wrijf het er maar inquote:Op zondag 19 december 2010 18:38 schreef delano.888 het volgende:
Oh wat is het fijn om een blokkeer knop te hebben (bij abo).
Alleen nu blijft er nauwelijks tekst over in dit topic
http://www.fok.nl/shop/abonnementen.phpquote:Op zondag 19 december 2010 18:39 schreef Driepink het volgende:
[..]
wrijf het er maar in
kost zo'n abbo ?
Doe ik vanaf nuquote:Op zondag 19 december 2010 18:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Laten we gewoon niet meer reageren. Dan voelt die zich vanzelf wel buitengesloten.
Dus ook niet meer als die wat vraagt. Vaak genoeg gewaarschuwd deze gozer.
Ehm ja doe maar voor de zekerheid, want heb afgelopen dagen vrij weinig gespeeld.quote:Op zondag 19 december 2010 18:40 schreef Driepink het volgende:
yuri.. moest je nou nog een copen ?
inmiddels zal je toch wel die van iemand anders hebben geleend lijkt me ?
is goedquote:Op zondag 19 december 2010 18:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ehm ja doe maar voor de zekerheid, want heb afgelopen dagen vrij weinig gespeeld.
Thnx
Banden?quote:Op zondag 19 december 2010 18:48 schreef delano.888 het volgende:
Wat kan ik t beste doen om de grip te verbeteren op mijn 1965 shelby? Heb m gekocht voor een aantal races maar kom nog geen 1 bocht door. Zonde om weer een andere auto te kopen, dan liever een beetje uitgeven aan tuning..
Probeer eens slip herstel in opties. Of zet je tcs hoger.quote:Op zondag 19 december 2010 18:48 schreef delano.888 het volgende:
Wat kan ik t beste doen om de grip te verbeteren op mijn 1965 shelby? Heb m gekocht voor een aantal races maar kom nog geen 1 bocht door. Zonde om weer een andere auto te kopen, dan liever een beetje uitgeven aan tuning..
Gewoon in de Corvette proberen... ABS uit...quote:Op zondag 19 december 2010 18:53 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
Wie wil mij vooruit helpen met een auto die de eerste like the wind race zonder moeite kan winnen. Laat maar weten met welke auto ik eventueel kan helpen.
Het idee om op zoek te gaan naar een echte corvette om er mijn frustratie op te uiten, is ook al in gedachten gepasseerd. Na sinds gisteren middag met die race bezig te zijn geweest, ben ik wel aan het einde van mijn geduld.
De 2de race met 0,060 sec gewonnen.
Om nog even terug te komen op mijn vraag over stuurtjes een tijd geleden. Heb er nu heel wat geprobeerd maar houd het voorlopig toch bij de controller. Heb er zelfs al aan gedacht om de aanpassingen die ik nodig zou hebben in een echte auto, toe te passen op een stuurtje voor de ps3. Maar weet nog niet of dat wel mogelijk is.
ehh... ja voor race 2 van like the windquote:Op zondag 19 december 2010 18:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Niet meer reageren jongens, we zetten Jennie gewoon bij het afval.
Driepink heb je nog ergens een auto voor nodig ofzo?
Oke man, maar het is echt moeilijk..quote:
En nu vrede op het aarde, het is tenslotte bijna kerst.quote:Op zondag 19 december 2010 19:00 schreef STING het volgende:
En weer open.
Alle offtopic reacties verwijderd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |