PAMPERS!quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik moet pissen maar ik wil niks missen.
Nee, de plaat was blijkbaar iets te snel als nowplaying aangemerkt. Ze zullen hem wel stiekem al ergens gestart hebben ofzo om klaar te zetten.quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:47 schreef CindieY het volgende:
Hoort het nummer er al te staan voordat ie begint of ligt het geluid achter als je de tv-stream via internet koekeloert?
dat zag ik Frank D vanmiddag vaak doen zeg!quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:47 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee, de plaat was blijkbaar iets te snel als nowplaying aangemerkt. Ze zullen hem wel stiekem al ergens gestart hebben ofzo om klaar te zetten.
Grote of kleine punten?quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:48 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Twee punten om precies te zijn.
quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:48 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ken dit nummer niet, en ik hoef hem eigenlijk ook niet weer te horen.
Mooi. Had me graag laten verrassen door deze plaat, maar zag em al staan voordat ie gedraaid werd.quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:47 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee, de plaat was blijkbaar iets te snel als nowplaying aangemerkt. Ze zullen hem wel stiekem al ergens gestart hebben ofzo om klaar te zetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |