OMG is dat echt dat wil ik ook doenquote:
gewoon de camber absurd hoog zetten. Dempers op 0 en veren ook. Zou moeten werken lijkt me.quote:Op maandag 20 december 2010 01:48 schreef delano.888 het volgende:
[..]
OMG is dat echt dat wil ik ook doen
300SL in regen heb ik ook alles goud. Met stuur, maar met de DS net zo haalbaar. Vooral omdat je met de ds3 makkelijker uit slips komt en net ff wat sneller kan reageren met je rem en gas. Elk zn voor en nadeel.quote:Op maandag 20 december 2010 01:25 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Lekker legit. Doe t gewoon zoals t hoort. tis gewoon oefenen en baankennis.
Net zoals die ene licencetest op Tsukuba.. Door in de muur te knallen heb je m in 3 secs ofzo
Ze zijn echter gewoon legaal met de DS3 te halen. Stuurtje is makkelijker, maar ik heb ook met DS3 gehaald.
Als je sector 1 van die 300SL in de AMG challenge niet goud haalt ben je gewoon een faalhaas. van sector 2 en 4 snap ik dat ze lastig zijn, maar sector 1 is gewoon eenvoudig haalbaar.
Time Trial in arcade op de Nordschleife, standaard GT-R selecteren inderdaad.quote:Op maandag 20 december 2010 01:47 schreef nero7 het volgende:
[..]
Hoe haal je die GT-R trophy? In arcade, alles std laten en op de schleife racen?
Even proberen danquote:Op maandag 20 december 2010 01:52 schreef Sygnus het volgende:
[..]
Time Trial in arcade op de Nordschleife, standaard GT-R selecteren inderdaad.
Verder mag je gewoon met de driving aids knoeien als het goed is, moet wel op Sports Hard banden of banden met minder grip gedaan worden. Ik denk niet dat het met de comforts gaat lukken.
Dus dit kan met elke auto? Dat moet ik proberen danquote:Op maandag 20 december 2010 01:49 schreef nero7 het volgende:
[..]
gewoon de camber absurd hoog zetten. Dempers op 0 en veren ook. Zou moeten werken lijkt me.
Ik ga het straks ook proberen.quote:Op maandag 20 december 2010 01:54 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dus dit kan met elke auto? Dat moet ik proberen dan
Wat wil je, je hoeft ook niks te doen. Zet de race aan en ga eten ofzo.quote:Op maandag 20 december 2010 01:55 schreef RiKe het volgende:
Wat zijn die b-spec races verschrikkelijk langdradig!
Helemaal als je op een dood punt in het spel zit...
In de regen is ook een heel stuk makkelijker dan de droge SL challenge (imo)quote:Op maandag 20 december 2010 01:51 schreef nero7 het volgende:
[..]
300SL in regen heb ik ook alles goud. Met stuur, maar met de DS net zo haalbaar. Vooral omdat je met de ds3 makkelijker uit slips komt en net ff wat sneller kan reageren met je rem en gas. Elk zn voor en nadeel.
Dat doe ik standaard alquote:Op maandag 20 december 2010 02:00 schreef delano.888 het volgende:
Als het goed is komt er een mogelijkheid om binnenkort B-spec via pc te besturen.
Dat is dan wel weer tof, geld grinden tijdens het internetten.
Ja dat heb ik ook....+ een iMac er naast...quote:Op maandag 20 december 2010 02:00 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Dat doe ik standaard al. maar ik heb pc en ps3 op hetzelfde scherm aangesloten
Dat heb ik ook maar dan moet ik nog wel hdmi wisselen.quote:Op maandag 20 december 2010 02:00 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Dat doe ik standaard al. maar ik heb pc en ps3 op hetzelfde scherm aangesloten
http://killsometime.com/quote:Op maandag 20 december 2010 02:01 schreef RiKe het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook....+ een iMac er naast...
Ik denk dat ik niet genoeg vermaak sites weet
droog is makkelijker dan nat, vind ik.quote:Op maandag 20 december 2010 02:00 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
In de regen is ook een heel stuk makkelijker dan de droge SL challenge (imo)
Op de natte alles in 1x gedaan. Op de droge sector 2 wel meerdere keren moeten doen.
(gedaan = goud) Indien niet goud ben ik er niet tevreden over.
Ook zachte banden neem ik aan?quote:Op maandag 20 december 2010 02:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik heb die Corvette ZR1 nu race mod erop en full getuned, moet ik bij die overbrenging de snelheid op het hoogst zetten of gewoon zo laten?
Hangt ervan af. Als die zachte banden te warm worden leveren ze minder grip dan de race mediumquote:Op maandag 20 december 2010 02:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ook zachte banden neem ik aan?
hoorde net ook zoiets, dat een lvl21 coureur beter is dan een lvl30....quote:Op maandag 20 december 2010 03:53 schreef Glijdt_licht het volgende:
WTF
Ik gooi mn net nieuwe Bspec coureur K. van der Linden in de Mini challenge. Lvl 0 dus. Hij rijdt m een stuk beter dan mn lvl 10 coureur A. Vermeulen.
Precies. Ik moest 8 stages op 'difficult' en had daarna meer dan 2 minuten voorsprong. Stages die langer zijn dan 7km haal ik ze allemaal in,behalve op asfalt.quote:Op zondag 19 december 2010 22:21 schreef DutchErrorist het volgende:
Rally is echt makkelijk als je het door hebt... Zet alle assists uit behalve ABS... Rem niet te laat, drift door de bochten om verder af te remmen en om te zorgen dat je banden blijven draaien (Loebes auto komt echt langzaam op gang)
Ja, gewonnen.quote:Op maandag 20 december 2010 09:00 schreef Driepink het volgende:
goeiemorgennn! heeft iemand trouwens een Citroen GT Race Car ?
die bak is zooooooo mooi he
Waar win je die ook alweer?quote:Op maandag 20 december 2010 09:21 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ja, gewonnen.
En toevallig de Laguna Seca 200 miles mee gereden, best ok. Al is hij wel echt stukken trager dan die Minolta enzo, vooral omdat hij nogal zwaar is en aanvoelt (1200kg).
Je moet gewoon wachten tot je endurances kan doen en dan level 0 die laten doen... Gaat nog veel sneller, maakt toch niet uit of je verliest want je krijgt toch experiencequote:Op maandag 20 december 2010 10:10 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
ik ging een nieuwe B-spec coureur aan maken. Ik level 22 race starten. Mijn lvl 24 coureur als 1e coureur gezet, pitstop, die andere coureur er in. Had zoveel voorsprong dat ie met gemak won. Na 2x de race gedaan te hebben was de 2e coureur al level 10 haha
Allerlaatste championship A-spec Extreme geloof ik.quote:Op maandag 20 december 2010 10:06 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Waar win je die ook alweer?
Dat is echt supersimpel: ABS uit en je wint alles zo achter elkaar. En anders koop je er 1 voor 500k.quote:Op maandag 20 december 2010 10:18 schreef Driepink het volgende:
. en geen zin om specials op gold te halen voor een nascar >.>
Eindbaas!quote:Op maandag 20 december 2010 10:22 schreef DutchErrorist het volgende:
Wat een baas, drift zo die ring omhoog
Dat wil ik ook kunnenquote:
Ik heb een eigen houten stuur houder gemaaktquote:Op maandag 20 december 2010 10:38 schreef Kreator het volgende:
Waar maak je zo'n stuur dan vast? Ik heb mijn ps3 in de woonkamer op de tv aangesloten. Of kun je die dingen tegenwoordig op schoot houden..
Goeie link, dank... Maar wat ik nu het beste kan gebruiken voor: Historic Racing Car Cup is mij nog niet duidelijk. Moet dat met een Jaguar XJ13 Race Car '66 die je wint bij Indy 500 (Endurance Series - A-Spec) ?quote:Op zondag 19 december 2010 20:48 schreef RSHOW het volgende:
[..]
Hier heb ik veel aan gehad.
http://www.ps3trophies.or(...)es-what-car-use.html
De Lamborghini Countach LP400 '74 (deze heb je waarschijnlijk al gewonnen bij de lambo race)quote:Op maandag 20 december 2010 11:00 schreef jackson het volgende:
[..]
Goeie link, dank... Maar wat ik nu het beste kan gebruiken voor: Historic Racing Car Cup is mij nog niet duidelijk. Moet dat met een Jaguar XJ13 Race Car '66 die je wint bij Indy 500 (Endurance Series - A-Spec) ?
Hmm, die LP400 heb ik niet gewonnen zover ik weetquote:Op maandag 20 december 2010 11:19 schreef RSHOW het volgende:
[..]
De Lamborghini Countach LP400 '74 (deze heb je waarschijnlijk al gewonnen bij de lambo race)
Tune deze auto zo ver als halen kan, weight reduction plus een spoiler.
Downforce op max. Abs kun je op 1 laten staan en tractioncontrol op 1 of 2 maakt het wat makkelijker.
Let wel, het is een pittige race (vooral de eerste). Zorg dat je zo snel mogelijk op kop komt. Dit het liefst na de 2e bocht.
En dan maar hopen dat je 5 ronden lang geen fouten maakt.
Kwam er laatst één tegen. Zodra ik er weer één zie koop ik hem voor jequote:Op maandag 20 december 2010 12:35 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik zoek nog steeds een volvo 240
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |