Katja staat al bijna wijd open.quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
De frase wijd open vind ik op zich geen probleem als het over vrouwen gaat, maar ja, blof verziekt de sfeer al snel...
QFTquote:Op zaterdag 18 december 2010 21:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
och, nederlandstalig is niet altijd erg. maar die quasidiepzinnige troep van blof wel. na Liefs uit Londen hadden ze moeten stoppen imho
nederhopquote:Op zaterdag 18 december 2010 21:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
och, nederlandstalig is niet altijd erg. maar die quasidiepzinnige troep van blof wel. na Liefs uit Londen hadden ze moeten stoppen imho
Gun het Ron Jans wel. Voor de rest... Wil het niet wetenquote:
Ik vind in muziek de Nederlandse taal nooit zo lekker uitpakken als Engels (en dat van een docent Nederlands in spéquote:Op zaterdag 18 december 2010 21:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Nou ja, te wijd is ook niks hequote:Op zaterdag 18 december 2010 21:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
De frase wijd open vind ik op zich geen probleem als het over vrouwen gaat, maar ja, blof verziekt de sfeer al snel...
quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:45 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Hop hoort in bier thuis, niet op de radio
Nee hoor, hiphop kan geweldig zijnquote:Op zaterdag 18 december 2010 21:45 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Hop hoort in bier thuis, niet op de radio
quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Katja staat al bijna wijd open.
leve fontanellen!quote:
t voordeel voor mij is dat ik het makkelijker verstaquote:Op zaterdag 18 december 2010 21:45 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik vind in muziek de Nederlandse taal nooit zo lekker uitpakken als Engels (en dat van een docent Nederlands in spé)
Op het feit dat ze zit na dan, ja.quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Katja staat al bijna wijd open.
Alles met te is niet leuk.quote:
tepels?quote:
Ach gos blijft je ook niks bespaartquote:Op zaterdag 18 december 2010 21:44 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Gun het Ron Jans wel. Voor de rest... Wil het niet weten. Atm is de basketbalderby van het Noorden bezig. Friesland staat met nog 40 seconden te spelen 4 punten voor
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |