Wil je zelf ook in de openingspost? Voeg je zelf dan toe:quote:Fok-ID = PSN
Chaos-Zero = MoodChange
Repeating = Sjorskee
Sosuacafe = NL-SosuA-
Mr-green = aaaido
TDM = JJmky20
trance_fan = nalyu
Rike = RiKe456
BoyGenius = RDR-Fanatic
DeeBee = Tehdas
gamefreek = geemfriek
Toempf = Toempf
Auti = nurspekkie
JJH = JJH1985
Mystikvm = Mystikvm
Skipper26 = soofvic
delano.888 = Dx11
woessie = woessie12
DDDDDaaf = Daaf_de_Raaf
J. Clarkson = evil_tuinhekje
IrishBastard = Boemeltje
Bedaarten = wookielover1
DutchErrorist = jojojoost
Black-Hole = jileen
Nils7 = vanillaNL
Rainesz = Rainesz
R_B = Ro_Bu
Sideshowbobbie = Sideshowbobbie
Qunix = PMKnl
kreuk050 = KREUKNEUS
Edwin1984 = Edwin1984
Icefire1971 = icefire-nl
Meike26 = YukinoSuzuka
dekkered = kogelvoer
janrad = Crashtestnl
Maver24 = dutch-devil
neggix = neggix
SanAnt = ghpeet
Don-Leon = LPopkema
Saekerhett = Saekerhett
PoederSuikerPoeder = vecht
NeonPanda = SorayaNL
beetotheizzo = ben071
Mindstate= MindstateNL
SonicVolcano = SonicVolcano
Ricard0j = Vash_NL
Rio = MisterRio
LightLuke = LightLuke92
Scharrel-hagelslag = Melluk
Unknowd = Pietskie-B
Made77 = made_77
cheqy = Cheqy
fake-flamingo = Fake-Flamingo
67Impala = Munn1k
mgeelen = Mr_Mister_38
killurz= killurz
Slechte fipoquote:
quote:Op zaterdag 18 december 2010 17:07 schreef Kreator het volgende:
Iemand trouwens nog tips voor een topwagen? Ik moet de classic supercar en die andere gt dinges nog uit de pro reeks... maar ik kan dus wel nu in de expert reeks en ik ben level 21 met 1.2 miljoen. Welke bakken moet ik voor gaan sparen, zodat ik die races wat simpeler kan rijden?
Corvette ZR1 (C6) RM '09 - Cr. 184,800,quote:
Ja, maar die heb ik al. Megafrustrerend rijden vind ik, tegen echte LM cars... je bent wel sneller, als je perfect rijdt, maar bij elk foutje flipt die auto de pan uit.quote:Op zaterdag 18 december 2010 17:26 schreef RSHOW het volgende:
Corvette ZR1 (C6) RM '09 - Cr. 184,800,
Zet wel de racemodification er op.
Zachte race banden, en bij tuning kijken of alle onderdelen zijn geïnstalleerd (kwam er zelf pas laat achter dat dit niet zo was)
Met deze bak win je zo goed als alles.
Ik zit hier al de hele namiddag met hetzelfde probleem.quote:Op zaterdag 18 december 2010 17:27 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, maar die heb ik al. Megafrustrerend rijden vind ik, tegen echte LM cars... je bent wel sneller, als je perfect rijdt, maar bij elk foutje flipt die auto de pan uit.
Downforce (bij carrosserie) op max zetten.quote:Op zaterdag 18 december 2010 17:27 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, maar die heb ik al. Megafrustrerend rijden vind ik, tegen echte LM cars... je bent wel sneller, als je perfect rijdt, maar bij elk foutje flipt die auto de pan uit.
Ja, n00b. Je moet ook wel ABS op 1 zetten ipv uit. Dat scheelt nogal...quote:Op zaterdag 18 december 2010 17:27 schreef Kreator het volgende:
[..]
Lol, iedereen kan die Nascar gewoon winnen toch?quote:Op zaterdag 18 december 2010 17:38 schreef RSHOW het volgende:
Wie wil er Ruilen?
Ik heb een Nascar auto (t.w.v. 500.000) met 0 km op de teller.
Tegen een getunde lambo gallardo bijvoorbeeld.
Jahaaa. Maar ik was zo handig om er al 1 te kopen. Dus nu heb ik er 2.quote:Op zaterdag 18 december 2010 17:57 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Lol, iedereen kan die Nascar gewoon winnen toch?
Plus dat je hem voor latere cups nog nodig hebt in extreme he (just saying...)?
Die lambo's zijn goed te betalen toch?quote:Op zaterdag 18 december 2010 18:11 schreef DeeBee het volgende:
Ow, ja dan kan je er wel eentje verpatsen inderdaad...
Maar nee, ik hoef niet nog zo'n knaken Nascar, eentje is wel genoeg... En zo duur is een Lambo ook weer niet toch?
Nee idd. Ik hoop er iemand een plezier mee te doen. Daarom stel ik ook die lambo voor, die heb ik nog niet en is ook niet duur.quote:Op zaterdag 18 december 2010 18:11 schreef DeeBee het volgende:
Ow, ja dan kan je er wel eentje verpatsen inderdaad...
Maar nee, ik hoef niet nog zo'n knaken Nascar, eentje is wel genoeg... En zo duur is een Lambo ook weer niet toch?
Ik heb de Ferrari F1 '10 gekocht, maar nog mee gereden. Ben nu nog druk bezig met endurance.quote:Op zaterdag 18 december 2010 18:13 schreef Edwin1984 het volgende:
[..]
Die lambo's zijn goed te betalen toch?
Waarmee kun je zo'n F1 car winnen / verdienen?
Die dingen zijn belachelijk duur, en zo geweldig lijkt het me nou ook weer niet om al mijn geld aan op te maken
Ik neem aan dat het om de ZR1 gaat. Als je die eerst full hebt upgradet en daarna de Race Modificatie, moet je even naar je tuning kijken. Tijdens het maken van de Race Modificatie worden standaard onderdelen gebruikt. Ik had daar ook last van en heb alle upgrades weer aangevinkt dan wel geïnstalleerd, zit nu op 918PK.quote:Op zaterdag 18 december 2010 14:59 schreef Kreator het volgende:
Heeft je Corvette 861 PK, "upgrade" je hem naar Racespec, issie ineens weer 700pk.Wtf...
En misschien snap ik het ook nog niet helemaal maar ik win like the wind ook niet met die corvette.
Oh en bij de Rally special had ik net een bug. De gast voor mij, ging vol in de achteruit bij de start..
Schade is daar niet aan gerelateerd.quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:17 schreef IrishBastard het volgende:
Los daarvan krijg je door die klote aanrijdingen van dat kutvolk ook nog eens bakken schade aan je auto. Door een door AI veroorzaakte spin kan ik nu 200k aftikken om de carrosserie te herstellen
Waaraan dan wel? Of beter gezegd, hoe kom ik dan aan die schadequote:Op zaterdag 18 december 2010 19:22 schreef rycemasta het volgende:
[..]
Schade is daar niet aan gerelateerd.
Wa veur ene?quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:10 schreef Repeating het volgende:
Zoals installeren van een nieuwe tv
Nee, want je komt niet in A-Spec of B-Spec menu met een F1 auto.quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:09 schreef DeeBee het volgende:
Kan je hem ook niet eens in dat laatste championship gebruiken in extreme?
Want daar kan je de Formula GT wel gebruiken in ieder geval...
Pikes Peak spec auto's zijn baasjes hoorquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:28 schreef DeeBee het volgende:
Echt een idiote bak trouwens die Escudo, kost echt ~ 3M ook.
Endurance hoef je niet naar om te kijken omdat ze elkaar afwisselen, als je er maar 1 selecteerd dan gaat ie na 30 ronden suffen.quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:10 schreef DeeBee het volgende:
Nordschleife moet je denk wat AMG challenges halen om die vrij te spelen in arcade...
Verder moet je die B-spec drivers zeker in het begin een beetje managen, die van mijn zijn nu class 21, 22, 24, 25 en 27 of zo en rijden alles ongeveer op een hoop.Als ik ze 'micro-manage' van minuut tot minuut helemaal, maar ook wel als ik ze endurance races laat doen zonder enige instructie...
Voeg mij maar toe (zelfde naam als FOK)quote:Op zondag 19 december 2010 00:18 schreef TheNeptune het volgende:
Kan iemand mij een Ferrari lenen voor die La Festa Cavallino?
Okay! Ik zal je ff adden. (Via PSN neem ik aan)quote:Op zondag 19 december 2010 00:36 schreef RSHOW het volgende:
[..]
Voeg mij maar toe (zelfde naam als FOK)
Dan leen ik je er één.
Jij ziet straks een soort van sterretje staan bij het tab blad community. Daar kan je hem accepteren en naar je toe halen.quote:Op zondag 19 december 2010 00:52 schreef TheNeptune het volgende:
[..]
Okay! Ik zal je ff adden. (Via PSN neem ik aan)
Ik heet StevanoH
Waar kan ik precies die auto ''accepteren'' dan? Want is voor mij de eerste keer dit.
Mooi. De optie aan vriend geven moet je selecteren om hem weg te geven.quote:Op zondag 19 december 2010 01:05 schreef TheNeptune het volgende:
Got em! Zal ff de race doen en dan teruggeven. Gaat gewoon via Garage en dan delen met vriend toch?
Okay!quote:Op zondag 19 december 2010 01:13 schreef RSHOW het volgende:
[..]
Mooi. De optie aan vriend geven moet je selecteren om hem weg te geven.
Prima, tis geen gemis hoor. Ik heb hem momenteel niet nodig.quote:Op zondag 19 december 2010 01:21 schreef TheNeptune het volgende:
[..]
Okay!
Heb even een foto ook gemaakt van deze beauty, rijd erg lekker!
Is het goed als ik de MR Sports CUP nog even finish en dan de auto zal terugsenden? Als het geen groot gemis is tenminste!
Heb hem inmiddels teruggegeven, hartelijk dank! Auto rijdt erg fijn!quote:Op zondag 19 december 2010 01:48 schreef RSHOW het volgende:
[..]
Prima, tis geen gemis hoor. Ik heb hem momenteel niet nodig.
Dan zijn er 2 nummer 26, want die was er namelijk al. Snap alleen niet dat dit topic de ene keer in "games en consoles" staat en de andere keer in "playstation". Kunnen we niet consequent zijn en het in "playstation" houden?quote:Op zondag 19 december 2010 02:44 schreef nero7 het volgende:
WTF is er met deel 26 gebeurt? Ik open een nieuw topic en dit ligt nog open
Dat is gek. Downforce volledig omhoog schroeven helpt enorm. Racespec en dan alles weer aanvinken wat je al had gekocht. Race soft banden. Dan win je wel. Ik wel tenminste, vrij makkelijk ook.quote:Op zondag 19 december 2010 06:53 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
Like the wind wil maar niet lukken met die corvette. Al van gisteren middag mee bezig zonder succes (wel geslapen ondertussen natuurlijk)
Waar heb jij het over, knul.quote:Op zondag 19 december 2010 08:37 schreef beetotheizzo het volgende:
Wel apart dat nero7 op 14 december een nieuw topic start, maar een foutje maakt met de telling, en Mister J-Lo op 18 december ook een topic start alleen dan met de juiste telling ipv even het foutje door te geven.
Je hebt lopen slapen. Maar dat had jezelf ook wel kunnen weten als er maar in 3 dagen tijd 11 reacties in dat topic zijn geplaatst. Gran Turismo 5 #26 Heb jij ook een Veyronquote:Op zondag 19 december 2010 02:44 schreef nero7 het volgende:
WTF is er met deel 26 gebeurt? Ik open een nieuw topic en dit ligt nog open
Relaxt manquote:Op zondag 19 december 2010 11:28 schreef SonicVolcano het volgende:
[ afbeelding ]
Vond dit wel een mooieVeel details.
Zet je downforce op max, en het zou moeten lukken.quote:Op zondag 19 december 2010 10:31 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
De snelheid van de corvette is het probleem inderdaad niet, ik kan volgen. De A.I. ziet me alleen liever langs de baan dan er op.
(Ben nu met Bspec de roadster race aan het doen voor die mazda, kijken of het daar mee lukt.)
die mazda heeft heel wat minder pk dan de andere in like the wind, las ergens anders dat mensen die race ook met die auto wonnen. lijkt me ondoenbaar.
Mijn B-speccer is een kneus op straatcircuits, voor de rest kan ik mijn coureur rustig zijn gangetje laten gaan.. met een minoltaquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:50 schreef Auti het volgende:
Iedereen noemt hun B-speccer een kneus, maar je moet hem toch echt zelf de orders geven.
Het wordt ook steeds lastiger, het is geen automatische cashmachine. Die kneus stuurt die auto en JIJ stuurt die kneus. Ik heb een verdomd goede chauffeur, maar als ik hem niets zeg dan raakt hij na 5 rondjes wel in een sukkelgangetje, en slim is hij niet. Dat gedeelte moet jij dus als manager doen.
Koop een Premium Lexus voor DTM en gebruik de minolta voor SuperGT of pak een Xanavi Nismo GT-Rquote:Op zondag 19 december 2010 12:26 schreef Kreator het volgende:
Mijn volgende races zijn DTM en Japans SuperGT. Moet ik die kopen (zo ja waar) of winnen (zo ja waar)..
Ik heb ondertussen 3 miljoen...en dat praktisch zonder B-spec.
Dat is een heel oud topic, dubbelop en had al lang op slot moeten zijn.quote:Op zondag 19 december 2010 16:46 schreef delano.888 het volgende:
Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej
Na de premium vitz gekocht te hebben, 10.000 aan upgrades uit gegeven te hebben, en heeel vaak overnieuw geprobeerd hebben.
Eindelijk de vitz race gewonnen![]()
PS: waarom 2 topics?
Gran Turismo 5 #26 Waar stieren vliegen
Vitz race vond ik nog wel eenvoudig.quote:Op zondag 19 december 2010 16:58 schreef delano.888 het volgende:
Jullie ook de Vitz race gehaald?
Eigenlijk bedoel ik: zijn jullie net zo moeilijk als ik dat je alles op goud MOET halen van jezelf?
Yep, het MOET. Van mijzelf danquote:Op zondag 19 december 2010 16:58 schreef delano.888 het volgende:
Eigenlijk bedoel ik: zijn jullie net zo moeilijk als ik dat je alles op goud MOET halen van jezelf?
Vitz was eigenlijk een eitje.quote:Op zondag 19 december 2010 16:58 schreef delano.888 het volgende:
Die A-spec races zijn allemaal vrij simpel om te doen als je net als ik als een mongool iedereen opzij beukt en voor de eerste bocht eerste staat. En het feit dat er nauwelijks restricties zijn waardoor je iedere race met een dikke supercar kan rijden. Alleen bij Extreme zit ik nu een beetje vast.quote:Op zondag 19 december 2010 16:58 schreef delano.888 het volgende:
wtf moet je nou in godsnaam met een panda ?quote:Op zondag 19 december 2010 17:49 schreef DutchErrorist het volgende:
Als iemand nog een Fiat Panda of Volvo 240 ziet wil je die dan kopen voor mij?
Wat moet je niet met een panda?quote:Op zondag 19 december 2010 17:53 schreef Driepink het volgende:
[..]
wtf moet je nou in godsnaam met een panda ?
1e net zonder problemen in de 1e keer gehaald..quote:Op zondag 19 december 2010 18:00 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
De 2de race van like the wind net gewonnen, na een dag proberen. Die eerste wil helemaal niet lukken, Ik eindig of wel achterstevoren of op een te grote achterstand.
Als er iemand zo vriendelijk wil zijn om me een auto te lenen, waarmee ik die race zo snel mogelijk achter me kan laten. Laat maar horen of je nog een auto ergens voor nodig heb, heb er heel wat.
Fuck man, veel mensen roepen "gebruik de Lexus", welke lexus? Ik heb nu een Lexus LFA maar wordt steeds niet toegelatenquote:Op zondag 19 december 2010 15:22 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Koop een Premium Lexus voor DTM en gebruik de minolta voor SuperGT of pak een Xanavi Nismo GT-R
moet een of ander prototype zijn ofzo dacht ik..die lexus huppelepup prototypequote:Op zondag 19 december 2010 18:17 schreef FruitenCo het volgende:
[..]
Fuck man, veel mensen roepen "gebruik de Lexus", welke lexus? Ik heb nu een Lexus LFA maar wordt steeds niet toegelaten
wrijf het er maar inquote:Op zondag 19 december 2010 18:38 schreef delano.888 het volgende:
Oh wat is het fijn om een blokkeer knop te hebben (bij abo).
Alleen nu blijft er nauwelijks tekst over in dit topic
http://www.fok.nl/shop/abonnementen.phpquote:Op zondag 19 december 2010 18:39 schreef Driepink het volgende:
[..]
wrijf het er maar in
kost zo'n abbo ?
Doe ik vanaf nuquote:Op zondag 19 december 2010 18:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Laten we gewoon niet meer reageren. Dan voelt die zich vanzelf wel buitengesloten.
Dus ook niet meer als die wat vraagt. Vaak genoeg gewaarschuwd deze gozer.
Ehm ja doe maar voor de zekerheid, want heb afgelopen dagen vrij weinig gespeeld.quote:Op zondag 19 december 2010 18:40 schreef Driepink het volgende:
yuri.. moest je nou nog een copen ?
inmiddels zal je toch wel die van iemand anders hebben geleend lijkt me ?
is goedquote:Op zondag 19 december 2010 18:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ehm ja doe maar voor de zekerheid, want heb afgelopen dagen vrij weinig gespeeld.
Thnx
Banden?quote:Op zondag 19 december 2010 18:48 schreef delano.888 het volgende:
Wat kan ik t beste doen om de grip te verbeteren op mijn 1965 shelby? Heb m gekocht voor een aantal races maar kom nog geen 1 bocht door. Zonde om weer een andere auto te kopen, dan liever een beetje uitgeven aan tuning..
Probeer eens slip herstel in opties. Of zet je tcs hoger.quote:Op zondag 19 december 2010 18:48 schreef delano.888 het volgende:
Wat kan ik t beste doen om de grip te verbeteren op mijn 1965 shelby? Heb m gekocht voor een aantal races maar kom nog geen 1 bocht door. Zonde om weer een andere auto te kopen, dan liever een beetje uitgeven aan tuning..
Gewoon in de Corvette proberen... ABS uit...quote:Op zondag 19 december 2010 18:53 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
Wie wil mij vooruit helpen met een auto die de eerste like the wind race zonder moeite kan winnen. Laat maar weten met welke auto ik eventueel kan helpen.
Het idee om op zoek te gaan naar een echte corvette om er mijn frustratie op te uiten, is ook al in gedachten gepasseerd. Na sinds gisteren middag met die race bezig te zijn geweest, ben ik wel aan het einde van mijn geduld.
De 2de race met 0,060 sec gewonnen.
Om nog even terug te komen op mijn vraag over stuurtjes een tijd geleden. Heb er nu heel wat geprobeerd maar houd het voorlopig toch bij de controller. Heb er zelfs al aan gedacht om de aanpassingen die ik nodig zou hebben in een echte auto, toe te passen op een stuurtje voor de ps3. Maar weet nog niet of dat wel mogelijk is.
ehh... ja voor race 2 van like the windquote:Op zondag 19 december 2010 18:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Niet meer reageren jongens, we zetten Jennie gewoon bij het afval.
Driepink heb je nog ergens een auto voor nodig ofzo?
Oke man, maar het is echt moeilijk..quote:
En nu vrede op het aarde, het is tenslotte bijna kerst.quote:Op zondag 19 december 2010 19:00 schreef STING het volgende:
En weer open.
Alle offtopic reacties verwijderd.
Aightquote:Op zondag 19 december 2010 19:24 schreef STING het volgende:
Ok, en nu gaan we weer vrolijk ontopic verder
Jaaaaaaaaaaaquote:Op zondag 19 december 2010 19:53 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Aight
Is de DFGT aan te raden?
Ik begrijp eigenlijk in je ondertitel dat internet niet zo goed? Heb het aangeklikt en je internet gegeven en dan?quote:Op zondag 19 december 2010 19:55 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaa
Beste aankoop ever.
Gebruik hem ook voor PC, en ook dat werkt perfect.
Dan heb ik 1 internet erbij, dus ben ik een beetje toffer.quote:Op zondag 19 december 2010 20:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik begrijp eigenlijk in je ondertitel dat internet niet zo goed? Heb het aangeklikt en je internet gegeven en dan?
Huh haahhah ok..quote:Op zondag 19 december 2010 20:11 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dan heb ik 1 internet erbij, dus ben ik een beetje toffer.
Alleen echte bazen hebben meer dan 50 internets![]()
Lukt het ook niet met een Veyron?quote:Op zondag 19 december 2010 20:33 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
Er worden hier geen auto's meer met elkaar gedeeld? heb al enkele keren gevraagd om een auto die like the wind zonder problemen wint. Maar krijg van niemand antwoord. Behalve dan dat het moet lukken met die corvette. De eerste lukt me nog steeds niet. Laat maar weten met welke auto ik jullie een plezier kan doen, je mag die dan zelfs houden.
Thnx dit zocht ik.quote:Op zondag 19 december 2010 20:35 schreef delano.888 het volgende:
Tip voor iedereen als je een bepaalde standard car zoekt:
-Ga naar licences.
-Klik B1 aan.
-Wacht het laadscherm af.
-Klik op het knopje voor de volgende race.
-Doe dit 5x (je zit dan dus bij B6)
-Ga naar je used cars, voila, alles is vernieuwd.
De game denkt dan dat je 5 races heb gereden.
Ik zie t probleem niet, ik wil uiteindelijk toch alle auto's kopen die er zijn, dus kan geen kwaad.quote:Op zondag 19 december 2010 20:40 schreef TheNeptune het volgende:
Echt drama dat je voor sommige races een auto apart weer moet aanschaffen terwijl je er daarna toch weer niets mee doet.. Net zoals die Light Weight Cup.. Heb een Subaru uit 58' ofzo maar dat ding schiet niet vooruit dus kan ik weer een andere aanscahffen voor deze race.. Frustrerend :p
Hier heb ik veel aan gehad.quote:Op zondag 19 december 2010 20:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Met welke auto kan ik die Gran Turismo All Stars kampioenschap winnen uit Expert.
Liefst een auto die je kan winnen in plaats van kopen.
Volgens mij moet je bij B5 eruit. De keren dat je een laadscherm krijgt, gaat een gamedag voorbij.quote:Op zondag 19 december 2010 20:35 schreef delano.888 het volgende:
Tip voor iedereen als je een bepaalde standard car zoekt:
-Ga naar licences.
-Klik B1 aan.
-Wacht het laadscherm af.
-Klik op het knopje voor de volgende race.
-Doe dit 5x (je zit dan dus bij B6)
-Ga naar je used cars, voila, alles is vernieuwd.
De game denkt dan dat je 5 races heb gereden.
Nope, als je dat doet blijven er 4 auto's hetzelfde, ik heb het getest.quote:Op zondag 19 december 2010 20:48 schreef rycemasta het volgende:
[..]
Volgens mij moet je bij B5 eruit. De keren dat je een laadscherm krijgt, gaat een gamedag voorbij.
Die moet je eerst unlocken met de AMG challengesquote:Op zondag 19 december 2010 20:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Waar staat trouwens de Ring in het geheel bij oefenen? Want volgens mij staat daar alleen die kleine ring erin.
De european classic kan je het beste doen met de Toyota 7, die win je ergens in extreme.quote:Op zondag 19 december 2010 19:13 schreef delano.888 het volgende:
Welke auto's kan ik het best kopen voor de japanse classics en de european classics? Kan serieus niks vinden in de used card..
Is er iets waar ik naar uit moet kijken? Of is er iets premium te koop?
Ik zit nu in beginner, en wil pas naar amateur gaan als ik de beginner af heb.quote:Op zondag 19 december 2010 20:58 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
De european classic kan je het beste doen met de Toyota 7, die win je ergens in extreme.
Tsjaa.. beetje jammer. Ik heb gewoon de beginner gedaan tot hoever ik kon, de amateur tot hoever ik kon en zo door. Heb ondertussen beginner, amateur en professional al af.quote:Op zondag 19 december 2010 21:01 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik zit nu in beginner, en wil pas naar amateur gaan als ik de beginner af heb.
Waarom? Daarom
Haha.quote:Op zondag 19 december 2010 21:01 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Waarom? Daarom
Met een Veyron B-spec beginner..quote:Op zondag 19 december 2010 21:25 schreef no1uknow het volgende:
Wat me tot nu toe heel erg opvalt bij de beginner en amateur races is dat als je je vereiste auto hebt, deze vervolgen een beetje tuned (stage 1 motor en turbo, sport inlaat/uitlaat en dat soort kleine dingen) dat je de races met het grootste gemak wint. Hebben jullie dat ook een beetje?
Oh wacht die beginner events kan je wel met een andere auto doen, ik dacht dat je het over die op expert had.quote:Op zondag 19 december 2010 21:01 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Waarom? Daarom
Daar doelde ik niet helemaal opquote:Op zondag 19 december 2010 21:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Met een Veyron B-spec beginner..
Ja i know.. beetje jammer idd.quote:Op zondag 19 december 2010 21:29 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Daar doelde ik niet helemaal opNiet zo extreem, maar bijvoorbeeld de MX-5 cup in de amateur races. Ik heb zo'n Roadster NC '07 gekocht, 60 PK erbij gegooid en ik sta na 2 bochten al eerste..
Ja dat merk ik ook, neem ook die reclame die ze maken op TV. Die reclame laat GT5 overkomen als een soort nieuwe Burn Out in plaats van een echte race simulator..quote:Op zondag 19 december 2010 21:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja i know.. beetje jammer idd.
Weet je waarom? De moeilijkheidsgraad is er af gegaan waardoor meer mensen een spel zoals dit kopen wat weer resulteert in betere verkoop cijfers.
Tegenwoordig gebeurt dit bij veel spellen.
De Furai owned de Zonda soberzo. Daarnaast doe ik niet aan 3rd person, alleen bumpercam, roofcam en cockpit viewquote:Op zondag 19 december 2010 21:32 schreef Meike26 het volgende:
Mijn B-spec slaafje is echt heel gehoorzaam (nu level 18) en rijd race na race als eerste over de streep. Nu 76 van de 91 (vooral in het begin wat races verloren) gewonnen.
Trouwens, waarom zijn mensen zo lyrisch over de Mazda Furai ? Ik heb hier gister even mee gereden en hij ligt wel lekker op de weg hoor, maar de Zonda R is so much beter !! En die Furai is standaard + als je er een cup race mee gaat houden in "oefenen", dan kijk je tegen die achterzijdes van de Furai's aan en die zijn echt lelijk
Ze hadden dat met die licenses gewoon moeten laten zoals het was !! Nu met die levels is het ook meer arcade. Met die licenses is het toch ook realistischer, dat je je racelicentie haalt voor bepaalde klasses is imo veel beter dan het bij elkaar scoren van Shell-zegeltjes naar het volgende boekje/levelquote:Op zondag 19 december 2010 21:31 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ja dat merk ik ook, neem ook die reclame die ze maken op TV. Die reclame laat GT5 overkomen als een soort nieuwe Burn Out in plaats van een echte race simulator..
Ja inderdaad, wat dat betreft waren GT3 en 4 gouwe tijdenquote:Op zondag 19 december 2010 21:37 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Ze hadden dat met die licenses gewoon moeten laten zoals het was !! Nu met die levels is het ook meer arcade. Met die licenses is het toch ook realistischer, dat je je racelicentie haalt voor bepaalde klasses is imo veel beter dan het bij elkaar scoren van Shell-zegeltjes naar het volgende boekje/level
van lvl 23 naar 25 voor endurance gewoon paar keer die oval en dan heb je nog een leuk zakcentje ookquote:Op zondag 19 december 2010 21:37 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Ze hadden dat met die licenses gewoon moeten laten zoals het was !! Nu met die levels is het ook meer arcade. Met die licenses is het toch ook realistischer, dat je je racelicentie haalt voor bepaalde klasses is imo veel beter dan het bij elkaar scoren van Shell-zegeltjes naar het volgende boekje/level
ik gebruikte een xsara rally car, tot 349pk getunedquote:Op zondag 19 december 2010 21:41 schreef no1uknow het volgende:
Help even, wat is een goede auto voor de Gran Turismo Rally (die special) amateur? Dus tot 350 pk..
stond toevallig in mn used cars..quote:
Renault Clio V6quote:Op zondag 19 december 2010 21:44 schreef no1uknow het volgende:
Na, bedankt voor het aanbod ik waardeer het echt maar ik wil alles op 'eigen kracht' doen.
Indicatie of het een koele kikker of een heethoofd is.quote:Op zondag 19 december 2010 21:46 schreef delano.888 het volgende:
Weet iemand wat het balkje onder de naam van de driver in b-spec is (van blauw tot rood gaat die)
Kan je me de zekerheid geven dat ik daar terreinbanden onder kan knallen als ik die (nieuw) koop? Wel een leuke bak.quote:
rustig (blauw)quote:Op zondag 19 december 2010 21:46 schreef delano.888 het volgende:
Weet iemand wat het balkje onder de naam van de driver in b-spec is (van blauw tot rood gaat die)
dat kan,quote:Op zondag 19 december 2010 21:50 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Kan je me de zekerheid geven dat ik daar terreinbanden onder kan knallen als ik die (nieuw) koop? Wel een leuke bak.
np manquote:Op zondag 19 december 2010 21:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Driepink ik heb je auto backa gestuurd. Thnx man!
Je kunt de Loeb challenge proberen op goud te halen, dan win je een C4 WRC.quote:Op zondag 19 december 2010 21:41 schreef no1uknow het volgende:
Help even, wat is een goede auto voor de Gran Turismo Rally (die special) amateur? Dus tot 350 pk..
Ja hoor daar heb ik ook rallies mee gedaan... Prachtige bak.quote:Op zondag 19 december 2010 21:50 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Kan je me de zekerheid geven dat ik daar terreinbanden onder kan knallen als ik die (nieuw) koop? Wel een leuke bak.
Rally is echt makkelijk als je het door hebt... Zet alle assists uit behalve ABS... Rem niet te laat, drift door de bochten om verder af te remmen en om te zorgen dat je banden blijven draaien (Loebes auto komt echt langzaam op gang)quote:Op zondag 19 december 2010 22:19 schreef FruitenCo het volgende:
Het racen gaat wel, maar het rally rijden is echt naadje bij mij, ik kan niet eens brons halenZojuist Like the wind en dat Amerikaanse kampioenschap gedaan in de Extreme races, appeltje eitje
.
Bedankt voor de tip, ik zal het morgen proberen!quote:Op zondag 19 december 2010 22:21 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Rally is echt makkelijk als je het door hebt... Zet alle assists uit behalve ABS... Rem niet te laat, drift door de bochten om verder af te remmen en om te zorgen dat je banden blijven draaien (Loebes auto komt echt langzaam op gang)
Een Celica.quote:Op zondag 19 december 2010 22:57 schreef BijtendeMuis het volgende:
Herinneren jullie je allereerste bak nog?
Niet echt aanbiedingen. Maar 50 eurie is dit spel wel waard imo.quote:Op zondag 19 december 2010 23:15 schreef snellehenk het volgende:
Weet iemand of er nog een (web)winkel is die een leuke aanbieding heeft van gran turismo 5 ?
Toyota Starletquote:Op zondag 19 december 2010 22:57 schreef BijtendeMuis het volgende:
Herinneren jullie je allereerste bak nog?
http://www.budgetgaming.nl/game-profile/gran+turismo+5_PS3.htmlquote:Op zondag 19 december 2010 23:15 schreef snellehenk het volgende:
Weet iemand of er nog een (web)winkel is die een leuke aanbieding heeft van gran turismo 5 ?
Oefenen oefenen man, heb sector 1 en 2 tot nu toe op goud gekregen, verder heb ik daar even een pauze genomen omdat het aardig frustrerend is.quote:Op zondag 19 december 2010 23:39 schreef TheNeptune het volgende:
Wtf die AMG challenges zijn never op goud te halenBij de 1e met die oude 300 SL Coupe blijf ik steeds op zilver hangen..
Lukt mij ook niet.quote:Op zondag 19 december 2010 23:39 schreef TheNeptune het volgende:
Wtf die AMG challenges zijn never op goud te halenBij de 1e met die oude 300 SL Coupe blijf ik steeds op zilver hangen..
Ik vind um meer op een formula 3 auto lijken dan op een F1.quote:
Lekker legit. Doe t gewoon zoals t hoort. tis gewoon oefenen en baankennis.quote:Op zondag 19 december 2010 23:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Oefenen oefenen man, heb sector 1 en 2 tot nu toe op goud gekregen, verder heb ik daar even een pauze genomen omdat het aardig frustrerend is.
p.s bij sector 1 gewoon dat grote stuk bij 28 sec afsnijden, scheelt 3 seconden ofzo.
Hoe haal je die GT-R trophy? In arcade, alles std laten en op de schleife racen?quote:Op maandag 20 december 2010 01:44 schreef Sygnus het volgende:
Even de GT-R trophy gehaald met ABS op 1 en skid recovery uit. Goed voor serieuze hartkloppingen tijdens je snelle ronde..
OMG is dat echt dat wil ik ook doenquote:
gewoon de camber absurd hoog zetten. Dempers op 0 en veren ook. Zou moeten werken lijkt me.quote:Op maandag 20 december 2010 01:48 schreef delano.888 het volgende:
[..]
OMG is dat echt dat wil ik ook doen
300SL in regen heb ik ook alles goud. Met stuur, maar met de DS net zo haalbaar. Vooral omdat je met de ds3 makkelijker uit slips komt en net ff wat sneller kan reageren met je rem en gas. Elk zn voor en nadeel.quote:Op maandag 20 december 2010 01:25 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Lekker legit. Doe t gewoon zoals t hoort. tis gewoon oefenen en baankennis.
Net zoals die ene licencetest op Tsukuba.. Door in de muur te knallen heb je m in 3 secs ofzo
Ze zijn echter gewoon legaal met de DS3 te halen. Stuurtje is makkelijker, maar ik heb ook met DS3 gehaald.
Als je sector 1 van die 300SL in de AMG challenge niet goud haalt ben je gewoon een faalhaas. van sector 2 en 4 snap ik dat ze lastig zijn, maar sector 1 is gewoon eenvoudig haalbaar.
Time Trial in arcade op de Nordschleife, standaard GT-R selecteren inderdaad.quote:Op maandag 20 december 2010 01:47 schreef nero7 het volgende:
[..]
Hoe haal je die GT-R trophy? In arcade, alles std laten en op de schleife racen?
Even proberen danquote:Op maandag 20 december 2010 01:52 schreef Sygnus het volgende:
[..]
Time Trial in arcade op de Nordschleife, standaard GT-R selecteren inderdaad.
Verder mag je gewoon met de driving aids knoeien als het goed is, moet wel op Sports Hard banden of banden met minder grip gedaan worden. Ik denk niet dat het met de comforts gaat lukken.
Dus dit kan met elke auto? Dat moet ik proberen danquote:Op maandag 20 december 2010 01:49 schreef nero7 het volgende:
[..]
gewoon de camber absurd hoog zetten. Dempers op 0 en veren ook. Zou moeten werken lijkt me.
Ik ga het straks ook proberen.quote:Op maandag 20 december 2010 01:54 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dus dit kan met elke auto? Dat moet ik proberen dan
Wat wil je, je hoeft ook niks te doen. Zet de race aan en ga eten ofzo.quote:Op maandag 20 december 2010 01:55 schreef RiKe het volgende:
Wat zijn die b-spec races verschrikkelijk langdradig!
Helemaal als je op een dood punt in het spel zit...
In de regen is ook een heel stuk makkelijker dan de droge SL challenge (imo)quote:Op maandag 20 december 2010 01:51 schreef nero7 het volgende:
[..]
300SL in regen heb ik ook alles goud. Met stuur, maar met de DS net zo haalbaar. Vooral omdat je met de ds3 makkelijker uit slips komt en net ff wat sneller kan reageren met je rem en gas. Elk zn voor en nadeel.
Dat doe ik standaard alquote:Op maandag 20 december 2010 02:00 schreef delano.888 het volgende:
Als het goed is komt er een mogelijkheid om binnenkort B-spec via pc te besturen.
Dat is dan wel weer tof, geld grinden tijdens het internetten.
Ja dat heb ik ook....+ een iMac er naast...quote:Op maandag 20 december 2010 02:00 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Dat doe ik standaard al. maar ik heb pc en ps3 op hetzelfde scherm aangesloten
Dat heb ik ook maar dan moet ik nog wel hdmi wisselen.quote:Op maandag 20 december 2010 02:00 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Dat doe ik standaard al. maar ik heb pc en ps3 op hetzelfde scherm aangesloten
http://killsometime.com/quote:Op maandag 20 december 2010 02:01 schreef RiKe het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook....+ een iMac er naast...
Ik denk dat ik niet genoeg vermaak sites weet
droog is makkelijker dan nat, vind ik.quote:Op maandag 20 december 2010 02:00 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
In de regen is ook een heel stuk makkelijker dan de droge SL challenge (imo)
Op de natte alles in 1x gedaan. Op de droge sector 2 wel meerdere keren moeten doen.
(gedaan = goud) Indien niet goud ben ik er niet tevreden over.
Ook zachte banden neem ik aan?quote:Op maandag 20 december 2010 02:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik heb die Corvette ZR1 nu race mod erop en full getuned, moet ik bij die overbrenging de snelheid op het hoogst zetten of gewoon zo laten?
Hangt ervan af. Als die zachte banden te warm worden leveren ze minder grip dan de race mediumquote:Op maandag 20 december 2010 02:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ook zachte banden neem ik aan?
hoorde net ook zoiets, dat een lvl21 coureur beter is dan een lvl30....quote:Op maandag 20 december 2010 03:53 schreef Glijdt_licht het volgende:
WTF
Ik gooi mn net nieuwe Bspec coureur K. van der Linden in de Mini challenge. Lvl 0 dus. Hij rijdt m een stuk beter dan mn lvl 10 coureur A. Vermeulen.
Precies. Ik moest 8 stages op 'difficult' en had daarna meer dan 2 minuten voorsprong. Stages die langer zijn dan 7km haal ik ze allemaal in,behalve op asfalt.quote:Op zondag 19 december 2010 22:21 schreef DutchErrorist het volgende:
Rally is echt makkelijk als je het door hebt... Zet alle assists uit behalve ABS... Rem niet te laat, drift door de bochten om verder af te remmen en om te zorgen dat je banden blijven draaien (Loebes auto komt echt langzaam op gang)
Ja, gewonnen.quote:Op maandag 20 december 2010 09:00 schreef Driepink het volgende:
goeiemorgennn! heeft iemand trouwens een Citroen GT Race Car ?
die bak is zooooooo mooi he
Waar win je die ook alweer?quote:Op maandag 20 december 2010 09:21 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ja, gewonnen.
En toevallig de Laguna Seca 200 miles mee gereden, best ok. Al is hij wel echt stukken trager dan die Minolta enzo, vooral omdat hij nogal zwaar is en aanvoelt (1200kg).
Je moet gewoon wachten tot je endurances kan doen en dan level 0 die laten doen... Gaat nog veel sneller, maakt toch niet uit of je verliest want je krijgt toch experiencequote:Op maandag 20 december 2010 10:10 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
ik ging een nieuwe B-spec coureur aan maken. Ik level 22 race starten. Mijn lvl 24 coureur als 1e coureur gezet, pitstop, die andere coureur er in. Had zoveel voorsprong dat ie met gemak won. Na 2x de race gedaan te hebben was de 2e coureur al level 10 haha
Allerlaatste championship A-spec Extreme geloof ik.quote:Op maandag 20 december 2010 10:06 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Waar win je die ook alweer?
Dat is echt supersimpel: ABS uit en je wint alles zo achter elkaar. En anders koop je er 1 voor 500k.quote:Op maandag 20 december 2010 10:18 schreef Driepink het volgende:
. en geen zin om specials op gold te halen voor een nascar >.>
Eindbaas!quote:Op maandag 20 december 2010 10:22 schreef DutchErrorist het volgende:
Wat een baas, drift zo die ring omhoog
Dat wil ik ook kunnenquote:
Ik heb een eigen houten stuur houder gemaaktquote:Op maandag 20 december 2010 10:38 schreef Kreator het volgende:
Waar maak je zo'n stuur dan vast? Ik heb mijn ps3 in de woonkamer op de tv aangesloten. Of kun je die dingen tegenwoordig op schoot houden..
Goeie link, dank... Maar wat ik nu het beste kan gebruiken voor: Historic Racing Car Cup is mij nog niet duidelijk. Moet dat met een Jaguar XJ13 Race Car '66 die je wint bij Indy 500 (Endurance Series - A-Spec) ?quote:Op zondag 19 december 2010 20:48 schreef RSHOW het volgende:
[..]
Hier heb ik veel aan gehad.
http://www.ps3trophies.or(...)es-what-car-use.html
De Lamborghini Countach LP400 '74 (deze heb je waarschijnlijk al gewonnen bij de lambo race)quote:Op maandag 20 december 2010 11:00 schreef jackson het volgende:
[..]
Goeie link, dank... Maar wat ik nu het beste kan gebruiken voor: Historic Racing Car Cup is mij nog niet duidelijk. Moet dat met een Jaguar XJ13 Race Car '66 die je wint bij Indy 500 (Endurance Series - A-Spec) ?
Hmm, die LP400 heb ik niet gewonnen zover ik weetquote:Op maandag 20 december 2010 11:19 schreef RSHOW het volgende:
[..]
De Lamborghini Countach LP400 '74 (deze heb je waarschijnlijk al gewonnen bij de lambo race)
Tune deze auto zo ver als halen kan, weight reduction plus een spoiler.
Downforce op max. Abs kun je op 1 laten staan en tractioncontrol op 1 of 2 maakt het wat makkelijker.
Let wel, het is een pittige race (vooral de eerste). Zorg dat je zo snel mogelijk op kop komt. Dit het liefst na de 2e bocht.
En dan maar hopen dat je 5 ronden lang geen fouten maakt.
Kwam er laatst één tegen. Zodra ik er weer één zie koop ik hem voor jequote:Op maandag 20 december 2010 12:35 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik zoek nog steeds een volvo 240
Even quoten voor de volgende paginaquote:Op maandag 20 december 2010 12:35 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik zoek nog steeds een volvo 240
Dank jequote:Op maandag 20 december 2010 12:46 schreef jackson het volgende:
[..]
Kwam er laatst één tegen. Zodra ik er weer één zie koop ik hem voor je
Ik meen dat ik er 1 heb, zal morgen voor je kijken...quote:Op maandag 20 december 2010 12:48 schreef delano.888 het volgende:
In dat geval, ik ben al heeeel lang op zoek naar een skyline uit 73 (r2000 ofzo)
OMG toffe fokkers hieroquote:Op maandag 20 december 2010 12:58 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik meen dat ik er 1 heb, zal morgen voor je kijken...
Historic heb ik zowel op A als B gereden met een fully tuned Cobra, zeer lastige races, maar met de Cobra zeker te doen.quote:Op maandag 20 december 2010 11:00 schreef jackson het volgende:
[..]
Goeie link, dank... Maar wat ik nu het beste kan gebruiken voor: Historic Racing Car Cup is mij nog niet duidelijk. Moet dat met een Jaguar XJ13 Race Car '66 die je wint bij Indy 500 (Endurance Series - A-Spec) ?
Gebruik gewoon die Minolta Toyota.quote:Op maandag 20 december 2010 13:23 schreef DDDDDaaf het volgende:
Heeft iemand fool proof set-ups voor de ZR1 RM, waarmee zélfs mijn B-spec faalhazen de twee races van 'Like the Wind' kunnen winnen? Of kan ik hier beter mijn Mazda Furai voor tunen?
Of een opgevoerde 787B als je die hebtquote:Op maandag 20 december 2010 13:34 schreef Kreator het volgende:
[..]
Gebruik gewoon die Minolta Toyota.
Die Minolta win je door de Nascar races op goud te winnen, geloof ik. (is wat anders dan die 7 )quote:Op maandag 20 december 2010 13:40 schreef DDDDDaaf het volgende:
Die heb ik allebei (nog) niet, die Toyota 7 wou ik mij nl. juist door mijn B-spec'ers laten bezorgen.
jeetje ben benieuwd...helaas niet thuis nuquote:Op maandag 20 december 2010 13:48 schreef SosuaCafe het volgende:
Patch 1.05 is uit.
Schijnt een soort marktplaats voor 2e hands auto's en 24h nurburgring in te zitten.
Iemand al geinstalleerd? 650mb!
Nu aan t installeren, ben benieuwd.quote:Op maandag 20 december 2010 13:48 schreef SosuaCafe het volgende:
Patch 1.05 is uit.
Schijnt een soort marktplaats voor 2e hands auto's en 24h nurburgring in te zitten.
Iemand al geinstalleerd? 650mb!
Sweet... Ben zelf helaas niet thuis maar zet hem meteen aan vanavond als ik thuis kom. Die 600 mbtjes zijn zo binnenquote:Op maandag 20 december 2010 13:54 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Nu aan t installeren, ben benieuwd.
608mb om precies te zijn.
tssssssss maar klinkt vet online occasiondealer!!quote:Op maandag 20 december 2010 13:58 schreef FlorentijnH het volgende:
nieuw: seizoensevents en online-occasiondealer.
kan ze nog niet bekijken: onderhoud aan de server
Dat klinkt echt heulll erg tofquote:
Nog 20 minuten staat erquote:Op maandag 20 december 2010 13:57 schreef jackson het volgende:
[..]
Sweet... Ben zelf helaas niet thuis maar zet hem meteen aan vanavond als ik thuis kom. Die 600 mbtjes zijn zo binnen. Installatie duurt lang of niet?
NICE!!!quote:Op maandag 20 december 2010 14:06 schreef SosuaCafe het volgende:
Hmm hij is nu klaar bij mij.
Linksonder de lounge staat seasonal events.
Daar onder online collectors dealership.
Ik weet wel dat als ik dat zou doen...mijn PS3 bij het grofvuil staat als ik thuis kom hahahaquote:Op maandag 20 december 2010 14:03 schreef IrishBastard het volgende:
Even de wederhelft gevraagd of ze de PS3 vast aanzet, dan is hij in ieder geval geinstalleerd als ik thuis kom
En een Premium Veyron SSquote:Op maandag 20 december 2010 14:10 schreef Sexy_Steve het volgende:
[..]
NICE!!!
dat er nog maar veel meer van dit soort patches mogen komen! een aantal nieuwe special events bijvoorbeeld.
en..en..en.. een leuke Escort/Sierra RS Cosworth bijvoorbeeld...
Maar jij noemt haar ook vast geen wederhelft.quote:Op maandag 20 december 2010 14:13 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Ik weet wel dat als ik dat zou doen...mijn PS3 bij het grofvuil staat als ik thuis kom hahaha
Ik wil geen premium Veyron... Geef mij maar van die premium ragbakken zoals Volvo 240, AE86, Renault 5 Turbo.. Die zijn altijd veel leuker in de praktijkquote:
Nou ja na 7 jaar toch wel bijna hoorquote:Op maandag 20 december 2010 14:15 schreef RSHOW het volgende:
[..]
Maar jij noemt haar ook vast geen wederhelft.
Dat zou heeeeeeeeeeeeeel fijn zijn idd...quote:Op maandag 20 december 2010 14:22 schreef IrishBastard het volgende:
Las ook dat de prijzengelden in A-spec omhoog gegaan zijn, en je niet helemaal terug hoeft naar het beginmenu om een race opnieuw te rijden (achteraf dus gewoon naar het beginscherm van de betreffende race, ipv het races keuzemenu). Ben benieuwd
...en je na 6 jaar ontwikkelen wel zou mogen verwachten.quote:Op maandag 20 december 2010 14:26 schreef IrishBastard het volgende:
Dat vooruit en terugspoelen zou wel chill zijnAllemaal van die basic dingen die er niet in zitten
Jeetje Prijzengeld omhoog hoeft niet eens van mij maar is best...quote:Op maandag 20 december 2010 14:25 schreef very het volgende:
[..]
Dat zou heeeeeeeeeeeeeel fijn zijn idd...
Ook schijnt de replay mode nog een keer aangepakt worden, zodat je ook slowmo kan bekijken en kan terug/vooruit spoelen
Geen idee of het NU al kanquote:Op maandag 20 december 2010 14:27 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Jeetje Prijzengeld omhoog hoeft niet eens van mij maar is best...
niet terug naar begin scherm is IDEAAL!!
Slowmo en terug spoelen en zo lijkt me schoonheidsfoutje dat dat er niet eerder in heeft gezeten...beetje zonde...maar wel goed dat het nu kan
Dat laatste zou echt heeeeeeeeeeel prettig zijn. Wat een ellende is dat nu...vind het ook zo frustrerend dat als blijkt dat je de juiste banden niet hebt, dat je dan weer heeeeeeeeelemaal terug moet.quote:Op maandag 20 december 2010 14:22 schreef IrishBastard het volgende:
Las ook dat de prijzengelden in A-spec omhoog gegaan zijn, en je niet helemaal terug hoeft naar het beginmenu om een race opnieuw te rijden (achteraf dus gewoon naar het beginscherm van de betreffende race, ipv het races keuzemenu). Ben benieuwd
quote:Op maandag 20 december 2010 14:34 schreef Kreator het volgende:
Ja fuck. Afgelopen weekend al 290 uur gespeeld. Moet ik vanavond maar weer opnieuw..
VET VET VET!!quote:Op maandag 20 december 2010 14:32 schreef FlorentijnH het volgende:
een bonusrace waar je als laatste start en als eerste moet finishen, een tijdrit en een driftproef
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |