Op zaterdag 18 december 2010 21:36 schreef alors het volgende:
Nou ik kan meteen weer terugzappen naar Kanye West... Blof
Zo zonde, anthems moeten bij SR spontaan ontstaanquote:Op zaterdag 18 december 2010 21:36 schreef Qunix het volgende:
[..]
Zal je nog véél horen omdat anthem.
Er zit nog een erg aangrijpende tussen, over een kind dat door de oma maar gewoon onder een aantal dekens is gelegd omdat ze het simpelweg niet meer weet en hij dus eigenlijk dood ligt te gaan daar...quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
Geen schokkend fragment van Corton.
Theme song hequote:Op zaterdag 18 december 2010 21:36 schreef Krambo het volgende:
Dit nummer gaan we nog vaak horen komende week ben ik bang
Succes met Kromkampquote:Op zaterdag 18 december 2010 21:35 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Succes met Mido hè. En Atouba. En Ooijer.
Helaas wel... heb hem al teveel gehoord ook. En toch .... ga je ook nog meezingen. En een vrouw die zingt: ik sta wijdopen voor je klaar klinkt toch echt niet..quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:36 schreef Qunix het volgende:
[..]
Zal je nog véél horen omdat anthem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |