Kijk, als er een camera bijstaat wil nog niet zeggen dat ik het ook wil zien . . .quote:
Kan je de shifts al vrijgeven?quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:41 schreef Sirolf het volgende:
Ik zie al een geweldige volgende plaat aan komen, na deze ook best goede plaat van Frankie Goes To Hollywood!
Dat kan niet. Hij is de spray vergeten.quote:
Netjes hoorquote:Op zaterdag 18 december 2010 21:41 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ah, dat wist ik niet. maar ach, ik denk, ik leg het even uit. zo ben ik. sympathiek, behulpzaam, lekker en beschieden
Ik ben er wel blij mee eerlijk gezegdquote:Op zaterdag 18 december 2010 21:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Correct, maar vanavond stond Excelsior - FC Groningen op het programma.
4-0quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:39 schreef -Hans- het volgende:
Gvd 'gewoon' even een 0 - 2 voorsprong uit handen geven.
Hij had nog wel wat onder z'n oksels gespoten vanochtend.quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:42 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat kan niet. Hij is de spray vergeten.
quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:43 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Hij had nog wel wat onder z'n oksels gespoten vanochtend.
6-10 gielquote:
Kan ik mij wel voorstellenquote:Op zaterdag 18 december 2010 21:42 schreef Seam het volgende:
[..]
Ik ben er wel blij mee eerlijk gezegd
De frase wijd open vind ik op zich geen probleem als het over vrouwen gaat, maar ja, blof verziekt de sfeer al snel...quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:42 schreef CindieY het volgende:
[..]
Netjes hoorVond die van Rigby van vorig jaar overigens wel lekker, genoten op de Grote Markt in Grunn toen. Maar deze van Blof.. Kweenie, de muziek klinkt opzich lekker, maar dan dat Nederlandse gebler er over.. Nee, ik heb niks met Nederlandstalig. En al helemaal niet met teksten als wijd open
och, nederlandstalig is niet altijd erg. maar die quasidiepzinnige troep van blof wel. na Liefs uit Londen hadden ze moeten stoppen imhoquote:Op zaterdag 18 december 2010 21:42 schreef CindieY het volgende:
[..]
Netjes hoorVond die van Rigby van vorig jaar overigens wel lekker, genoten op de Grote Markt in Grunn toen. Maar deze van Blof.. Kweenie, de muziek klinkt opzich lekker, maar dan dat Nederlandse gebler er over.. Nee, ik heb niks met Nederlandstalig. En al helemaal niet met teksten als wijd open
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |