OMG is dat echt dat wil ik ook doenquote:
gewoon de camber absurd hoog zetten. Dempers op 0 en veren ook. Zou moeten werken lijkt me.quote:Op maandag 20 december 2010 01:48 schreef delano.888 het volgende:
[..]
OMG is dat echt dat wil ik ook doen
300SL in regen heb ik ook alles goud. Met stuur, maar met de DS net zo haalbaar. Vooral omdat je met de ds3 makkelijker uit slips komt en net ff wat sneller kan reageren met je rem en gas. Elk zn voor en nadeel.quote:Op maandag 20 december 2010 01:25 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Lekker legit. Doe t gewoon zoals t hoort. tis gewoon oefenen en baankennis.
Net zoals die ene licencetest op Tsukuba.. Door in de muur te knallen heb je m in 3 secs ofzo
Ze zijn echter gewoon legaal met de DS3 te halen. Stuurtje is makkelijker, maar ik heb ook met DS3 gehaald.
Als je sector 1 van die 300SL in de AMG challenge niet goud haalt ben je gewoon een faalhaas. van sector 2 en 4 snap ik dat ze lastig zijn, maar sector 1 is gewoon eenvoudig haalbaar.
Time Trial in arcade op de Nordschleife, standaard GT-R selecteren inderdaad.quote:Op maandag 20 december 2010 01:47 schreef nero7 het volgende:
[..]
Hoe haal je die GT-R trophy? In arcade, alles std laten en op de schleife racen?
Even proberen danquote:Op maandag 20 december 2010 01:52 schreef Sygnus het volgende:
[..]
Time Trial in arcade op de Nordschleife, standaard GT-R selecteren inderdaad.
Verder mag je gewoon met de driving aids knoeien als het goed is, moet wel op Sports Hard banden of banden met minder grip gedaan worden. Ik denk niet dat het met de comforts gaat lukken.
Dus dit kan met elke auto? Dat moet ik proberen danquote:Op maandag 20 december 2010 01:49 schreef nero7 het volgende:
[..]
gewoon de camber absurd hoog zetten. Dempers op 0 en veren ook. Zou moeten werken lijkt me.
Ik ga het straks ook proberen.quote:Op maandag 20 december 2010 01:54 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dus dit kan met elke auto? Dat moet ik proberen dan
Wat wil je, je hoeft ook niks te doen. Zet de race aan en ga eten ofzo.quote:Op maandag 20 december 2010 01:55 schreef RiKe het volgende:
Wat zijn die b-spec races verschrikkelijk langdradig!
Helemaal als je op een dood punt in het spel zit...
In de regen is ook een heel stuk makkelijker dan de droge SL challenge (imo)quote:Op maandag 20 december 2010 01:51 schreef nero7 het volgende:
[..]
300SL in regen heb ik ook alles goud. Met stuur, maar met de DS net zo haalbaar. Vooral omdat je met de ds3 makkelijker uit slips komt en net ff wat sneller kan reageren met je rem en gas. Elk zn voor en nadeel.
Dat doe ik standaard alquote:Op maandag 20 december 2010 02:00 schreef delano.888 het volgende:
Als het goed is komt er een mogelijkheid om binnenkort B-spec via pc te besturen.
Dat is dan wel weer tof, geld grinden tijdens het internetten.
Ja dat heb ik ook....+ een iMac er naast...quote:Op maandag 20 december 2010 02:00 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Dat doe ik standaard al. maar ik heb pc en ps3 op hetzelfde scherm aangesloten
Dat heb ik ook maar dan moet ik nog wel hdmi wisselen.quote:Op maandag 20 december 2010 02:00 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Dat doe ik standaard al. maar ik heb pc en ps3 op hetzelfde scherm aangesloten
http://killsometime.com/quote:Op maandag 20 december 2010 02:01 schreef RiKe het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook....+ een iMac er naast...
Ik denk dat ik niet genoeg vermaak sites weet
droog is makkelijker dan nat, vind ik.quote:Op maandag 20 december 2010 02:00 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
In de regen is ook een heel stuk makkelijker dan de droge SL challenge (imo)
Op de natte alles in 1x gedaan. Op de droge sector 2 wel meerdere keren moeten doen.
(gedaan = goud) Indien niet goud ben ik er niet tevreden over.
Ook zachte banden neem ik aan?quote:Op maandag 20 december 2010 02:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik heb die Corvette ZR1 nu race mod erop en full getuned, moet ik bij die overbrenging de snelheid op het hoogst zetten of gewoon zo laten?
Hangt ervan af. Als die zachte banden te warm worden leveren ze minder grip dan de race mediumquote:Op maandag 20 december 2010 02:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ook zachte banden neem ik aan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |